Jaunums no Volkswagen - ID.7 Tourer - universāls ar 685 km sniedzamību (+ FOTO) 12

 

Foto: Volkswagen

Nozare.lv | 20.februāris 2024 10:29

Jauns e-mobilitātes standarts: pasaules pirmizrādi piedzīvo Volkswagen ID.7 Tourer ar nobraukuma distanci līdz 685 km

- Pilnībā elektrisks universālis no Volkswagen: ID.7 Tourer ir viens no pasaulē pirmajiem elektroautomobiļiem savā klasē.

- Vērienīga nobraukuma distance: ID.7 Tourer būs pieejams ar divu izmēru akumulatoriem. Paredzams, ka augstākā aprīkojuma versija spēs nobraukt līdz pat 685 kilometriem.

- Liela ietilpība: ID.7 Tourer salonā nodrošina vietu piecām personām un bagāžas nodalījumu ar ietilpību līdz 605 litriem. Ja bagāžas nodalījums ir aizpildīts līdz priekšējo sēdekļu atzveltnēm un jumtam, tā ietilpība palielinās līdz 1 714 litriem.

- Lielisks komforts: inteliģentais automātiskais gaisa kondicionieris, sēdekļi ar spiediena punktu masāžu un gaisa kondicionēšanu, kā arī jaunā Wellness lietotne piedāvā premium klases pieredzi.

Jauns akumulators ar nobraukuma distanci līdz pat 685 kilometriem

Jaunais Volkswagen Eiropas tirgū sākotnēji būs pieejams kā ID.7 Tourer Pro un ID.7 Tourer Pro S, katrs ar 210 kW (286 ZS) jaudu, maksimālo 545 Nm griezes momentu un aizmugurējo riteņu piedziņu. ID.7 Tourer Pro elektriskās piedziņas motoram enerģiju nodrošina 77 kWh (bruto: 82 kWh) akumulators. Savukārt ID.7 Tourer Pro S tiek izmantots jauns 86 kWh (bruto: 91 kWh) akumulators, kas ļauj nobraukt līdz pat 685 kilometriem.

Augsts uzlādes ātrums

Modeļus ar 77 kWh akumulatoru iespējams uzlādēt līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijās ar jaudu līdz 175 kW. Akumulatoru, kura uzlādes līmenis ir tikai 10%, var uzlādēt līdz 80% aptuveni 28 minūtēs. ID.7 versijas ar jauno 86 kWh akumulatoru nodrošina līdz pat 200 kW lielu uzlādes jaudu līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijās. Turklāt ID.7 ir akumulatora iepriekšējas sagatavošanas funkcija, kas ļauj lietotājam nodrošināt akumulatoram optimālu temperatūru pirms ierašanās līdzstrāvas uzlādes stacijā. Tādējādi, uzsākot uzlādi, iespējams uzreiz iegūt maksimāli iespējamo uzlādes jaudu un ietaupīt laiku, negaidot akumulatora uzsilšanu.

Ietilpīgs un plašs Volkswagen elektriskais universālis

ID.7 Tourer būtiski atšķiras no fastback sedana tā aizmugures daļā - elektriskā universāļa dizainu raksturo gara jumta līnija. Savukārt stila ziņā avangardiskais Tourer apvieno klasisko Passat formāta universāli un īpaši dinamisko Shooting Brake, kā tas ir Arteon gadījumā. Pateicoties lielākam augstumam aizmugurē, ID.7 Tourer bagāžas nodalījuma ietilpība ir līdz 605 litriem. Ja bagāžas nodalījums ir aizpildīts līdz pat priekšējo sēdekļu atzveltnēm un jumtam, tā ietilpība palielinās līdz 1 714 litriem. Šādā gadījumā bagāžas nodalījums ir gandrīz divus metrus garš.

Lielisks komforts

Pateicoties inovatīvām funkcijām, tostarp automātiski regulējamām gaisa ventilācijas lūkām, papildu komplektācijā pieejamiem ergoActive sēdekļiem ar tādām funkcijām kā spiediena punktu masāža un (augstākās klases sēdekļos) automātiskās gaisa kondicionēšanas režīms, ID.7 Tourer piedāvā premium klases automašīnu komforta līmeni. Vēl viens jaunums ir pēc izvēles pieejamā panorāmas lūka ar viedo stiklu. Tās stikla slāņiem iespējams elektroniski pārslēgties starp necaurspīdīgiem un caurspīdīgiem iestatījumiem, izmantojot skārienvadību vai IDA balss palīgu.

Standarta aprīkojumā iekļautas modernas tehnoloģijas

Jaunajam ID.7 Tourer standarta aprīkojumā ir pieejamas tādas augstas kvalitātes funkcijas un tehnoloģijas kā palielinātās realitātes projekcijas displejs, 15 collu Discover Pro Max navigācijas sistēma un bezatslēgas piekļuves un dzinēja startēšanas sistēma Keyless Access. Tāpat iekļautas arī augstākā līmeņa asistentu sistēmas - vadītāja asistents Travel Assist, braukšanas joslu uzturēšanas asistents Lane Assist, sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist, tālo gaismu asistents Light Assist un ārkārtas situāciju asistents Emergency Assist. Arī braukšanas joslu maiņas asistents Side Assist ar aizmugurējās satiksmes palīgsistēmu Rear Traffic Alert, kā arī izkāpšanas brīdinājuma sistēma ir iekļauta standarta aprīkojumā. Modernā 360 grādu apkārtskata kamera Area View ar atpakaļskata kameru ir praktiska, novietojot automašīnu stāvēšanai dažādās vietās.

ChatGPT un jaunā Wellness lietotne

Jauno IDA balss palīgu, kas ir pieejams standarta aprīkojumā, iespējams ieslēgt, izmantojot dabisku valodu. Sistēmas robežās tas ne tikai ļauj kontrolēt vairākas automobiļa funkcijas, bet arī atbild uz jautājumiem par dažādām tēmām, piekļūstot tiešsaistes datubāzēm, un piedāvā jaunu ChatGPT (mākslīgais intelekts, AI) integrāciju.

Jaunums ir arī papildu aprīkojumā pieejamā Wellness lietotne. Atkarībā no automobiļa aprīkojuma tā ļauj pielāgot dažādas automašīnas funkcijas, piemēram, fona apgaismojumu, skaņu, gaisa kondicionēšanu, sēdekļu gaisa kondicionēšanu un sēdekļu masāžas funkciju, izmantojot iepriekš iestatītas programmas, lai uzlabotu ērtības gan brauciena laikā, gan atpūšoties starp braucieniem.

Plašs asistentu sistēmu klāsts

ID.7 Tourer tirgū nonāks ar modernākajām asistentu sistēmām. To vidū ir Park Assist Plus un Park Assist ar atmiņas funkciju, kas atceras automašīnas novietošanas manevrus, braucot ar ātrumu zem 40 km/h un līdz 50 metru attālumā. Lai to izdarītu, automobilis ir vienreiz jānovieto stāvvietā un jāsaglabā veiktais manevrs.

Arī Travel Assist sistēma ir pilnveidota, un jaunākajā versijā tās nosaukums ir Connected Travel Assist. Šī sistēma (iekļaujot braukšanas joslu uzturēšanas asistentu Lane Assist, adaptīvo kruīza kontroli (ACC) un ārkārtas situāciju asistentu Emergency Assist) nodrošina asistētu garenvirziena un sānu vadību. Jaunākā versija atbalsta arī asistētu joslu maiņu uz lielceļiem un reaģē vēl vienmērīgāk nekā iepriekšējā versija. No jauna izstrādāta arī izkāpšanas brīdinājuma sistēma, kas ir papildinājums braukšanas joslu maiņas asistentam Side Assist. Sistēmas robežās tā var brīdināt par durvju atvēršanu, ja automašīnai no aizmugures tuvojas kāds cits transportlīdzeklis.

 

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

 
Visi komentāri
 
VW 20.februāris 2024 10:52
1 1 Atbildēt

Skaistulis, cik maksā? - 60 000?

ZZZZ 20.februāris 2024 11:19
2 3 Atbildēt

Izskatās viss pareizi. Gan jau būs labi. Bet vai VW ar savām iespējām un rūpnīcām nevarētu sākt ražot artilērijas lādiņus? Tie iespējams patreiz irA aktuālāki.

Onsis 20.februāris 2024 12:21
3 1 Atbildēt

Salons jau gan bezgaumības etalons.

Bet par to sniedzamību līdz ir jāraksta lieliem burtiem, jo tas ir tikai braucot uz 40 km/h aiz fūres un no kalna lejā

0pis 20.februāris 2024 13:18
2 2 Atbildēt

Jautājums, kāpēc nava tualetes pods salonā. Ja taisās sukāt šitādus attālumus bez apstāšanās. 

Šitie gnīdas iztērēsiesjaunajam auto un tad brauks be zapstājas garām DUSiem, veikaliņiem, kafejnīcām un ābolu tirgotājiem Anneniekos/Kaķeniekos. Kurš, pie joda ir ieguvējs? Un visi pārējie ir zaudētāji - skaidrs kā diena.

Juris 21.februāris 2024 8:49
1 1 Atbildēt

Biksēs Tev bezgaumība

0pis 20.februāris 2024 13:11
3 1 Atbildēt

Keyless Access joprojām (vēl) skaitās moderna/jauna štelle?

Nja 20.februāris 2024 14:47
1 1 Atbildēt

WALA 21.februāris 2024 13:26
0 0 Atbildēt

Man tik jautājums kāda X pēc tas keyless vispār ir vajadzīgs mūsdienās ... parasta atslēga rezerveija auto pilnīgi 'nosēdies" un pārējais vai nu uz mobilo vai biometrisku parametru vai "vienkārši uzšķaudīšanu" ...

Aigi 21.februāris 2024 8:42
1 1 Atbildēt

Ļoti simpātisks, bet dārgs 60+ pakas, mmmm, skarbi.

Teslists 21.februāris 2024 10:18
1 1 Atbildēt

Neziglītota iedzert mīloša pāķa slapjais sapnis.

Jo 21.februāris 2024 15:27
0 0 Atbildēt

Kur piekabes āķis artilērijas lādiņu pievešanai? Vai minireaktoram piekabē?

650 21.februāris 2024 16:33
2 1 Atbildēt

Kas pa 3peri, ār-prāts.. tos riteņus vēl vairāk uz iekšu sagāzt vajadzēja un vēl šķībāk tajās arku šķirbās izvietot.

Pakakaļu "uzzīmējis" kāds kārtējais attiecīgās nozares multimākslinieks, par/to jau nekādu šaibu nav.Jautājums tikai, Kuŗš šhito visu "pieņēma".

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW X4 kļuvis lieks

Savu trešo paaudzi BMW X4 nepiedzīvos. Lasīt vairāk

 

Ko es nopirku Amazon PRIME 2024 dienās? Cik kas maksāja? 1.daļa (+ VIDEO) 10

iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk

 

Apjomīgs saules parks dažās minūtēs (+ VIDEO) 4

Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk

 

Bentley izlaidis pēdējās automašīnas ar W12 dzinēju (+ FOTO) 4

Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti