Elektriskā Fisker Ocean redzama neliela skramba, taču automašīnu salabot nevar un 69 000 dolāru vērtais pirkums jānoraksta.
Henriku Fiskeru un viņa uzņēmumu šobrīd “nespārda kājām” vien tie, kuriem slinkums. Bet ir jau arī par ko. Jaunāko gadījumu apraksta Carscoop, kuram savu bēdu uzticējusi kāda amerikāniete.
Sieviete stāsta, ka patiešām ticējusi Fiskeram un pat ieguldījusi viņa uzņēmuma akcijas 20 000 dolāru. Ilgi kāroto Ocean (69 000 dolāru) viņa gaidījusi divus gadus un sākumā patiešām viss bijis labi. Lai gan automašīna un tās gaitas īpašības viņai patikušas, programmatūras darbība bijusi “visīstākais murgs”. Vienu dienu auto strādājis labi, nākamajā kārējā iedegusies brīdinājuma lampiņa likusi meklēt servisu.
Un tā visu laiku līdz liktenīgajai marta dienai, kad notika neliels starpgadījums, kādam citam auto nedaudz uztriecoties viņas Ocean durvīm. Sadursme bija neliela un nodarījums šķietami nenozīmīgs .Vērtētāji atzina, ka durvīm nodarīti virspusēji bojājumi un ir salauzta durvju enģe. Nekas ļoti būtisks un, lai arī remonta izmaksas sastādīja 910 dolārus, lieta varēja tikt atrisināta.
Negaidītākais sekoja pēc tam – izrādījās, ka remontu nav iespējams veikt, jo nav rezerves daļu, līdz ar to apdrošināšanas kompānija transportlīdzekli noraksta.
Īpašniece saņēmusi kompensāciju 53 303 dolāru apmērā, tomēr sarūgtinājums palicis – 20 000 dolāru, kas bija ieguldīti Fisker var uzskatīt par zudušiem, jo Henrika Fiskera vadītā uzņēmuma izglābšanās no bankrota ir maz ticama.
Būs jāmeklē metālmākslas brīnumdari, kuri prot uztaisīt līdzīgu eņģi. Kura pēc tam kalpos ilgāk kā pārējais auto.
Tur nevajag brīnumdari, ja to eņģi nav iespējams sametināt, jebkurš frēzētājs izgriezīs no metāla gabala jaunu. Laikam jau tā sieviete tomēr gribēja tikt no auto vaļā.
Metālmākslas? Ar to metālmākslas izstrādājumu var iet uz izstādi. Jo tam nebūs Eiropas sertifikāta, attiecīgi ar to salabots auto nebūs legāls.
eiropas sertifikātu gribi ASV tirgū piedāvātam vāģim?
bet gadījums smieklīgs. Apdrošināšanas industrija savā pilnbriedā. To eņģi tiešām varētu izgatavot pat vienā eksemplārā, ievērojot visas OEM specenes ievērojami lētāk par šīem zaudējumiem.
Pastāsi sīkāk par to "pilnbriedu"? Apdrošinātājs vienkārši izdomāja, ka segt visa auto vērtību, būs izdevīgāk? Kādus vēl murgus izdomāsi?
pilnbrieds = viņiem naudas kā spaļu (resp, klients vienkāršais pārmaksā tāaadu virspeļņu), negrib ķēpāties, vienkāršāk samaksāt
Pag, pastīsi sīkāk, kur jādrošina, lai apdrošinātājs neķēpātos un izmaksātu norakstīšanu par pie Rimi iebuktātām durvīm?
Gan jau, ka ASV :-/
Fiskers Okeāns tiek ražots Magna -Steyr Austrijā, ( iepriekš citi modeļi manuprāt Somijā Valmet, bet moš nepareizi atceros), tā ka protams ka ASV katrs īpašnieks var enģi taisīt kādu vien grib., bet servisam ir finansiāla un morāla atbildība ( kas protams arī ir apdrošināta, bet jebkuras ziepes ko serviss savārīs un apdrošinātājs segs - servisam var būt tik dārgs prieks, ka vieglāk bankortēt un vērt jaunu vaļā) par detaļas aizvietošanu ...