Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Klīst baumas, ka samazinās pieturu skaitu 6-tajā līnijā par 1/3. Kā tur ir?

Jau ieviesa - 6 trams šodien brauc vairs tikai vienu pieturu tālāk par Vidzemes maisnieku... Līdz videnei...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Bet ķīniets lūk uzskata, ka Rīgā ir ļoti laba satiksme:

www.db.lv/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Būs 6 gab. 4-sekciju Škodas For City. Pirmais vagons gaidāms maijā, pēdējais- novembrī.

(4.lpp)

www.skoda.cz/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Būs 6 gab. 4-sekciju Škodas For City. Pirmais vagons gaidāms maijā, pēdējais- novembrī.

(4.lpp)

www.skoda.cz/...

Kur būs? Mums būs?

Jau nopirkuši vai dos pagāzēt?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja: Būs 6 gab. 4-sekciju Škodas For City. Pirmais vagons gaidāms maijā, pēdējais- novembrī.

(4.lpp)

www.skoda.cz/...

Kur būs? Mums būs?

Jau nopirkuši vai dos pagāzēt?

Mums būs. Līguma ietvaros. Pie esošajiem 20 papildus var pasūtīt vēl 32 gab. Es tik nezinu vai to skaitā ir šie 6 4-sekciju vai kā atsevišķa opcija.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja: Būs 6 gab. 4-sekciju Škodas For City. Pirmais vagons gaidāms maijā, pēdējais- novembrī.

(4.lpp)

www.skoda.cz/...

Kur būs? Mums būs?

Jau nopirkuši vai dos pagāzēt?

Mums būs. Līguma ietvaros. Pie esošajiem 20 papildus var pasūtīt vēl 32 gab. Es tik nezinu vai to skaitā ir šie 6 4-sekciju vai kā atsevišķa opcija.

Ūpis nebeigs priecāties!

A, kas tur žurčika beigās par 5sekciju dzeltenzaļo dampi?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Ūpis nebeigs priecāties!

A, kas tur žurčika beigās par 5sekciju dzeltenzaļo dampi?

Ūpis būs gar zemi. Tagad tramvaji vēl lielākus korķus taisīs

Nezinu, kaut kas jauns, ungāriem, škiet kko gatavo.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Mjā, bet reku tai pat "Škodovāku" izdevumā viņu žurnaļugas raksta, ka SIEMENS izstrādājumiem lūstot

rāmji... kā gan viņiem to atļauj? SIEMENS tak nevar lūzt

pēc definīcijas

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Mums būs. Līguma ietvaros. Pie esošajiem 20 papildus var pasūtīt vēl 32 gab. Es tik nezinu vai to skaitā ir šie 6 4-sekciju vai kā atsevišķa opcija.

Klau, a tik gara slieka viena luksoforu cikla laikā tiks pāri krustojumam? Piemēram, pie VEF kultūras pils.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja:

Bams rakstīja: Mums būs. Līguma ietvaros. Pie esošajiem 20 papildus var pasūtīt vēl 32 gab. Es tik nezinu vai to skaitā ir šie 6 4-sekciju vai kā atsevišķa opcija.

Klau, a tik gara slieka viena luksoforu cikla laikā tiks pāri krustojumam? Piemēram, pie VEF kultūras pils.

Un kāpēc lai netiktu???

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja:

Klau, a tik gara slieka viena luksoforu cikla laikā tiks pāri krustojumam? Piemēram, pie VEF kultūras pils.

To luksoforu ciklu paredzēts kardināli izmainīt un pielāgot tā, lai tramvaja cikls darbojas tikai līdz ar tramvaja pienākšanu.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ūpis nebeigs priecāties!

A, kas tur žurčika beigās par 5sekciju dzeltenzaļo dampi?

Ūpis būs gar zemi. Tagad tramvaji vēl lielākus korķus taisīs

Nezinu, kaut kas jauns, ungāriem, škiet kko gatavo.

Kāpēc jākabinā klāt sekcijas – būtu labāk antresolu pielikuši

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ūpis nebeigs priecāties!

A, kas tur žurčika beigās par 5sekciju dzeltenzaļo dampi?

Ūpis būs gar zemi. Tagad tramvaji vēl lielākus korķus taisīs

Nezinu, kaut kas jauns, ungāriem, škiet kko gatavo.

Kāpēc jākabinā klāt sekcijas – būtu labāk antresolu pielikuši

tad jau viss špannungs būs jāpaceļ augstāk

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Kāpēc jākabinā klāt sekcijas – būtu labāk antresolu pielikuši

2 stāvā - guļamložas. Tikai viena problēma: zem centrāltirgus tiltiem ar antresolu izbraukt nevarēs.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Kas tā par huiņu bļe!!!!

Šorīt sataisījos aizbraukt uz Juglu nolikt kluci, bļe jaunai smukais tramvajs tikai līdz dornīšu skolai brauc bļe padla!!! Tālāk jābrauc ar autobusu, kas nosaukts par tramvaju (moška tramvajs ar pumpējamiem riteņiem ).

Bļe zvanīju uz RS, šie kautko muld, ka pārāk ekonomiski tramvaji, tāpēc saīsināja maršrutu, jo vajagot saļaru norakstīt.

Kā tur ir?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Kas tā par *******u bļe!!!!

Šorīt sataisījos aizbraukt uz Juglu nolikt kluci, bļe jaunai smukais tramvajs tikai līdz dornīšu skolai brauc bļe padla!!! Tālāk jābrauc ar autobusu, kas nosaukts par tramvaju (moška tramvajs ar pumpējamiem riteņiem ).

Bļe zvanīju uz RS, šie kautko muld, ka pārāk ekonomiski tramvaji, tāpēc saīsināja maršrutu, jo vajagot saļaru norakstīt.

Kā tur ir?

Taču sen tika jau teikts ka 6 maršrutam samazinās pieturu skaitu par 1/3

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Neesmu īsti pārliecināts, vai tie jaunie 4-sekciju vagoni mums bija vajadzīgi. Līdz šim pārpildītu ar pasažieriem 3- sekciju jauno vagonu vēl neesmu uz baronenes manījis. Cik sapratu, ka tie 4-sekciju vagoni jau būs kā papildinājums sākotnējā līgumā paredzētajiem 20 gab. 3-sekciju vagoniem. Bams varētu pastāstīt, kāda šobrīd ir vadītāju attieksme pret jaunajiem vagoniem. Vai vairums tatriņu vadītāju dara visu iespējamo lai tiktu strādāt uz jaunajiem, vai arī nekādas īpašas ažiotažas par to nav. Nesen braucu ar 7 maršruta tatriņu, dzirdēju, ka vadītāja savai družkai drūmi stāstīja, ka tuvākajā laikā neesot nekādu cerību tikt strādāt uz jaunā vagona, kaut viņai ļoti gribējies....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kas nav skaidrs par tiem džimbuļiem..... tak līgumā jau viss ir uzrakstīts

līguma ietvaros čehiem ir jāuznaglo (un rīgai jāsapiķo) garantēti par 20 gabaliem.... ja tie 20 netiek piegādāti, tad čehi maksā sodu 1% apmērā no nepiegādātās daļas, bet ja rīga atsakās pirkt, tad maksā sodu 99% apmērā no līguma kopējās summas

un tad kad tie 20 būs nopirkti un , ja rīgai akurāt patiks var pasūtīt klāt vēl 32 gabalus

NESLUDONOT JAUNU KONKURSU, bet maksājot atkatus jau zināmiem deguniem

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: kas nav skaidrs par tiem džimbuļiem..... tak līgumā jau viss ir uzrakstīts

un tad kad tie 20 būs nopirkti un , ja rīgai akurāt patiks var pasūtīt klāt vēl 32 gabalus

NESLUDONOT JAUNU KONKURSU, bet maksājot atkatus jau zināmiem deguniem

Jā un kas tur slikts, ka iepirks VARBŪT vēl 32 gab. tādus pašus? Jeb vajag ieviest zoodārzu, lai vairāk modeļu, rezerves daļu, remontbāzes uc figņas?

Līgums darbojas 5 gadus, tāpēc jauns konkurs nav jāsludina.

Un varētu padomāt, ka tā saucamos atkatus (kas tas vispār par debīlu krievu vārdu?) neņem tai pašā ASV, piemēram? Hāaaaaa. Ņem un kā vel. Tikai tur tas saucās lobijs. Kapitālismā visi ņem un pelna kā var. Tikai latvietis-praktiskais grib būt puritāniski pareizais visās vietās un caurumos.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Jā un kas tur slikts, ka iepirks VARBŪT vēl 32 gab. tādus pašus?

Vai tos arī ieķīlās Nordea? Un kas notiks, kad pienāks laiks atdot piķi? Vai tad mums būs Nordea Satiksme? Vai arī beidzot piepildīsies uupja sapnis?

www.delfi.lv/...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Bams rakstīja: Jā un kas tur slikts, ka iepirks VARBŪT vēl 32 gab. tādus pašus?

Vai tos arī ieķīlās Nordea? Un kas notiks, kad pienāks laiks atdot piķi? Vai tad mums būs Nordea Satiksme? Vai arī beidzot piepildīsies uupja sapnis?

www.delfi.lv/...

Nu ja netdos piķi, tad

a) jaunos trambuļus atdos bankai, izmantos vecās tatras;

b) likvidēs 6. maršrutu

c) 11 kursēs no Zoo līdz Gerkena pasaulei

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: kas nav skaidrs par tiem džimbuļiem..... tak līgumā jau viss ir uzrakstīts

un tad kad tie 20 būs nopirkti un , ja rīgai akurāt patiks var pasūtīt klāt vēl 32 gabalus

NESLUDONOT JAUNU KONKURSU, bet maksājot atkatus jau zināmiem deguniem

Jā un kas tur slikts, ka iepirks VARBŪT vēl 32 gab. tādus pašus? Jeb vajag ieviest zoodārzu, lai vairāk modeļu, rezerves daļu, remontbāzes uc figņas?

Līgums darbojas 5 gadus, tāpēc jauns konkurs nav jāsludina.

Un varētu padomāt, ka tā saucamos atkatus (kas tas vispār par debīlu krievu vārdu?) neņem tai pašā ASV, piemēram? Hāaaaaa. Ņem un kā vel. Tikai tur tas saucās lobijs. Kapitālismā visi ņem un pelna kā var. Tikai latvietis-praktiskais grib būt puritāniski pareizais visās vietās un caurumos.

nu pļā, paskaties uz kādā ecēšām ir gatavi lekt vilcienu ražotāji lai saražotu vilcienus valstelei, kurai tūlīt nemaz nebūs dzelzceļa sliežu

kaut vēl nesen šī valstele ražoja vilcienus ar kuriem braukā puse CCCP

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

M77 rakstīja:

Bams rakstīja: Jā un kas tur slikts, ka iepirks VARBŪT vēl 32 gab. tādus pašus?

Vai tos arī ieķīlās Nordea? Un kas notiks, kad pienāks laiks atdot piķi? Vai tad mums būs Nordea Satiksme? Vai arī beidzot piepildīsies uupja sapnis?

www.delfi.lv/...

Nu ja netdos piķi, tad

a) jaunos trambuļus atdos bankai, izmantos vecās tatras;

b) likvidēs 6. maršrutu

c) 11 kursēs no Zoo līdz Gerkena pasaulei

rigai pagaidām ir pohuj

tas nekas, ka budžeta deficīts saskaņas šlesera valdīšanas laikā ir 4-5 reizes lielāks kā pirms tam (paskatier rīgas budžetus).... parādi jau būs jāatdod (vai arī džimbuļi būs jāstumj uz štrafstojanku) nākamajiem, bet šitie veiksmīgi būs par rīgas naudu nopirkuši biļetes uz saeimu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

amūriks reizēm pa rādioesvēhā gan gvelž, ka izdodas jau kuro gadu izlīst budžetā pa nullēm

tas ir izdodas izpildīt iepriekš pieņemto budžetu ar 50miljonu deficītu, nevis gadu noslēgt bez deficīta

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

huju jums.... iesaku visiem izdeklarēties hanuj no rīhas un kamsāt nodokļus citās pašvaldībās - lai šitie lohi nosprāgst turpat domē un nepaspēj tikt pie lielā maka

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti