Sāk būvēt gājēju un velosipēdistu ceļu Imanta - Babīte 6

 

Foto: iAuto.lv

Latvijas Valsts Ceļi | 2.jūlijs 2020 11:16

Ir uzsākta gājēju – velosipēdistu ceļa izbūve no Rīgas līdz Babītei, paralēli Slokas ielas turpinājumam Rīgā aiz pilsētas robežas līdz Rīgas apvedceļam, kas ir vietējais autoceļš Imanta Babīte (V20), un vēl Babītē gar Rīgas apvedceļu līdz pagriezienam uz Kleistu ielu Babītē, kopumā 2,5. kilometru garumā.

Autoceļa brauktuve būvdarbu laikā netiks aiztikta. Starp veloceļu un brauktuvi paredzēta zaļā zona – esošo koku rinda. Visā veloceļa garumā tiks izbūvēts apgaismojums – kopumā 102 stabi ar gaismas ķermeņiem.

Jau projektēšanas stadijā tika izvērtēts veloceļam blakus esošo koku stāvoklis un vērtēšanas rezultāts saskaņots ar pašvaldību. Būvniecības gaitā izzāģēs tikai projektā norādītos bojātos kokus, pārējiem kokiem tiks veikta vainagu kopšana.

Vēl projektēšanas stadijā šī gājēju un velosipēdistu ceļa projekts un risinājumi tika apspriesti ar pilsētplānošanas speciālistiem un velobraukšanas aktīvistiem. Apspriedē piedalījās Latvijas Riteņbraucēju apvienības priekšsēdētājs Viesturs Silenieks, pilsētplānotājs Viesturs Krūmiņliepa, projektētāji Viesturs Laurs un Rihards Ieviņš. Pēc apspriedes projektā  tika veiktas atsevišķas izmaiņas, uzlabojot ceļa risinājumus. Gājēju un velosipēdistu ceļa projektu izstrādāja SIA Vertex projekti.

Būvdarbus veic SIA Strabag, to līgumcena ir 695 000 EUR (ar PVN) un tos plānots pabeigt šī gada oktobrī.

 

 
Visi komentāri
 
hmmmm 2.jūlijs 2020 14:29
4 1 Atbildēt

Ja nebūs atdalītas joslas, kā uz esošajām veloietvēm, tad štrunts vien tur būs no celiņa - gājēji ies pa veloceļu, sauks velosipēdistus par agresīviem un velosipēdisti, izvairoties no gājējiem, kritīs un traumēsies.

Tikai fiziski nodalītas joslas, citādi tas nedarbojas. Un sodi gājējiem par atrašanos uz veloceļa.

cik saprotu 3.jūlijs 2020 9:35
0 1 Atbildēt

tad mīnuso gājēji, kas savā slimajā prātā ir atkarīgi no iespējas traucēt velobraucējiem un fiziska atdalīta josla sagrautu viņu kaitniecīgos plānus.

gunbox 3.jūlijs 2020 11:17
0 0 Atbildēt

CSN izmainīšanā iesaistītie sporta velo īpašnieki ir jāizravē kā vēzis no tiem sektas saietiem. Viens no galvenajiem likumiem jābūt, ka velosipēdists nedrīkst braukt pa braucamo daļu tur, kur viņam par godu ir uzcelts no nodokļu maksātāju naudas piemineklis veloceliņa izskatā, kuru viņi neizmanto. Jeb nu kā tur tie vējā izpūstie uztver veloceliņus...

pag pag.... 3.jūlijs 2020 11:44
0 0 Atbildēt

Neviens nevar piespiest velobraucējus braukt pa veloceliņu, ja tas ir bīstams dēļ estačumātēm kas stumj ratus un akliem/kurliem tantukiem, kas izveduši pastaigā suņus saitē šķersām pāri veloceļam. Tikpat labi varētu sodīt autobraucējus, kas veido sastrēgumus - bet hei, vainīgi nav autovadītāji, un tāpat nav vainīgi velobraucēji, kas vēlas braukt nevis atvairīt gājēju uzbrukumus.

gunbox 3.jūlijs 2020 16:33
0 0 Atbildēt

Velobraucējiem ir divas sugas. Vieni, kuriem nekas netraucē un var normāli visur izbraukt un nesūdzas. Otri- kuriem maisa gan pauti, gan tantuki. Tas, ka paši sevi nostāda traucēkļa lomā, viņiem ir pie dirsas. Vienvārdsakot duraki, kuri sen nopelnījuši koku spieķos. Es kā izbījis velobraucējs nekad necienīšu tos, kuri nejēdz novākties no brauktuves, kad trotuāra ir brīvs, nerunājot nemaz par veloceliņiem. Es savu 10 gadu laikā neesmu nevienam patraucējis un neviens man nav traucējis. Es neredzu problēmu. Ja tu redzi, tad izvēlies sabiedrisko, jo tikai tur tev vieta.... un arī uz jautājuma zīmes. Kad tik kāds nepatraucē!!!

gxsth 3.jūlijs 2020 23:57
0 0 Atbildēt

Tu nupat uzrakstīji - ir divu veidu autovadītāji, tie kas brauc labi un tie, kas neprot apbraukt velobraucējus, tādi kas sevi iztaisa par cietējiem un velobraucēju upuriem. Jums ir domāti taksometri, kaut kad būs arī gudrie auto kas jūs vedīs kur vajag, bet jūs aizmugurējā beņķī vaimanāsiet par velobraucējiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Ķīnas elektroauto spēj nopurināties kā slapjš suns (+ VIDEO) 2

Kam tas vajadzīgs? - šāda funkcija ļaus to atbrīvot no sniega segas. Lasīt vairāk

 

iAuto izmēģina jauno Volkswagen Amarok (+ VIDEO) 1

Braucam ar jauno, otrās paaudzes Volkswagen Amarok - pikapu, kas augstu veiktspēju apvieno ar komfortu. Tas pie mums pieejams ar vienu, bet spēcīgu V6 dīzeļdzinēju. Lasīt vairāk

 

BMW sabiedē autovadītāju un panāk, ka viņa avarē (+ VIDEO) 24

Video no Polijas: sieviete ar Toyota Yaris avarē pēc tam, kad BMW vadītājs apsteidz pa labo pusi, iekārtojas viņai priekšā un sāk samazināt ātrumu. Lasīt vairāk

 

Vai gājēji atceras par savu pienākumu - šķērsojot ielu, paskatīties pa kreisi un pa labi? (+ VIDEO) 23

Pirms šķērsot pāreju, CSDD iesaka gājējiem vēlreiz pārliecināties par savu drošību, paskatīties pa kreisi un pa labi, nodibināt acu kontaktu ar vadītāju un pamēģināt izvērtēt situāciju gan no gājēja, gan no autovadītāja skatu punkta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti