BMW uzskata, ka ar benzīnu un dīzeli brauksim vēl 30 gadus 61

 

BMW V12 motors Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 13.janvāris 2020 6:21

Neraugoties uz vispārējo aizraušanoa ar hibrīda un elektriskajiem dzinējiem, BMW uzskata, ka ar benzīnu un dīzeļdegvielu darbināmi motori kalpos vēl vismaz 20-30 gadus. Tiesa, no dažiem agregātiem bavārieši šķirsies ātrāk.

Tāpat kā citi auto ražotāji, arī BMW arvien vairāk uzmanības velta alternatīvo degvielas veidu dzinēju izstrādei, tajā pašā laikā nesteidzoties atteikties no iekšdedzes motoriem. Bavārieši uzskata, ka pāreja uz elektrisko piedziņu nevar notikt “dažu stundu laikā”, tādēļ skaļu paziņojumu par iekšdedzes dzinēju izslēgšanu no piedāvājuma nav. Vēl vairāk – vācu concerns uzskata, ka tie paliks ierindā un kalpos cilvēcei vēl vismaz divas, trīs desmitgades.

Intervijā Automotive News Europe žurnālistiem BMW pētījumu un attīstības centra vadītājs Klauss Frēlihs uzsvēris, ka dīzeļdzinēji tiks ražoti vēl 20 gadus, bet benzīna dzinēji - 30.

No dažiem agregātiem gan BMW šķirsies agrāk un dažādu iemeslu dēļ nežēlastībā krīt gan dīzelis ar četrām turbīnām, gan varenais V12 benzīna motors.

2021.gadā BMW plāno prezentēt modernizēto CLAR platformu, kas paredzēta s uzlādējamiem hibrīdiem ar elektromotoru un akumulatoru, kas nodrošina gaitas rezervi ptuveni 120 kilometru attālumā. Turklāt nākamie BMW modeļi, kas taps uz šīs platformas, saņems lielākas ietilpības degvielas tvertni, kas nodrošinās lielāku nobraucamo attālumu tad, kad strāvas krājumi būs izsīkuši.

 
Visi komentāri
 
raimondsm 13.janvāris 2020 8:16
0 1 Atbildēt

Kas tie tādu par uzlādējamiem hibrīdiem ar gaitas rezervi 120km?

Tikai ar elektrību 120km un iekšdedzes motors tad, ja jābrauc tālāk, to var saprast.

felix65 13.janvāris 2020 15:07
4 0 Atbildēt

Raimond, esi pieklājīgs! Dāma Tevi uzrunā.

autoparts777 13.janvāris 2020 20:04
0 3 Atbildēt

Ja nebūtu uzradies Nissan Leaf un Tesla, tad vēljoprojām neviens nezinātu, kas ir elektroauto.

Šie divi ražotāji mazliet pamainīja spēles gaitu.

Kanibaals 13.janvāris 2020 8:54
4 6 Atbildēt

Nokia arī teica, ka Android ilgi nebūs. Prognozēt neko nevar.

WALA 13.janvāris 2020 9:51
4 2 Atbildēt

Var prognozēt diezgan droši - Nokia tika "apēsta"nespējot attīstīties ( vai precīzāk neuzminot ar savu OS izstrādi un tad par vēlu to "iesālot", būtu uzminējuši - šada piemēra nebūtu principā, kaut gan Nokia kā bija tā ir, tikai ražo nevis "consumer" devaisus, bet gan kā visu laiku to darīja - telco iekārtas.)

Elektro auto (neskaitot H2) - vienīgā attīstība ir virzienā kā ātrāk uzlādēt auto, un kā baterijas padarīt drošākas ( par ietilpības pieaugumu man šķiet ka tur ir ļoti daudz "pasaku" !!!). Pa savam protams ražotājiem vienkāršāk, vienīgā bēda, ka šausmīgi atkarīgi no bateriju ražotājiem, kur paveicas ja ražotājs ir ar izcilu kvalitāti, bet pat tādiem gadās ziepes reizi pa reizei.

Bradypus 13.janvāris 2020 13:19
5 0 Atbildēt

Izskatās, ka tu netasķir programmatūras izstrādes dzīvescikla ilgumu no liela mēroga zinātnes un industriālās celtniecības dzīves cikla. Elektroenerģiju pilnai pārejai uz elektroauto, kas ir absolūts priekšnosacījums, nev iespējams saražot ar ātru uzceptu programmiņu. Bet pat esošo tehnoloģiju elektrostacijas būvniecības procedūra no idejas līdz produkcijai ir mērāma desmitgadēs. Kur nu vēl, ja runājam par jēgpilnu, šobrīd produkcijā neeksistējošu tehnoloģiju, kā, piemēram, kodolsintēzes reaktori.

Kanibaals 13.janvāris 2020 21:17
1 1 Atbildēt

Vēlreiz saku, ir lietas ko nevar drošo paredzēt vēl daudz kas var mainīties.

imzz 13.janvāris 2020 9:24
13 5 Atbildēt

Tikai var gadīties, ka atsevišķās Eiropas pilsētās zaļie var tos aizliegt. Jo tagad jauniešiem Rietumeiropā ir jauna reliģija: klimata ticība, un viņi cer , ka, upurējot kaut ko "klimata dievam" , to izdosies pielabināt.

Volx 13.janvāris 2020 10:42
4 4 Atbildēt

Aizliegumi pilsētās nav saistīti ar ""klimata parmaiņām"", bet gan ar dzīves kvalitāti pilsētās.

Piemēram visur tiek sašaurinātas ielas, tās tiek izlīkumotas lai samazinātu auto kustības ātrumu un ielu malas ērti justos kafejnīcas, tirgotavas utml.

Braucot iekšā jebkurā Vacijas palielākā pilsetā tev uz štrāses jau savlaicīgi rādīsies zīmes uz parkingiem un tur esosajām vietām. Nekur pilsētas centrā auto nevarēsi noparkot, visi uz parkingiem.

Nu un green zonas, kur aizliegts iebraukt, jau arī eksistē lai centru nepiehlamotu ar kūpošiem smagajiem utml. Loģiski, ka agri vai vēlu iekšdedzes dzinējiem tur būs liegts braukt. Tas viss tiek darīts pilsētu iedzīvotāju labā, ne kkādu klimatisku reliģiju labā.

Freijers 13.janvāris 2020 10:51
10 3 Atbildēt

Pamatīgi tu te čugunu lej...Berlīnē pāris gadus atpakaļ nebija nekādu problēmu parkot auto, arī centrā, biju Rūras zemē nesen, arī tur nav problēmu - ir vecpilsētas, kur fiziski iebraukt nevar, dēļ teroristiem, kas pēc būtības ir pareizi..tur tiešām var būt gājēju ielas, bet centrā iebraukt var un pie mājām auto arī nolikt var, kas arī ir pareizi...nevejag izplatīt plānprātīgu komunistu un zaļo auto nīdēju murgus...

Šitās pasakas par kafejnīcu un iepirkšanās ielu paradīzēm gvelž jau vismaz desmit gadus, tikai nez kāpēc veikali no centra pazūd, nevis rodās aizvien vairāk...dzīves kvalitāte ir jāuzlabo, bet tas ir jādara saprātīgi, jo arī personīgais auto un no tā izrietošā mobilitāte (ko neaizstāj visādi ''šāringa'' surogāti) pieder pie tās un tas ir iemesls kāpēc cilveki izvēlās piepilsētas + tas, ka pilsētas proletarizējas ar visādiem zaļā gaisa jaucējiem nekas labs nav un to dabūs just.

Volx 13.janvāris 2020 11:52
0 3 Atbildēt

Un kāds šeit sakars ar klimata pārmaiņām?!

Mans motīvs bija paskaidrot, ka apļus, Zveida ielas neierīko dēļ klimata parmaiņām, bet gan dēļ satiksmes drošības. Tā ir parasta pilsetplānošana, kas eksiteja jau pirms šī gadsimta. Z veida(zig zag) ielas ierīko dzīvojamās zonās, lai tu pat gribēdams nevarētu ieskrieties atrāk par 50.

Par kafejnīcu, iepirkšanās ielu paradīzēm tvītoja tāds tviterī pazīstams tālbraucejs Ivars Lipskis, kas savu fūri bija novietojis Briseles nomalē un aizbraucis uz centru padzert aliņu. Viņš vēl šokoja, ka viss atdots gājejiem, riteņbraucejiem un viņš sēz kafejnīcā(āra) un skatās kā autiņi stāv satrēgumā vienā rindā(gan jau agrāk tur bija kādas trīs rindas vienā virzienā). Kur šeit ir klimata pārmaiņas?

Bradypus 13.janvāris 2020 13:23
4 0 Atbildēt

Nezinu, kurā sapnī eksistē gājēju Brisele. Tur auto ir visur, tieši tāpat, kā imigranti ar savu izpratni par tīrību.

Volx 13.janvāris 2020 13:31
0 0 Atbildēt

Vakarā daljnobojšciks iesūtīs pierādījumus, gaidi

Bradypus 13.janvāris 2020 13:38
4 0 Atbildēt

Lai tik sūta. Tikai nevajag aizmirst, ka viena atsevišķa gājēju iela, kuras malā var strēbt alu, nav pierādījums šādam apgalvojumam. Tādas ir arī Latvijā.

Volx 13.janvāris 2020 14:46
1 1 Atbildēt

Aha, tad tavuprāt gājeju ielas kurās var strēbt alu, parkingus un zaļās zonas, kurās neiebrauc dīzeļi ierīko Grēta Tunberga, vispasaules sazvērnieki - ekokomunisti/fašisti neviss to dara paši pilsē,tu iedzīvotāji/deputāti? Pluss vēl viss tiek greizi mācīts tajās ārzemju universitātēs kā jāierīko ielas. Corect?

Bradypus 13.janvāris 2020 13:31
0 0 Atbildēt

Lūk piemēram - pats centrs ar čurājošo puisēnu un tūristu pūļiem. Un auto!

goo.gl/maps/uns7KbkP2TVNYpLm9

Un tikai vienu kvartāla attālumā no puisēna - divjoslu iela ar stāvvietām ielas malās. (Velo simboli nenozīme veloceliņu, bet gan to, ka ar velo jābrauc pa auto brauktuvi, nevis ietvi!)

goo.gl/maps/caYju75jbxVRE9ft8

Pļurkt 13.janvāris 2020 17:25
0 5 Atbildēt

Tu nevis gugles kartē meklē, bet aizbrauc uz to Briseli un apskaties dabā!!!

Ja tik daudz nejēdz, tad paņem paša ielikto linku ar čurājošo puisīti un PAGRIEZ to ap savu asi!!!!! Pa 2 ielām aizliegta kustība

-----------------

Zini - es personīgi biju tai Briseles centrā 4 gadi atpakaļ, un tur ir ĻOTI maz ielu pa kurām drīkst pārvietoties ar auto.

Tā ka droši sarullē savu garo un atkārto lūpu atpakaļ!

------------------

KA TIK IEDIRST!!

Janka 14.janvāris 2020 9:37
2 0 Atbildēt

pirms gada vai 2 biju Briselē. Pašā centrā līdzīgi kā pie mums Vecrīgā - Jā, ir ielas, kur ar auto nedrīkst (ok vairāk unbiežāk kā Vecrīgā), ir laukumi, kur nevar iebraukt, bet kopumā turpat blakus ir arī ielas, kur drīkst braukt ar auto. Ir gan vēl viena būtiska atšķirība. Apkārt pašam centram ir milzīga maģistrāle, ārpus šī centra ir arī ļoti daudz maģistrāles ar daudz joslām, pa visām ielām drīkst braukt ar auto utt. Kā arī pie centra ik pa brīdim ir arī lielas daudzstāvu autostāvvietas, lai cilvēki var atbraukt līdz centram, novietot auto un doties tālāk kājām.

Tā kā Brisele noteikti nebūs pats labākais piemērs, kuru pieminēt autosatiksmes ierobežošanai. Šādiem piemēriem atbilstošākas ir Amsterdama un Kopenhāgena, kur nav tikai atsevišķas ielas kā piemēri, bet gan pilsētas kopumā.

uupis 14.janvāris 2020 9:40
0 0 Atbildēt

Jomas ielu Jūrmalā atver auto plūmai – paskatīsimies vai tur veikali un pircēji sāks vairoties, vai pazudīs?

felix65 13.janvāris 2020 15:13
1 1 Atbildēt

"Tas viss tiek darīts pilsētu iedzīvotāju labā, ne kkādu klimatisku reliģiju labā." Nopietni? Un es līdz šim uzskatīju, ka ekofašisms ir tikai bizness. Nu Tu mani pārliecināji.

Frontera 13.janvāris 2020 17:48
0 2 Atbildēt

Es nezinu,man kaut kā pauris par to un citām problēmām nesāp.Nesaprotu,par ko te visi cepās????Nu ja tā gribat,tad pērkat elektro auto un brauciet un būsiet zaļi.ahūni.Katrs dar,brauc,ēd,drāž ko vēlas..un viss nu.

felix65 13.janvāris 2020 18:35
3 0 Atbildēt

Redzi, vecīt, problēma ir tajā, ka mēs viņiem gan piemaksāsim par tiem autiņiem, gan infrastruktūru, bet viņi, nepateicīgie, mums vēl uzbrauks par to, ka esam nepietiekoši zaļi. Arī elektrības deficīts var iestāties, kā rezultātā pacels cenas, lai reņģēdāji mazāk tērētu, jo zaļibraucošajiem nepietiek. Rezultātā vieni brauks, bet otri ies kājām.

Freijers 13.janvāris 2020 9:52
1 0 Atbildēt

Ļoti reāls skatījums, jo ne tehniski, ne infrastruktūras ziņā, ne arī auto pietiekamā skaitā, par laimia tomēr nedzīvojam pilnā sarkanzaļā komunismā, kad gada/divu laikā varētu cilvēkiem liegt izmantot viņu īpašumu - auto....Tāda virzība arī ļaus ne tik turīgiem cilvēkiem nopirkt lietotus t.s. jaunās enerģijas auto.

Ja radikāli neuzlabos un nepalētinās akumulatorus, tad elektriskie auto nebūs nekāda nākotne !

Bradypus 13.janvāris 2020 13:34
8 9 Atbildēt

Ne vien liegt izmantot īpašumu, kas jau ir slikti, bet gan izmantot tiesības uz pārvietošanās brīvību. "Dzelzs priekškara" EPSRS versija - maigāka un noderīgajiem idiotiem vēl radot sajūtu, ka tas ir viņu pašu labā.

Jo_bans 13.janvāris 2020 16:32
4 1 Atbildēt

-to beidzamo teikuma daļu varētu kaut pa visu pislētu izgaismotajos oLed ekrānos sakarināt, bet arī tad lielāka daļa tam neticētu.Šo mērķtiecīgi ieaudzināto lohsajūtu vairs nav iespējams iznīdēt.

Pļurkt 13.janvāris 2020 17:35
0 6 Atbildēt

Visa izglītības sistēma gan Jevropā, gan DIRSĀLĪDĒJU Latvānijā, jau kopš šī gadsimta paša sākuma ir tendēta uz masveida pilnīgu idiotu izaudzināšanu!! Pie kam ļoti sekmīgi! Pilnīgi idioti vairojas kā sēnes pēc lietus.

Kaut vai paņem par piemēru elektriķus. Ja tam fruktam ir mazāk kā 50 gadu, tad 99% gadījumos spēj tikai nomainīt pārdegušās lampiņas!! Kuras mans vectēvs ar 3 klašu cara laika izglītību iemācījās 80+ gados, kad viņa mājā pirmo reizi ievilka elektrību!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pilnīgi tas pat ir ar virpotājiem, remontatslēdzniekiem, frēzētājiem, metinātājiem, .....

+++

Nu a par celtnieku ņem darbā jebkuru, kurš pilnīgi neko nejēdz, ne no kā!!

heh 13.janvāris 2020 11:56
0 0 Atbildēt

Gēta būs jau gados

Tūnberga 13.janvāris 2020 12:33
2 0 Atbildēt

Ha, no vienas radīsies 100

WALA 13.janvāris 2020 12:51
1 1 Atbildēt

Tādas parasti slikti vairojas, jo maz cilvēku labi savietojas ar tādām :P

Krotow 13.janvāris 2020 20:02
0 1 Atbildēt

Viņas vairojas pumpurojoties un caur sludināšanu. Palasi ko M.Tvens Heklberijā Finā rakstīja par Fina tanti. Tas pats tikai eko mērcē.

msh 14.janvāris 2020 12:42
0 0 Atbildēt

Finam man liekas ka tantes nebija - neesi sajaucis ar tomu soijeru?

Jo_bans 13.janvāris 2020 12:06
5 1 Atbildēt

Šis jau pirms krietna pusgada bija Pirmais (un tobrīd Vienīgais) autoražonis, kurš (vadības līmenī!) saviem Klientiem atļāvās pateikt taisnību.Visu cieņu..

Atšķirībā no tiem gļēvajiem glumi viltīgajiem savu klientu necienošajiem VAG un PSA pārstāvjiem- kuriem dd ir vienmeer bijis (un buus!!) galvenā noieta niša.

Pat uz o-hibrīdKunga rafinētā demagoga publiskajiem spirdelējumiem tiem nebij ne pusvārda ko pretim izspiest.Varu iedomāties, kā jutās jauno dd auto nopircēji šīs te demagogjezgas pašā sākumā- kad līzings jāmaksā, abet visas tenkulapas blēj dezinformāciju un lej samazgas- ka lūk jau nākamonedēļ eiropā tie nedrīkstēs iebraukt.Tfu,zemiskuma kalngals ;P

ps- man nav und nekad nav bijis Bmw....

felix65 13.janvāris 2020 15:28
3 6 Atbildēt

Protams ka nekur iekšdedzes dzinēji nepazudīs, tikai nāksies spert soli atpakaļ un atgriezties pie kvalitatīviem motoriem, nevis tādiem, kuri knapi 100 štukas novelk, vai pat mazāk, kad cilvēki būs atēdušies ar mazlitrāžas turbomotoriem. Vakar jutūbā noskatījos rullīti, kā jauc nomirušu 50 štukas nogājušu pēdējās paaudzes trīslitru bembja benzīnnieku. Maisteri bija šokā, kā var tik augsti tehnoloģiskā motorā ielikt tehnoloģijas, kuras to kauj nost un apsolīt, ka tāda tilpuma motors noies 150 štukas. WTF! Kur te ir ekoloģija, par kuru viņi cepas? Tas ir tīrs bizness, aizbildinoties ar ekoloģiskumu taisīt motoru, kurš var noiet tik maz un ir jāmaina pret jaunu, kura uzbūvēšana iecērt tai ekoloģijai ne mazāku robu, kā vecā utilizācija. Vajag kaut kā ieborēt ekofašistiem, lai viņi pievērš tam uzmanību un liek ražot izturīgākus, jeb es neizprotu lietu kārtību un tieši ražotāji bīda ekofašismu, lai varētu nokāst no mums vairāk?

WALA 13.janvāris 2020 16:43
4 0 Atbildēt

Patiesībā var gadīties ka 50 štukas ir tikai fakts ka lietotājs parastais ir noticējis eļļas maiņas intervālam 1x 30'000 km, tad ir kārtīgi un regulāri "bēris ogles", visu eļļu sen jau ir uzvārījis un pāruzvārījis, it īpaši ja tas ir turbo motors. Un ja eļļa vairs nepilda savu funkciju, tad jau ir vienalga kāds ir motora konstrukcije, un jā jaunākiem dzinējiem - tas ir daudz kristikāk kā veciem "čuguna izstrādājumiem".

felix65 13.janvāris 2020 18:45
0 3 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka nē. Viņi minēja šo faktu, bet secināja, ka dzinējs ir pārāk tīrs, lai būtu tā ekspluatēts. Tur galvenās problēmas bija dzesēšanas sistēmas idiotiskā konstrukcijā, kloķenes atvieglotā uzbūvē un tajā, ka tik šķidrs motors ir aprīkots ar turbīnu. Sīkumus nepieminēšu, bet kas vēl bija kretīniski, ka pat ātrumkārba pieskrūvēta ar ALUMĪNIJA skrūvēm. Secinājums bija tāds, ka ar šo motoru it kā varētu braukt, bet tikai pensionāru režīmā. Vai ir daudz pazīstamu pensionāru, kuri brauc ar turbētu 3litrinieku?

WALA 13.janvāris 2020 23:22
2 0 Atbildēt

Skaidrs ka mana spriedelēšana ir tikai spriedelēša a, bet ar midernajām eļļam ja tur nav sajaukumu ar pilnīgiem mēsliem(sūdigu nepieroto ellu) vai nepiederošiem šķidrumiem arī pie 300 K motora iekša labi izskatīsies ar visu to ka eļļa būtu regulāri par vēlu mainīta - ( protams ne jau reiz 10 gados, bet teiksim virs 30K nesaudzīgā režīmā). Ir jasaprot viena lieta ja tautiets mīl kārtīgi mīt ar auto un brauc arī trasē, tad diemžēl pat M5 tam nav paredzēts un motors ar lielu varbūtību izbeigsies. Ir Biķerniekos līkumi, kur piemēram Toyota 2zz-ge un 1zz-fe nobeigsies ar pirmo piegājienu pat ja būs pilnīgi svaigs motors, pat baigi advancetu braucēju nevajag.

iks 13.janvāris 2020 20:23
6 0 Atbildēt

Da ko tu te pļūtī. Kāds no tiem motoriem nav nobraucis150k km? Un nenobrauks? Tāpat teica ari par 3.0d biturbo un triturbo, un visi tie moti mierīgi nobrauc 400k km ari visiem suuda filtiem un ilgajām eļlas maiņām, tagad tādus ar 300k 400k km tikai sāk vest uz Latviju kā "tikko no vācijas", mazāk youtubi lūri kur visādi koļas toa motorus sabaronar sūda degvielām un sūda eļļam utt.

Kur tad ir tas video? Ieliec šeit lai visi redzam ko tu tur skaties un kas ir tie cilvēki, kas to motoru tur jauca!!

felix65 13.janvāris 2020 20:47
0 2 Atbildēt

Izskatās ka tik nervozs esi tāpēc, ka pašam piemetusies šī kaite. Are you welcome. www.youtube.com/watch?v=GVavSEqSRs8

iks 14.janvāris 2020 8:40
4 0 Atbildēt

Tā jau domāju koļu spriedelējums.

Ipriekšējo N54 motoru arī tādi paši eksperti apskatija, tikai neskatoties uz to visu, šos motorus pamatīgi slogoja palielinot jaudu 400 un 450zs plus atstājot orginālās "iekšas" un brauc ļoti daudzi brauc, tas pat tiek uzskatīts par vienu no top ne vecā laika motoriem kuri labi padodas uzlabojumiem, ar šo N55 ir tāpat. Tikai pāris koļas izbrīnīti par uzbūvi, smiekls nāk varētu padomāt, ka krievu ražotā tehnija ir loti uzticama, (tas tā, vairāk atsaucoties uz koļu uzbraucieniem un pārsteigumiem).

Tātad tu domā ka tas motors pat 100k km nevar nobraukt? Paskaties kaut sludinajumos, tur sen tirgojās 300k+ nobraukuši eksemplāri.

felix65 14.janvāris 2020 9:26
0 3 Atbildēt

Esu daudzus šī "Koļas" rullīšus redzējis un ir jūtams, ka viņam ir gan izglītība, gan pieredze. Kas ir Tev, lai viņu noniecinātu?

iks 14.janvāris 2020 13:37
1 0 Atbildēt

Man?

Man ir auto ar to N55 motoru, un vel diviem draugiem, no kuriem viens strādā Inshape. Skaties, skaties tos koļas video.

Jo_bans 13.janvāris 2020 16:53
2 3 Atbildēt

Gan bmw gan audi 3l benzīna motori ir par krietnu kārtu cimperlīgāki par dd un remonta gadījumā ievērojamus zaudējumus nesoši.Pie kam,nopietni un dārgi remontējami jau bieži vien pie "nekāda" noskrējiena,jau pat garantijas laikā.Tapc, ka samuģīti līdz kliņķim- lai vismaz kaut cik varētu ar dd konkurēt.Pilnīgs fufelis- jebkurš sludinājumu dēlis liecina, ka sākot ar 5er un a6 "klasi" benzīnnieku sastopamības procents šodien ir vispār nekāds (vien pāris %).Pie kam, ir vesela rinda modeļu, kur viņu nav kā tādu.

Nesen te runāju ar normālu cilvēku vienā salonā- prasu, sak, kad ta būs pieejams skaistais pilnpiedziņas hibrīds.Šis man atbild- tu ko, galīgi nojūdzies, tak ņem reku 180zs hdi, ar tavu braukšanu viņš patēriņa pieciniekā iebrauks bezmaz garantēti.Nafigam tev maksāt liekus 10-padsmit k par to hidrīdsuudu..

Es saprotu- gaume ir katram sava, nav probl, ok, daudzi tos benzīnniekus ciena, ok.,lai tik brauc,bet nu Kā var iegrimt tik prastā demagoģijā un noliegt acīmredzamu faktu, ka moderns dd patēriņā vienmēr būs labāks.Jautājums ir tikai tajā 2,5k iegādes sākumcenas starpībā.Ja kādreiz minēja 35k gadā "jēgu", tad šodien viņa jau ir nokritusi uz 20k un drīzvien (pie 2eur/l degvielas cenas;p) vispār skaitīsim katru metru un katru kapeiku.

msh 13.janvāris 2020 18:09
1 4 Atbildēt

"Kā var iegrimt tik prastā demagoģijā un noliegt acīmredzamu faktu, ka moderns dd patēriņā vienmēr būs labāks" - tā vienkārši - jo tehnoloģijas nestāv uz priekšu, un tas benzīnnieks arī. Acīmredzamais fakts bija acīmredzams deviņdesmito gadu mašīnām.

Es neko nezinu par audī jaunajiem tiešās iesmidzes V6 benzīnniekiem, jo kā jau tu zini, tiem ir viens mīnuss - kā jau tu pats zini, kad iedarbina trīslitrīgo kuļeni, tā sāk tā patīkami klabēt, radot patīkamo sajūtu ka cents tiks ieseksots, un šī iemesla dēļ tos jaunos V6 nehuja nepērk, jo tie murrā, nevis klab, un šī sajūta nerodas - un attiecīgi stiliņā visi C6 braucēji brauc ar tiem ķīseļiem. Bet par BMW trīslitrīgajiem benzīnniekiem vienam cilvēkam ir labs bloks - n53series.blogspot.com . To palasot rodas divi secinājumi. Pirmkārt, BMW un tā vietējie dīleri sux - BMW slēpj šādas tādas biežāk sastopamas problēmas [lai nebūtu par garantiju šis tas jāmaina], dēļ kā šīs problēmas uzķert var tikai pieredzējis diagnostiķis kreisajā servisā, jo vienīgā atļautā diagnostikas programmatūra vajadzīgās lietas nerāda - bet vietējais dīleris pat necenšas iedziļināties rūpnīcas noteiktajās remonta procedūrās un to motoru īpatnībās. Otrkārt - palasot par to motoru tehnoloģisko līmeni un spējām - cilvēkam, kurš izvēlas pēdējos 10 gados ražotu BMW ar ķīseli, nevis trīslitrīgu benzīnnieku, vai nu ir piebļautas pilnas ausis par "nesaremontējamajiem benzīnniekiem", vai arī viņš ir neglābjams kapeikpisējs - benzīnnieks, ar jaudu ap 300 zs, kurš patērē par litru vairāk nekā dīzelis? Kā var tādā situācijā vispār gribēt ar dīzeli braukt?

Jo_bans 13.janvāris 2020 18:44
5 3 Atbildēt

Tas kaspiča n53blogs ir lasīts,jāatzīst, ka tas cilvēks tomēr darbu iegldījis nopietnu,nav ko tur diži kritizēt..

Bet lieta iekš tā, ka tāds tas 3 litru 300+Zs kategorijas benzīnnieks salīdzinot ar tādas pat jaudas d un tdi patērē nevis ka litru vairāk, bet gan reāli caurmērā 3-4-5 litrus vairāk.Pie kkāda autobāņa ātruma "virs iespējamā" viņš reāli ir vispār nelikvīds- jo dzer burtiski spaini minūtē.Par to gadiem ilgi spriež vācieši paši savā motortalk.de vietnē.Tur var izlasīt reāli derīgas lietas.Neviens ne pat šķietamais bagātnieks šodien neies liet naudu trubā- ir jābūt pamatojumam.Ja "pamatojums" ir ķēžu mainas pie knapa 100k un sazin vēl kādas eksotiskas problēmas, nu tad pārbaudītais biTdi pat ar visām savām problēmām tam benzīna suudam aizbrauc virtuali un praktiski vnk garām.

Tāpat to bmw ar to "ķīseli" cilvēki pērk vienk tāpēc, ka benzīna exemplāri ir uz pirkstiem saskaitāmi.Ja benzīna x5 vēl var atrast, tad 5er x-piedziņas universālu tu ar uguni neizcelsi ar benzīna motaru- bet tas ir "taisnīgi", tapc ka viņš tāds nevienam vai reti kuram interesentam vispār ir vajadzīgs.

Ja tādā kategorijā kā parasts a6q vēl pa kādam benzīnniekam ir atrodams, nu tad allroad,q7 un tuareg vidē benzīnnnieku procents ir labi ja 1-2% no visām apritē/piedāvājumā esošajām nopērkamajām mašīnām.

Daumants 13.janvāris 2020 20:35
2 6 Atbildēt

Tu gadījumā neesi dalbajobs 650? Dikti līdzīgi dīzeļi tiek slavināti.

Jo_bans 13.janvāris 2020 20:51
4 3 Atbildēt

Tev,cien.Dalabajobaumant,ir kādas persoonālās problēmas? Kāds traktorists savulaik neiedeva konfekti pasūkāt, vai kas īsti par iemeslu tik personīgai uzrunai?

Iks 13.janvāris 2020 20:31
6 1 Atbildēt

Tērē par litru vairāk? Tu ko joko? Tas varbūt ir braucot uz 90km/h, bet kā jau zināms vācu autoražotāji pat "nezin" kur ir Latvija.

Salidzini kaut 535i ar 535d pie kruīza ātruma 180-200km/h, kas ir pilnīgi normāls ātrums, tur atšķirība ir visi četri litri.

Cik esmu novērojis ir tā. Jo cilvēkam mazāk naudas un tas nabadzīgāks, jo vairāk viņš cenšas pievērt acis uz pašsaprotamām lietām. Tur tā galva pilnīgi citādāk strādā, neko padarīt.

msh 13.janvāris 2020 20:47
2 0 Atbildēt

Bez šaubām ka 180-200 ir normāls kruīza ātrums - vācijā uz bāņa, pagaidām, kamēr ekofašisti to nav aizlieguši. Vidējajam latvietim visdrīzāk patēriņš tādā ātrumā būtu tikpat saistošs kā pie 300 kmph un 400 kmph. Un četri litri - joprojām maza starpība - desmitgadi vecākiem motoriem varbūt tā starpība būtu visi desmit litri.

wons 13.janvāris 2020 21:35
0 1 Atbildēt

BMW760 Latvija-Šveice vidējais patēriņš ieskaitot bāni un Alpus 12.3litri.

iks 14.janvāris 2020 8:22
3 0 Atbildēt

Kurš 760ais?

Vel stulbāk nevarēji uzrakstīt?

Uz bāņa var arī uz 90km/h ripināties. 12.3 litri neticu, kompis tikai tā varbūt var rādīt, reāli pa kalniem braukājot stabili bus 15l uz 100km, bet jā sāksim.ar to, ka pasaki kurš 760 tas ir, pagaidām šķiet , ka tērē mazāk nekā norādījusi rūpnīca..

msh 14.janvāris 2020 12:52
3 0 Atbildēt

Tu neaizmirsti ka kalnā ir ne tikai jāuzbrauc, bet arī no tā jānobrauc lejā - tas 12 katlu motors visdrīzāk ir spējīgs pat no kalna braucot lejā nobremzēt to behu bez bremžu lietošanas...

WALA 14.janvāris 2020 9:34
4 0 Atbildēt

Lieliem motoriem turot apgriezienus līdz 2,5 K toč nerij( nu labi nav man tieši ar BMW tādas pieredzes, bet ir ar ko salīdzināt) , bet lūk 0,9 turbo Renis 13 pa kalniem ~ 130km/h - stabili rij tik un vēl vairāk.

iks 14.janvāris 2020 13:45
2 0 Atbildēt

Tas protams, bet vienalga šķiet neticami, bānis tad tika izmantots ļoti pieticīgi, ok nav jau info par to, kurš 760 tas ir. Bet tā pavisam reāli m550d pa Rīgu ēd 12+ litrus uz 100km nav korekts salīdzinājums un tomēr.

Frontera 13.janvāris 2020 17:25
4 2 Atbildēt

Loģiski,kāds vel šaubijās/??Un ja savairosies elektrospaiņi,tad viņu privilēģijas ar to beigsies.Pirmkārt,sabiedriskā trancporta joslu vairs izmantot nevarēs,jo veidosies korķi un sabiedriskais nekur netiks,otrkārt,par cik dzīvojam visia attīstītā valstī LV,tad 100%uzliks kaut kādus nodokļus ,apgrūtinājumus,jo pie lielām masām un pirktspējas visur būs naudas izspiešana.Es tomēr labāk palieku pie sava dīzeļa un bez problēmām visu atrisinu.

wons 13.janvāris 2020 21:44
1 0 Atbildēt

Ja kāds māk rēķināt, tad sarēķināt kādas jaudas, kabeļi, pieslēgumi būtu nepieciešami, ja Rīgā kaut 50% no esošajiem auto būtu elektroauto. Ja vienlaicīgi tiek lādēti pāris tūkstoši elektroauto viena mikrorajonā, piepilsētas ciematā.

Par nodokļiem protams, ka saradīsies pietiekams daudzums ar elektroauto, tad privilēģijas lēnām izsīks un uzradīsies jauni nodokļi. Jaunā valdība tak solīja, ka nodokļus necels bet kas notika to mēs redzam uzpildot degvielu

Damn 14.janvāris 2020 8:52
1 0 Atbildēt

Zaļie vegāni ir izdomājuši, ka visi lādēs naktī un katrs savā laikā, lai neveidotos cenas pīķi.

ST atkarībā no pieslēgumu skaita tomēr jāspēj nodrošināt jaudas rezerves, pat ja attiecīgajā brīdī nevienam tā jauda nav vajadzīga. Tātad jaunas investīcijas trafiņos + visticamāk pieaugs abonentmaksa par pieslēguma A.

WALA 14.janvāris 2020 9:37
0 0 Atbildēt

Ekoteroristi jau saka, ka strāvas pīķus izlīdzināšot "vēl vairāk DURA-CEL", tik man tas ekoloģiskais aspekts jau tajā tad pavisam vairs nepāliecina, un es nezinu kur viņi ir ņēmuši, ka tas uz tīklu neatsāts iespaidu - varētu domāt ka elektrība tais akumlatoros "pati dzims".

Freijers 14.janvāris 2020 10:42
0 0 Atbildēt

zaļajiem āmuriem ir pilnīgi pofig uz citu neērtībām vai naudas maka iztukšošanos, jo kā īsteniem komunistiem, viņiem ir MĒRĶIS, kurš kā jau pareizi teica tuvākajā desmit/divdesmitgadē nav īstenojams...ja vien protams cilvēkus LV un EU nepiespiež dzīvot kā pēc II pasaules kara vai tuvu tam uzreiz.

Freijers 14.janvāris 2020 10:45
0 0 Atbildēt

Tas, ka privilēģijas nogriezīs ir muļķim pat skaidrs, pie mums noteikti, kā dubultosies/trīskāršosies pašreizējais mazais eauto skaits, tā sveiki bezmaksas RS slauktuvēm, un sabtransa joslām....gan jau arī 0 izmešu ekspluatācijas nodevu piekoriģēs pēc kādiem dzinēja KW vai baterijas KWh, piedomājot neticamas atmazkas - pat Norgē jau runāja, ka tūlīt labvēlības režīms būs jābeidz elektro kastēm, par daudz savairojušies.

WALA 14.janvāris 2020 9:41
1 0 Atbildēt

Tad kā tur ar tiem neizturīgajiem mūsdienu motoriem īsti ir :

Te 800+K, 700+K utt.

www.delfi.lv/auto/zinas/li....d?id=51790449

WALA 14.janvāris 2020 9:43
1 0 Atbildēt

Tfu jopcik iAuto tas pats raksts tik paslīdējis garām

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 3

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 1

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti