Krievu luksuss - ieskats „Kortež” limuzīna salonā (+ FOTO) 12

 

Foto: Ekrānšāviņš no krievu medijiem

iAuto | 23.janvāris 2018 15:22

Krievu mediji publicējuši jaunu informāciju par projektu „Kortež”, ļaujot ielūkoties arī šo automobiļu salonos.

„Kortež” sedaniem būs ciparu mērinstrumentu panelis un multimediju sistēma bez skārienjutīga ekrāna un Apple CarPlay vai Android Auto atbalsta. No tām ražotājs atteicies drošības nolūkos - lai novērstu datu noplūdi no telefona, kad tas pieslēgts automašīnas sistēmai.

Salona apdarei izmantots koks un alkantara, Nappa āda un metāliski dekori. Aizmugures dīvāna atzveltne iebūvēta 27 grādu leņķī, taču ar elektromotoru palīdzību to var noregulēt arī relaksējošai pozai 45 grādu leņķī. Kāju atbalsti nav paredzēti.

Sedaniem būs 200 mm klīrenss, pilnpiedziņa un starp motoru un transmisiju iebūvēts elektromotors, kas pildīs startera-ģeneratora funkciju un varēs nodrošināt pārvietošanos elektriskā režīmā, tostarp, aizstājot galveno dzinēju, ja tas iziet no ierindas.

„Kortež” automobiļu saimes bāzes motors būs 4,4 litru astoņu cilindru agregāts ar divām turbīnām un 600 Zs jaudu. Limuzīniem iebūvēs 860 Zs jaudīgus V12 agregātus ar četrām turbīnām un 860 Zs. Transmisija – krievu kompānijas KATE izstrādātais deviņu pakāpju automāts, kas spēj izturēt līdz pat 1000 Nm lielu griezes momentu.

Šogad uzbūvēs 70 „Kortež” automobiļus, 2019.gadā – 200 eksemplārus, bet pēc 2020.gada ražošanas apjomiem jāsasniedz vismaz 1000 automobiļi gadā.

Projekts “Kortež”, kura ietvaros izstrādā Krievijas politiskajai elitei paredzēto autoparku, aizsākās 2013.gadā. Modeļu klāstā būs sedans, limuzīns, krosovers, minivens un, iespējams, arī kabriolets. Jau no paša sākuma bija zināms, ka “Kortež” automobiļi tiks laisti arī brīvā pārdošanā.

Aizvadītajā nedēļā, atsaucoties uz Krievijas tirdzniecības un rūpniecības ministra D.Manturova informāciju, krievu mediji vēstīja, ka "Kortež" automobiļu bāzes versiju cenas tirdzniecībā būs aptuveni seši-septiņi miljoni rubļu (aptuveni 87-100 tūkstoši eiro).

Pirmos “Kortež” projekta sērijveida automobiļus plašākai publikai parādīs 2018.gada maijā, prezidenta inaugurācijas procesa ietvaros.

 
Visi komentāri
 
Bils 23.janvāris 2018 18:08
28 0 Atbildēt

Laikam datorgrafika, pedāļus aizmirsuši piezīmēt

Zemesgramata 23.janvāris 2018 18:25
3 0 Atbildēt

In Russia car drives you

core 23.janvāris 2018 18:45
1 0 Atbildēt

Tie ekrāni ar tādi nereāli izskatās

DALJNOBOJS 23.janvāris 2018 19:27
10 0 Atbildēt

ko gan var gribēt krievu kvalitāte

Kanibaals 24.janvāris 2018 8:09
2 0 Atbildēt

Izskatās pārāk labi lai būtu patiesība.

dsa 23.janvāris 2018 19:12
6 0 Atbildēt

Vot to es saprotu! Tas ir auto!

Es gribu pārcelties uz dzīvi Krievijā, un skatīties uz šiem šedevriem. Tagad krāju naudu biļetei. Palika drusciņ. Es zinu, ka tiklīdz tur nonākšu, tā kļūšu bagāts un skaists. Un meitenes, beidzot, man dos. Ne tā kā te. strādā, bet saņem kaut kādas paģiras.

Pat bračjka teica, ka ja Ļeņinam mauzoleja pakasīsi pakausi, tad no auss viņam izlīdīs miljons dolāru.

DALJNOBOJS 23.janvāris 2018 19:35
17 2 Atbildēt

man rodas jautājums, lieli auto koncerni jauna modeļa izstrāde tērē desmitiem miljonu un tiem ir pieredze un tehniskā bāze ar ko strādāt.

Te krievi sadomāja sataisīt autiņu no nulles un tirgot to par 100000$ un ražot labākajā gadījumā 1000 autiņu gadā, a kur peļņa? - kārtējas krievu propagandas burbulis un veids ka aptīrīt parasta krievu strādnieka kabatu.

iciks 23.janvāris 2018 22:02
3 0 Atbildēt

Neviens Tev neliedz tirgot savu garāžā saskrūvēto vraku par Bugatti cenu, vien te nu jautājums - vai kāds pirks?

Paies laiks un tad jau redzēs, cik veiksmīgi šādi Korteži iekaros, teiksim, Vācijas tirgu. Domāju, neko spoži neies.

viencexperc 24.janvāris 2018 9:59
17 1 Atbildēt

Domāts vietējam tirgum.

Te ir tikai 1 pluss, kā dēļ kāds pirks. Auto domāts elitei - prezidentam, vadībai. Tāpēc kāds pirks, lai visi domātu, ka ir kāds svarīgs čins un ceļu policija lieki netraucētu un pa korķiem tikt ātrāk.

Loģiski, ka tie 6 miljoni rubļu priekš tautas ir pārāk dārgi, bet bagātie tādu nepirks. Kāpēc pirkt šādu, ja var nopirkt normālu auto pa tādu cenu.

Un otrkārt, redzēs, ko teiks lietotāji. Marusju arī visi lielīja, līdz notestēja un uzrādījās, ka vadāmība un viss pārējais ir ļoti tālu līdz lētakajam ferarri.

iciks 23.janvāris 2018 22:03
3 0 Atbildēt

"tostarp, aizstājot galveno dzinēju, ja tas iziet no ierindas" - jā, tas ir svarīgi, jo Krievijā ražotam auto šāda iespēja ir pat ļoti ticama.

Kanibaals 24.janvāris 2018 8:11
0 0 Atbildēt

Nav jau pieminēts vai šim vispār ir akumulators.

Kanibaals 24.janvāris 2018 8:08
2 0 Atbildēt

Drošības nolūkos ekrāna vietā ir rakstāmmašīna.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti