ASV elektroautomobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla" pērn ceturtajā ceturksnī strādājis ar 3,7 miljardu dolāru (3,4 miljardi eiro) peļņu, kas ir visu laiku augstākais līmenis kompānijas vēsturē šim periodam, teikts trešdien publiskotajā autoražotāja paziņojumā.
Peļņa pagājušajā ceturksnī gada griezumā pieaugusi par 59%.
Peļņas kāpumu veicinājis spēcīgais pieprasījums pasaulē pēc elektriskajiem automobiļiem.
"Tesla" piegādāto automobiļu skaits ceturksnī palielinājies par 31%. Tikmēr autoražotāja ieņēmumi pieauguši par 37% un sasnieguši 24,3 miljardus dolāru.
Uzņēmums pērn kopumā saražoja aptuveni 1,4 miljonus elektroauto, bet šogad plāno ražošanas apjomu palielināt par aptuveni 31%.
Seit ir pupliceta Teslas apmaksata reklama , es jums iesaku izlasit publikaciju El Confidencial ar nosaukumu " TESLA milzias ar mala kajam " , kur tika intervets ASV autokritikis Adrina Clarke un ir diezgan liels e-auto piekritejs , bet par Teslu vins neko vairs spozu nesaka
Tesla stipri nolaida cenas un viņu mašīnas atkal sāka intensīvi pirkt.
Tev iesaku izlasit rakstu , cena tur vairs neko neglabs , tur ir vesela kaudze citu problemu ka auto kvalitate , pecgarantijas serviss , novecojis dizains ir tikai aizberga maza dalina no milzigajam problemam , vins pat min , ka Kinas BYD ir daudz kvalitativaks un ar labaku servisa garantiju neka Tesla
Knapi atradu to slaveno bomžveidīgo ekspertu Tas jau nekas ka BYD nobrauc mazāk ,lādējās ilgāk un maksā vairāk. BYD pat nepelna ar elektromobīļiem ,bet ar hibrīdiem un tik Ķīnā . BYD tik pagājušo gadu parādījās nopietnāk ārpus Ķīnas, tā kā par kvalitāti un servisu pāragri spriest.
Tesla nenolaida cenas ,bet atgrieza viņas aptuveni kādas viņas bija pirms diviem gadiem.
Tesla nav autoražotājs klasiskajā izpratnē, Tesla ir tehnoloģiju uzņemums, kas ražo auto. Tas gluži nav viens un tas pats. Normāls autoražotājs strādā uz savu klientu bāzi pieturoties pie standartizētiem un puslīdz pārbaudītiem risinājumiem, savukārt Tesla strādā uz inovācijām, viņi savu peļņu izceļ citā produkta dzīves cikla posmā nekā klasiskie autoražotāji, līdz ar to nebūšu pārsteigts, ja Masks Teslu vietā sāks ražot kaut ko citu, jo plāns jau nekad nav bijis tā īsti konkurēt ar to pašu VW, BMW vai jebkuru citu koncernu.
Viņi izlaida interesantu nišas produktu ar savām nepilnībām, pārdeva šo produktu visiem, kas bija gatavi klausīties, pie tam vēl pareizajā brīdī, kad pasaulē panesās zaļais kurss, un tagad jau vienalga, vai tur kaut kādi ķīnieši ir vai nav labāki par Tesla - viņi ienāk tirgū, kur visu krējumu ir nosmēlis principā viens ražotājs un notiek plaša konkurences cīņa par to, kas atlicis.