Vai Krievija jau pilna? – aprīlī kritušies Ķīnas auto pārdošanas apjomi 8

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 14.maijs 2024 10:34

Krievijas mediji vēsta, ka aprīlī pieprasījums pēc populārākajiem Ķīnas autobūves produktiem krities, kas ražotājiem licis ķerties pie atlaidēm.

Pēc rietumu autoražotāju aiziešanas no Krievijas tirgus, radušos tukšumu ar skubu metās aizpildīt ķīniešu markas. Elektroautomobiļu segmentā tie dominē pilnībā, bet ar iekšdedzes motoriem aprīkotu automobiļu piedāvājumā zaudē vien Krievijas lielākajam autoražotājam AvtoVAZ.  

Neraugoties uz labvēlīgo situāciju, aprīlī tomēr samazinājušies “lielā ķīniešu trijnieka” - Haval, Chery un Geely - pārdošanas apjomi, raksta izdevums Motor.ru. Segmenta līderis Haval, salīdzinot ar 2024. gada martu, zaudējis 10 procentus pircēju, aprīlī pārdodot 14,6 tūkstošus automašīnu, pieprasījums pēc Chery automobiļiem sarucis par četriem procentiem līdz 12,9 tūkstošiem automašīnu, savukārt Geely zaudējis pat 24 procentus, pieprasījumam sarūkot līdz 11,5 tūkstošiem eksemplāru.

Aprīlī populārākā izvēle no ārzemju markām bijusi Haval Jolion – salīdzinoši lēts (pārvēršot no rubļiem 20 000 EUR) ķīniešu krosovers, ko iegādājušies 6100 pircēju. Vispieprasītākais bijis Lada Granta (19 421 vienības), kam seko Lada Vesta (13 276) un jau pieminētais Haval Jolion (6100).

Vēl pirmajā desmitā ir Lada Niva Travel, Lada Niva Legend, CheryTiggo 7 Pro Max, Chery Tiggo 4 Pro, Omoda C5, Geely Monjaro un Haval M6.

Elektroautomobiļu segmentā līderis ir Zeekr (745), FAW (303) un Krievijā ražotie pārzīmolotie ķīniešu elektromobili, ko pārdod ar Evolute (203) nosaukumu.

 
Visi komentāri
 
ro 14.maijs 2024 11:04
2 0 Atbildēt

Cik nez gadā ir jauni ķīniešu mēsli nopārdoti būtu interesanti zināt🤔...tīri tā, lai proprcionāli saprastu pret iedzīvotāju skaitu...😁

Hmm 14.maijs 2024 11:08
2 0 Atbildēt

Būtu gan interesanti - par pārdotajiem neatceros, bet ķīniešu marku skaits Ru šobrīd virs 50.

0pis 14.maijs 2024 11:11
1 1 Atbildēt

PCR auto fani, paklausieties vai palasiet Aslaņana viedokli par chainauto, da viņš par jebkuriem auto interesanti stāsta.

imzz 14.maijs 2024 13:53
5 1 Atbildēt

Haval, Chery un Geely - tikai vienam no viņiem esot ražotāja klātbūtne valstī, t.i. normāla pēcpārdošanas servisa iespēja. No pelēkajiem dīleriem pirktam auto, ja kas salūst, tava problēma.

" Li Auto, piemēram, nepārdod automašīnu daļas eksportētājiem, tāpēc Krievijas pircējiem ir jāpasūta rezerves daļas, kas ņemtas no lietotām automašīnām, norāda Durasovs, izplatītājs Maskavā.

Ķīnas automašīnu modeļu īpašnieki Krievijā ir saskārušies ar trim galvenajām problēmām: korozija krasu temperatūras izmaiņu dēļ un agresīvi ceļu aģenti; no mīkstajiem metāliem izgatavotas piedziņas vārpstas, kas nav paredzētas lielām šķērsslodzēm; un balstiekārtas, kas sabojājas zem slodzes pie nobraukuma no 70 000 km. Jāpiebilst, ka lielākajai daļai ķīniešu modeļu kalpošanas laiks ir ierobežots līdz 200 000 km, kas atbilst aptuveni 10 gadiem.

restofworld.org/2024/chinese-ev-loophole/

Krotow 14.maijs 2024 15:37
8 0 Atbildēt

Tie paši vienreiz lietojamie pudeļu attaisāmie auto izskatā.

Glorija 14.maijs 2024 20:13
2 0 Atbildēt

Vienreizēji gan - gluži kā Opja domkrats - jāgaida nedēļa, kamēr atkal darba kārtībā.

0pis 15.maijs 2024 8:53
0 0 Atbildēt

Kas lēni nāk, tas labi nāk! Un dziļi, madāmiņ! Pēc mana domkrata tu pīpot gāji uz ļodzīgām kājām, gandrīz nogāzies pa kāpnēm un tad tas špakteles slānis no fasādes būtu nost gan 😀

650 15.maijs 2024 14:30
1 0 Atbildēt

Galvenaiss te ir fiksi izmantot grandiozo pavērušos iespēju.Saņemt Valsts atbalstu un saražot pēc iespējas vairāk hlamu (savilkt vadu un/vai ierīkot sab.el.tOlešu).Plus vēl maximāli piebāzt ar tiem visas euro ostas un ikkatru brīvo zemes sturīti (ja gadijumā to vēl nav uzspējis aizņemt Europarks)).

Vēl jau ir "aizmirsusies" nesenā priekavēsts par TO, ka ķīnieši būvē (vai ir jau pa fikso uzbūvējuši) kādus 200 kuģus, ar kuriem tos hlamus tagad izvadās pa visu plašo passauli.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Ora? – Great Wall Motor (GWM) slēdz galveno mītni Eiropā 5

Ķīnas autoražotājs ir vīlies pārdošanas rādītājos, uzteiks darbu Eiropā nolīgtajiem darbiniekiem un slēgs galveno mītni, ziņo Vācijas mediji. Lasīt vairāk

 

Kā un cik tālu brauc pirmie elektromobiļa Ora īpašnieki? (+VIDEO) 8

Ķīniešu “tautas klases” elektromobilis GWM Ora 03 jeb vienkārši Ora dažu mēnešu laikā Latvijā ir sacēlis pamatīgu ažiotāžu, tāpēc vēlējāmies noskaidrot, ko par jauno pirkumu saka paši pircēji, kas jau ir paspējuši iepazīt un nobraukt ar elektroauto prāvus gabalus. Lasīt vairāk

 

iAuto apmeklē izstādes Automechanika Frankfurt 2024 prezentāciju

Viļņā prezentē auto pēcpārdošanas tehnoloģiju un pakalpojumu industrijas izstādi “Automechanika 2024.” Tā notiek reizi divos gados un šogad tā būs no 10. līdz 14. septembrim Vācijas pilsētā Frankfurtē. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW Amarok izaicinājums Aides karjerā (+VIDEO) 1

Volkswagen nenogurstoši apgalvo, ka jaunais pikaps Amarok ir īpašs auto. Lai to pasvītrotu un pierādītu automašīnas spējas, Volkswagen importētājs sameklējis arī īpašu vietu - degslānekļa karjeru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti