Ķīnas HiPhi draud bankrots; darbs vienīgajā rūpnīcā apstājies 14

 

Foto: HiPhi

iAuto | 23.februāris 2024 5:16

Ķīnas elektrisko transportlīdzekļu ražotājs HiPhi pilnībā apstādinājis darbu savā vienīgajā rūpnīcā netālu no Šanhajas.

Vērojot pēdējā laika notikumus, rodas iespaids, ka Ķīnas autoražotāji “rullē pāri visai pasaulei”, pārvarot visus izaicinājumus un nesaskaroties ar nopietnām problēmām. Ja tā, tad aptuveni HiPhi ir izņēmums, jo saskaņā ar mediju informāciju aptuveni 100 000 eiro dārgo elektrisko luksuss transportlīdzekļu ražotājs nonācis grūtībās.

Darbs vienīgajā rūpnīcā esot apturēts, algu izmaksa darbiniekiem aizkavēta. Februāra vidū HiPhi sāka slēgt izstāžu zāles Ķīnā, tad paziņoja, ka tiks samazinātas algas un atceltas prēmijas par iepriekšējo gadu.

Piebildīsim, ka HiPhi savu produkciju piedāvāja arī Eiropā. Zināms, ka viens no autosaloniem tika iekārtots Minhenes lidostas izstāžu zālē, kur pirms tam saimniekoja Audi. Kas notiks ar šo struktūrvienību jaunajā situācijā, nav zināms.

Trīs gadu savas darbības laikā HiPhi ir pārdevis 13 000 transportlīdzekļu visā pasaulē.

 

 
Visi komentāri
 
0pis 23.februāris 2024 8:14
11 1 Atbildēt

HiPhisteri vis nestājas naski rindā pēc brīnumauto, kā rādās. Varbūt cena par zemu, visi jau zin ka pa 60K nāk sākumlīmeņa električka, tad pa 100 ir bāze ar lielākiem ekrāniem. Vajadzēja kaut ko par 250K.

Pļeksis 23.februāris 2024 9:13
19 1 Atbildēt

Vienkārši kad Xiaomi telefons maksā jau štuku, tad ar smadzenem cilvēks noperk pa to pašu naudu ābolu.

Un te tas pats pa to cenu var paņemt pazīstamu zīmolu ar servisiem utt

Ķencis 23.februāris 2024 9:11
2 0 Atbildēt

100 gadus atpakaļ,elekto mobīļi bija,tikai kaut kā klusiņām beidzās līdzāspastāvēšana iekšdedzes dzinējiem.Palasiet elektro auto vēsturi. George Gobel: "Ja nebūtu elektrības, mēs visi skatītos televizoru sveču gaismā."

imzz 23.februāris 2024 12:53
4 0 Atbildēt

Kaut kā. Tas ir pilnīgi skaidrs, kā. Baterijas enerģijas ietilpība pēc masas nevar konkurēt ar degvielu. Pat tagad, lai paveiktu to pašu darbu, ko var 60 kg degvielas, vajag vismaz 600 kg smagu litija jonu bateriju.

bļja 23.februāris 2024 12:13
0 3 Atbildēt

Lielā Ķīna to pat nepamanītu,ja iAuto nepaziņotu.Bet mums tas noteikti jāzina,lai opis komentētu.

Hmm 23.februāris 2024 12:35
1 0 Atbildēt

nu pamanītu, pamanītu - gan jau zini Ļisa (Ruļit), kas savu Tesla Model X un "Kruzaku" pret šito apmainīja, nez, ko tagad saka?

bpewlvdlf un ewatrdiojok 23.februāris 2024 23:24
0 0 Atbildēt

Vai tā Ļisa ir no Ķīnas,hmm?

darklight 23.februāris 2024 14:05
0 0 Atbildēt

Laiku pa laikam visā pasaulē kāds mazais ražotājs bankrotē. Nekas īpašs.

Hmm 23.februāris 2024 14:11
0 0 Atbildēt

2023. gadā Lamborghini izgatavoja 10 tūkstošus, Ferrari - 13 000, šis 13 tūkstošus 3 gados - laikam nemaz tik mazs nebūs bijis

imzz 23.februāris 2024 17:33
0 1 Atbildēt

Ķīna šajā ir īpatnēja. Ķīnā patlaban esot ap 90 - 100 EV ražotāju. Kad valdība deva subsīdijas, tādu bija vairāki simti. Dabīgi, ka daudzi sprāgst kā mušas. There are now around 100 Chinese electric-car makers, down from roughly 500 in 2019. The graveyards are a troubling consequence of that consolidation.Aug 17, 2023

500 auto auto ražotāju bijis, nav viegli iedomāties tāda bara esamību, pat Ķīnā.

Drāzmanis 23.februāris 2024 22:10
0 0 Atbildēt

Tajā segmentā Nio nosedz ar savu piedāvājumu

benzina 23.februāris 2024 23:27
0 0 Atbildēt

Kādreiz replicēju ziņu,ka Ru tiek pārdoti 100 auto modeļi no 64 Ķīnas ražotājiem.Viens vairāk,viens mazāk,bankrota mākslai jābūt visaptveroašai.

ziedlapiņa 23.februāris 2024 23:29
0 1 Atbildēt

Tikai iAuto tas liekas kaut kas ievērojams.Otyebisj!

hb 27.februāris 2024 1:43
0 0 Atbildēt

EV( electric vehicles) bija starpposms uz hydrogen. bumeris jau paziņoja, ka izbeidz elektriskos auto un pievēršas hydrogen, šī tendence tikai pieaugs - te kāds rakstīja par Iphoniem - nu tad tas pats piemērs - tas ka ir pieejams Iphone 25 nenozīmē ka mums nevajag pārdot arī modeļus, kas ir starp 25 un patreiz...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW X4 kļuvis lieks

Savu trešo paaudzi BMW X4 nepiedzīvos. Lasīt vairāk

 

Ko es nopirku Amazon PRIME 2024 dienās? Cik kas maksāja? 1.daļa (+ VIDEO) 10

iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk

 

Apjomīgs saules parks dažās minūtēs (+ VIDEO) 4

Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk

 

Bentley izlaidis pēdējās automašīnas ar W12 dzinēju (+ FOTO) 4

Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti