Globālajā tīmeklī ievietoti attēli ar jaunu Tesla Semi prototipu. Elektriskais vilcējs nobildēts uz šosejas ASV, Sakramento pilsētas apkaimē.
Jaunais Tesla Semi prototips uzjundījis jaunas runas par to, kad ilgi gaidītā elektriskā kravinieka ražošana varētu sākties. Kā prototips tas eksistē jau kopš 2017.gada, ražošanu Īlons Masks solīja uzsākt jau 2019.gadā, tad to pārcēla uz 2020.gada beigām, bet tagad tiek minēts, ka tas notiks līdz 2021.gada beigām.
Iespējams, tā arī būs, jo jaunākajos attēlos eksperti saskata B-prototipu, jeb modeli, kas tiešām varētu nonākt uz konveijera.
Savā nesenajā ziņojumā Īlons Masks uzsvēra, ka Tesla Semi ir gatavs ražošanai, taču autoražotājs nevar likt to uz konveijera, kamēr Tesla nav palielinājusi jaunā 4680 šūnu akumulatoru ražošanu.
Standarta versijā Semi ar vienu akumulatora uzlādi veiks 483 kilometrus, bet dārgākajā Long Range - 805 kilometrus. Šie parametri vēl var mainīties, jo agrāk Tesla vadītājs atklāja, ka 500 kilometru tāldarbību nav grūti sasniegt, tādēļ tālsatiksmes pārvadājumiem autonomiju plānots palielināt līdz 800 un pat 1000 kilometriem.
Masks bija izteicies, ka iepriekšējais kravinieks bija neērts lietotājam ( lasi - komunistisks). Un solīja uzlabot interjeru.
Varbūt šis būs tas gadījums.
Gan jau ka daudz visādu problēmu, ņemot veŗā aboslūtu pieredzes trūkumu kravinieku ražošanā. Vieglie taču arī vēl pat pēc 10 gadiem ir ar saviem kasjakiem.
Bet nu vismaz ir cerība ka brankrots vairs Tesla nedraud ( ja vien atkal kaut kāds ībļu bars nesāks prasti spēlēties are akcijām) ...