Pasauli pārpludinās lēti elektromobili, uzskata japāņu elektromotoru ražotājs (+ FOTO) 35

 

Foto: Ekrānbilde no Facebook.com/carnewschina

iAuto | 27.janvāris 2021 5:38

Japānas elektromotoru ražošanas uzņēmuma Nidec vadītājs Sigenobu Nagamori uzskata, ka drīzumā nelielu elektromobiļu cena nokritīsies zemāk par 3000 dolāriem.

Nidec vadītājs Sigenobu Nagamori prognozē, ka drīzumā nelielu elektriskās piedziņas automašīnu cena nokritīsies zemāk par atzīmi 300 000 jēnas ($ 2890) un iestāsies jauna elektromobiļu ēra ar milzīgu pieprasījumu šajā cenu kategorijā tādos reģionos kā Indija, Āfrika un Tuvie Austrumi.

Kā piemēru viņš minējis Ķīnas Wuling ražoto Mini EV, kas maksā 4300 dolārus un vietējā tirgū kļuvis par pieprasītāko elektromobili apsteidzot pat Tesla Model 3.

Tuvākajā nākotnē tādas automašīnas kā Wuling parādīsies arī citu valstu tirgos, kas galu galā novedīs pie automašīnu tirgus pieauguma no pašreizējiem 80-90 miljoniem eksemplāru gadā līdz 300 miljoniem.

“No cenu kara nav iespējams izvairīties. Elektromotoru cena samazināsies līdz vienai piektdaļai, un mums tam jābūt gataviem, ” uzsvēris Nagamori.

Pasaulē lielākais datoru cieto disku motoru ražotājs Nidec nesen pievērsās arī elektromobiļu motoru ražošanai. Uzņēmuma mērķis ir palielināt investīcijas šajā sfērā un kļūt par lēto elektromotoru pārdošanas līderi.

Wuling Hongguang Mini EV piedāvā ar 9,3 vai 13,2 kilovatstundu akumulatoriem un kilovatu elektromotoru. Pilsētas automašīnas maksimālais ātrums nepārsniedz 100 kilometrus stundā, bet jaudas rezerve ir 120-170 kilometri.

 
Visi komentāri
 
WALA 27.janvāris 2021 7:35
8 13 Atbildēt

Intersanti cik ātri tādi mazie un lētie fufeļi sāks krauties kaudzē iekš šrotiem un izgāztuvēm ...

s 27.janvāris 2021 8:17
7 5 Atbildēt

Āzijā, kur ielas nekaisa ar sāli un katram baurim nevajag personiskos 12km.m. lai nobrauktu 20km, viss būs daudz labāk, kā šeit.

s 27.janvāris 2021 8:37
2 5 Atbildēt

Pilnīgas muļķības

a 27.janvāris 2021 9:59
0 0 Atbildēt

Saki, ka tomēr kaisa?

WALA 27.janvāris 2021 10:00
3 0 Atbildēt

Āzijā kur nekaisa sāli, individuālo transportu ikdienā lieto tikai tie kam kaut kas ir jāpiegādā utml. visi kas ir biroju utml. darbinieki, kas pa dienu pat degunu ārā no ofisa neizbāž, tie brauc ar sabiedrisko.

ZZZZ 27.janvāris 2021 10:06
2 0 Atbildēt

Un elektro veo/skuter pa atsevišķi izdalītām joslām.

Dkurs 27.janvāris 2021 8:55
2 0 Atbildēt

Ķīnieši jau labu laiku pārdod elektromazauto pa 1000$ iekš alibabas... Strādā uz skābes aķiem...

Tikai pēc skata atbaidoši, ķīnieši, jau nevar neko uzražot askētisku, kā ikea... Bet ja ražo, tad kā 2 gadnieka rotaļļietu...

ZZZZ 27.janvāris 2021 10:15
1 0 Atbildēt

Esi pārliecināts, ka ikea neražo ķīnā? Kāda vaina skābes akb? Šādam 4 ritenim, kam jānobrauc ne vairāk kā 10km tas pat ir labāks. Jo lētāks no ražošanas un uzbūves ekspluatācijas. Piedevām vienkāršāk pārstrādājas un pie reizes smagāks lai vējš neapgāž...Man ir kvadra ar 1kw un 48v skābes aķi. Aizbraukt var 16km un vēl ko aizvest var, bērni pat neizbrauc tukšu jo apnīk...tā lūk.

msh 27.janvāris 2021 18:36
0 0 Atbildēt

IKEA veic pasūtījumus Ķīnas rūpnīcām, jā, bet tie kas tās mēbeles un citas figņas projektē ir dizaineri un inženieri turpat Zviedrijā.

Dkurs 27.janvāris 2021 20:21
0 0 Atbildēt

Ar skābes aķiem nekādu personīgu problēmu un ikea piemērs ir dizaina...

aizejošais 27.janvāris 2021 9:06
0 2 Atbildēt

Datoru cieto disku motors ir spēcīga lietiņa.

imzz 27.janvāris 2021 10:16
6 0 Atbildēt

Palielini 50 reizes un būs spēcīga. Princips jau tas pats. Pie kam datoru cieto disku ražotāji ir nopietni piestrādājuši gan pie ekonomiskuma, gan gultņu ilgmūžības.

he-he 27.janvāris 2021 10:25
1 0 Atbildēt

da ko tu viņam skaidro - cilvēks par tādiem pirmo reizi dzird

aizejošais 28.janvāris 2021 6:59
0 0 Atbildēt

es zinu datoru cietņu ventilatoru motorus.

Ka pašam cietajam diskam būtu motors, par to dzirdu pirmo reizi, jā.

WALA 28.janvāris 2021 9:43
0 0 Atbildēt

Tu joko ???

To kuru sauc par HDD - ir motors kas griež feromagnētiskās disku plātnes:

WALA 28.janvāris 2021 9:54
0 0 Atbildēt

Un ventilatora motori pārsvarā ir stipri prastāki, kaut idejiski līdzīgi:

... 28.janvāris 2021 9:47
0 0 Atbildēt

Ja ķieģelis uzkrīt uz galvas, tad smaida visu mūžu...

Vai nu Tev vispār nav nekādas nojausmas par cietā diska uzbūvi, vai nu Tu par cieto disku uzskati tikai SSD, kas īstenībā ir RAM...

18TB 29.janvāris 2021 11:21
0 0 Atbildēt

Tad tu esi apguvis veca un nederīgas zināšanas.Taurē,ka tagad datoru cietajiem diskiem tavas saprašanas mikroliegumā nekādu dzinēju un rotējošu daļu nav!Tirgū-apmerēm puse uz pusi-rotējošie un patiešām cietie.

ZZZZ 27.janvāris 2021 9:25
2 0 Atbildēt

Tas ka Japāņiem ir spēcīgi inženieri pagaidām viņus pasargā no Ķīnas. Jautājums cik ilgi tā turpināsies. Ķīna ar savu bezkaunīgo un agresīvo tirgus politiku drīz būs nr1. Pat visiem tik miļie wāgeni ir jau ar ļoti daudz ķīniešu detaļām.

WALA 27.janvāris 2021 10:26
2 0 Atbildēt

Lai ko ķīnieši daritu pagaidām viņiem sanak tikai labi pakaldarinājumi (par meslu galu nav verts nemaz runāt), ta ka pasauli šamie gluži nepārņems, bet nu pārejiem "saldi duset' uz sasniegtā ar neizdosies ...

ZZZZ 27.janvāris 2021 10:47
3 0 Atbildēt

Es nebūtu tik pārliecināts par nepārņems...Ja tur jau reāli skraida levitējošie supervadītāju vilcieni, un norgē viņi tiem troļļiem būvē tiltus...Paskaties kādas viņiem izskatās parastā dzelzceļa stacijas ar 30+ paralēliem sliežu ceļiem un vidējo ātrumu 300kmh. Vai ostu termināļi kas savieno visu lodīti...

Krotow 27.janvāris 2021 11:45
1 5 Atbildēt

Ko tad te vēl dari? Pārcelies dzīvot uz Ķīnu ;) Pie reizes izbaudīsi kā tevi pieskata, pamāca kā dzīvot un ja vajag - sankcionēti sasit seju.

WALA 27.janvāris 2021 13:00
2 0 Atbildēt

Ķīna spēj panākt ka neērta informācija neieziet ārpus "Lielā Ķīnas mūra". Taču patentu zagšana, know how zagšana utml. neliecina par augsti attīstītu sabiedrību ...

Tu redz arī patērē Ķīnas labā imidža info, un nepamani to "pārējo"...

ZZZZ 28.janvāris 2021 11:00
0 0 Atbildēt

Redz, es te visu laiku saku ka vajag plaša patēriņa preces ražot pašiem...Bet tas laikam utopija. Negribās te visus uzņēmumus uzskaitīt, sākot ar bērnu mantiņām no Straumes un Vefiņiem kurus pa pus pasauli eksportēja...

Gribi teikt, ka piem. tie Belarusi ko Jelgavā skrūvēja bija sliktāki par ķinaizeru Dong feng,iem?

imzz 28.janvāris 2021 14:03
1 0 Atbildēt

Vefiņiem kurus pa pus pasauli eksportēja...Nu, jādomā , tā puspasaule sastāvēja no PSRS un Kubas.

WALA 28.janvāris 2021 11:13
1 0 Atbildēt

Nū es jau kaut kad ieprieks ar dažiem diskuteju par ķīniešu vs japānu vs vācu traktoriem - ķīniešu vidusmer traķis ir lielaks sūds neka Belarus, taja pat laika kaut kādas daļas gan jau arī Belarusam ir Ķīna ražotas. T.i. es zinu dažas jas toč bija ĶTR ražitas, taču tas beigas nācas izmest dēļ kvalitātes.

Īsumā nan senča 20+ gadu vecais 17 zs kapānu traķis ir vismaz reizes 2 labsks par pilnīgi jaunu ķīniešu traķi. Belaruss man ir trāpijies jauns kaut kādā ~ 2009 gadā - nevar teikt ka jamam nebutu problēmvietu, taču pārlieku sūdzēties ar nevar .

ZZZZ 28.janvāris 2021 11:56
0 0 Atbildēt

Paskaties šo no 20.min kad nav ko darīt var ielikt japāņu bīdeli

WALA 28.janvāris 2021 12:26
0 0 Atbildēt

Jau esmu paspēji noskatīties šito - kaut kas jamiem sākumā tur pie pimrā izbrauciena sagāja dēlī, var gadīties ka tas LC (ja pareizi atceros) motors ir drusku par niknu šitam verķim.

Vēl viens prikols no blogriem ir T25 "turbo traktors".

P.S. man būtu intersanti ja ieliktu kādā kāpurniekā teiksim modernu 1.6 Hondas dīzeli, kā jams tad uzvestos ( tiesa ar pānesumiem jau var visu saķīmiķot).

ZZZZ 28.janvāris 2021 12:49
1 0 Atbildēt

Par mazu jauda būs, bet uz priekšu jau ies...Piem lielajiem kuģiem , kas ved ogles, jēlnaftu utt vispār svara/jauda attiecība ir pat 1zs uz 6tonnām Tamdēļ tas ir vislētākais transports. Viena nelaime, reizēm viņš nevar izkustēties no vietas pat uz pilnu jaudu...

Bet atgriežoties pie traktoriem...patreiz ir tendence ņemt no vecajiem kravas auto volvo/sisu dzinējus ar visu automātisko kārbu un ielikt/pielikt no t150 vai k700 šasiju. Tas tā lai kārtīgi pa zemi urbtu nevis izklaidei

WALA 28.janvāris 2021 11:14
0 0 Atbildēt

sorry - resni pirksti, uz mobila sudigi raxtu.

nezinu 27.janvāris 2021 13:06
0 0 Atbildēt

ja tas ko viņi tirgo ekspresī liecina par viņu vilcienu kvalitāti, tad es ar tiem braukt negribu

kontradmiral 27.janvāris 2021 14:45
1 0 Atbildēt

Vācu augsto tehnoloģiju uzņēmumi, kuriem ir kopuzņēmumi Ķīnā, tur ražo tikai gados pārbaudītas vērtības. Visas jaunās tehnoloģijas un zināšanas ir jāievieš Vācijā, jo draudzīgie Ķīnas partneri diezgan droši nospers know-how un paralēli bliezīs jau paši.

Tā jau arī būs 27.janvāris 2021 19:09
0 0 Atbildēt

Un būs arī prestižaki un dārgāki.

Un pavisan dārgi.

Un tie ,kas baigi bļauj ,ka nepirks ,tāpat pirks un būs aizmirsuši ka bļāva

KP 27.janvāris 2021 22:35
0 0 Atbildēt

Priekš Āzijas pat ļoti okei, jo tur nebraukā kā idiņi kā bieži gadās LV un nesit tā savus auto lupatās, līdz ar to kalpos pietiekami ilgi priekš savas cenas!

Latvietis 28.janvāris 2021 6:42
2 0 Atbildēt

Izmantošu kā Jāņu nakts ugunskuru, aizdedzinās un degs 3īs dienas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 3

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti