Sāk būvēt gājēju un velosipēdistu ceļu Imanta - Babīte 6

 

Foto: iAuto.lv

Latvijas Valsts Ceļi | 2.jūlijs 2020 11:16

Ir uzsākta gājēju – velosipēdistu ceļa izbūve no Rīgas līdz Babītei, paralēli Slokas ielas turpinājumam Rīgā aiz pilsētas robežas līdz Rīgas apvedceļam, kas ir vietējais autoceļš Imanta Babīte (V20), un vēl Babītē gar Rīgas apvedceļu līdz pagriezienam uz Kleistu ielu Babītē, kopumā 2,5. kilometru garumā.

Autoceļa brauktuve būvdarbu laikā netiks aiztikta. Starp veloceļu un brauktuvi paredzēta zaļā zona – esošo koku rinda. Visā veloceļa garumā tiks izbūvēts apgaismojums – kopumā 102 stabi ar gaismas ķermeņiem.

Jau projektēšanas stadijā tika izvērtēts veloceļam blakus esošo koku stāvoklis un vērtēšanas rezultāts saskaņots ar pašvaldību. Būvniecības gaitā izzāģēs tikai projektā norādītos bojātos kokus, pārējiem kokiem tiks veikta vainagu kopšana.

Vēl projektēšanas stadijā šī gājēju un velosipēdistu ceļa projekts un risinājumi tika apspriesti ar pilsētplānošanas speciālistiem un velobraukšanas aktīvistiem. Apspriedē piedalījās Latvijas Riteņbraucēju apvienības priekšsēdētājs Viesturs Silenieks, pilsētplānotājs Viesturs Krūmiņliepa, projektētāji Viesturs Laurs un Rihards Ieviņš. Pēc apspriedes projektā  tika veiktas atsevišķas izmaiņas, uzlabojot ceļa risinājumus. Gājēju un velosipēdistu ceļa projektu izstrādāja SIA Vertex projekti.

Būvdarbus veic SIA Strabag, to līgumcena ir 695 000 EUR (ar PVN) un tos plānots pabeigt šī gada oktobrī.

 

 
Visi komentāri
 
hmmmm 2.jūlijs 2020 14:29
4 1 Atbildēt

Ja nebūs atdalītas joslas, kā uz esošajām veloietvēm, tad štrunts vien tur būs no celiņa - gājēji ies pa veloceļu, sauks velosipēdistus par agresīviem un velosipēdisti, izvairoties no gājējiem, kritīs un traumēsies.

Tikai fiziski nodalītas joslas, citādi tas nedarbojas. Un sodi gājējiem par atrašanos uz veloceļa.

cik saprotu 3.jūlijs 2020 9:35
0 1 Atbildēt

tad mīnuso gājēji, kas savā slimajā prātā ir atkarīgi no iespējas traucēt velobraucējiem un fiziska atdalīta josla sagrautu viņu kaitniecīgos plānus.

gunbox 3.jūlijs 2020 11:17
0 0 Atbildēt

CSN izmainīšanā iesaistītie sporta velo īpašnieki ir jāizravē kā vēzis no tiem sektas saietiem. Viens no galvenajiem likumiem jābūt, ka velosipēdists nedrīkst braukt pa braucamo daļu tur, kur viņam par godu ir uzcelts no nodokļu maksātāju naudas piemineklis veloceliņa izskatā, kuru viņi neizmanto. Jeb nu kā tur tie vējā izpūstie uztver veloceliņus...

pag pag.... 3.jūlijs 2020 11:44
0 0 Atbildēt

Neviens nevar piespiest velobraucējus braukt pa veloceliņu, ja tas ir bīstams dēļ estačumātēm kas stumj ratus un akliem/kurliem tantukiem, kas izveduši pastaigā suņus saitē šķersām pāri veloceļam. Tikpat labi varētu sodīt autobraucējus, kas veido sastrēgumus - bet hei, vainīgi nav autovadītāji, un tāpat nav vainīgi velobraucēji, kas vēlas braukt nevis atvairīt gājēju uzbrukumus.

gunbox 3.jūlijs 2020 16:33
0 0 Atbildēt

Velobraucējiem ir divas sugas. Vieni, kuriem nekas netraucē un var normāli visur izbraukt un nesūdzas. Otri- kuriem maisa gan pauti, gan tantuki. Tas, ka paši sevi nostāda traucēkļa lomā, viņiem ir pie dirsas. Vienvārdsakot duraki, kuri sen nopelnījuši koku spieķos. Es kā izbījis velobraucējs nekad necienīšu tos, kuri nejēdz novākties no brauktuves, kad trotuāra ir brīvs, nerunājot nemaz par veloceliņiem. Es savu 10 gadu laikā neesmu nevienam patraucējis un neviens man nav traucējis. Es neredzu problēmu. Ja tu redzi, tad izvēlies sabiedrisko, jo tikai tur tev vieta.... un arī uz jautājuma zīmes. Kad tik kāds nepatraucē!!!

gxsth 3.jūlijs 2020 23:57
0 0 Atbildēt

Tu nupat uzrakstīji - ir divu veidu autovadītāji, tie kas brauc labi un tie, kas neprot apbraukt velobraucējus, tādi kas sevi iztaisa par cietējiem un velobraucēju upuriem. Jums ir domāti taksometri, kaut kad būs arī gudrie auto kas jūs vedīs kur vajag, bet jūs aizmugurējā beņķī vaimanāsiet par velobraucējiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti