Dīleris ieved 22 jaunus ID.6 no Ķīnas, Volkswagen pieprasa tos iznīcināt 22

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 12.februāris 2024 14:55

Ievedot 22 elektroautomobiļus no Ķīnas, automašīnu tirgotājs no Vācijas plānoja labi nopelnīt, taču cerētās peļņas vietā uzņēmējam draud pamatīgi izdevumi.

Kā raksta izdevums efahrer, krievu izcelsmes uzņēmējs Gregorijs Brudnijs ir automašīnu tirgotājs ar starptautiskām filiālēm, tostarp Vācijā. Nesen Brudnijs Ķīnā iegādājās 22 pilnīgi jaunus Volkswagen ID.6 elektromobiļus, atveda uz Vāciju un izlika pārdošanā.

Biznesmeņa plāns balstījās uz to, ka Ķīnā ietilpīgais (līdz septiņiem braucējiem), jaudīgais (366 Zs) un tālu braucošais (līdz 588 km CLTC) folksvāgens maksā salīdzinoši lēti, tādēļ tikt pie labas peļņas nebūs sarežģīti.

Tiktāl viss pēc plāna, taču - kolīdz par to uzzināja Volkswagen, uzņēmuma juristi ātri panāca tiesas lēmumu, kas šos automobiļus aizliedz tirgot. Vēl vairāk – automobiļi ir konfiscēti un autoražotājs tos pieprasa iznīcināt, kas uzņēmējam izmaksātu 15 000 eiro par katru automobili. Klāt jāpieskaita izmaksas 800 eiro apmērā par transportlīdzekļu uzglabāšanu.

Volkswagen uzstāj, ka ID.6 ir paredzēts tikai Ķīnas tirgum un ar paplašināto riteņu bāzi un ievērojami lielāku vietu aizmugurē pielāgots šī tirgus specifiskajām prasībām. Volkswagen atsaucas uz noteikumiem, kas ir saistīti ar ES preču zīmju regulu un Vācijas preču zīmju likumu. Dīleris nedrīkst pārdot transportlīdzekļus tālāk bez Volkswagen piekrišanas, jo grupai uz tiem ir tā sauktais "dizaina patents". Volkswagen ceļ galdā arī citus argumentus, piemēram, Ķīnai ražotos ID modeļus nevar apstiprināt Eiropā to aparatūras un programmatūras konfigurāciju dēļ, norādot, ka pastāv būtiskas atšķirības augstsprieguma akumulatoru sistēmā, transportlīdzekļa programmatūrā, izklaides un ārkārtas zvanu sistēmās.

Brudnijs ir iesniedzis pretprasību, un Volkswagen rīcību skaidro ar to, ka uzņēmums vēloties viņu novest līdz bankrotam, lai atbaidītu citus. Patiesībā uz kārts ir liktas ne tikai 22 mašīnas, bet gan daudz kas vairāk – drīzāk VW grupa vēlas novērst Ķīnā lēti saražotu elektrisko transportlīdzekļu ienākšanu Vācijas tirgū, lai saglabātu varu pār pārdošanas un modeļu politiku, Volkswagen nevēlas nekādu konkurenci no savām aprindām, jo ​​zina, ka tad citi viņu modeļi zaudēs.

Strīds būs jāizšķir tiesai un kādu lēmumu tā pieņems, nav zināms.

 
Visi komentāri
 
0pis 12.februāris 2024 15:10
17 4 Atbildēt

Kupi-prodaj biznesmenis. A ja kāds avarētu ar to chainavāgenu, VW tak būtu jātērē miļjoni visādām eksprtīzēm lai pierādītu ka auto ir identisks EU tirgum domātajam. Nu, gandrīz.

Sipo 12.februāris 2024 15:27
19 9 Atbildēt

Tādā ziņā orku zeme šobrīd eldorado - ved ko gribi, pagrābs visu, lai tik nav vaz vai kamaz

Sergejs 12.februāris 2024 15:53
2 6 Atbildēt

"lai tik nav vaz vai kamaz"

Nu kāds URAL vai KAMAZ apokalipses dienai varētu noderēt, katrā gadijumā labāk nekā elektrodators uz riteņiem (melns humors)

Viencexpercs 12.februāris 2024 15:47
20 5 Atbildēt

Atrada kur tirgot. Atvestu uz kādu citu valsti, neviens pat neuzzinātu.

Onsis 12.februāris 2024 16:27
7 4 Atbildēt

Ir jāsaprot, kas tas Vāgens ko ražo Ķīnā nav tas pats ko ražo eiropā. Tās ir divas dažādas mašīnas, tikai ar vienādu nosaukumu. 

Un tas "uzņēmējs"carēja, ka būs kā krievijā, iesmērēs visu , bet par laimi nesanāca

650 12.februāris 2024 16:27
4 2 Atbildēt

Gregorijs ir Lohs. Lēmums ir vienbalsīgi pieņemts, ar 100% balsīm/Par!

BMW 12.februāris 2024 16:29
6 6 Atbildēt

Savulaik jau viens LV VW dīleris zaudēja tiesības izplatīt VW, jo veica reeksportu uz vāciju! Tas nav nkāds jaunums, ka ražotāji nemīl paralēlo importu, jo tādā veidā zaudē lielo piķi, ko maksā maksātspējīgi klienti!

Ceru, ka šim jautājumam pieķersies konkurences uzraugi un VW noraus kādu miljardiņu soda naudās par negodīgu konkurenci!

Jfk 12.februāris 2024 18:25
6 2 Atbildēt

Ja mašīnai ie EU atbilstības sertifikāts tad viss tip top. Nedomāju ka tiegotājs par to nepadomāja, cita lieta ka pats ražotājs gri ierovežot šāda veidā shēmss un pats grib noņemt krēmu, tāpêc EU iekšenē tirgo elektoauto par nenormāli lielo cenu..

Lietotājs 12.februāris 2024 19:00
4 2 Atbildēt

Tieši EU sertifikāts nevar būt nekādi, par to VW jau nu gan ir parūpējies

BMW 13.februāris 2024 8:10
3 1 Atbildēt

Ja, nevar būt, un kā tad ES ieved amerikas vai japānas tirgum domātos auto?

VW domā, ka Eiropieši ir lohi un tāpēc ķīne ID3 tirgo par 20k euro, bet Eiropā par 40k.

Andis 12.februāris 2024 22:04
1 0 Atbildēt

Es viņus neremtēšu

Andis 12.februāris 2024 22:06
2 0 Atbildēt

Man jau viens stāv, murgs

Glorija 13.februāris 2024 9:27
2 0 Atbildēt

Ja stāv, tad pie manis (Opim tik nesaki).

Ta pat vien. 12.februāris 2024 22:31
3 0 Atbildēt

Jā par to krievijas, rakstīšu valsti ar mazo burtu, tur izķer visu. Zinu ka agrāk, kad nebija karš, mūsu latvijas bāleliņš pirka Anglijā sistus BMW un Mersidesus ar lieliem dīzeļu motoriem. Peļņa baigā, un plus vēl no krievijas brauca džeks ar busiņu un no viņa pirka. Nezinu kā viņam tagad, domāju ka labāk nekā man. ;). Tas tā.

650 12.februāris 2024 22:50
2 0 Atbildēt

Bet.Kamēr tas nabaga lohs Gregorijs (Žoriks/parastais) gribēja uzmes folkswāgenu pā pārdesmit k eur, tamēr šaheda dronus ražo no čehijā ražotiem motoriem un ASV ražotām (jaunākajām, dubult militāri pielietojamajājām..) pus vadītāju (semi konduktoru) mikro shēmām.  

RE: defence-ua.com/photo/rozbirk...foto-291.html  ..Розбірка реактивного Shahed-238: двигун з Чехії, навігація з Канади (фото) ...Cили оборони України все ж таки "приземлили" реактивний Shahed-238 іранського виробництва, який РФ застосувала під час однієї з нещодавніх атак у січні цього року....Турбореактивний двигун був визначений, як типу TJ150 від чеської компанії PBS Velká Bíteš, який має максимальну тягу у 1500 Н при вазі у 18,9 кг, діаметрі 272 мм та довжиною 518 мм...Обробка сигналів супутникової навігації  реалізована на мікросхемах AD9361BBCZ від Analog Devices, мікроконтролера MIMXRT1052 від NXP USA Inc та мікросхемі N63A0QI від Intel, всі США... Ura!

ZZZZ 13.februāris 2024 10:33
2 0 Atbildēt

650 EU zemē irA aizliegts pārdot arī mazlietotās mašīnas uz pufaikzemi. Bet nekas viss notiek caur PL. Tur pārtirgo/pielāgo kaufertag un aidā caur LT uz BY prom. Kas tur liedz grabažniekā ielikt arī ko citu nopirktu elektronikas veikalā.

anonimikis 12.februāris 2024 23:22
2 1 Atbildēt

Kāpēc pie mums Rumbulas biznesmeņus nesauc par dīleriem?

Viktors 13.februāris 2024 11:51
0 0 Atbildēt

Te nu bija Eiropas brīvais tirgus un konkurence.

Bet izrādās, ka tiek darīts viss, lai pircējs ļoti pārmaksātu. Pamatojums - gribam labi pelnīt un eiropiešiem tak daudz naudas, laba maksātspēja. 

Un tā ar daudzām precēm un pakalpojumiem.

Gints 14.februāris 2024 6:59
0 1 Atbildēt

Eiropai ekoloģija vienmēr ir bijusi pirmajā vietā!

RG 14.februāris 2024 11:07
1 0 Atbildēt

gin-ekoloģija un pro-ktoloģija vairāk cieņā.

gunbox 14.februāris 2024 10:09
2 0 Atbildēt

Pipec. 15k pret 60k LV.  Vai es neteicu, ka elektroauto jābūt pēc fakta par 30% lētāks par iekšdedzes dzinēju, bet mums te tirgo par 30 dārgāk? Kā izrādās, esmu idiotiski kļūdījies. Viņam ir jāmaksā 30% no tās cenas, par kuru mums pārdod.😂

biznesmenis 18.februāris 2024 22:26
0 0 Atbildēt

Katrs otrais bizness ir kupi-prodaj.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

3,5 miljoni eiro un 1200 Zs - Ferrari atklāj informāciju par jauno F 80 (+ FOTO)

Itālijas superauto ražotājs Ferrari pastāstījis par jaunāko modeli F 80, kas apveltīts ar 1200 Zs jaudu un tiks izlaists 799 vienībās. Lasīt vairāk

 

Cik ilgi krieviem jākrāj, lai nopirktu jaunāko Lada 20

AvtoVAZ tikko laidis klajā savu jaunāko modeli, biznesa kases sedanu Aura, bet analītiķi ir izskaitļojuši, cik mēnešus krieviem jāstrādā, lai varētu to iegādāties. Lasīt vairāk

 

Agresīva braukšana ir mēģinājums kompensēt savus kompleksus satiksmē 48

Saskaņā ar definīciju, agresīva braukšana ir vairāku ceļu satiksmes noteikumu vienlaicīga pārkāpšana – tā ir atļautā ātruma pārsniegšana, apdzīšana neatļautā vietā u.c. Kopumā var teikt, ka tā ir citu satiksmes dalībnieku interešu neievērošana un pilnīga vienaldzība par to, kas notiek apkārtējā satiksmē. Lasīt vairāk

 

Iztērē 183 000 eiro par militarizētās tēlniecības kompozīciju - Aizsardzības ministrijā uzsākta dienesta pārbaude (+ VIDEO) 14

Aizsardzības ministrs Andris Sprūds 11. oktobrī ir ierosinājis dienesta pārbaudi par "militarizētās tēlniecības kompozīcijas" ar kāpurķēžu bruņutransportieri "CVR(T)" būvniecību pie militārās bāzes “Ādaži”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti