Iveco piegādā 65 S-Way LNG kravas automašīnas Lietuvas transporta operatoram Vlantana 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Velocita | 18.novembris 2021 14:28

Vlantana ir izvēlējusies Iveco S-Way LNG, lai papildinātu savu autoparku ar videi draudzīgiem dabasgāzes transportlīdzekļiem.

Kompānija savu apņemšanos nodrošināt ilgtspējīgus transporta pārvadājumus apliecina arī ar plāniem celt Lietuvā pirmo dabasgāzes uzpildes staciju, kas atradīsies uzņēmuma teritorijā. 

Iveco ir pabeidzis 65 Iveco S-Way sašķidrinātās dabasgāzes (LNG) kravas automašīnu piegādi transporta operatoram Vlantana. Kompānija, kuras autoparkā ir 1650 transportlīdzekļi, ievērojami paplašina savu ar gāzi darbināmo autoparku ar jaunām automašīnām. Tā ir izvēlējusies Iveco ar gāzes dzinējiem, ņemot vērā to vides ietekmes raksturlielumus, strādājot ar LNG vai Bio-LNG.

Vlantana dibinātājs Vlads Stončus norāda: “Vlantana lēmums nomainīt daļu mūsu autoparka ar gāzes Iveco S-Way LNG kravas automašīnām ir apliecinājums mūsu ticībai ilgtspējīgiem un videi draudzīgiem risinājumiem, kā arī gāzes izmantošanas ekspluatācijas un finansiālajiem ieguvumiem. Lai sniegtu zaļus transporta pakalpojumus mūsu klientiem, mēs savā automašīnu izvēlē esam uzticējušies Iveco. Mūsu Iveco S-Way LNG mašīnas ļaus mums izbaudīt visas patiesi ilgtspējīga un efektīva transporta priekšrocības ar savā klasē labākajām pilna dzīves cikla (TCO) izmaksām.”

Iveco S-Way LNG iegāde ir daļa no Vlantana ilgtermiņa stratēģijas, kurā liela uzmanība veltīta videi. Apņemoties nodrošināt videi draudzīgu transportu, uzņēmums šajā jomā Lietuvā izvirzās vadībā, sākot sava autoparka pārveidi, uz gāzes dzinējiem pārejot vēl krietni pirms LNG uzpildes staciju tīkla izveides valstī. Kompānija arī plāno investēt dabasgāzes uzpildes stacijā savā teritorijā pie Klaipēdas, netālu no Lietuvas galvenās automaģistrāles. Tā būs pirmā šāda uzpildes stacija valstī.

Sākotnēji Vlantana jaunās  Iveco S-Way LNG kravas automašīnas izmantos Eiropas maršrutos, kur jau ir nepieciešamā infrastruktūra. Eiropas Zaļajā kursā liels uzsvars likts uz ilgtspējīgiem transporta risinājumiem dalībvalstīs, kur uzpildes staciju skaits strauji aug un jau  nosedz galvenos transporta koridorus. Vlantana Iveco S-Way LNG kravas automašīnas varēs izmantot šīs uzpildes stacijas un gūt labumu no dažādās valstīs ieviestajām iniciatīvām šīs ilgtspējīgās degvielas atbalstam, vienlaikus sekmējot daudz ilgtspējīgākas transporta nozares veidošanos.

Iveco S-Way LNG ir neapstrīdams līderis ilgtspējīgu tālsatiksmes pārvadājumu jomā. Šie kravas automobiļi ļaus Vlantana nodrošināt loģistikas pakalpojumus ar būtiski zemākiem cieto daļiņu un NO2 izmešiem, salīdzinot ar dīzeļdegvielas izmantošanu, un, braucot ar biometānu, CO2 izmeši salīdzinājumā ar dīzeli saruks par 95%. Papildus vides ieguvumiem Iveco S-Way LNG kravas automašīnas nodrošina arī savā klasē labāko degvielas autonomiju – līdz 1600 kilometriem, bezkompromisa efektivitāti katrā uzdevumā, būtisku pilna dzīves cikla (TCO) izmaksu ietaupījumu, ja salīdzina ar dīzeļdegvielas auto, kā arī izcilu braukšanas un dzīvošanas pieredzi kabīnē.

 
Visi komentāri
 
Bizness 19.novembris 2021 16:19
0 0 Atbildēt

Ar CO2 un NO2 šim pirkumam nav nekāda sakara. Leiši mēģina ietaupīt uz pieaugošajām degvielas cenām un samazināt savas ikdienas izmaksas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti