Pieņem zināšanai informāciju par veloinfrastruktūru Rīgā, bet par Čaka ielas velojoslas nākotni nelemj 20

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 23.marts 2021 9:26

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja šodien pieņēma zināšanai informāciju par Rīgas pilsētas velosatiksmes attīstības koncepcijas 2015.- 2030.gadam aktualizāciju.

Komiteja laika trūkuma dēļ nelēma par pagaidu velojoslas Aleksandra Čaka ielā nākotni, lai arī politiķi par šo jautājumu apmainījās ar pretējiem viedokļiem.

Skatot minēto koncepciju, deputāti pievērsās Čakas ielas pagaidu velojoslu jautājumam. Opozīcijas deputāts Mihails Kameņeckis (S) atzīmēja, ka šis "eksperiments" ir radījis neērtības atsevišķu Rīgas apkaimju iedzīvotājiem, kuri pārvietojas ar sabiedrisko transportu.

Kameņeckis interesējās, kā Rīgas domes plānotā izglītošana saistībā ar veloinfrastruktūru palīdzēs Pļavnieku un Purvciema iedzīvotājiem, kuriem, visdrīzāk, jaunās veloinfrastruktūras dēļ nav ērti pārvietoties ar sabiedrisko transportu.

Viņa partijas biedrs Andris Morozovs (S) norādīja, ka gan viņš, gan "Saskaņa" ir par veloceliņiem, taču izmaiņām jābūt izrunātām ar uzņēmējiem un sabiedrību, jo, piemēram, Čaka ielā izmantotā pieeja uzņēmējus tikai uztraucot. Morozovs mudināja izanalizēt, vai līdzšinējā rīcība, piemēram, Čaka ielā, ir pārdomāta, vai arī lēmumi pieņemti "uz PR un haipa" bāzes.

Valdošās koalīcijas deputāte Agnese Logina (PP) sūrojās, ka šajā jautājumā nemitīgi tiekot radītas karojošās puses, lai gan runa esot "par patīkamas, pieejamas, cilvēciskas un ērtas pilsētvides radīšanu".

Rīgas domes darbiniece Anna Posohova skaidroja, ka pa veloinfrastruktūru varēs pārvietoties neatkarīgi no izvēlētā mikromobilitātes pārvietošanās līdzekļa, piemēram, gan ar velosipēdu, gan skrejriteni.

Kā aģentūru LETA informēja Rīgas domē, līdz gada beigām šo dokumentu ir plānots aktualizēt. Koncepcijas aktualizācija tiek veikta, lai nodrošinātu velosatiksmei piemērotas infrastruktūras tīkla attīstību, sekojot ilgtspējīgas un pēctecīgas plānošanas principiem, kā arī, lai pilnveidotu un atjaunotu veloinfrastruktūras tīklu pieejamo finanšu līdzekļu ietvaros, kā arī ņemot vērā ielu teritorijai rezervēto telpu.

"Rīgas velosatiksmes attīstības koncepcijas aktualizēšana pilsētai ir ļoti būtiska, attīstot velo un citu mobilitātes veidu izmantošanu. Iedzīvotāju pārvietošanās paradumi nepārtraukti mainās un satiksmes infrastruktūras attīstībai ir ne tikai jāiet tiem līdzi, bet jāspēj tos paredzēt. Atjaunotā koncepcija apkopos gan būtiskākos galamērķus pilsētā, gan noteiks mērķtiecīgu velostatīvu izvietojumu, gan arī ņems vērā "RailBaltic" radītās iespējas veloinfrastruktūras izveidē," norāda Satiksmes komitejas vadītājs Olafs Pulks (JV).

Komitejas sēdē tika skatīti arī citi jautājumi. Izskatot pašvaldības aģentūras "Rīgas gaisma" ziņojumu, Rīgas domes deputāts Einārs Cilinskis (NA/LRA) rosināja, ka "Rīgas gaismai" vajadzētu izvērtēt saules enerģijas izmantošanas attīstības iespējas, ņemot vērā, ka "virzāmies uz klimata neitralitātes pieeju".

Tāpat komiteja atbalstīja līdzdalības saglabāšanu "Rīgas satiksmē" pēc attiecīgā ziņojuma uzklausīšanas, ko paredzēts virzīt izskatīšanai Konkurences padomē.
 

 
Visi komentāri
 
as 23.marts 2021 10:06
6 3 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc ar Barona ielu nepietiek??? Kaut visu ielu pārvērtiet par velo ielu, atstājot tramvaju pa vidu. Pa vidu tad varētu atļaut braukt arī piegādes transportam, lai gan prognozēju, ka tādā gadījumā visi baronielas veikali tāpat apsprāgs...

ok 23.marts 2021 10:54
4 5 Atbildēt

Varbūt autovadītājiem arī pietiktu ar vienu ielu, pa ko braukt? Atradies te kukskluklanietis, noteiks ka auto josla pienākas, bet velo - nē?!?

Ja ar auto tev nav ērti, brauc ar sabiedrisko. Vai velo

gunbox 23.marts 2021 12:09
3 3 Atbildēt

Kāpēc gan? Centrā neviens nebrauc ar auto iepirkties. Tie daži pirksti gaisā neskaitās. Centra veikali ir paredzēti tikai gājējiem.

Vernons 23.marts 2021 13:43
5 0 Atbildēt

Un prece pati "atnāk ar kājām"!

Šīra banotā atrauga 24.marts 2021 19:13
3 0 Atbildēt

Tu varētu piestrādāt par tās preces nesēju, jo nekam citam, kā kravu pārvietošanai tu tik un tā nederi bomār!

man patīk 23.marts 2021 10:26
4 4 Atbildēt

ka pa Čakenes velojoslu var gāzt, ja kāds vaģila ir apstājies tad pametu ar roku un aizņemu blakusjoslu. Vadītāji bolās, bet saprot ka viņu pašu amatabrālis ir tam par iemeslu. Kamēr auto kūp sastrēgumā, esmu jau gabalā.

Šīra banotā atrauga 24.marts 2021 19:16
1 0 Atbildēt

Tevi vienreiz paņems uz kapota, salauzīs tavu neglīto pauri, tad varēsi plātīties slimnīcā bomār!

Lielā cieņā,

Teslu īpašnieki.

gaidi 25.marts 2021 7:53
0 1 Atbildēt

gaidi manu advokātu 650 ar prasību par maskētiem draudiem, nāksies pārdot tavu teslu lai apmaksātu viņa darbu

Šīra banotā atrauga 25.marts 2021 8:21
0 3 Atbildēt

Nemuldi bomzi un ielogojies nava acounta, jeb tad būs kauns, jo visi zinās kas tu esi?

P.s. Tie nav draudi, izlasi vēlreiz bomzi, es rūpējos par tavu veselību un pastāstu, kas ar tevi var notikt, ja brauksi tik neaptēsti neuzmanīgi, tos sauc par nelaimes gadījumiem bomār!!

hihu 25.marts 2021 8:40
0 0 Atbildēt

bomzis ir tavs tētis, kas nelietoja prezervatīvu

Vernons 23.marts 2021 12:08
3 0 Atbildēt

Bilde laba! Lietišķs pierādījums, lai ierosinātu krimināllietu par aplamu nepārtraukto joslu zīmēšanu pirms krustojuma Velosipēdistiem! Tos zīmētājus jāliek vadīt autobusu pa Rīgas ielām, tad varbūt tas stulbums noplaks!

un? 24.marts 2021 9:25
1 2 Atbildēt

Ievēro nepārtraukto un pagriezienu veic no joslas, kurā atrodies. Saprotams, ievērojot CSN 124. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, bet, ja pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas atdala sadalošā josla, – arī apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un velosipēdu vadītājiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas.

Vernons 24.marts 2021 11:27
2 1 Atbildēt

Un kur palika CSL 19. panta "Pienākumi un tiesības" , 1., 3. un 4. punkti? Bet CSN 70. punktu kāds paspēja jau izsvītrot!

Kurš ir tas, kurš uzspiež savu idiotismu? Savu kvalifikāciju ieteiktu paaugstināt vadot Rīgā autobusus un kravas auto, un tikai tad dabūtu pielaidi projektēt un vilkt svītras! Šīm muļķībām noteikti stāv ceļu policijas šefa paraksts apakšā! Šausmas!

. 24.marts 2021 11:56
0 2 Atbildēt

Manuprāt, Vernondomas domājošie ir tie, kas visiem grib uzspiest savu vienīgo pareizo pasaules redzējumu. Nu gan problēma - svaigi asfaltēta iela. Tak brauciet, nevis čīkstiet. Būtu izdauzīts asfalts un dušmaņi šautu no slēpņiem - būtu labāk kā tagad? Vot tad varētu stenēt.

Vernons 24.marts 2021 13:19
2 0 Atbildēt

Doma nav mana! Ir Ceļu satiksmes Likuma 19. pants "Pienākumi un tiesības"! Pants noteic kārtību un secību, kā darbosies CSN, kā katrs būs aprīkots un kā katrs uz ceļa rīkosies!

3. punkts ir saistošs arī "citām personām" kuras ir atbildīgas kā organizēt satiksmi un to uzraudzīt! Uz ceļa visi vienādi, vai nu TĀ, vai nekā! Atkāpe no loģikas un jau Nāve uzglūn!

Vernons 24.marts 2021 11:55
2 0 Atbildēt
viss labi 24.marts 2021 12:00
0 0 Atbildēt

Kā pie mums - velosipēdists brauc gan pa brauktuvi, gan pa atsevišķu veloceliņu (pa kuru nestaigā gājēji, piezīmēsim), gan pa velojoslu uz brauktuves. Nu, tā tas arī notiek.

Vernons 24.marts 2021 13:23
2 0 Atbildēt

Nogriežoties pa labi Stokholmā patiesi ar ieņemt labo stāvokli braukšanas virzienā! Rīgā tas nav iespējams! Un trolejbusu pieturās trolejbusam atstāta iespēja piebraukt pie trotuāra, bet to nevar izdarīt neuzbraucot uz nepārtrauktas līnijas!

einu 25.marts 2021 7:54
0 2 Atbildēt

pirmo dienu pie stūres, vai? gan jau pieradīsi un brauksi kā visi. Stokholmietis tu mūsu hi hi hi

Šīra banotā atrauga 25.marts 2021 8:23
0 2 Atbildēt

Vek tu te pīksti bomār?

Domā neviens nesaprot, kas tu esi?

Pēc tam nav kauns komentēt no sava acounta!?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti