Visi komentāri - Šveices valdību kritizē par nodomu ierobežot elektroautomobiļu izmantošanu

Šveices valdību kritizē par nodomu ierobežot elektroautomobiļu izmantošanu 8

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 13.decembris 2022 15:34

Šveices automašīnu importētāji izteikuši asu kritiku par elektromobiļu lietošanas ierobežojumiem, ko varas iestādes var noteikt enerģētikas krīzes dēļ.

Alpu zemes automobiļu tirgotāji ceļ trauksmi par valdības nodomu energokrīzes gadījumā ierobežot elektroautomobiļu izmantošanu. Pēc uzņēmēju domām, šāds solis "nodarītu lāča pakalpojumu" visam bateriju automašīnu tirgum – aizliegums brīvi izmantot šādu transportu novestu pie tā, ka pircējam zustu interese par to un notiktu atgriešanās pie automašīnām, kas darbināmas ar degvielu.

Importētāji un oficiālie dīleri pieliek lielas pūles, lai palielinātu elektrisko transportlīdzekļu pārdošanas apjomu – tiek izmantoti dažādi paņēmieni, sākot no reklāmas un beidzot ar dīleru pašu izstrādātiem komercpiedāvājumiem. Valdības plāni varētu mainīt šo procesu, samazinot videi draudzīgo automašīnu pārdošanas apjomu un apdraudot CO2 samazināšanas mērķus.

Nesen kļuva zināms, ka Šveicē izstrādās vairāku līmeņu plāns, kas paredz ierobežojumus iedzīvotājiem gadījumā, ja valsti piemeklēs enerģētiskā krīze. Ja tas tiks pieņemts, šveicieši ar elektriskās piedziņas automobiļiem drīkstēs veikt tikai ārkārtas braucienus. Būs iespējams doties uz darbu, sporta zāli un veikalu, taču tiks aizliegti gari ceļojumi un braucieni ciemos.

Liegumu elektromobiļiem plāno ieviest tikai trešajā elektroenerģijas deficīta līmenī. Tas nozīmē, ka atslogojumu energoresursiem varas iestādes vispirms mēģinās rast ar citiem līdzekļiem: pazeminās veļasmašīnu temperatūru mājsaimniecībās, atslēgs sēdekļu apsildi kalnu pacēlājiem un aizliegs pūtējus parku tīrīšanai.

Par plāna pieņemšanu vai noraidīšanu plānots spriest tuvākajās dienās.

 
Visi komentāri
 
650 13.decembris 2022 18:03
0 2 Atbildēt

Nu protams, ka Lohi ir (arī) Šveices valdībā.Taču (tepat,skat.16cm aukgstāk) auKstsprieguma tīkls (ASsT) aicina arī latviešu elektrobraucējus nelādēt savus tos aukstos bezjūtīgos dzelzsgabalus šajā auGstajā laikā.

Vienlaikus izmanīgi kakulkulētāji tepat Trešajā blakusrakstā (skat. tepat atkal 16cm zemāk un nedaudz pa/labi) sludina to, ka elektroautomobibilitāte (mums) tagad nupat jau ir teju par/Velti.

Principā jau plānotais publikakāciju mērķis ira itin veiksmīgi aizsniegts- vairs gandrīz neviens Lasītājs nespēj nesajusties/par Lohu.

srt 13.decembris 2022 18:06
1 1 Atbildēt

Nē, nu bet protams, ka enerģētiskās krīzes apstākļos prioritātei ir jābūt elektro auto. Lai var aiztīties no valsts!

Pokuj, ka nekas uz elektrības nestrādās. Galvenais, lai elektroauto var uzlādēt! Es pieļauju, ka šāda IDIOTISMA virzienā stūrēs tieši mūsu valdība!

650 13.decembris 2022 19:23
0 2 Atbildēt

Ta kur tu te vairs aiztīsies. Paskat kāda Pļura visur, shitādos apsstākļos nekāda stūre nekam neklausa.Visa elektrība ir sassalusi galīgā (Kolkas)Ragā.

Pirms 30g solīja, ka Bauskas šossejai pa vidu izuziebūvēs elektrisski apsildāmo (brūno) strīpu. Bet tagd vairs atliek tikai cerēt/uz(Par!) lāci/brūno (spalvaino, to kuŗš Usross Arktoss).

progress 13.decembris 2022 19:25
2 0 Atbildēt

Kalnu celju serpentiinaa izlaadeejusies elektrolamata var paralizeet visu regjiona saimniecisko dziivi uz ilgaaku laiku! Un tad var naakties vienkaarshi lidinaat kraujaa tos hlamus, lai normaali cilveeki var kaut kur nokljuut.

650 13.decembris 2022 19:40
0 2 Atbildēt

Labāk gan būtu Slīcināt.Jo augšāmbraukšanas process lieki patērē enerģiju.

Pagaidām jaunākie pētījumi nedaudz kavējas,taču attiecīgā reģiona saimnieciskās dzīves paralizēšana varētu būtiski uzlabot starpreģionālo dzimumdzīvi.

anonimikis 13.decembris 2022 22:34
1 1 Atbildēt

Ja Latvijas valdība atzītu, ka krīzes situācijā dīzeli privātajiem netirgos(kas ir plānā ierakstīts), tad tak arī vietējie lohi ārdītos.

WALA 13.decembris 2022 23:50
0 1 Atbildēt

Nē nu "jaunā zaļā pisnesa ideja" jau nav pie vainas tam ka jādoma par vēl lielaku enerģijas taupīšanu ... visi protestētāji pār vienu kārti metami - cēloņsakarību ķēde nu nekādi "nekāpj" ...

Jumu 15.decembris 2022 16:33
0 0 Atbildēt

Kāds normālā valodā var paskaidrot, no kurienes tā elektro krīze uzradās. Ražotņu pie mums gandrīz, ka nav, tātad nav arī lielo patērētāju. Visu laiku krīzes nebija bet tagad uzradās. Vai tas tik nav kāds mākslīgs starptautisks pasākums, lai paceltu cenas un palielinātu inflāciju? Kas aiz tā stāv?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti