biku vajag palādēt un tikai tad mēģināt piešķilt...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
biku vajag palādēt un tikai tad mēģināt piešķilt...
Par sīdzeni nezinu, bet vajag tā kādu brīdi palādēt, lai visam pietiktu strāvas Reiz nācās vilkt muteres golfiņu ar 1,6 monošprici - novilkām kādus 400 metrus, kamēr ģeņģeris uzražoja tik daudz strāvas, lai elektronikai pietiktu
Bet no piepīpēšanas var izvairīties ar divām metodēm:
1) nopērkot normālu aķi
2) nopērkot normālu mašīnu, kurai ir pīkstulis
msh rakstīja: Par sīdzeni nezinu, bet vajag tā kādu brīdi palādēt, lai visam pietiktu strāvas Reiz nācās vilkt muteres golfiņu ar 1,6 monošprici - novilkām kādus 400 metrus, kamēr ģeņģeris uzražoja tik daudz strāvas, lai elektronikai pietiktu
Bet no piepīpēšanas var izvairīties ar divām metodēm:
1) nopērkot normālu aķi
2) nopērkot normālu mašīnu, kurai ir pīkstulis
3)pērkot jāskatās , lai ģeņģers pietiekami jaudīgs
shmurger rakstīja:
msh rakstīja: Par sīdzeni nezinu, bet vajag tā kādu brīdi palādēt, lai visam pietiktu strāvas Reiz nācās vilkt muteres golfiņu ar 1,6 monošprici - novilkām kādus 400 metrus, kamēr ģeņģeris uzražoja tik daudz strāvas, lai elektronikai pietiktu
Bet no piepīpēšanas var izvairīties ar divām metodēm:
1) nopērkot normālu aķi
2) nopērkot normālu mašīnu, kurai ir pīkstulis
3)pērkot jāskatās , lai ģeņģers pietiekami jaudīgs
4) Braukt mājās tikai naktī, lai redzētu ka paliek ieslēgtas gaismas
Ja ir, kas novērš uzmanību, var nepamanīt arī pīkstuli, tad jau labāk ielikt automātiskās gaismas (ap 25Ls laikam).
Ja par tēmu, varbūt vienkārši caur piepīpētājvadiem nepietiekami strāva iziet, ja aķis galīgi tukšš. Var pārmest aķi no donorauto, pielaist un tad likt atpakaļ savējo tukšo.
Izskatās, ka kāds popadajet uz imobilaizera bloka nomaiņu
Pagriez vēl starteri, pagriez
2002. gads gan ir tik jauns, ka visas auto sistēmas vada elektronika. Šo elektroniku ir viegli nokaut, neuzmanīgi "piepīpējot". Tieši tāpēc tiek tirgoti speciāli, dārgāki piepīpēšanas vadi ar kaut kādiem klučiem virsū (es tā kā būtu dzirdējis, ka dzirksteļu slāpēšanai).
Bet to jau Tu noteikti zināji un tik neuzmanīgi nerīkojies.
pielaidu, viss OK. Bisku palaadeeju akji, bet vienalga kautkas bija par maz, starteri grieza, bet neleca, tad piepiipeeju no otras mashiinas ar izsleegtu motoru uzreiz aizgaaja.
didzisk rakstīja: 2002. gads gan ir tik jauns, ka visas auto sistēmas vada elektronika. Šo elektroniku ir viegli nokaut, neuzmanīgi "piepīpējot". Tieši tāpēc tiek tirgoti speciāli, dārgāki piepīpēšanas vadi ar kaut kādiem klučiem virsū (es tā kā būtu dzirdējis, ka dzirksteļu slāpēšanai).
Bet to jau Tu noteikti zināji un tik neuzmanīgi nerīkojies.
kā tur īsti ir, ļaut mūsdienu autiņiem izmantot tos kā donorus piepīpēšanai, kādi riski pastāv? piem. 1,9 tdi
tunos rakstīja: kā tur īsti ir, ļaut mūsdienu autiņiem izmantot tos kā donorus piepīpēšanai, kādi riski pastāv? piem. 1,9 tdi
Donoram jāizslēdz aizdedzi.
Centis_Nuudele rakstīja:
tunos rakstīja: kā tur īsti ir, ļaut mūsdienu autiņiem izmantot tos kā donorus piepīpēšanai, kādi riski pastāv? piem. 1,9 tdi
Donoram jāizslēdz aizdedzi.
pēc tam jau jāieslēdz
Es savulaik Suudoilaa noporku piepiipeesanas vadus, ar tiem vispaar tik maz straava piepluuda, ka pat starteris knapi, knapi kusteejaas, gandriiz vispaar negriezaas.
Veelaak pajaucu spiili paskatiijos - taaaadi suudi, nesaprotu kaa vipssr kautko taadu var paardot, vads pie spiiles vienkaarsi kautkaa neakuraati pielociits piespiests un viss.
Pielodeeju vadu pie spiiles un grieza zveeraa.
Sis gan laikam cits gadiijums, ja jau griez.
tunos rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
tunos rakstīja: kā tur īsti ir, ļaut mūsdienu autiņiem izmantot tos kā donorus piepīpēšanai, kādi riski pastāv? piem. 1,9 tdi
Donoram jāizslēdz aizdedzi.
pēc tam jau jāieslēdz
Protams.
Pēc tam kad mironis ir piešķilts un vadi noņemti.
Vaitad maz drīkst tagadējiem jauniem auto tā čakarēties, kaimiņš savam A6 tā norāva klemmi no akumulātora, pats nolēma jaunu ielikt, kā teica - "kautkas uzreiz nograbēja un viss" - uz aclēgas pagriežšanu apsalūts klusums, pat panelis neatdzīvojas - evakuātors un servisa cents.
tehniski drīkst piepīpēt, ir tikai viens bet - abi auto vienlaicīgi nedrīkst daboties, tīri ģeneratora uzbūves īpatnību dēļ. Nezinu kas tieši un kā notiek, bet pielecot piepīpējamam auto iznāk strāvas pīķis kas lielai daļai auto kā minimums piebeigs ģeneratora elektroniku, bet citiem varbūt visu auto elektronisko vadību.
tieši tā - donoram jābūt ar izslēgtu aizdedzi. donora aķim jāspēj pacelt "mironis" pašam no sevis, bez ģeneratora palīdzības.
Kā pareizi \"piepīpēt\"? www.tvnet.lv/...
Nepietiekams spriegums akumulatorā ir viena no problēmām, ar ko auto vadītāji saskaras visbiežāk. Ir vairāki noteikumi, kas jāievēro, lietojot ārēju strāvas avotu dzinēja iedarbināšanā.
--------------------------------------------------------------------------------
Jo biezāki ir vadi, ko lietojat, lai uzlādētu akumulatoru, jo labāk. Darbinot automobili, kura dzinēja tilpums ir ap 1,5 litriem, vada šķērsgriezuma laukumam nevajadzētu būt mazākam kā 16 mm2 (diametrs aptuveni 4,5 mm), taču optimālais vada šķērsgriezuma laukums ir 70 mm2, kas atbilst aptuveni 9,5 mm diametram. Ar to būtu jāpietiek lielākajai daļai vieglo automašīnu. Vadiem jābūt no vara. Izolācijai ir jābūt izturīgai, bet mīkstai; vislabāk, ja tā ir no silikona.
Vadu galiem savienojuma vietās noteikti jābūt salodētiem – vienkārši ar to sakniebšanu nepietiek. Arī tā sauktajiem \"krokodiliem\" vēlams būt izolētiem, un tiem obligāti būtu jābūt asiem \"zobiem\", lai saķere ar akumulatora kontaktiem būtu maksimāli laba. Jo vads ir īsāks, jo mazāka ir tā elektriskā pretestība, tādēļ optimālais garums ir pusotrs līdz divi metri. Svarīgi, lai \"piepīpēšanas\" brīdī abas mašīnas nesaskartos viena ar otru, lai būtu izslēgti visi enerģijas patērētāji un, protams, arī to motoriem ir jābūt izslēgtiem.
Vispirms tukšā akumulatora pluss jāsavieno ar \"donora\" plusu un pēc tam pilnā akumulatora mīnuss ar automobiļa-recipienta masu (ne akumulatoru), kas var būt gan speciāla plāksnīte pie akumulatora, gan jebkura aizsniedzama virsbūves detaļa, vēlams, nekrāsota. Tad ir jāiedarbina \"donora\" mašīnas motors un tam jāļauj tukšgaitā padarboties divas trīs minūtes; ideālajā gadījumā, ja varat atļauties gaidīt, tās varētu būt pat desmit minūtes. Tukšais akumulators šajā brīdī izsūc enerģiju no \"donora\", un ir būtiski, lai ģenerators to lādētu.
Pirms iedarbināt recipienta motoru, automobiļa \"donora\" dzinēja apgriezienus vajadzētu palielināt līdz aptuveni 2000 apgr./min. No šā brīža procedūrai ir jāturpinās vismaz kādas trīs līdz četras minūtes. Vadu noņemšanas procedūra ir pretēja savienošanas procesam.
Runājot par vecākām mašīnām ar elektrisko degvielas iesmidzināšanas sistēmu: lai samazinātu risku sabojāt elektroniku, \"donora\" dzinēju pirms uzlādes ir vēlams izslēgt, taču šajā brīdī rodas risks \"iztukšot līdz pēdējam\" vienīgo pilno akumulatoru.
Te arī tas pats:
Kā pareizi iedarbināt auto «piepīpējot» auto.apollo.lv/...
Ģirts Avotiņš
Trešdiena, 09. janvāris (200 09:20
Līdz ar aukstā laika iestāšanos Latvijā, vairākiem autovadītājiem ir nācies saskarties ar pašu nepatīkamāko – ar automobili, kas no rīta negrib iedarboties. Lai arī šāda situācija nav nekas pārlieku neparasts, mums ir nācies novērot, ka daudzi cilvēki nezina kā pareizi iedarbināt auto, «piepīpējot» (saņemot papildus elektropadevi) no cita auto ar stiprāku akumulatoru.
1. Katrā gadījumā vispareizāk pirms šādas operācijas veikšanas būtu nepieciešams apskatīties abu (iedarbināmā un palīdzošā automobiļa) lietošanas instrukcijas. Visticamāk Jūs tajās atradīsiet gluži līdzīgu informāciju, bet iespējams, ka Jūsu automašīnai ražotājs ir paredzējis papildus piesardzības pasākumus, veicot šādu operāciju.
2. Iedarbināšanai nepieciešami speciāli vadi, un, runājot par tiem, iesakām izvairīties no lētākajiem nopērkamajiem vadiem, jo tie visbiežāk izrādās vienreiz lietojami, jo mēdz salūzt un bieži vien nenodrošina nepieciešamo izturību pie lielas slodzes un mēdz sakust. Tāpēc labāk noziedot nedaudz lielāku naudas summu un pieturēties pie parunas: «skopais maksā divreiz». Lielas litrāžas un dīzeļdzinēju iedarbināšanai var noderēt divi vadu komplekti, kas lietojami paralēli, lai nodrošinātu lielāku strāvas plūsmu.
3. Novietojiet abas automašīnas vienu otrai blakus tā, lai to akumulatori atrastos pēc iespējas tuvāk, taču ievērojiet, ka automašīnu virsbūves detaļas nekādā gadījumā nedrīkst saskarties. Automašīnām, kuru akumulatori neatrodas motortelpā, visbiežāk motortelpā ir novietotas speciālas pieslēguma vietas, kas paredzētas «piepīpēšanai», un nav nekādas nepieciešamības izjaukt pus automašīnu, lai tiktu klāt pašam akumulatoram, kas paslēpts bagāžas nodalījumā vai kur citur. Ja Jūsu automašīnai ir šāda pieslēguma vieta, tālāk tekstā pieminētās akumulatora klemmes uztveriet kā šīs pieslēguma vietas.
4. Izslēdziet abu automašīnu aizdedzes sistēmas, kā arī visus strāvas patērētājus. Ievērojiet, abu automašīnu akumulatoriem obligāti ir jābūt pievienotiem automašīnu elektrosistēmai. Pretējā gadījumā iespējami nopietni bojājumi automašīnu elektro un aizdedzes sistēmai, vadības blokam un borta datoram.
5. Pievienojiet vadus sekojošā secībā: (+) vadu pievienojiet sākumā pie palīdzošā automobiļa akumulatora (+) klemmes un pēc tam pie «nomirušā« automobiļa akumulatora (+) klemmes. Tieši tādā pašā secībā pievienojiet (-) vadu, taču (-) vadu «nomirušajam» automobilim pievienojiet pie paša dzinēja bloka vai kādas citas automašīnas metāla detaļas, kas kalpo kā masa. Vēlams, lai šis pievienojuma punkts nebūtu pārāk tuvu pašam akumulatoram.
6. Pārbaudiet vai savienojošie vadi neskaras klāt dzinēja kustīgajām detaļām un vai nevar tajās iepīties.
7. Iedarbiniet palīdzošā automobiļa dzinēju un atstājiet to darboties, taču centieties izslēgt visus strāvas patērētājus.
8. Pēc trijām līdz piecām minūtēm mēģiniet iedarbināt «mirušo» automobili. Ja tas iedarbojas, ļaujiet tam darboties normālā režīmā. Ja pirmais mēģinājums ir bijis neveiksmīgs, atkal pagaidiet trīs līdz piecas minūtes, un atkārtojiet mēģinājumu. Ja trīs mēģinājumu laikā «nomirušā» automobiļa dzinējs neizrāda nekādas dzīvības pazīmes, visticamāk automašīnai ir kāds cits defekts, un nepieciešama servisa palīdzība.
9. Pirms atvienojiet savienojošos vadus, ieslēdziet automašīnā strāvas patērētājus – gaismas, aizmugurējā loga sildītāju un ventilatoru, lai, atvienojot vadus, nebūtu pārāk liels strāvas lēciens. Atvienojiet savienojošos vadus pretējā secībā tam kā pievienojāt.
10. Ļaujiet tikko iedarbinātajai automašīnai darboties vismaz 30 minūtes, bez papildus strāvas patērētājiem, lai nedaudz uzlādētu iztukšoto akumulatoru. Iesakām vērsties autoservisā, lai noteiktu kāpēc radās šāda situācija, kā arī lai pilnībā uzlādētu vai nomainītu akumulatoru.
P.S. Lai novērstu iespējamos bojājumus, pirms «piepīpēšanas» iepazīstieties ar sava automobiļa lietošanas instrukciju, jo daži ražotāji var paredzēt nedaudz savādāku «piepīpēšanas» procesa secību. Tāpēc Superauto redakcija neuzņemas nekādu atbildību par iespējamiem bojājumiem, kas radušies «piepīpēšanas» procesā.
Šie apraksti ir labi, ar visu drošības tehniku, tikai nepareizi izveloties laiku kad darbināt "slimnieku" nonākam pie iespējas nosvilināt elektroniku, ja nu gadienā abi auto metas sparīgi lādēt akumalatoru. Bet nu moš mūsdienās tā elekronika ir mazliet labāka kļuvusi, un jaunajiem tas strādā sakarīgāk.
par donora padarbināšanu 5 min pirms šķilt taisnība, pārbaudīts.
jautājums no šīs tēmas. cik ilgi ir jākalpo jaunam akumulatoram? Pirms 2 gadiem iepirku jaunu, kautkādu bezvārdnieku gan, bet nu izskatās ka ir dead. lietošanas režīms gan nebija diezko veselīgs, tas ir otrais auto, lietots reti, braukti mazi gabali uz bodi utml. bet nu vienalga liekas ka pa ātru nomiris. ģenerators lādē normāli, klemmes tīras, bet arī pēc papildus lādēšanas ar lādētāju jau pēc pāris dienām njedirbas.
redz garajos aprakstos neparādās tas, ka donoru vajag izslēgt startēšanas brīdī..
?????
hacis rakstīja: par donora padarbināšanu 5 min pirms šķilt taisnība, pārbaudīts.
jautājums no šīs tēmas. cik ilgi ir jākalpo jaunam akumulatoram? Pirms 2 gadiem iepirku jaunu, kautkādu bezvārdnieku gan, bet nu izskatās ka ir dead. lietošanas režīms gan nebija diezko veselīgs, tas ir otrais auto, lietots reti, braukti mazi gabali uz bodi utml. bet nu vienalga liekas ka pa ātru nomiris. ģenerators lādē normāli, klemmes tīras, bet arī pēc papildus lādēšanas ar lādētāju jau pēc pāris dienām njedirbas.
Kā tu zini, ka normāli lādē? Viena tante teica? Cik un kas ēd strāvu izslēgtai mašīnai?
Chuguns rakstīja: Vaitad maz drīkst tagadējiem jauniem auto tā čakarēties, kaimiņš savam A6 tā norāva klemmi no akumulātora, pats nolēma jaunu ielikt, kā teica - "kautkas uzreiz nograbēja un viss" - uz aclēgas pagriežšanu apsalūts klusums, pat panelis neatdzīvojas - evakuātors un servisa cents.
Jā, noteikti, drīz vien ar mašīnām cilvēks tikai drīkstēs braukt, bet visu pārējo, sākot no spuldzītes nomaiņas, spēs veikt tikai supermeņi.
Ja tam kaimiņam ir ieinstalēta kaut kāda hujovija siga, pats vainīgs
WALA rakstīja: Šie apraksti ir labi, ar visu drošības tehniku, tikai nepareizi izveloties laiku kad darbināt "slimnieku" nonākam pie iespējas nosvilināt elektroniku, ja nu gadienā abi auto metas sparīgi lādēt akumalatoru. Bet nu moš mūsdienās tā elekronika ir mazliet labāka kļuvusi, un jaunajiem tas strādā sakarīgāk.
Kādu elektroniku un ar ko tu taisies dedzināt? Vienīgais veids, kā tiešām varētu elektroniku nodedzināt [gan nav garantēti ] - noraujot klemmi motoram darbojoties
msh rakstīja:
Kādu elektroniku un ar ko tu taisies dedzināt? Vienīgais veids, kā tiešām varētu elektroniku nodedzināt [gan nav garantēti ] - noraujot klemmi motoram darbojoties
Nezinu ko tur un kāpēc tiesi ir nodedzinājuši, bet ir cilvēki kam pēc piepīpēšanas ir nobeidzies ģeneratora diožu bloks, vai kas tamlīdzīgs.
problēma ar \"piepīpēšanu\"
Sveiki.
Kas vareetu buut par lietu, man autinjam gadiijaas noseedinaat akji galiigi sausu, pa nakti bija atstaatas gaismas. Domaaju labi panjemshu piepiipeeshu, no citas mashiinas, startris girezh bet pielaist nevar. Esmu dzirdeejis ka signalizaacija varot noblokjeeties del akja. Ka vajagot nonjemt klemmi un pagaidiit kaadas 5 min tad starteet atkal, bet nesanaak kautkaa. Kas vareetu buut par lietu??
Mashiina ir ford Mondeo 2002 diizelis.