Gauss rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja: ....Un galīgi nav padomāts tajā autobusā par čumedānu pārvadāšanu. .....
Lauķis tu esi - 22ajā čemodānus var vadāt par velti
Penšiem uz galvas???
22ajā peņžiem vaig aizliegt braukalēt uz šaru
Gauss rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja: ....Un galīgi nav padomāts tajā autobusā par čumedānu pārvadāšanu. .....
Lauķis tu esi - 22ajā čemodānus var vadāt par velti
Penšiem uz galvas???
22ajā peņžiem vaig aizliegt braukalēt uz šaru
jā un vispār - latvijas uzplaukumam pamatā ir SLIEDES
vajag tās sabūvēt visur un tad gar tām nepārtraukti mīņāsies ārzemnieki ar kāpostu saujās
Pirmais rakstīja:
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Bams rakstīja: ..... Po planam u nas G.Zemgala iebāzt tunelī zem Brīvībenes.....
bļļē, nu galīgi ahhujeļli
kas traucēja zemgaleni palaist pa augšu virs brīvībenes.... pie vienām tiltu būves sāpēm?
Nezinu. Bet kā tu iedomājies tur 4-joslu tiltu pāris metri no apkārtējo māju logiem? Un vispār visas pretenzijas RD Attīstības departamentam Ļoti iespējams, ka projektu pārtaisīs. bet vēl lielākas iespējas, ka neko neraks vispār. Aizbliezīs ciet kreiso Juglas virzienā un viss. Brauksim caur Purčiku To gan plāno itin drīz.
un šitas zemgaltuneļa variants neatrisinās daudzas tādas problēmas, ko atrisinātu tramvajtunelis no sviestca līdz elemtē
Tramvajtunelis ir paredzēts no Barona līdz Elkoram. Ja vispār to uzbūvēs. Es to projektu redzēju. Pēc projekta vispirms ir jānojauc Gaisa tilts, tad jāuzbūvē tunelis un pēc tam atpakaļ vietā Gaisa tilts...................
a kā tu iedomājies izrakt blskus mājai bedri, kas lielāka par māju?
lai ceļ tiltu un tos pāris ņaudētājus pasūta nauhj....
Kāda problēma izrakt blakus mājām? Ar rievsienu malas nostiprina un gatavs. Toties pēc tam nav tilts kā mūris 2 metri aiz logiem.
Ja tur uzbūvēs tuneli, tas varētu izskatīties līdzīgi kā bildēs:
vai šādi, tik bez sliedēm: tf1.mosfont.ru/...
p.n.
tuneļprojektam ir tikai nedaudz mazāk gadu kā tramvajam tagad tehnoloģijas atļauj uzbūvēt tuneli nenojaucot ūberkultūras pieminekli - gaisa tiltu
Tu domā ar metro vai tuneļrakšanas mašīnu? Uz sitienu nevaru atrast, bet šķiet tur bija 5$ citroni kilometrā. Tā ir tikai izborēšana cauri.
Pirmais rakstīja: jā un vispār - latvijas uzplaukumam pamatā ir SLIEDES
vajag tās sabūvēt visur un tad gar tām nepārtraukti mīņāsies ārzemnieki ar kāpostu saujās
Vot beidzot kāds uzķēra ideju! Metalurgam būs darbs, štancējot sliedes, Vagonrūpnīcai būs darbs, skrūvējot vagonus. Augs IKP, Dombrovskis varēs reportēt un Piseli, ka krīze beigusies un bezdarbnieku ir viencipara daudzumā.
Bams rakstīja: Dombrovskis varēs reportēt un Piseli, ka krīze beigusies un bezdarbnieku ir viencipara daudzumā.
Tas ir līdz deviņiem cilvēkiem nevis %?
Pirmais rakstīja: jā un vispār - latvijas uzplaukumam pamatā ir SLIEDES
vajag tās sabūvēt visur un tad gar tām nepārtraukti mīņāsies ārzemnieki ar kāpostu saujās
Ak tad tapēc treknajos gados Purčikā cenas NĪ uzskrēja kosmosā, jo visi redzēja sliedes uz Zemitāna tilta, un krīze iestājas tapēc ka RS tur nepalaida pat drzīnu
CRDI rakstīja:
Pirmais rakstīja: jā un vispār - latvijas uzplaukumam pamatā ir SLIEDES
vajag tās sabūvēt visur un tad gar tām nepārtraukti mīņāsies ārzemnieki ar kāpostu saujās
Ak tad tapēc treknajos gados Purčikā cenas NĪ uzskrēja kosmosā, jo visi redzēja sliedes uz Zemitāna tilta, un krīze iestājas tapēc ka RS tur nepalaida pat drzīnu
Nesaprotu tos, kam tas rajons vispār patīk... Ar vai bez sliedēm, bet sajūta, ka esi kaut kādas Maskavas guļamrajonā mani tur vajā ik uz soļa. Pļavņīki, Purčik= eto naš rajon... Fu
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja: Vēl viena bilde no zudušās Rīgas.
tf1.mosfont.ru/...
Vai tik tas nav stacijas laukums... A, kas labajā kadra pusē par dzelzceļa stupceļu?
Jā, pirmā Rīgas stacija. Fočēts no tagadējas 13.janvāra ielas, fotogrāfam aiz muguras labajā pusē tagad ir Štokmanis.
A sliedes, hwz, toreiz uz priekšu, tobiš bildē fotogrāfam aiz muguras, aptuveni, kur tagad tas jaunais hotelis un daudzās autobusu pieturas 13.janvāra ielā bija Rīgas Tukuma stacija. varbūt, ka tās iet uz turieni.
Bams rakstīja: Nesaprotu tos, kam tas rajons vispār patīk... Ar vai bez sliedēm, bet sajūta, ka esi kaut kādas Maskavas guļamrajonā mani tur vajā ik uz soļa. Pļavņīki, Purčik= eto naš rajon... Fu
Vienkārši nemāki urlas uz trīs iksiem pasūtīt…
Lielā Maxima arī ir trīs iksi…
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Bams rakstīja: ..... Po planam u nas G.Zemgala iebāzt tunelī zem Brīvībenes.....
bļļē, nu galīgi ahhujeļli
kas traucēja zemgaleni palaist pa augšu virs brīvībenes.... pie vienām tiltu būves sāpēm?
Nezinu. Bet kā tu iedomājies tur 4-joslu tiltu pāris metri no apkārtējo māju logiem? Un vispār visas pretenzijas RD Attīstības departamentam Ļoti iespējams, ka projektu pārtaisīs. bet vēl lielākas iespējas, ka neko neraks vispār. Aizbliezīs ciet kreiso Juglas virzienā un viss. Brauksim caur Purčiku To gan plāno itin drīz.
un šitas zemgaltuneļa variants neatrisinās daudzas tādas problēmas, ko atrisinātu tramvajtunelis no sviestca līdz elemtē
Tramvajtunelis ir paredzēts no Barona līdz Elkoram. Ja vispār to uzbūvēs. Es to projektu redzēju. Pēc projekta vispirms ir jānojauc Gaisa tilts, tad jāuzbūvē tunelis un pēc tam atpakaļ vietā Gaisa tilts...................
a kā tu iedomājies izrakt blskus mājai bedri, kas lielāka par māju?
lai ceļ tiltu un tos pāris ņaudētājus pasūta nauhj....
Kāda problēma izrakt blakus mājām? Ar rievsienu malas nostiprina un gatavs. Toties pēc tam nav tilts kā mūris 2 metri aiz logiem.
Ja tur uzbūvēs tuneli, tas varētu izskatīties līdzīgi kā bildēs:
savepic.su/...
vai šādi, tik bez sliedēm: tf1.mosfont.ru/...
p.n.
tuneļprojektam ir tikai nedaudz mazāk gadu kā tramvajam tagad tehnoloģijas atļauj uzbūvēt tuneli nenojaucot ūberkultūras pieminekli - gaisa tiltu
Tu domā ar metro vai tuneļrakšanas mašīnu? Uz sitienu nevaru atrast, bet šķiet tur bija 5$ citroni kilometrā. Tā ir tikai izborēšana cauri.
Tie citroni būs jānopogā pieminekļu zaļajai inspekcijai.... Par ūberpieminekļa nojaukšanas atļauju
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja: jā un vispār - latvijas uzplaukumam pamatā ir SLIEDES
vajag tās sabūvēt visur un tad gar tām nepārtraukti mīņāsies ārzemnieki ar kāpostu saujās
Vot beidzot kāds uzķēra ideju! Metalurgam būs darbs, štancējot sliedes, Vagonrūpnīcai būs darbs, skrūvējot vagonus. Augs IKP, Dombrovskis varēs reportēt un Piseli, ka krīze beigusies un bezdarbnieku ir viencipara daudzumā.
Pie mums jau "brisele neļauj" neko ražot... Un nedo die's vēl eksportēt
Pirmais rakstīja:
cik maksā sliežu izbūve (ar drātīm un apakšstacijām) līdz lidostai????
Apmēram 16-17 citroni.
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja:
cik maksā sliežu izbūve (ar drātīm un apakšstacijām) līdz lidostai????
Apmēram 16-17 citroni.
uz airblaķika zaudējumu bāzes tas ir piliens jūrā - lai tad airblaķiks būvē tās sliedes un nopērk 5 džimbuļus, ko varēs nokrāsot zaļus un palaist pa to līniju
p.n.
man vajag tramvaju uz sauriešiem... precīzāk bišķīt aiz....
es piedāvāju to maršrutu veidot no lidostas caur centru uz purčiku, dreiliņiem, saulīšiem, ulbroku, sauriešiem, gar knaufu, pie manis un tālāk var braukt uz salaspili
džimbulim ir jāiet reizi 15 minūtēs
ieguvumi tur ir daudzi... varēs atcelt vairākus autobusa maršturus...
un ārzemnieki stācēs pie tām sliedēm ar kāpostu saujās...
Runajot par tramvaju Riga, tad manuprat, tam ir jaklust daudz atrakam un marsrutiem ir jaiet cauri centram nevis taja jabeidzas. Piem. no Juglas vajag tieso marsrutu uz Imantu, ari no Mezparka 11 uz pardaugavu vajag palaist. Bus normali marsruti, mazak brauks ar masinam, ielas paliks brivakas. Tapat jaskatas, kur ar tramvaju var aizvietot trolejbusus vai autobusus. Piem. uz Purciemu jau sen tam bija jabrauc, vel Rubika laikos Dzelzaveni uzbuveja ar zemespleki pa vidu, un teica, ka tas ir atstats tramvaja celam. Bus tramvajs uz Purciku, atbrivosies ielas braucama dala no neveiklajiem trolejbusiem un autobusiem, bus brivaka brauksana parejiem.
pareizi.. Dajoš džimbuli lidosta-saurieši
Pirmais rakstīja: pareizi.. Dajoš džimbuli lidosta-saurieši
pietiks ar Lidosta - Salaspils memoriāls, tālāk vari būvēt sliedes pats un čubināt drezīnu...
Pirmais rakstīja: pareizi.. Dajoš džimbuli lidosta-saurieši
Saurieši.. Inogorodņije esat. Ņepoloženo.
A vot uz Purčiku ja būvēs, tad pa Dzelzavas līdz Dreiliņiem, Juglas ielai.
Nedaudz ziņas no ārzemēm.
Vladivostoka. Ap 600 tūkstots iedzīvotāju.
Pēdējo 3-4 gadu laikā no 12 trolejbusu maršrutiem palikuši 2.
No 6 tramvaja līnijām atlikusi 2/3 no 1 līnijas.
Gan tramvajs, gan trolejbuss fiziski ir nogriezts no saviem parkiem.
Trolejbusus uz parku reizi mēnesi velk ar vilcējiem, tramvajus veda ar platformām. Trolejbusi nakšņo uz ielas 527 dienas, tramvaji 326.
A kāds saka, ka te vēl ir slikti...
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja: pareizi.. Dajoš džimbuli lidosta-saurieši
Saurieši.. Inogorodņije esat. Ņepoloženo.
A vot uz Purčiku ja būvēs, tad pa Dzelzavas līdz Dreiliņiem, Juglas ielai.
Pirmais strādā un nodokļus maksā rīgā.... bet džimbuli jamajam vajag uz mežu
Un te dažas bildes no Kijevas:
Un kas, ka jauns. Kāpēc likt stiklu, ja var ielikt finieri?
Bams rakstīja: Un te dažas bildes no Kijevas:
tf1.mosfont.ru/...
transphoto.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
transphoto.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
Un kas, ka jauns. Kāpēc likt stiklu, ja var ielikt finieri?
Pirmā bilde vaše - šķībs tramvajs pa ļikām himalajveidīģām sliedēm...
Pēdējais jau kā pērle mēslu čupā izskatījās.
Mūsējie noraktītos un iekonzervētos džimbas un troļļus nevēlas turp pārdot?
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja: Un te dažas bildes no Kijevas:
tf1.mosfont.ru/...
transphoto.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
transphoto.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
Un kas, ka jauns. Kāpēc likt stiklu, ja var ielikt finieri?
Pirmā bilde vaše - šķībs tramvajs pa ļikām himalajveidīģām sliedēm...
Pēdējais jau kā pērle mēslu čupā izskatījās.
Mūsējie noraktītos un iekonzervētos džimbas un troļļus nevēlas turp pārdot?
Tā tak Kijeva. Pilsēta, kur grozās ļimoni, bet kāpēc tos guldīt kaut kādos sabiedriskajos, vienkāršāk ir tos pamazām likvidēt.
Mūsējie neko nepārdod. Ā, nē, muldu, midibusus gan tirgo Bet tā RS gaida, ja nu pēkšņi kādā dienā visi atbrauks no Īrijas...
Kijeva par metāļļūžnu cenu paķēra nedaudz vecos vagonus no Prāgas.
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja: Un te dažas bildes no Kijevas:
tf1.mosfont.ru/...
transphoto.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
transphoto.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
Un kas, ka jauns. Kāpēc likt stiklu, ja var ielikt finieri?
Pirmā bilde vaše - šķībs tramvajs pa ļikām himalajveidīģām sliedēm...
Pēdējais jau kā pērle mēslu čupā izskatījās.
Mūsējie noraktītos un iekonzervētos džimbas un troļļus nevēlas turp pārdot?
Tā tak Kijeva. Pilsēta, kur grozās ļimoni, bet kāpēc tos guldīt kaut kādos sabiedriskajos, vienkāršāk ir tos pamazām likvidēt.
Mūsējie neko nepārdod. Ā, nē, muldu, midibusus gan tirgo Bet tā RS gaida, ja nu pēkšņi kādā dienā visi atbrauks no Īrijas...
Kijeva par metāļļūžnu cenu paķēra nedaudz vecos vagonus no Prāgas.
tf1.mosfont.ru/...
transphoto.ru/...
tf1.mosfont.ru/...
vēl nesen Prāgā tādi metāllūžņi pie ielu brauca.
Odesā 2008 - 2009 gadā pabraukājos ar sabtransu. Pie mums ir labi, bet arī par kārtu dārgāk.
Par lidostu un sliežu transportu:
Vat tad uz RIX nebija plānots vilciens nevis trams?
Vai tad no Jelgavas atzara nebija atstāta vita, kur būvēt sliedes?
Man gan liekas,ka vajadzēdzētu vilcienu, nevis tramu uz RIX, pie tam no Jūrmalas atzara. To maršrutu vajadzētu Imanta- Zolitūde - RIX. Ar mērķi, ka tas būtu arī priekš Imantas un Zolitūdes iedzīvotājiem, nevies tie kā tagad aizsistu pilnu Jūrmalas vilcienu.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA