Japānas autoražotājs Infiniti sarīkojis krosovera Infiniti QX80 jaunās paaudzes modeļa pirmizrādi. Pārdošana ASV tirgū sāksies jau šovasar.
Jaunais Infiniti flagmanis veidots koncepta Monograph stilā, izceļas ar divos līmeņos izvietotiem lukturiem, izgaismotu logotipu un melnu, vertikālām līnijām dekorētu radiatora resti. Aizmugure zīmīga ar jumta spoileri, savienotiem lukturiem un no drukātiem burtiem veidotu ražotāja nosaukumu. Aizmugures lukturu un dienasgaismu dizainu vieno izvēlētā forma no daudzu segmentu moduļu "klucīšiem".
Salonā trīs sēdekļu rindas ar sēdekļu apsildīšanas iespēju arī pašā aizmugurē, kamēr priekšējiem un otrajā rindā sēdošajiem pieejama arī masāžas funkcija. Vadītāja un priekšējo pasažieru rīcībā 14,3 collu ekrāni mērinstrumentiem un multividei, 9 collu ekrāns klimatam, sēdekļu apsildei, ventilācijai un masāžai, automašīnas braukšanas režīmu izvēlei. Jāpiemin arī Klipsch audio sistēma ar 24 skaļruņiem, sensoru kontrolēta biometriskā temperatūras uzturēšana salonā katram pasažierim atsevišķi, visaptverošas kameras, kas piedāvā visa veida skatus gan no ārpuses, gan no iekšpuses, tajā skaitā Front Wide View, kas nodrošina 170 grādu priekšējo skatu abos ekrānos vai Invisible Hood, kas ļauj redzēt, kas notiek tieši priekšā. Komplektā arī Apple CarPlay un Android Auto atbalsts, ProPilot 1.1 elektronisko palīgu komplekss, kā arī "Standard", "Eco", "Sport", "Snow" un "Tow" braukšanas iestatījumi.
Salona kameras ļauj vadītājam redzēt, kas notiek aizmugurē, bet Journey Diary funkcija noderēs tiem, kas automašīnas kamerās uzņemtos foto un video vēlas publicēt soc.tīklos vai nekavējoši nosūtīt draugiem.
Tehnisko jaunievedumu skaitā 3,5 litru twin-turbo sešciindru benzīna motors, kas aizstāj 5,6 litru V8. Ziemeļamerikas tirgum paredzētajā specifikācijā jaunais dzinējs attīsta 450 zirgspēkus un 698 Nm griezes momentu (iepriekšējais V8 – 400 Zs un 560 Nm) un ir savienots pārī ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kuras pārnesumu attiecību diapazons ir par 40 procentiem plašāks nekā iepriekšējai septiņu pakāpju kārbai. Rezultātā QX80 ir dinamiskāks un patērē mazāk degvielas.
Jāpiemin papildsarakstā atrodamā Electronic Air Suspension piekare ar elektroniski vadāmiem amortizatoriem. Iekāpjot un izkāpjot, QX80 nedaudz pieplok, bet braukšanas laikā sistēma automātiski pielāgo šasijas stingrību, tādējādi samazinot šūpošanos un sānsveres. Klīrenss samazinās par 71 milimetru vai palielinās par 61 milimetru.
Infinity krosoveru flagmaņa pārdošana ASV tirgū sāksies vasarā. Cenu diapazons: no 82 450 līdz 110 595 dolāriem.
Ne, nu glauns vāģis. Daudz kur saskatu to pašu, kas Xtrail. Piemēram X trail braukšanas iestatījumiem pielikusi vēl Tow. Amerikāņiem patiks.
bet jaunā paaudze tiek stumta notrulināšanās virzienā, kas auto bez kamerām uc palīgiem nespēs vadīt, toties pratīs glāstīt ekrānus, taisīt pašiņus un priecāties par dabu, tagad jau pat neizkāpjot no mašīnas
Nu, kāpēc tik skarbi...mums tepatās Tīnūžu appkaimē ir zeļļi kam nevaig nekkādus assistentus. Viņu braukšanas prasmes brauc apjūsmot pat no Galvas Pilsētas un Kāju Ciema. Kurš gan negribētu braukt tik veikli un pilnīgi manuālā režīmā.
kapēcc lai nebūtu līdzības, ja to nissans arī ražo, tik saucamais premiums