Kas notiks ar Ora? – Great Wall Motor (GWM) slēdz galveno mītni Eiropā 22

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 30.maijs 2024 4:15

Ķīnas autoražotājs ir vīlies pārdošanas rādītājos, uzteiks darbu Eiropā nolīgtajiem darbiniekiem un slēgs galveno mītni, ziņo Vācijas mediji.

Saskaņā ar Auto-Motor-Und-Sport informāciju, 28.maijā GWM ir paziņojis, ka 2024. gada 1. augustā slēgs savu Eiropas galveno mītni Minhenē un atlaidīs visus darbiniekus. Auto tematikai veltītais resurss atsaucas uz Manager Magazin informāciju, ko tas ieguvis no saviem avotiem un turpinājumā raksta, ka Minhenē darbu zaudēs aptuveni 100 darbinieku, ieskaitot augstāko vadību. Kas notiks tālāk ar izziņotajiem automašīnu modeļiem, vēl jāskatās.

Vēl nesen Ķīnas autobūves gigantam Great Wall Motor (GWM) bija lieli paplašināšanās plāni Eiropā un uzņēmums plānoja 2025. gadā ārvalstīs pārdot vienu miljonu automašīnu. Izplatītāju tīklu uzsāka veidot Vācijā, Lielbritānijā, Īrijā, Zviedrijā un Izraēlā, taču faktiskie pārdošanas apjomi izrādījās tālu no gaidītā, tādēļ „ieslēgta atpakaļgaita” un, iespējams, iesaldēti arī plāni attiecībā uz Austrijas un Šveices tirgiem.

Tiek ziņots, ka GWM vēlas saglabāt esošos tirgus, taču savu Eiropas biznesu turpmāk vadīs no Ķīnas.  

 
Visi komentāri
 
topinamburs 30.maijs 2024 5:16
9 1 Atbildēt

Dārgie starpnieki nav vajadzīgi.

progress 30.maijs 2024 8:04
10 4 Atbildēt

Spaidu elektrifikaacija vienmeer cietiis FIASKO!

kota 30.maijs 2024 8:35
13 4 Atbildēt

Nu, kota iesāks oristi, kas nopirka šito labo auto hi hi hi

BMW 30.maijs 2024 9:23
2 0 Atbildēt

Kamēr ir KASKO, vienmēr var nokurināt, vai noparkot vētrā zem koka!

Ora-kuls 30.maijs 2024 10:50
1 1 Atbildēt

Pārāk labi tas neizklausās - varbūt ķīniešiem zināms, kas vairāk par Eiropas, kā tādas, nākotni.

Onsis 30.maijs 2024 8:38
5 0 Atbildēt

Kā jau Ķīnas precei, garantijas nebūs

Upss 30.maijs 2024 10:33
2 0 Atbildēt

iAuto!

Otrā rindkopa, trešā rinda, otrais teikums:

"Auto tematiSkai veltīts..."

Kas ir tematiska???

Jauda 30.maijs 2024 11:03
6 2 Atbildēt

Eiropai vajag lētu elektroauto ap 10’000€.

Eiropas ražotāji negrib tādu taisīt.

Citu valstu ražotājiem neļauj.

Lai pasargātu savus iekšdedzes dzinēja auto, kas maksā ap 20’000€.

Un savus elektro auto kas maksā jau ap 40’000€.

Ieteikums eiropas ražotājiem, ražojiet lētus elektroauto, kas maksās 10’000€. Lieciet lētās nātrija baterejas.

Jo tie mēsli pa 40’000€ nav vajadzīgi normāliem cilvēkiem.

Vasja 30.maijs 2024 11:45
3 0 Atbildēt

Tā īsti vēl nesāka, bet jau beidz.

R(8) 30.maijs 2024 13:01
2 1 Atbildēt

Negodiga konkurence no eiropas puses , saksim ar to , ka vel pagajusaja gada ievedmuita bija 1875 euro + 5% europas transporta nodoklis + 22% PVN , no 24 gada tas ir 3590 euro + 11% + 22% , MG Zs un MG Hs ir totali izkonkurejis Dacia Duster no vinu tradicionalas tirgus dalas eiropa , jo MG piedava labak aprikotu , ar niprakiem motoriem , ar labaku materiala kvalitati un vienada kvalitate ar Duster un pa 30% letak , tas pats ir E-auto segmenta , kurs tev ies pirkt to VW IDeju pa 40tk , ja MG4  var dabut zem un ORA pa 20tk

WALA 30.maijs 2024 16:25
3 1 Atbildēt

Galvenais ka negodīga konkurence, nepaliec smieklīgs - tāda vienmēr ir bijusi un būs tirgus aizsardzība, un tu no tā tikai iegūsti, jo citādi ķīnas un indijas nejēgas pārņems pat tavu augsti kvalificēto darbu, un tad izdarīs tā kā nu izdarīs atbilstoši savai mācēšanai un sapratnei, jo viņi to darīs nežēlīgi lēti un lohs ar ekonomista izglītību neko tālāk par izmaksu optimizāciju neredzēs ...

Un tad nu ies kā te jau dažai bankai ar "IT outsorsingu iet" ... atliek tik pabrīnīties ka tajā vēl ir kaut viena ejoša IT sistēma ...

R(8) 30.maijs 2024 16:40
2 2 Atbildēt

Atvaino , bet visi eiropas auto industrija savus komponentus razo Kina un Indija , bet seit tik saliek kopa , es esmu par brivo tirgu un valstij nav jaiejaudzs privataja biznesa un izdzivo tie , kas patiesam to mak darit , pasaki man ar ko ta ORA , kas ir pa 20tk ir sliktaka par to VW IDeju , kas ir pa 40tk , manuprat atskiribas tur nav nekadas , tikai vienigi lohiem liek parmaksat 20tk par neko

WALA 30.maijs 2024 16:49
4 1 Atbildēt

Atvaino, bet izstrādā un kvalitātes kontroli veic Eiropa, ja neveiktu tu dabūtu tiešo to Ķīnas mēslu par kuru es runāju.

tas pats Huawei grads - ja USA, UK un vēl pārītis IT drošības speciālistu nebūtu "uzvilkuši" pat tiktāl ka gandrīz jau aizliedza jamiem vispār kaut ko tirgot šajos tirgos, tad tu dabūt sev rūteurs kas ir cauri kā sieti ... Jo redz vienā mazā WiFi routera kastā var pamanīties iemānīt softu, kurā ir 21 vienība openssl dažādu cauru versiju "kolekcija" ... Bet tev jau jau škiet ka vienalga, jo to visu tak "tāpat ražo ķīnieši" ....

WALA 30.maijs 2024 16:52
1 0 Atbildēt

Sorry domāts  - "Huawei grands"

R(8) 30.maijs 2024 17:00
1 0 Atbildēt

Patiesiba man ir pie vienas vietas kur tiek razots , galvenais , ka ir pienemama cena un kvalitate , biznes nebalstas uz tirgus aizsardzibu , bet gan uz tavu konkuretspeju

650 30.maijs 2024 17:46
2 0 Atbildēt

Kā tad tā.Jā. Nē. Nupat burtiski vēl pirms pāris mēnešiem vismaz viens no Lielākajiem LV sakaru operātoriem saviem klientiem oficiāli uzstādījja Huijawei iekārtas! Vismaz viens, ja ne aizkadrā pat vairāki! Tāpat arī telefoni tiek te oficiāli tirgoti.Turklāt ar formālo Horrornor nosaukumu tiem joprojām ir androijīds un gugels.Šīm visām "taisnības" versijām cieti ticēt- nu tas ir aptuveni kā jūtupā (ukraiņu) "ziņas"(un/vai nākotnes prognozes..) pieņemt par patiesību.

WALA 31.maijs 2024 10:19
0 0 Atbildēt

Nu jau ir daudz daudz labāk, kad visas valstis pateica ko par to domā, un ka potenciāli vispār var izslēgt no tirgus ( bet izslēdza reāli tikai no valsts iepirkumiem), tad ņēmās un ļoti cītīgi laboja šo situāciju. Šodien droši ka var atrast kur piesieties, bet tāda atklāta laža vairs sastopama nav. T.i. nu jau vajadzētu būt, ka situācija ir tāda pat, kā jebkuram ražotājam, kurš pienāčigi uzrauga IT drošību.

Bet ja nebūtu šis pietiekoši daudzvediīgās tirgus aizsadzības - tad daudzi "priecīgi" pirktu atklāti sakot pamatīgu dranķi ...

DV 30.maijs 2024 21:59
0 0 Atbildēt

Ķīna jau sen dara to pašu. Neviens autoražotajs nevar patstāvīgi uzbūvēt savu rūpnīcu, un ražot savas automašīnas. To var izdarīt TIKAI kolaboracijā ar Ķinas auto ražotāju. Un kontrolpakete būs ķīniešiem. Tāpat - ievest jau gatavas automašīnas Ķīnā - apliktas ar tādiem nodokļiem ka tas ir "rentabli" tikai ekskluzīvam mašīnām, kuras "pofig" cik maksā. Tā, kā Eiropa - vienkārši aizsargā savu tirgu, un darba speku. - gribi tirgot savas mašīnas - ražo tos tepat, uz vietas.

JUHA 30.maijs 2024 19:09
0 0 Atbildēt

es drīzāk jautātu kas nākotne būs ar iauto ar ORA viss būs labi!!

Mareka 30.maijs 2024 19:29
0 0 Atbildēt

Fake ziņa?

Evita 31.maijs 2024 11:14
1 0 Atbildēt

Mēs Latvijā turpinam strādāt kā esam uzsākuši un gaidam arī jaunus GWM modeļus. Serviss ir un paliek, garantijas tāpat. Slēgts tiek tikai ofiss, kas nodarbojās ar dažādiem mārketinga un attīstības jautājumiem, turpmāk viss notiks pa tiešo caur importētāju. Mēs LV no tā nekādas izmāiņas nejutīsim.

lielam putnam 31.maijs 2024 13:16
1 0 Atbildēt

Ķīnas mērogi un vēriens mūsu prātiņam neaptverami.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW X4 kļuvis lieks

Savu trešo paaudzi BMW X4 nepiedzīvos. Lasīt vairāk

 

Ko es nopirku Amazon PRIME 2024 dienās? Cik kas maksāja? 1.daļa (+ VIDEO) 10

iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk

 

Apjomīgs saules parks dažās minūtēs (+ VIDEO) 4

Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk

 

Bentley izlaidis pēdējās automašīnas ar W12 dzinēju (+ FOTO) 4

Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti