Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: padomā pats.... Max 20 saņi par tamponu, laika (2stundu) biļetes par 30 saņiem, vai 10 saņi par nākamo pīkstinājumu stundas laikā... plus parkraidi... Un rīgā sastrēgumu praktiski nebūs.

Nu tu laikam domā, ka ar pašu Ūsaino te saraksties

Nestrādāju es Satiksmē un par braukšanas maksām arī lemj citur

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: ... skat. iepriekš

Viena lieta ir no nodokļu naudas apmaksāt lietas, ka mani personīgi neinteresē. Pavisam cita - šo naudu izsaimniekot. Es nebūt nesaku, ka pilsētai ir jāatsakās no sabiedriskā transporta. Tomēr finansējuma modelim būtu jābūt pavisam savādākam, ja reiz RD nespēj kontrolēt to, lai pakalpojums tiktu sniegts kvalitatīvi. Tiešās dotācijas jāaizstāj ar mērķa grupu subsīdijām, bet transporta cena un konkurence jāatbrīvo.

Man nav izvēle mikriņi... Tie arī visi ir RS pārziņā. Konkurences atliekas likvidētas. Un kāda vēl izvēle, ja par RS pakalpojumiem es maksāju piespiedu kārtā. Maksāt pēc tam par vēl citu pakalpojumu nav nekāda izvēle.

Kam man tas maršrutu plānotājs. No tā jau nesāk transports kursēt tur, kur man vajag nokļūt.

Biļeti 50 braucieniem?! Man ar to pāris gadiem pietiks, jo kā jau teicu - tur, kur man vajag, lielākoties ar sabiedrisko nokļūt nevar. Vai arī var neadekvāti ilgā laikā.

24h biļete jau nosacīti būtu saucama par īslaicīgu abonementa biļeti. Daudzās Eiropas pilsētās vienreizējā biļete ir derīga 1h jebkurā transportā - kas nozīmē iespēju viena brauciena laikā pārsēsties. Rīgā ņemot vērā izteikti centrālo maršrutu koncentrāciju, bez radiālajiem savienojumiem, tas ir ļoti aktuāli, ja jānokļūst relatīvi nelielā attālumā, kas ir dažādās centra pusēs.

Mēnešbiļetes maksā tikpat kā, piemēram, Berlīnē. Tur gan pakalpojums ir tiešām kvalitatīvs. Un lielākā daļa berlīnieši iegādājas gada biļetes, kas jau sanāk krietni lētāk par RS cenām. Pilsētas izmēri un pasažieru nobrauktie kilometri gan tur sanāk daudz lielāki.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Tomēr finansējuma modelim būtu jābūt pavisam savādākam,

Nu ok, bet kādam? Piemēra pēc.

bet transporta cena un konkurence jāatbrīvo.

Mm, tātad tomēr brīvā cena. Nu nebūs tā 20 saņi par biļeti.

Man nav izvēle mikriņi... Tie arī visi ir RS pārziņā. Konkurences atliekas likvidētas.

Jā, bet tas diemžēl ir izdarīts saistībā ar ES noteiktajām normām un regulām.

Kam man tas maršrutu plānotājs. No tā jau nesāk transports kursēt tur, kur man vajag nokļūt.

Pirmais jautājums: vai ir bijis kaut viens ierosinājums par transporta maršrutu koriģēšanu vai jauna maršruta izveidi no tavas puses, kurš ir darīts zināms RS?

Un otrais. Tas gan attiecas uz maršrutniekiem. Viņi paši var rosināt braukt tur, kur paši grib. Bet brauc viņi tur, kur ir pieprasījums. Nav pieprasījums- nav pakalpojuma. Uz Mežaparku, uz Čiekuru, uz Bišumuižu uc. rajoniem jau gadiem neviens maršrutnieku kantoris nav izrādījis interesi. Tātad kāds secinājums?

24h biļete jau nosacīti būtu saucama par īslaicīgu abonementa biļeti. Daudzās Eiropas pilsētās vienreizējā biļete ir derīga 1h jebkurā transportā - kas nozīmē iespēju viena brauciena laikā pārsēsties. Rīgā ņemot vērā izteikti centrālo maršrutu koncentrāciju, bez radiālajiem savienojumiem, tas ir ļoti aktuāli, ja jānokļūst relatīvi nelielā attālumā, kas ir dažādās centra pusēs.

Jā, maršrutu tīkls nav pats labākais, taču ar vienu pārsēšanos tomēr nokļūt var daudz kur. Bet būtu interesanti uzzināt, kuras ir tās vietas, kur vajadzētu kaut ko mainīt.

Mēnešbiļetes maksā tikpat kā, piemēram, Berlīnē. Tur gan pakalpojums ir tiešām kvalitatīvs. Un lielākā daļa berlīnieši iegādājas gada biļetes, kas jau sanāk krietni lētāk par RS cenām. Pilsētas izmēri un pasažieru nobrauktie kilometri gan tur sanāk daudz lielāki.

Ar Vāciju ir tā. Painteresējos un lūk ko man atbildēja: (sorry, ka krieviski, ja vajag vēlāk pārtulkošu)

Если Вы о финансировании, как таковом. То в Германии есть особые организации "транспортный союз", это аналог наших "планировочных регионов". Все дотации распределяются через них. "Транспортные союзы" заказывают объем работы, число рейсов, расписание движения и вместимость подвижного состава. И оплачивают перевозчикам выполненную работу. Вся выручка за билеты там является собственностью "транспортного союза", а не перевозчика. Поэтому перевозчику глуубоко фиалетово, сколько там пассажиров проехало. Об этом голова болит у "транспортного союза". И именно он, а не перевозчики, принимает решение сократить или ввести те или рейсы. Местные власти заключают договоры и перечисляют субсидии "транспортным союзам". Также и государственные дотации не напрямую перечисляют перевозчикам, а - "транспортным союзам". У нас все билетные сборы являются собственностью перевозчиков.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Pirmais jautājums: vai ir bijis kaut viens ierosinājums par transporta maršrutu koriģēšanu vai jauna maršruta izveidi no tavas puses, kurš ir darīts zināms RS?

Un otrais. Tas gan attiecas uz maršrutniekiem. Viņi paši var rosināt braukt tur, kur paši grib. Bet brauc viņi tur, kur ir pieprasījums. Nav pieprasījums- nav pakalpojuma. Uz Mežaparku, uz Čiekuru, uz Bišumuižu uc. rajoniem jau gadiem neviens maršrutnieku kantoris nav izrādījis interesi. Tātad kāds secinājums?

Slinkums šobrīd par visu izteikties, bet atbildot uz šo.

Nē, no manas puses nav bijuši konkrēti ierosinājumi, jo man personīgi nav aktuāls tieši viens iztrūkstošs maršruts. Ikdienā pa pilsētu pārvietojos ar kājām. Tālāku klientu apmeklēšanai gan esmu spiests izmantot auto, jo kopumā sabiedriskā transporta tīkls ir slikti organizēts un nokļūšana lielākajā daļā vajadzīgo vietu ar sabiedrisko transportu ir nepieņemama. Ir visai liela pieredze ar sabiedriskā transporta izmantošanu citās Eiropas pilsētās un būtiskā atšķirība ir iespēja ērti un ātri pārvietoties starp jebkuriem diviem pilsētas punktiem. Šāda tīkla attīstību var veikt vien pats pārvadātājs (vai "Транспортные союзы"), kam ir pieejami pilni dati par visu pasažieru plūsmu un demogrāfiskie dati no attiecīgās pašvaldības.

Tālāk - tevis minētie rajoni liek domāt, ka esi gribējis uzsvērt, ka mikriņu interese nav tur, kur ir nodrošināta tramvaju satiksme. Nu vai kā tamlīdzīgi. Pareizi sapratu? Tas arī nav tik viennozīmīgi - tas pats Mežaparks, kas faktiski ir "biezais" rajons, lielākoties neizmanto nekādu sabiedrisko transportu, bet gan brauc uz centru ar auto, jo sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitāte viņus neapmierina. Bišumuiža, piemēram, ir tieši pretējs variants - diezgan nabadzīgs rajons, kas ikdienā lamās slaveno 10 tramvaju, bet tomēr ar to brauks, jo mikriņš ir dārgāks. Un te jau jāatgriežas pie iepriekšējā - ir vajadzīga pilna situācijas analīze, lai sasniegtu vēlamo - to, ka iespējami daudz cilvēki izmantotu sabiedrisko transportu un būtu apmierināti ar sniegto pakalpojumu.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Ikdienā pa pilsētu pārvietojos ar kājām. Tālāku klientu apmeklēšanai gan esmu spiests izmantot auto, jo kopumā sabiedriskā transporta tīkls ir slikti organizēts un nokļūšana lielākajā daļā vajadzīgo vietu ar sabiedrisko transportu ir nepieņemama.

Tāpēc jau arī lūdzu, lai uzraksti kādu konkrētu virzienu, kur tavuprāt transports trūkst vai ir slikti organizēts.

Ir visai liela pieredze ar sabiedriskā transporta izmantošanu citās Eiropas pilsētās un būtiskā atšķirība ir iespēja ērti un ātri pārvietoties starp jebkuriem diviem pilsētas punktiem. Šāda tīkla attīstību var veikt vien pats pārvadātājs (vai \"Транспортные союзы\"), kam ir pieejami pilni dati par visu pasažieru plūsmu un demogrāfiskie dati no attiecīgās pašvaldības.

Var. Un tici man, dažnedažādu ierosinājumu ir gana daudz un pēdējā laika maršrutu izmaiņas ir veiktas galvenokārt izskatot tieši iedzīvotāju priekšlikumus. Piem. 6 buss uz Dreiliņiem, 51, 52 busu maršrutu korekcijas, arī 7, 19, 25 un 29 busi pagarināti pēc iedzīvotāju lūguma.

Tālāk - tevis minētie rajoni liek domāt, ka esi gribējis uzsvērt, ka mikriņu interese nav tur, kur ir nodrošināta tramvaju satiksme. Nu vai kā tamlīdzīgi. Pareizi sapratu?

Nē, tāda doma man nebija. Nu ņemsim par piemēru kaut vai Dienvidu tiltu. Līdz šim neviens maršrutnieks nav izteicis vēlmi braukt pa to, kaut gan nosacīti tilta abos galos ir lieli dzīvojamie rajoni.

Un tipisks piemērs ir Skanstes iela, pa kuru piespiedu kārtā pagajušvasar tika norīkots 200 mikriņš, bet pats pārvadātājs lūdza šīs maršruta izmaiņas atcelt, jo nebija, kas ar tiem brauc uz/no Skanstenes...

Tas arī nav tik viennozīmīgi - tas pats Mežaparks, kas faktiski ir \"biezais\" rajons, lielākoties neizmanto nekādu sabiedrisko transportu, bet gan brauc uz centru ar auto, jo sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitāte viņus neapmierina.

Un neskatoties uz to, 11 tramvajs nekad nebrauc tukšs arī Mežaparka galā. Pat tad, kad Zoo ir ciet un līst lietus

Un te jau jāatgriežas pie iepriekšējā - ir vajadzīga pilna situācijas analīze, lai sasniegtu vēlamo - to, ka iespējami daudz cilvēki izmantotu sabiedrisko transportu un būtu apmierināti ar sniegto pakalpojumu.

www.apollo.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Slinkums šobrīd par visu izteikties, bet atbildot uz šo.

Nē, no manas puses nav bijuši konkrēti ierosinājumi, jo man personīgi nav aktuāls tieši viens iztrūkstošs maršruts.

Šeit var arī likt punktu... Mr tukšfļūtis māk tikai dzīt demagoģiju un celt paniku, bet pašam uzrakstīt uz RS un pateikt - gribu tādu maršrutu vai turp nevar nokļūt...

bet nē... Seene taču!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Tāpēc jau arī lūdzu, lai uzraksti kādu konkrētu virzienu, kur tavuprāt transports trūkst vai ir slikti organizēts.

Un tipisks piemērs ir Skanstes iela, pa kuru piespiedu kārtā pagajušvasar tika norīkots 200 mikriņš, bet pats pārvadātājs lūdza šīs maršruta izmaiņas atcelt, jo nebija, kas ar tiem brauc uz/no Skanstenes...

Man piemēram šī ir diezgan aktuāla problēma apvienojumā. Konkrēti - Grostonas iela-Apskates stacija. Reāli dzīvē šis maršruts ar sabiedrisko/kājām aizņem 1,5-2h atkarībā no tā, kā paveicas ar laiku, kad ir vajadzīgs. Ar auto 3x mazāk... Te jau mēs nonākam pie koka ar diviem galiem - Skansts iela ir rajons, kur lielākoties apgrozās tie, kas ir pieraduši braukt ar auto. Un viņu pārsēdināšanai sabiedriskajā transportā nepietiek vien ar eksperimentāla mikriņa maršruta palaišanu. Bet pilsētas interesēs kopumā būtu svarīgi to panākt. Un te jāatcerās, ka autobraucēji nebūs tie, kas rakstīs ieteikumus - viņiem ir jāpiekļūst savādāk.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Un neskatoties uz to, 11 tramvajs nekad nebrauc tukšs arī Mežaparka galā. Pat tad, kad Zoo ir ciet un līst lietus

Un tas nekādi nemaina faktu, ka ļoti daudzi cilvēki no Mežaparka ikdienā brauc uz centru ar auto.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

www.apollo.lv/...

Skaisti, bet... Es un citi autobraucēji vajadzības gadījumā izmantojam taksometros vai braucam ar savu auto. Ne jau cenas dēļ sabiedriskais netiek izmantots. Bet kopumā ideja visnotāļ pareiza attiecībā uz šo frāzi: «Jau šobrīd katrs rīdzinieks, neskatoties uz to, viņš izmanto vai neizmanto pilsētas sabiedrisko transportu, ar saviem nodokļiem Rīgai, uztur RS. Tādēļ būtu tikai godīgi ikvienam Rīgas nodokļu maksātājam piešķirt bezmaksas braukšanu sabiedriskajā transportā», uzskata frakcija.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Man domāt, ka sabiedriskā transporta maršruti pa lielam ir o.k. Iespējams ir nianeses, kur pagarināt, kur saīsināt, kur pa citu ielu palaist, bet ar nosacījumu, ka

vajag, piemēram no Juglas vai Purvciema uz centru. Ir pat dažādas alternatīvas.

Ne tik o.k. ir, ja vajag, piemēram no Purvciema uz Juglu vai Zolitūdi. Starprajonu satiksme ir tā ne visai. Ir protams "garie" maršruti, piemēram, autobuss Pļavnieki - Bolderāja. Bet, ja no Juglas - 3 vajag uz Zolitūdi - būs vismaz 2 braucieni.

Es saprotu, ka starprajonu satiksme nekad nebūs perfekta, jo to variantu, kā pilsonis iedomājies, ka būtu labi, ir parāk daudz.

Tāpat jau ir arī lielajās metropolēs, ka ir ar pārsēšanos. Bet tur ir tas, pie kā RD vajadzēju piestrādāt - perfekti savienojumi - izkāp pieturā un tajā pašā pieturā iekāp nākamajā. Pie tam parasti, ja neesi izgājis no metro vai tramvaju sistēmas - nav jāmaksā papildus par jaunu braucienu.

Par to iegājis/ izgājis no sistēmas un norēķiniem - Stambulā ir interesanta tramvaju sistēma. Pieturā ir tāds kā aploks, kurā iekšā var tikt caur vārtiem, kuri atvers, iemetot monētu - biļeti. Tiec iekšā sistēmā un vizinies, drīkst arī pārkāpt savienotajos maršrutos.

It kā jau no sliežu puses var apiet sētu, bet masveidā tas darīts netiek. Tā kā noslēgtu sistēmu var uztaisīt arī ne tikai metro stacijās, bet arī tramvajiem.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Ja ievieš bezmakas - tad tikai Rīgā deklarētajiem un nodokļus maksājošajiem vai arī tiem, kas strādā Rīgā, bet dzīvo un ir deklarējušies pierīgā, tatad, arī nodokļi turp iet? Un kā ar tūristiem? Visi sakāpj 22.autobusa un brauc uz centru no RIX par velti? Taksisti gan būtu "priecīgi"....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Man domāt, ka sabiedriskā transporta maršruti pa lielam ir o.k. Iespējams ir nianeses, kur pagarināt, kur saīsināt, kur pa citu ielu palaist, bet ar nosacījumu, ka

vajag, piemēram no Juglas vai Purvciema uz centru. Ir pat dažādas alternatīvas.

Ne tik o.k. ir, ja vajag, piemēram no Purvciema uz Juglu vai Zolitūdi. Starprajonu satiksme ir tā ne visai. Ir protams \"garie\" maršruti, piemēram, autobuss Pļavnieki - Bolderāja. Bet, ja no Juglas - 3 vajag uz Zolitūdi - būs vismaz 2 braucieni.

Es saprotu, ka starprajonu satiksme nekad nebūs perfekta, jo to variantu, kā pilsonis iedomājies, ka būtu labi, ir parāk daudz.

Tāpat jau ir arī lielajās metropolēs, ka ir ar pārsēšanos. Bet tur ir tas, pie kā RD vajadzēju piestrādāt - perfekti savienojumi - izkāp pieturā un tajā pašā pieturā iekāp nākamajā. Pie tam parasti, ja neesi izgājis no metro vai tramvaju sistēmas - nav jāmaksā papildus par jaunu braucienu.

Par to iegājis/ izgājis no sistēmas un norēķiniem - Stambulā ir interesanta tramvaju sistēma. Pieturā ir tāds kā aploks, kurā iekšā var tikt caur vārtiem, kuri atvers, iemetot monētu - biļeti. Tiec iekšā sistēmā un vizinies, drīkst arī pārkāpt savienotajos maršrutos.

It kā jau no sliežu puses var apiet sētu, bet masveidā tas darīts netiek. Tā kā noslēgtu sistēmu var uztaisīt arī ne tikai metro stacijās, bet arī tramvajiem.

Nav ok, jo nav panākts, ka autobraucēji pārsēžas uz sabiedrisko, neskatoties uz lielajām degvielas cenām. Sabiedriskais transports nedrīkst būt tikai pensionāru ekstra. Tātad ir jāanalizē problēma šādā kontekstā un jāveic attiecīgi uzlabojumi.

Stambulas piemērs ir interesants, bet visai dārgs. Tajā pat laikā pārprogrammēt e-talonu, ka tas ir derīgs 1h braukāšanai pēc nopīkstināšanas jebkurā transportā nemaksā faktiski neko.

Starprajonu satiksme būtiski uzlabotos, ja izveidotu iekšējo \"apvedceļu\" - pie sakārtotas pārsēšanās sistēmas tas novērstu vajadzību daudziem braucieniem caur centru. (manuprāt izcilākais piemērs en.wikipedia.org/... Protams, pavisam labi šāda sistēma varētu darboties tikai uzbūvējot Daugavas Ziemeļu šķērsojumu, jo pašlaik visai Rīgas Ziemeļu daļai tuvākā iespēja nokļūt otrā krastā ir visai šaurais Vanšu tilts.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

«Jau šobrīd katrs rīdzinieks, neskatoties uz to, viņš izmanto vai neizmanto pilsētas sabiedrisko transportu, ar saviem nodokļiem Rīgai, uztur RS. Tādēļ būtu tikai godīgi ikvienam Rīgas nodokļu maksātājam piešķirt bezmaksas braukšanu sabiedriskajā transportā», uzskata frakcija.

Pēc kaut kādiem neseniem aprēķiniem, tas prasīs papildus 25 ļimakus gadā. Kuru nav. Itogo dotācija kopā ap 75 ļimoniem. Bet tie ir cipari, ņemot vērā pašreizējo kustības intensitāti. Bezmaksas transporta gadījumā noteikti pieaugs pasažieru daudzums. Vajadzēs vairāk braucamo. Gde ģengi, Zin?(c)

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

neba nu te un tagad izkristalizēsies patiesība par to, kā būtu, ja būtu...

Esmu bijis īslaicīgs rīdzinieks - ap 10 gadus, no 90. sākuma līdz 2002. tad vēl 6 gadus diendienā braucu uz Rīgu, tagad - reizi nedēļā, ja ne retāk.

Nekad regulāri neesmu izmantojis sabtransu - studiju laikā no kojām uz faķi varēja aiziet ar kājām, vēlāk jau bija auto.

manuprāt, Rīgas īpatnība ir tā, ka klienti ir pielāgojušies sabtansam, un pie tā pieraduši. Nu, Bama minētais mikriņš pa Skanstes ielu - neviens nesagaida, ka tur tāds ir. Un nebrauc ar to. Līdzīgi ir ar visu citu tīklu. Tāpēc arī, ja izveidotu kādus radiālus maršrutus, tam būtu jābūt pamatotam ar nopietniem pētījumiem (pašlaik taču var izsekot, cik etalonu no Purvciema brauc uz Mežaparku?) un ar skaļu pompu tiem būtu jātop atklātiem, lai tauta uzzina, ka tāda iespēja ir. Un arī tad pasažieri iešūposies ļoti lēnām...

Vai tādi pētījumi ir? vai arī RS vienkārši stagnē? To mēs te nezinam - varbūt Bams pastāstīs?

Ir jāizšķir divas kategorijas - rīdzinieks, kas brauc uz darbu, un ne-rīdzinieks, kas brauc kaut kādās darīšanās. uz darbu braucējs būtu tas, kas sabtransā būtu jādabū prioritāri, lai ne-rīdziniekam kas grib noparkoties uz pāris stundām un varbūt iztērēt kādu latu centra veikalos būtu vieglāk to latu iztērēt... Subjektīvais viedoklis...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Bams, uz kurieni ir pagarināts 25. autobuss?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Slinkums šobrīd par visu izteikties, bet atbildot uz šo.

Nē, no manas puses nav bijuši konkrēti ierosinājumi, jo man personīgi nav aktuāls tieši viens iztrūkstošs maršruts.

Šeit var arī likt punktu... Mr tukšfļūtis māk tikai dzīt demagoģiju un celt paniku, bet pašam uzrakstīt uz RS un pateikt - gribu tādu maršrutu vai turp nevar nokļūt...

bet nē... Seene taču!

Nu...viņš gudri zin, kas nav pareizi, bet nezin, kā to sakārtot FR nepareizi, policisti nepareizi, RS nepareiza, viss nepareizs.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Tāpēc arī, ja izveidotu kādus radiālus maršrutus, tam būtu jābūt pamatotam ar nopietniem pētījumiem (pašlaik taču var izsekot, cik etalonu no Purvciema brauc uz Mežaparku?)

Nevar. Lai to uzzinātu, tad arī pie ārā kāpšanas e-tampons būtu jāvalide.

Vai tādi pētījumi ir? vai arī RS vienkārši stagnē? To mēs te nezinam - varbūt Bams pastāstīs?

Protams, šādi- tādi secinājumi ir un kas konkrēti ir darīts rakstiju jau nedaudz iepriekš. Bet ne jau tur suns aprakts. Lielākā problēma ir naudā. Lieka kustība- lieka Rīgas nauda. Kuras nav.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Bams, uz kurieni ir pagarināts 25. autobuss?

No Mārupes novada domes līdz Rožu ielai, Mārupē.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Tāpēc arī, ja izveidotu kādus radiālus maršrutus, tam būtu jābūt pamatotam ar nopietniem pētījumiem (pašlaik taču var izsekot, cik etalonu no Purvciema brauc uz Mežaparku?)

Nevar. Lai to uzzinātu, tad arī pie ārā kāpšanas e-tampons būtu jāvalide.

Tā nu gluži nebūs vis. Būtiskā pasažieru daļa brauc abos virzienos un ir iespējams izsekot e-talona maršrutu dienas gaitā. Nevajag validēšanu izkāpjot, bet gan nepaslinkot un paskatīties, kur tas nākamreiz validēts iekāpjot. Vajag tikai gribēt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

«Jau šobrīd katrs rīdzinieks, neskatoties uz to, viņš izmanto vai neizmanto pilsētas sabiedrisko transportu, ar saviem nodokļiem Rīgai, uztur RS. Tādēļ būtu tikai godīgi ikvienam Rīgas nodokļu maksātājam piešķirt bezmaksas braukšanu sabiedriskajā transportā», uzskata frakcija.

Pēc kaut kādiem neseniem aprēķiniem, tas prasīs papildus 25 ļimakus gadā. Kuru nav. Itogo dotācija kopā ap 75 ļimoniem. Bet tie ir cipari, ņemot vērā pašreizējo kustības intensitāti. Bezmaksas transporta gadījumā noteikti pieaugs pasažieru daudzums. Vajadzēs vairāk braucamo. Gde ģengi, Zin?(c)

Tātad tavuprāt godīgāk ir izniekot 50 ļimakus, kas jau ir dotācijā? Nekā padarīt transportu pieejamāku tiem, kas par to patiesībā maksā. Pensionāri jau tagad braukā - bet bezmaksas pakalpojuma gadījumā pārvadāto pasažieru skaits var pieaugt vien uz nodokļu maksātāju rēķina, kas patreiz maksā, bet transportu neizmanto.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Tāpēc arī, ja izveidotu kādus radiālus maršrutus, tam būtu jābūt pamatotam ar nopietniem pētījumiem (pašlaik taču var izsekot, cik etalonu no Purvciema brauc uz Mežaparku?)

Nevar. Lai to uzzinātu, tad arī pie ārā kāpšanas e-tampons būtu jāvalide.

Tā nu gluži nebūs vis. Būtiskā pasažieru daļa brauc abos virzienos un ir iespējams izsekot e-talona maršrutu dienas gaitā. Nevajag validēšanu izkāpjot, bet gan nepaslinkot un paskatīties, kur tas nākamreiz validēts iekāpjot. Vajag tikai gribēt.

Vēl var mēģināt izsekot tos gadījumus, kad pasažierim regulāri jālieto divu un vairāku maršrutu transportlīdzekļi, lai nokļūtu galapunktā.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Problēma nav cenās.

Kamēr es ar auto (ai velo) varēšu nokļūt vajadzīgajā vietā ātrāk par sabiedrisko, tikmēr man viņš nav vajadzīgs.

Darbs-mājas -6km

Auto - 15min

Velo - 15min

Autobuss - 40 min+10min kājām

Kājām - 55 min.

(Pārdaugava- ~Centrs)

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Bams, uz kurieni ir pagarināts 25. autobuss?

No Mārupes novada domes līdz Rožu ielai, Mārupē.

Tas tak jau simts gadus tur tā ir, ta nu jaunums.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Jautājums Bams?

Kāpēc nav nevviena sabiedriskā transporta līnija pa Braslas -Vietalvas _Piedrujas ielām, izņemot kaut kādu tur 13 autobusu, bet tas tik uz Braslas ielas uzgriež pašās tās beigās pie CP bāzes.

galu galā liela iela, vienā tās malā ir dzīvojamie kvartāli, otrā pusē daudzi ražošanas un apkalpojošās sfēras uzņēmumi. Tuvākie transporti tur ir tikai Deglava un zemitānu tilti, kā arī paralēli Braslas ielai ejosās Purciema ielas.

manuprāt lielisks maršruts būtu šāds:

Baloži (Rāmava)-

Valdlauči-

Dienvidu tilts-

neliela nobraukšana no D tilta uz Maskavas ielu (tas ļautu šo reizu momentāli pārklāt ar 7 tramvaju (Dole-Centrs), 15 autobusu (Dārziņi-Pļavnieki-Purvciems-Jugla) un 15.trolejbusu (Kengarags-Centrs)-

tad autobuss mauc atpakaļ uz Slāvu tilu-

tad laiž pa Piedrujas -Vietlavas -Braslas ielām (te krutsojas ar visiem tiem maršrutiem, kas iet pāri Deglava tiltam),

tālāk mauc uz Dominu, kur krustojas ar visiem maršrutiem kas iet pāri Zemitānu tiltam

tālāk pa Vairoga ielu krusto Brīvības ielu

tālāk pa jauno pārvadu krusto Centra-Mežaparka līniju un tālāk laižu uz Sarkandaugavu - Vecmīlgrāvi-Vecāķiem.

Protams tādu cilvēku, kam vajag noķļūt no Valdlaučiem uz Vecmīlgrāvi būs traki maz, tomēr šis maršruts ļaus tikai ar vienu pārsēšanos izbraukāt lielāko daļu Rīgas, bez braukšanas caur centru.

Pie tam šajā maršrutā ir ļoti maz luksoforu, maz hronsiko korķu (Brīvības/Vairoga ir nepatīkams izņēmums). maršruts iet tikai gandrīz pa galveno ielu visur. Vidējam reisa kustības ātrumam vajadzētu būt ļoti labam.

Sanāktu tāds kā tranzītreiss, kas aizpilda baltos punktus Rīgas dažādo maršrutu savienojumos.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

kā reiz pa šito domāju ka gandrīz aplis iznāk. cep vēstuli RS!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti