Volkswagen vadība apstiprinājusi, ka koncerna leģenda, kompaktās klases modelis Golf, turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā, pārejot uz savu devīto paaudzi.
Šādu informāciju Volkswagen vadītājs Tomass Šēfers atklājis Autobild Spānijas izdevuma žurnālistiem, uzsverot, ka 2024.gada vidū pašreizējās paaudzes Golf (Golf 8) iegūs uzlabojumus plānotās modernizācijas procesā un informējot, ka uzņēmuma inženieri jau tagad strādā pie nākamās paaudzes modeļa saimes koncepcijas. Nosaukums Golf tikšot paturēts, tomēr, viņaprāt, iekšdedzes dzinējiem tajā vairs vietas nebūs. No tā var secināt, ka populārais hečbeks pārcelsies uz devīto paaudzi, paturot nosaukumu Golf un turpinot eksistenci kā pilnībā elektrisks kompaktās klases modelis.
Atgādināsim, ka iepriekš golfiņa turpmākā dzīve tika plānota ar nosaukumu ID Golf, bet Volkswagen piedāvājumā tas nostātos pa vidu ID.3 un 2025.gadā gaidāmajam ID.2.
Vācu mediji piebilst, ka jaunās paaudzes Golf ātrāk par 2028.gadu diezin vai varēs sagaidīt, ņemot vērā to, ka pēc feislifta modeļa dzīve parasti ilgst vēl gadus trīs. Diezgan droši var teikt, ka līdz tam Golf tiks pie uzlabotas multivides iekārtas ar 12,3 collu ekrānu, uzlabotas balss vadības un stūres, kurai pēc daudzu lietotāju kritikas, atkal tiks atgriezti funkciju taustiņi.
Nesaprotu, kam vajadzīgs "starp ID.2 un ID.3". ID.3 ir precīzi Golfa izmērā. Līdz šim mazākais viņiem ir bijis Polo, vienu izmēru mazāks par Golf. Kurš tāpat jau ir izaudzis par ciešama izmēra mazauto. Spriežot pēc numuriem, ID.2 izmērā, pieņemot, ka viņi paredzējuši vēl kaut kādu mikro kropli, ID.1. Kur tad tur vēl vieta kādam modelim pa vidu?!
Vienkārši nespēj izmest sen nokalpojušo medeļa vārdu, kas agrāk bija nozīmīgs gan pircējiem, gan ražotājam. Papi$īsies ar IDiņiem un eigās tāpat atteiksies no Golfa, kad pēdējie modeļa vēsturiskie pircēji būs zem zemes un nauda vairs nenāks.