"Volkswagen" vadītājs: Dīzeļdzinēji piedzīvos renesansi 12

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 13.marts 2018 15:51

Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" vadītājs Matiass Millers otrdien pauda pārliecību, ka dīzeļdzinēji piedzīvos atgriešanos globālajā automobiļu tirgū, neskatoties uz vērienīgo kaitīgo izmešu falsificēšanas skandālu.

"Es ne tikai ceru, ka dīzeļdzinēji neizmirs, bet es esmu pārliecināts, ka dīzeļdzinēji piedzīvos renesansi," žurnālistiem Berlīnē sacīja Millers.

Lai arī "Volkswagen" šobrīd īsteno vērienīgu programmu, lai attīstītu jaunus elektriskos un hibrīda modeļus, "mēs radīsim tehniskos apstākļus, lai pašreizējie piedziņas koncepti un elektrisko automobiļu koncepti spētu līdzāspastāvēt," norādīja Millers.

Nākamo piecu gadu laikā "Volkswagen" plāno tērēta vairāk nekā 34 miljardus eiro izpētei un izstrādei, kā arī investīcijām, lai attīstītu nākotnes projektus, kas paredz gan elektriskos, gan autonomās vadības automobiļus.

Taču šajā pašā laika periodā uzņēmums arī investēs vairāk nekā 90 miljardus eiro tradicionālajos dīzeļa, benzīna un gāzes dzinējos, jaunās paaudzes iekšdedzes dzinējiem tirgū nonākot jau nākamgad.

Dīzeļautomašīnu tirgus daļa Vācijā nokritusies līdz nieka 33% kopš 2015.gada septembra, kad "Volkswagen" izraisīja globālu skandālu, uzņēmumam atzīstot, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 13.marts 2018 16:15
4 2 Atbildēt

wishful thinking

kasinsh79 13.marts 2018 16:41
0 0 Atbildēt

Rexx 13.marts 2018 19:47
0 0 Atbildēt

Ja lietos citu degvielu, tādu,kas nerada kaitējumu videi.

iciks 13.marts 2018 20:59
10 1 Atbildēt

Kāpēc gan ne? Tagad nīst dīzeļus. Pēc laika pāries uz benzīnu un daļa uz elektrību, tad atradīs kādu vainu arī šajos. Kādā brīdī var izrādīties, ka dīzelis atkal ir labais.

Tak viss jau allažiņ notiek cikliski.

viencexperc 14.marts 2018 0:16
4 2 Atbildēt

Kad klārksons testēja teslas rodsteri 2008 ajā gadā, Džeimss Meja apgalvoja, ka elektroauto ir laba rotaļlieta, bet tiem nav nākotnes un drīz mirs. Bet kaut kā nemirst. Tiesi pretēji.

No iekšdedzes dzinēju ražošanas atsakās ne tikai atsevišķas autokompānijas, bet pat valstis ( Ķīna, Indija, Vācija...)

Tas, ka VW cer, ka izdosies notirgot dīzeļus, pierāda tikai faktu, ka lielām kompānijām pārkārtoties ir ļoti grūti.

Vairāk kā 60 gadus kompānija stradāja pie benzīniem un dīzeļiem, iebāza dīzeļos tik daudz naudas, bet tagad viss ir jāmet mēslainē? Jātlaiž inženieri, jāizmet - skices, patenti, plāni, jāpārkārto razošanas līnijas tik un tik fabrikās...

Tāpēc pat Toyota, kura tirgo savus mēslus, ko dēvē par hibrīdiem, pilnībā atteikties no iekšdedzes, plāno tikai līdz 2050 ajam gadam.

Bet visi startapi ir vai nu elektriski vai ar ūdeņradi.

Pļurkt 14.marts 2018 7:45
2 1 Atbildēt

Ne Ķīnā (toties ir nemēramā daudzumā ogles), ne Indijā, ne Vācijā, ne vēl veselā lērumu valstu nav naftas atradņu. No turienes arī aug kājas šiem skaļajiem saukļiem.

msh 14.marts 2018 18:56
0 0 Atbildēt

Man patīk kā tu jauc cēloņus ar sekām. Mejs ļoti pamatoti tā apgalvoja - viņš vienīgi nezināja [saprotamu iemeslu dēļ] ka aizkulisēs aktivizējies elektromobīļu lobijs. Un tas ka kaut kādas mazfirmiņas izveidojas, kas grib taisīt kaut ko elektrisku vai ūdeņraža - nu bet ko tad tu gribēji - domāji ka kāda mazfirmiņa ar saujiņu cilvēku būs izgudrojusi kaut ko jaunu benzīna vai dīzeļa frontē, pie kā lielajiem autoražotājiem strādā inženieru armijas?

Bet iekš toyotas vienkārši vadība domā ar galvu. Iedomājies kas būtu, ja toyota apgalvotu ka ar, teiksim, 20. gadu šie tāpat kā lolvo tirgos tikai elektromobīļus vai hibrīdus - būtu tikai divi varianti - a) šie to neizpildītu un kļūtu par dirsējiem; b) izpildītu un zaudētu lielus noieta tirgus. Domā kādiem nēģeriem āfrikā būtu saistoši elektropikapi vai hibrīdpikapi? Ne tak.

eidis 15.marts 2018 16:19
0 0 Atbildēt

Dmāju, ka kā vienmēr vaina ir kāpostā - ja VW atzīsies, ka dīzeļiem nav nākotnes (kas dēļ ubersarežģītuma varētu būt tuvu taisnībai), viņiem nāksies atzīt arī ka VAG bilancē esošās hextalion bleķa monētas dīzeļa izstrādē, arī nav nākotnes. Rezultātā VAG bilance izrādīsies kapsēta un prē'miju vietā būtu bankrots / ķīniešu invāzija....

felix65 14.marts 2018 13:19
0 4 Atbildēt

Kamēr tos aprīkos ar kvēpu filtriem, tiem draud tikai izmiršana.

Ivars LB 14.marts 2018 19:31
1 0 Atbildēt

Es domāju, elektromobiļus pagaidām bremzē pārāk vāji akumulatori, pie tam to ražošana ir ļoti "kaitīga". Kā tikai kāds izdomās kompaktu un ietilpīgu bateriju, tā naftas dzinēji pazudīs momentā.

msh 14.marts 2018 20:57
0 0 Atbildēt

...tajā pašā momentā saradīsies ar mazutu darbināmi TECi...

Matiass Millers 16.marts 2018 2:51
1 0 Atbildēt

ir nelietis. Labprāt tādam uzmauktu uz purna gāzmasku, kuras šļaukas otrs gals uz viņa dīzeļa izpūtēja. Lai indējas pats ar kancerogēniem izmešiem!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti