Visi komentāri - Mazāks un jaudīgāks motors, vairāk iespēju: Infiniti QX80 nomaina paaudzi (+ FOTO)

Mazāks un jaudīgāks motors, vairāk iespēju: Infiniti QX80 nomaina paaudzi (+ FOTO) 6

 

Foto: Infiniti

iAuto | 21.marts 2024 10:16

Japānas autoražotājs Infiniti sarīkojis krosovera Infiniti QX80 jaunās paaudzes modeļa pirmizrādi. Pārdošana ASV tirgū sāksies jau šovasar.

Jaunais Infiniti flagmanis veidots koncepta Monograph stilā, izceļas ar divos līmeņos izvietotiem lukturiem, izgaismotu logotipu un melnu, vertikālām līnijām dekorētu radiatora resti. Aizmugure zīmīga ar jumta spoileri, savienotiem lukturiem un no drukātiem burtiem veidotu ražotāja nosaukumu. Aizmugures lukturu un dienasgaismu dizainu vieno izvēlētā forma no daudzu segmentu moduļu "klucīšiem".  

 

Salonā trīs sēdekļu rindas ar sēdekļu apsildīšanas iespēju arī pašā aizmugurē, kamēr priekšējiem un otrajā rindā sēdošajiem pieejama arī masāžas funkcija. Vadītāja un priekšējo pasažieru rīcībā 14,3 collu ekrāni mērinstrumentiem un multividei, 9 collu ekrāns klimatam, sēdekļu apsildei, ventilācijai un masāžai, automašīnas braukšanas režīmu izvēlei. Jāpiemin arī Klipsch audio sistēma ar 24 skaļruņiem, sensoru kontrolēta biometriskā temperatūras uzturēšana salonā katram pasažierim atsevišķi, visaptverošas kameras, kas piedāvā visa veida skatus gan no ārpuses, gan no iekšpuses, tajā skaitā Front Wide View, kas nodrošina 170 grādu priekšējo skatu abos ekrānos vai Invisible Hood, kas ļauj redzēt, kas notiek tieši priekšā. Komplektā arī Apple CarPlay un Android Auto atbalsts, ProPilot 1.1 elektronisko palīgu komplekss, kā arī "Standard", "Eco", "Sport", "Snow" un "Tow" braukšanas iestatījumi.

Salona kameras ļauj vadītājam redzēt, kas notiek aizmugurē, bet Journey Diary funkcija noderēs tiem, kas automašīnas kamerās uzņemtos foto un video vēlas publicēt soc.tīklos vai nekavējoši nosūtīt draugiem.

Tehnisko jaunievedumu skaitā 3,5 litru twin-turbo sešciindru benzīna motors, kas aizstāj 5,6 litru V8. Ziemeļamerikas tirgum paredzētajā specifikācijā jaunais dzinējs attīsta 450 zirgspēkus un 698 Nm griezes momentu (iepriekšējais V8 – 400 Zs un 560 Nm) un ir savienots pārī ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kuras pārnesumu attiecību diapazons ir par 40 procentiem plašāks nekā iepriekšējai septiņu pakāpju kārbai. Rezultātā QX80 ir dinamiskāks un patērē mazāk degvielas.

Jāpiemin papildsarakstā atrodamā Electronic Air Suspension piekare ar elektroniski vadāmiem amortizatoriem. Iekāpjot un izkāpjot, QX80 nedaudz pieplok, bet braukšanas laikā sistēma automātiski pielāgo šasijas stingrību, tādējādi samazinot šūpošanos un sānsveres. Klīrenss samazinās par 71 milimetru vai palielinās par 61 milimetru.

Infinity krosoveru flagmaņa pārdošana ASV tirgū sāksies vasarā. Cenu diapazons: no 82 450 līdz 110 595 dolāriem.

 

 

 

 
Visi komentāri
 
Volx 21.marts 2024 11:15
0 1 Atbildēt

Ne, nu glauns vāģis. Daudz kur saskatu to pašu, kas Xtrail. Piemēram X trail braukšanas iestatījumiem pielikusi vēl Tow. Amerikāņiem patiks.

Tas gan 21.marts 2024 11:42
2 1 Atbildēt

bet jaunā paaudze tiek stumta notrulināšanās virzienā, kas auto bez kamerām uc palīgiem nespēs vadīt, toties pratīs glāstīt ekrānus, taisīt pašiņus un priecāties par dabu, tagad jau pat neizkāpjot no mašīnas

0pis 21.marts 2024 13:18
1 0 Atbildēt

Nu, kāpēc tik skarbi...mums tepatās Tīnūžu appkaimē ir zeļļi kam nevaig nekkādus assistentus. Viņu braukšanas prasmes brauc apjūsmot pat no Galvas Pilsētas un Kāju Ciema. Kurš gan negribētu braukt tik veikli un pilnīgi manuālā režīmā.

GTD2 21.marts 2024 13:08
1 1 Atbildēt

kapēcc lai nebūtu līdzības, ja to nissans arī ražo, tik saucamais premiums

Ghr 21.marts 2024 18:33
0 0 Atbildēt

nez vairs musdienas nepastav aerodinamikas likumi, ja visiem jaunajiem liel-dzioiem ir prieksa ka galds uz saniem apgazts. Tur tak stumj tadu gaisa masu uz prieksu, ka itka piekabe ar cementa meshalku aizmugure butu. Vel gadus 10 atpakal tak visiem priksha bija pludeniska ka piles knabis, lai vejs aiziet garam knapi pieskaroties

650 22.marts 2024 0:35
0 0 Atbildēt

Tur priekšā zem tās milzu bļambas laikam ir iebūvētā piknika cepeš krāsns.Pie kādi 236km/st tā atverās vaļā un kļūst par atkārtoti izmantojamo mobīlo kondicionanieri.

Salona un instrumentu paneļa Dirzsaineri noteikti saņēma spešalbalvu par smalko gaumi ekakononomiskās pieticības laikmetā, bet motara konstruktori par ogļūdenraž resursu taupību un zaļās planētas orālo aizsardzību.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti