Tālbraucējs nobrauc 2300 km bez atpūtas un saņem bargu sodu 35

 

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 6.februāris 2023 15:28

Polijā pieķerts tālbraucējs, kas bez atpūtas braucis 2300 kilometrus. Tas ir smags pārkāpums, tādēļ vadītājs saņēmis bargu sodu.

Polijas Transporta inspekcijas (ITD) pārbaudē pieķerts kāds poļu tālbraucējs, kurš no Turcijas līdz Polijai visu 2300 km garo ceļu bija mērojis bez atpūtas. Pārbaudot dokumentus un tahogrāfu atklājās, ka šoferis bija veicis manipulācijas ar tahogrāfu un tādejādi slēpis savas darbības pēdas.

Iejaukšanās elektroniskās ierīces konstrukcijā ir nopietns pārkāpums, tādēļ tika izsaukta policija. Kravas auto šoferim tika atņemta vadītāja apliecība uz trim mēnešiem, bet automašīnu nogādāja policijas stāvvietā.

Tāpat šoferis saņēmis naudas sodu un līdzīgs sods draud arī pārvadātājam, jo ​​pret viņu tiks ierosināta administratīvā lieta.

ITD stingri nosoda “rekordistu”, kurš “apdraudēja ne tikai sevi, bet arī citus satiksmes dalībniekus”, nobraucot tik lielu distanci bez atpūtas.

 
Visi komentāri
 
Opis 6.februāris 2023 15:36
36 7 Atbildēt

Agrāk visi vedām mašīnas no Vācijas nonstop režīmā, lai mazinātu poļu un leišu bandītu risku!

1984 6.februāris 2023 20:26
0 0 Atbildēt

Jā, kādreiz tā bija ikdiena. Pēc likuma grāmatas (dienas darbs) izbrauc no Vācijas un tālāk kā sirds kāro....

A 6.februāris 2023 22:06
2 1 Atbildēt

Ar ko tad jūs par viņiem bijāt labāki?

ku-kū 7.februāris 2023 0:45
1 0 Atbildēt

Sekas skaidri pamanāmas.

Vernons 6.februāris 2023 15:39
2 7 Atbildēt

Darba un atpūtas režīms tika ieviests, lai veicinātu veselīgu konkurenci!

Gadus piecus+ atpakaļ Anglijā kādu latvieti ielika reāli cietumā!

WALA 6.februāris 2023 17:41
16 12 Atbildēt

Tāpēc tagad atsevišķas svarīgas piegādes veic ar vieglo transportu, no kura neprasa "atskaites". Tā kādu pārīti serveru detaļu no Polijas un Vācijas esmu saņēmis (vienu ar BMW 5-series otru ar kaut kādu Hyundai turks atveda )... bija intersanti mēģināt viņus sadzīt pa ofisa apkārtni rokā jo izrādas ka ''šīs lepnās tautības" ne īsti jēdzīgi angliski ne vāciski runā , nu labi ka ar savu 5 valodu puslīdz "zināšanu" kaut ko varēju salikt kopā ko poliski un ko turks vāciski saka ;)

Turks 6.februāris 2023 18:40
3 0 Atbildēt

Skaidrojums droši vien gana prozaisks - ar vieglo atbraukt ir lētāk arī naudas izteiksmē, nedzenot busu (pat ja tas ir dīzelis)?

reku 6.februāris 2023 18:54
21 16 Atbildēt

Darba un atpūtas režīms slēpjoties aiz cēliem mērķiem tika ieviests lai varētu veikt tīro reketu.Soda pat par neveiktu darba laika pārkāpumu,bet par nepareizi nospiestu podziņu utt.Kurš gan spēj atcerēties visas tās daudzās birokrātu sadrukātās lapeles.Tā vēl būtu pusbēda ja soda apmēri nebūtu neadekvāti salīdzinot ar šofera algu.

1984 6.februāris 2023 20:28
5 0 Atbildēt

Darba un atpūtas režīms ir lielisks piemērs kā it kā labu un cēlu ideju novest līdz pilnīgam absurdam. Nu apmēram, kā tajā tautas parunā par dieva lūgšanu un galvas pārsišanu

Kanibaals 7.februāris 2023 16:21
1 2 Atbildēt

Bet bija viens tāds Vernons, kurš smalki mācīja kā bremzes apjāt, bet apgalvoja, ka tahogrāfu jau nu gan nevarot apjāt un tēloja, ka nezin kā tas darās.

Bradypus 8.februāris 2023 20:24
0 1 Atbildēt

Nemuldi. Kāds sakars dārga auto dīkstāvei un kravas piegādes ilgums palielināšanai ar veselīgu konkurenci? Aviācijā, redz, nav nekādu problēmu likt atpūsties tikai cilvēkiem - ierēdņu "nespēja" to atzīt fūrem skaidri parāda, ka patiesie mērķi ir pavisam savādāki.

Divana komentāri 6.februāris 2023 16:27
0 0 Atbildēt

Nu cik tad ir sods?

reku 6.februāris 2023 18:57
2 2 Atbildēt

Prātīgāk ir tikt cietumā,tiks saglābta veselība un nervi.Tur ir jumts,siltums,ēdiens laikā silts.

Vernons 6.februāris 2023 16:48
2 3 Atbildēt

Jo es nostučīju,braucu 26h stundas diennaktī,nav problēmu.

Slinkais 6.februāris 2023 17:20
1 0 Atbildēt

nu maz ticams.

krix 6.februāris 2023 18:30
2 0 Atbildēt

Tā pasniegts, it kā būtu braucis bez apstāšanās visus 2300km. Pa vidu ir jāpastāv uz 3 robežkontrolēm. Bez apstāšanās tur neizbraukt

Rr19 6.februāris 2023 20:20
2 1 Atbildēt

Gan jau pāris reižu pa 15 min uz stūres nosnaudās.

Kariñš 6.februāris 2023 19:32
0 3 Atbildēt

Latvijá pazīstama Dsv loģistikas firma regulāri dzen piekomandēto transportu braukt pārkāpjot darba un atpūtas režīmus!! Gadu gadiem tas notiek!!

Cietušais 6.februāris 2023 20:03
8 7 Atbildēt

Ir jāsoda bargi, ja nasaprot, ka ir reāli slepkavas, viņi spēlē krievu ruleti! Esmu piedzīvojis frontālo sadursmi dēļ pārguruša un aizmiguša pretimbraucēja! Abi bijām tuvu tam sliktākajam... Tā arī ir, ka noguris autovadītājs ir tāds pats, kā dzēris.

reku 6.februāris 2023 23:21
1 0 Atbildēt

Par atklāti pārbrauktām stundām jā,jāsoda.Tam piekrītu.

650 7.februāris 2023 1:00
8 2 Atbildēt

Daži pārgurušie pārgurst jau pirmajā pusstundā, vēl citi jau pusceļā no rīgas uz bausku.Vienīgais šķērslis ir, ka nekādīgi nav iespējams ofīciāli izmērīt ne pārgurumu, ne arī pārgudrību.

Juris 6.februāris 2023 21:20
3 3 Atbildēt

Pareizi mācāmies braukt pēc regulām un saņemam adekvātu samaksu, nevis strādā pa diviem, saņem 0,5...un apdraudam līdzcilvēkus...👍

Šoferis 6.februāris 2023 22:56
4 1 Atbildēt

Savas gudrības izklāstiet aizmigušo un pusaizmigušo šoferu nobrauktajiem un sakropļotajiem.

Pļurkt 7.februāris 2023 7:48
1 0 Atbildēt

Tieši tā!!

Manai darba biedrenei kāds "garā rubļa kārotājs" uzbrauca virsū gaišā dienas laikā un salauza gūžas kaulu, jo redziet bija tāds sīkumiņš - aizmiga pie stūres. Labi vēl ka vispār dzīva palika, strādā, bet protēze ir.

Taks 7.februāris 2023 9:24
0 0 Atbildēt

Ideja jau saprotama un atbalstāma, kāpēc Tahas vajadzīgas. Bet to, ka daži labi policijā izmanto negodprātīgi, tas ir kas cits.

NuNu 7.februāris 2023 9:50
5 2 Atbildēt

Onka laikam iešņaucis "mundrumam" bij...

Nē, protams, es ar jaunībā visādus "varoņdarbus" darījis esmu - tālākais laikam bij Rīga - Berlīne bez pārtraukuma. Bet tad vienā brīdi pieleca, ka tas nav to vērts - neviena darba vieta tik daudz nemaksā lai kaut kur dzītos un apdraudētu savu dzīvību braucot "pilnīgā autopilotā". Tad mēs sev uzlikām "loģiskos griestus" ko vienā dienā var nobraukt - brauc viens šoferis 600 (t.i. pilnu bāku), tad otrs 600, un tad liekas šlāfēt.

Mēs gan braucām transportu līdz 3.5t, kur nevienam ne par ko nav jāatskaitās, bet vienalga, tas jau nemaina cilvēka spēju robežas.

Viky 7.februāris 2023 10:41
1 2 Atbildēt

Pa latviju visi tā braukā ar spičkām acīs. ir novērotas fūras pat uz 110 atvelk it sevišķi lt un pl numuri. Tikai latvji kā vienmēr neprot sodus iekasēt.

Vilnis 7.februāris 2023 10:47
0 0 Atbildēt

Ak,ko tu neteiksi,noķērusi vienu nabadziņu.Varu iedomāties kadu rēku uzrāva džekiem tālbraucējiem.

650 7.februāris 2023 12:46
1 1 Atbildēt

Tas "bez apstājas" nobraukto kilometru daudzums un "spēju robeža" katram ir individāla.Lohs sāks kļūdas pieļaut jau pēc knapiem pāris simtiem km, ta kur nu vēl tumsā.Šādu lohu nekādi nevar salīdzināt ar adekvāta braucēja nobraukto tūkstoti.

Kāpēc šis te aizturētais brauca tieši 2,3tūkst - nu drošvien tāpēc, ka apm 99% "daudzmaz spējīgo" indivīdu tā "spēju robeža" tieši grozās ap tiem 2,5t.Plus vēl svarīgs būtu jautājums, ko viņš darīja (vai un cik pilnvērtīgi gulēja) beidzamajās pāris diennaktīs pirms šī reisa.

Kādreiz bezceļu un bezlikuma laikos tādi daudzmaz kvalificēti cilvēki brauca itin normāli kādās 6-7h līdz Varšavai, nu lai pamēģina tagad.Cik tas izmaksās.

aber ko nu 7.februāris 2023 13:01
2 0 Atbildēt

Viss jau būtu labi, bet ar ko atškiras saguris, savas legālās, ar regulu noteiktās stundas nostūrējušais, no mākslinieka, kurš pēc koncerta Liepāja, pa nakti trauc uz D-pili, jo no rīta jābūt pamatdarbā, vai rīdzinieks, kurš svētdienas vakarā trauc uz Rīgu, pēc divdienu talkas sievasmātes kartupeļu vagās Alūksnē. Jā viņi brauc ar mazāka dzīvsvara transportu, bet tas šajā gadījuma nemaina lietas būtību...tāpat ir pārguruši. Un lieki teikt, ka viņu vadītais auto ir mazāk bīstams...šis mazauto var izraisīt pamatīgu krešu ar autobusu, kurā atrodas kādi 50 dibuā, un tad vairs nebūs nozīmes kurš no vadītājiem bij saguris vairāk.

Joks 7.februāris 2023 14:08
0 1 Atbildēt

Varbūt tahogrāfs vajadzīgs, lai piespiestu atpūsties nevis brauktu nonstopā kamēr aizmieg un izraisa avārijas???

1984 7.februāris 2023 16:59
1 1 Atbildēt

Tahogrāfs šodien pamatā veic naudas iekasēšanas funkciju. Paskatieties tahogrāfa un darba un atpūtas režīma evolūciju kaut vai no tiem pašiem 80tajiem. Un kontroles dienestu skaita un aktivitātes pieaugumu, dažos pēdējos gadu desmitos. Drīz pienāks diena, ka 2ajā slotā būs jāliek sava bankas karte un par katru vismazāko atkāpi no likuma grāmatas uzreiz noskaitīs

Vernons 7.februāris 2023 18:43
2 1 Atbildēt

ne tu mani mācīsi braukt !

Latvietis 8.februāris 2023 6:24
2 0 Atbildēt

Un pēc tam brīnās ka Firšiks autā pie stūres pa pretējo joslu, Slepkavo ģimenes ar 25t. Pareizi ir lai jau soda.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti