Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Visiem droši un saprotami - veloceliņš Mārupē 71

 
iAuto | 29.maijs 2020 7:48

Šo veloceliņa fragmentu Mārupē velobraucēji uzskatīja par bīstamu tādēļ, ka bija grūti pamanīt mašīnas, kas tuvojās no dzīvojamās zonas. Tagad tas novērsts, uzstādot spoguli un papildzīmi "Sargies auto".

Foto: iAuto Aculiecinieks

Paldies iAuto lasītājam par iesūtīto materiālu! Sūti mums labos piemērus no satiksmes organizēšanas!

Ja Tev ir VIDEO (no reģistratora, no mobilā), vai FOTO no avārijas, policijas darba vai citiem atgadījumiem uz mūsu ceļiem, tad sūti tos publikācijai iAuto.lv uz sociālajiem tīkliem Facebook, uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>>

 
Visi komentāri
 
juriz 29.maijs 2020 8:41
8 0 Atbildēt

Tā vietā, lai pirms tā veloceliņa uz ielas uzliktu gulošo policistu. Ar kuru galu domā?!

Laba doma 29.maijs 2020 9:03
2 2 Atbildēt

Vajag gulošo un vēl aizsarggrāvi ar ūdeni, lai trakie velosipēdisti piebremzē pirms krustojuma!

atbalstu 29.maijs 2020 8:48
0 5 Atbildēt

Šis viennozīmīgi ir civilizētāks risinājums par gulošo policistu. Kad pavizinies pa tiem piepolicistotajiem Pierīgas guļamrajoniem ar 11 ātruma vaļņiem kilometra garumā, rodas iespaids, ka atrodies kādas labošanas darbu kolonijas teritorijā.

anonimikis 29.maijs 2020 8:51
5 1 Atbildēt

Civilizēti risinājumi ir civilizētiem autovadītājiem. Mums tādu maz. Ja, braucot pa dzīvojamo zonu, pirms gulošā ir jābremzē, Tu brauc par ātru.

K 29.maijs 2020 9:12
2 1 Atbildēt

Mums tie guļošie ir tiešām nedaudz pārspīlēti. Ārzemēs, ja atļautais ir 30, guļošais ir pietiekami lēzens, lai tos tiešām ar konstantu 30km/h šķērsotu. Mums tik lēzeni nav, un daudzi nobremzē uz 15-20.

msh 29.maijs 2020 12:36
0 0 Atbildēt

Tie drīzāk ir paredzēta priekš tiem kas ieraugot gulošos nepieliek bikses. Lēzenākiem gulošajiem ar normālu mašīnu var braukt pāri uz 50-70, atkarībā no formas.

aizejošais 29.maijs 2020 12:48
0 0 Atbildēt

esmu bijios tādās ārzemēs, kur uz ātrumvaļņa vēl viens uzlikts virsū - citādi nesaprot. Tas bija Āfrikā kaut kur.

... 29.maijs 2020 12:48
1 0 Atbildēt

Civilizēti guļošie ir uzbūvēti tā, ka tiem var pārbraukt ar atļauto ātrumu, nesalaužot auto un neizdauzot zobus. Pie mums uzbūvē klučus, pirms kuriem jābremzē līdz "0"

Antons 29.maijs 2020 9:03
0 0 Atbildēt

Saprotami? Un ja brauks ārzemnieks? Vārdnīca līdzi jāņēm?

msh 29.maijs 2020 12:37
0 0 Atbildēt

Zīmes vietā tātad jāliek liels plakāts? Cik valodās šim plakātam jābūt, 5, 10, 20?

dubis 29.maijs 2020 12:40
1 0 Atbildēt

Katrā ziņā Dot ceļu +

vai dzīvojamās zonas beigas +

būtu daudz uztveramāk, turklāt nemainot prioritātes. Bet nu uz ārzemniekiem visi atļauju teksti u.c. kas tikai latviski saprotami arī attiecas.

anoagask 29.maijs 2020 9:40
7 0 Atbildēt

It kā Mārupe, bet izskatās, ka piesaistīt RD satiksmes departamenta speciālisti.

Dzīvojamajā zonā uzstādīt brīdinājuma zīmes tiem, kam ir priekšroka??? Gaidu pirms pārbrauktuvēm informatīvus uzrakstus mašīnistiem.

Tur jābūt paceltajam krustojumam, var izbraukšanu aizliegt vai vispār likvidēt, ja var pa blakus ielu drošāk izbraukt.

WALA 29.maijs 2020 9:45
0 0 Atbildēt

Problēma ar pārskatāmību gan ir eksistējošā, tādēļ ir tikai normāli papildu piesardzība. Citādi visur un viss jānorobežo ar sētām un aizveramiem bomjiem, jo kā izrādās daži domā ka galvu drīkst nelietot, ja tev ir priekšroka!

anoagask 29.maijs 2020 9:53
1 0 Atbildēt

Tur vēl nav papildus arī tranzīts caur dzīvojamo zonu? neticu, ka kvartālā dzīvojošie mēģina nobraukt savus bērnus, parasti steidzas caurbraucēji.

Tad risinājums būtu salikt betona puķupodus, lai no dzīvojamās zonas var izbraukt tikai uz vienu maģistrālo ielu. Un kārtīgs guļošais pirks veloceļa šķērsojuma abās pusēs

WALA 29.maijs 2020 10:38
0 0 Atbildēt

Tranzīts nē, tas iet pa Vecozolu ielu, un Mārupītes gatvi (otrpus grāvim paralēlā iela šim.celiņam).

uupis 30.maijs 2020 22:02
0 0 Atbildēt

WALA saka ka ja ir priekšroka, tad viņas nav? Vai kā?

WALA 30.maijs 2020 22:54
0 0 Atbildēt

Varētu padomāt, ka velosipedistam baigi palīdzēs tas ja vadītājs darīs visu pēc labākās sirdsapziņas, bet neveiksmīgas sakritības pēc tās auto purns būs tieši par to metru pa tuvu, lai paspētu jēdzīgi samainīties, un vēl stulbāk ja divi velosipēdisti, vai vēl kāds gājējs vai skrējējs ap to nepārskatāmo leņķi trāpīsies.

uupis 31.maijs 2020 7:36
0 0 Atbildēt

Tātad es pareizi saprotu, ka tev nekas nepalīdzēs, ja tu braucot pa zaļo nebremzēsi pirms katra luksafora un neārliecināsies vai tur pa sarkano nenesās kāda fūre?

Vai tomēr runa iet par elementāro noteikumu ievērošanu un spogulis domāts šoferim nevis velo?

Vernons 30.maijs 2020 23:00
0 0 Atbildēt

Gājēja ātrumā, 25 km/h! Ha!!! Uz kapiem!

uupis 31.maijs 2020 7:39
0 0 Atbildēt

Vernons var turpināt popularizēt bērnu sabraukšanu Dzīvojamā zonā!

Es saku, ka ja šoferis nemāk braukt Dz. z. Tad viņam nav tur ko darīt! Lai iet ar kājām!

Vernons 31.maijs 2020 9:13
0 0 Atbildēt

Tu jau staigājot kājām necieni auto! Savas slimās iedomas atstāj pie sevis! Nevienam nebūtu jāzin, ka Tu esi šiza.

CSN 31.maijs 2020 11:45
0 0 Atbildēt

Kāpēc būtu jāciena auto un viņu vadītāji, ja lielākā daļa nezin CSN un regulāri tos pārkāpj?

Vernons 31.maijs 2020 21:51
0 0 Atbildēt

Vēl jo vairāk! Lai dzīvotu un izdzīvotu!!!

uupis 11.jūnijs 2020 10:49
0 0 Atbildēt

Interesanti, kāpēc daudzviet pirms gājēju ceļiem uz brauktuves krāmē puķupodus? Tas laikam tāpēc ka šoferi ir apzinīgi un likumpaklausīgi un nebrauc pa gājēju ceļiem.

Vernon – tu vēl smilškastē sāc regulēt satiksmi…

WALA 29.maijs 2020 9:41
0 0 Atbildēt

Mārupē ar velo/gājēju ceļu ir vismazākās problēmas, kaut daudzi sunus staidzina , daudz staigā utml. Tur ir vairākas paralēlās ielas kuras ērti izmantot ar velo.ja vajag ātri braukt, savukārt auto pa daudzām ir relatīvi maz. Tāpat ar kalniniekiem ja grib ir meža ceļi kur vīlēt utt.

WALA 29.maijs 2020 10:14
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc visa Mārupītes gatves un Zemturu ielas krustā šis, un jā ir dzīvojamā zonā caur braucama, bet tas nav baigi populārs maršruts, tā kā tā nav tāda mēroga problēma, jā var organizēt satiksmi citādāk, bet neredzu vajadzību. Ir tur jāuzmanās vairāk kā vieniem tā otriem, tas gan fakts ! Jo auto purnu tur sanāk izbāzt papusei uz tā celiņa, pirms var normāli redzēt kas ap stūri daras.

Conqueror 29.maijs 2020 10:20
0 0 Atbildēt

trūkst precīzas informācijas, lai profesionāli novērtētu šo vietu. krustojumā kādu ielu nosaukumi? vai nevarēja pievienot šī krustojuma fotogrāfijas uz citām pusēm?

gunbox 29.maijs 2020 10:39
0 0 Atbildēt

Tur visas izbraukšanas ir bīstamas, jo pa to celiņu tiek vienatnē laisti braukt mazi bērni, kuri pat nezina, ka pasaulē vispār eksistē CSN. Tā teikt loterija - pēc pirmās nāves domās. Kamēr otkats ies par nevienam nevajadzīgām zīmēm, tikmēr liks zīmes.

WALA 29.maijs 2020 11:29
1 0 Atbildēt

Tā teorētiski ir, bet esi īsts vecis un paskaidro tiem kas gana lieli, un otrs ņem vērā ka mazi bērni ir TAVA atbildība !

Citādi ir kā reiz jau rakstīju, kaut kāds vāģis no Rīgas robežas velkas man pa priekšu ar ~40km/h tā līdz pašiem Vecozolu namiem, dzīvojamā zonā noladetais "noteikumu ieverotājs", tāpat arī turpina ar 40km/h pa Gaujas ielu. Tak jau kāds kas tur dzīvo ...

Tādi nu esam ...

gunbox 29.maijs 2020 14:25
0 1 Atbildēt

Paskaidrot? Varbūt tu paskaidro pārējiem, kā tu to esi iedomājies? Mazi bērni ir savu vecāku atbildība un ārpus sava privātmājas pagalma bez vecāku klātbūtnes nedrīkst izbraukt. Nevienam citam nav jācieš dēļ vecāku slinkuma audzināt savus bērnus. Tā pat kā nebūtu jābūt 50% vietās ar ietvēm guļošie dēļ šī paša iemesla.

anoagask 29.maijs 2020 14:40
1 0 Atbildēt

Dzīvojamās zonas būtība ir attēlota zīmē - vieta kur bērni spēlē bumbu bez ierobežojumiem, un auto īpašas vajadzības dēļ drīkst izlavīties cauri.

Ja visam var piebraukt pa citu maršrutu - 4 betona puķupodi ir lētāk nekā projekts+tā viena zīme un spogulis

WALA 29.maijs 2020 14:56
0 0 Atbildēt

Zini, kaut kas tajā tava domā tomēr nenoliedzami ir, un būtiskas problēmas tur šķiet ar nevienam neradītu ...

anoagask 29.maijs 2020 17:14
0 0 Atbildēt

Arī visiem lielajiem dzīvojamajiem kvartāliem var tā izdarīt, lai nevar apbraukt sastrēgumus pa mazajām paralēlajām ielām.

Šis ir tipisks in the box thinking - iela tur vienmēr bijusi, un to likvidēt netiek apskatīts

D 29.maijs 2020 10:57
0 0 Atbildēt

atraduši spoguli ar ko lepoties

Tas ka joprojām nav gājēju ietves no vecās Mārupes līdz skolai, tas nevienu nesatrauc. Varenā promenāde atduras pret Pededzes ielu un tālāk ej kā gribi! Ja būtu savienojums ar zaļo velo celiņu un Kantora ielu. Būtu izcili. Bet tagad

izskatās ka tā būvēta pāris privātmāju priekam. Lielā iela tas pats. Ietves nav.

WALA 29.maijs 2020 11:08
0 0 Atbildēt

Visus kasjakus novērst uzreiz nav pārāk viegli, konkursi ir jāsludina uz visu (esmu LNB pastrādājis zinu cik daudz laika tiek pafists, bet procedūra ir procedūra). Līdz ar ko pirmkārt tiek saskaņots tas kas skar vairāk cilvēku vai tas par ko vairāk bļauj, ka "sāp". Tā man bija jātaisa savā lokālā kanalizācija, jo konkurss MKP aizgāja pa skuju taku, tas potenciāli būtu pienācis pa ielu klāt.

dubis 29.maijs 2020 12:36
0 0 Atbildēt

Nu te, kaut kā galīgi šķībi sanācis jau uzbūvēt, redzamības nekādas, ne auto, ne velo. Bet pēc būtības, ja liek tās baltās, tad liek autovadītājiem, plus vēl varēja dz. zonas beigu zīmi likt uz paša stūra, tad autovadītājam kaut jāapstājās, lai palaistu visus!!!. Ja paskatās kartē no Zemturu ielas puses, tad zīme ieaugusi kokos, nav redzama vispār. No izdarītā vienīgi par spoguli var paslavēt...

kasinsh79 29.maijs 2020 15:31
0 0 Atbildēt

Mēdzu turp aizbraukt no Ziepniekkalna. Tur ir tiešām forši. Veloceliņš gar kanālu, augšup un tad lejup, pagriezieni utt. - man patīk Ja nemaldos, ir divas tādas vietas krustojumā ar ceļu visa veloceliņa garumā. Principā, mašīnām jau vnm priekšroka. To atceros pats un mācu saviem bērniem. Lai arī neesmu manījis tur nevienu pašu pārgalvīgu skrējēju ar auto. Kā velobraucējs saku, krustojumu nepamanīt nav iespējams. Kā autobraucējs - ja pamani ceļazīmes, tas pats. Vien jāatceras, ka visticamāk liela daļa velo reāli peld CSNoteikumos un var arī neapstāties

anoagask 29.maijs 2020 17:19
0 0 Atbildēt

Bildē veloceliņš ir dzīvojamajā zonā.

Dzīvojamajai zonai jābūt infrastruktūrai, ne zīmei - lai fiziski nevar ieskrieties. Guļošie ir tizlākais variants, sašaurinājumi/līkumi no puķu kastēm daudz izskatīgāk bef efekts tāds pats.

iJuris 30.maijs 2020 8:10
0 0 Atbildēt

Tā vien šķiet, ka velo ar velo nekādi nevar braukt perpendikulāri, kosmiski noteikts, ka vienmēr viens būs auto.

Kurš būs vainīgs ja tur divi velo braucēji saskriesies?

Joprojām pirms nepārredzamiem krustojumiem, visām tā šķērsojošājam personām jābūt divtik uzmanīgiem.

Pietiek piesaukt auto, kā pasaules nelaimi.

Un drusku CSN...

Jāiegaumē! Gājējiem un velosipēda vadītājiem dzīvojamā zonā aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu. Izbraucot no dzīvojamās zonas, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš citiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

Maksimālais atļautais braukšanas ātrums dzīvojamā zonā ir 20 km/h. Šī prasība jāievēro arī velosipēdu vadītājiem.

Kāds ir sods par ātruma pārsniegšanu velo un kāds auto vadītājam?

uupis 30.maijs 2020 22:11
1 0 Atbildēt

Paskadrojiet lūdzu ko nozīmē vārdiņš NEPAMATOTI pirms vārda traucēt?

Un ja nezinat - tad speciāli jums:

NEPAMATOTI - skaitīt vārnas un sauļoties uz brauktuves...

TRAUCĒT PAMATOTI DRĪKST - iet uz Vekalu, Autobusu, Ciemos, rakstīt iesniegumu policijā utt. pēc garu garā saraksta.

Šoferim pēc noklusējuma jāpieņem ka gājējs viņam traucē PAMATOTI!

650 30.maijs 2020 0:51
1 0 Atbildēt

Ps,sorrī,ne pa tēmu.Bet toties "visiem droši un saprotami".Tāteikt,veltījums jūurlmalas Lohiem,par viņu pašu naudu.Ja tajā 3m dziļajā suudā būt iejājis Velosipēdists,sekas drošvien būtu skaļākas.Bet visdrīzāk nekad neuzzināsim šī te kretīnprojekta pirdarautorus.Pagājušreiz te bij runa,aka tur taču taisns u

plats un esot garantija ka tuvākajos 50 gados tajā grāvī neviens neiekritīs.Jā.

uupis 30.maijs 2020 22:18
0 0 Atbildēt

Tev vakardienas statistika ir zināma? Vairāk nekā 200 ātruma pārkāpēju un 15 reibumā! Kaut kā nedzirdu nosodījumu no tavas puses. Bet velosipēdistu, kurš brauc ar 16 km/h gan pieminēsi!

Autovadītāji ir lielākie pārkāpēji un to nu tev nesanāks noslēpt!

650 31.maijs 2020 2:54
1 0 Atbildēt

Es/Tev stāstu, ka dzīvs cilvēks vakar gaišā dienas laikā ir nokritis no ceļa un iekritis 3m dziļā grāvī! To Grāvi tur uz pilsētā dzīvākās ielas ieprojektēja atklātā textā Noziedznieki! Ja tas būtu bijis kāds 2riteņu braucējs?? Tu saredzi to attēlu?Jpg?Varbūt tev arī mp4 uzspēlēt, lai skaidrāks?

uupis 31.maijs 2020 7:43
0 1 Atbildēt

Kur tur attēlā ir dzīvs cilvēks? Attēlā redzams auto, kurš iebrauca grāvī. Nav svarīgi vai vadītājs spaidīja telefonu, vai bija reibumā. Pārkāpums uz līdzenas vietas!

Kauguri 1.jūnijs 2020 11:17
0 0 Atbildēt

Tur regulāri kād ieplēš tai grāvī un tieši no pretējās puses. Parasti pie vainas nepārdomāta apdzīšana, nāk pretī un tad lien uz apmales, bet apmales nav un grāvī iekšā! Iepriekš tur VW transportes pat stabu nolocīja! Vēl pirms gadiem viens ar moci stabā ielika, kājas stabam aizgāja pa vienu pusi, rumpis pa otru. Jābrauc ar galvu, tad viss būs ok. Kalnu serpantīnos arī ir kraujas, ja nobrauc no ceļa.

Vernons 30.maijs 2020 17:55
1 0 Atbildēt

Minos ar riteni pa Mārupi! Kā pa botānisko dārzu. Auto tik pat kā nav, visi darbos. Ideāla atpūta, iesaku! Foto mans.

uupis 30.maijs 2020 22:13
0 1 Atbildēt

Pasakas atlikt!

Vernons 31.maijs 2020 9:09
0 0 Atbildēt

Lielākie pārkāpēji paši bojā gājēji!

CSN 31.maijs 2020 11:50
0 0 Atbildēt

Sestdienas statistika:

TUVU pie 300 NOĶERTIE ātrumpārkāpēji.

20 noķerti dzērājšoferi.

Bet pārkāpējs būs stereotipos uzbūvēts ļaunais gājējs, kurš ielu drīkst šķērsot tikai pa gājēju pāreju un tad kad visi auto aizbraukuši! Tāda ir Vernona dubultmorāle. Vienā gadījumā Dot ceļu strādā bet otrā nestrādā.

Vernons 31.maijs 2020 21:54
0 0 Atbildēt

Nu vellos un tie gājēji ne pa kam nelien zem auto! Visas Tavas cerības vējā!

Ar manu morāli arī policiju nevajadzētu.

uupis 1.jūnijs 2020 0:04
0 0 Atbildēt

Civilizētiem cilvēkiem svarīga ir dzīvība. Vernonam ir svarīgi sabraukta dzīvība - tas ir viss, kas jāzin par šī cilvēka morāli.

Statistika 1.jūnijs 2020 15:25
0 0 Atbildēt

Cik veleosipēdisti un gājēji pārvietojas reibumā?

uupis 1.jūnijs 2020 17:27
0 0 Atbildēt

Statistiku studijā — kamēr jums tādas nav – tikēr tukšu salmu kulšana no jūsu puses…

WALA 31.maijs 2020 23:22
0 0 Atbildēt

Uupis, gribi piekasities, super, tad pasaki, kuram ir priekšroka, ja šajā krustojumā satiksies 2 velosipēdisti 90 grādos. Vai izskries bērns priekšā velim kas brauc pa velo ceļu. Droši sper tik laukā, kas kāpēc utt. Un pie reizes arī cik metros vari ar veli sabramzēties.

uupis 1.jūnijs 2020 0:01
0 0 Atbildēt

Dzīvojamā zonā arī velo ātrums ir ierobežots ar 20 km/h. Tātad potenciāla iespēja gūt traumas ir minimizēta.

Ja satiekas 2 velo, tad savstarpēji, vienādas prioritātes gadījumā darbojas 133. punkts.

Apstāšanās ceļš ar velo - hmm - speciāli neesmu mērijis bet no 30 var apstāties aptuveni 4 metros (man tā liekas - 2 bastketbolista augumi) tāpat kā auto viss ir atkarīgs no bremzēm. Sanāks - pamērīšu.

WALA 1.jūnijs 2020 10:02
0 0 Atbildēt

Atbilde protams pareiza ja runājam par jebkādiem transporta lidzekļiem, un tagad ka būs ja no labās puses pa velo ceļu tuvojas velosipēdista, un no tās dzīvojamās zonas iznak teiksim 10 cilvēku bariņā pļāpājot, kurām ir priekšroka,pēc visiem CSN.

uupis 1.jūnijs 2020 10:19
0 0 Atbildēt

Gājējam!

Vēlies paskaidrojumu kāpēc?

Velosipēds ir transportlīdzeklis.

Nu un 25.3.

Attiecībā pret gājēju Velosipēds ir transportlīdzeklis. Dzīvojamā zonā un uz trotuāra Gājējs ir dievs!

Savukārt bariņā plāpājot ir NEPAMATOTA traucēšana, jo plāpā uz ceļa. Ja gājēji iet uz AUTOBUSU, Skolu, Pastu, Prokuratūru, tad VISI bremzē un laiž gājēju. Pēctam brauc VELO un tikai tad AUTO, kuri savstarpēju priekšrocību noska pēc ceļazīmēm vai ja to nav pēc labās rokas principa (kas LV ir mega problēma)…

WALA 1.jūnijs 2020 10:31
0 0 Atbildēt

Nebūs gan īsti tā kā tu stāsti, jo pēc ceļazīmes novietojuma, dzīvojamajā zonā ir gan tas veloceļš, gan tie 10 pļāputašas, un dzīvojamā zonā ir īpašs CSN uzdalīts objekts, kurā attiecibas visupirms nosaka tieši šīs daļas noteikumi, un tur velosipēdistiem un gājējiem tiek piešķirtas vienādas tiesības. Tā kā gājejam " labās rokas likums" natiek paģērēts, tad attiecīgi ir cits joks, kāpēc !

uupis 1.jūnijs 2020 10:34
0 0 Atbildēt

Parādi lūdzu kaut vienu gadījumu, kad velo braucot ar 16 km/h notriec gājēju ar letālu iznākumu?

WALA 1.jūnijs 2020 10:36
0 0 Atbildēt

Parādīt nevaru, bet redzējis esmu kā tantykam uz trotuāra ir pasaciņa beidzies slimnīcā, kādas sekas nezinu, uz to brīdi protams dzīvs.

uupis 1.jūnijs 2020 17:28
0 0 Atbildēt

Savukārt auto ar 50 km/h regulāri notriec mazāk aizsargātos ar smagām traumām un lerāliem iznākumiem…

650 1.jūnijs 2020 9:20
0 0 Atbildēt

Apmelotājs, demagogs un melis.Cerams,ka viņš kādreiz "izmērīs" velosioēdista labsajūtu,ar 10km/h iejaajot 3,2 m dziļā grāvī nedzīvojamā zonā.

uupis 1.jūnijs 2020 17:35
0 1 Atbildēt

Kam tu to raksti? Skaidram cilvēkam ir grūti saprast alkoholiķa domu lidojumu, kurš rakstīts no viensētas ar nosaukumu "ZAPOJ".

uupis 1.jūnijs 2020 19:46
0 0 Atbildēt

Pamēriju bremzēšanas ceļu no 27 km/h ar velo - apm 2,2 metri un tas ir bez bloķētiem ratiem. Segums - sauss asfalts.

650 1.jūnijs 2020 20:47
0 0 Atbildēt

-vakarā vēl pamēri vispār bez ratiem,apm 22cm gan jau sanāks

uupis 1.jūnijs 2020 22:29
0 0 Atbildēt

Tu no sākuma tiec galā ar grāvī sēdošiem dzērājšoferiem, kuri nemāk trāpīt savā joslā uz ceļa.

WALA 1.jūnijs 2020 23:13
0 0 Atbildēt

Labs rezultāts ja ar pirmo piegājienu, kā domā vai braucot ap nepāredzamu stūrī pietiktu lai ar pretim braucošu velo paspētu nolikt mierā ? Man izrādījās kādus 10-20cm par maz kad līdzi no Akmens tilta apakšas ārā uz Radisona pusi. Meičai priekšas grozā robs no mana kalninieka "Radziņa".

WALA 1.jūnijs 2020 23:14
0 0 Atbildēt

Līdu no tilta apakšas arā, bija domats.

uupis 2.jūnijs 2020 7:13
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka - nesamazināji ātrumu - robs grozā. Infrastruktūras trūkumi. Starp citu atļauja pedalēt ar velo pa zebru tika pieņemta tāpēc ka Rīga nespēja izveidot velo infrastruktūru un kā risinājumu un kompromisu iesniedza un panāca grozījumus CSN (17. gada augustā) nepilnus 3 gadus atpakaļ.

Osis 1.jūnijs 2020 9:35
0 0 Atbildēt

Te diskutē tādi kas šajā vietā nav bijuši. Manuprāt ļoti lababs risinājums. Lai arī velosipēdistam ir priekšroka, ir vietas kur tam ir papildus jāuzmanās un nebūtu jānesās kā aptrakušam. Šajā vietā sadursme var notikt arī tad ja auto izbrauc ar 5km/h.

uupis 1.jūnijs 2020 10:09
0 0 Atbildēt

100. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.

Šīs ir citas briesmas, kuras vadītājs SPĒJ PAMANĪT, jo veloceliņš ir apzīmēts – nevēlēšanās palaist velo ir nevēlēšanās pildīt CSN, līdz ar to tas ir vainu PASTIPRINOŠS apstāklis!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepilni 25 000 eiro - lielā Panda gatava startam

Fiat paziņojis, ka elektriskais krosovers Grande Panda (lielā panda) pieejams pasūtīšanai. Ražotāja ieteiktā cena – 24 990 eiro. Lasīt vairāk

 

Vairāki simti miljonu eiro - Eklstons pārdos savu F-1 bolīdu kolekciju 5

94 gadus vecais Bernijs Eklstons izlēmis pārdot savu 50 gadus krāto Formula-1 bolīdu kolekciju, kuras vērtība ir vairāki simti miljonu eiro. Lasīt vairāk

 

Piestās arī Tesla Cybertruck konveijers 8

Tesla uz trim dienām aptur Cybertruck ražošanu. Iemesli īsti nav zināmi, taču darbinieki saņēmuši vēstuli ar informāciju par ražošanas pārtraukumu no 3. līdz 5. decembrim. Lasīt vairāk

 

Mīlēt vai nīst - jaunie Jaguar neatstās vienaldzīgu nevienu (+ FOTO) 13

Prezentēti jaunās ēras Jaguar. Automašīnas ir tik neparasta dizaina, ka varianti lielākoties ir tikai divi – tos mīlēs vai ienīdīs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti