Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja: Problēma nav cenās.

Kamēr es ar auto (ai velo) varēšu nokļūt vajadzīgajā vietā ātrāk par sabiedrisko, tikmēr man viņš nav vajadzīgs.

Darbs-mājas -6km

Auto - 15min

Velo - 15min

Autobuss - 40 min+10min kājām

Kājām - 55 min.

(Pārdaugava- ~Centrs)

Ha, absurds, bet vismaz treknajos gados (kad lielie stūķi bija) man laika ziņā bija vienādi - vai braukt uz darbu ar auto, vai ar autobusu/vilcienu, vai ar velosipēdu. Tagad gan ar auto ir drusku ātrāk.

Maršruts Sigulda-Ķīpsala 56km

Auto - līdz Rīgai 30min, tālāk kā paveicās, 2007-2008 gados gadījās dienas, kad no Juglas līdz Ķīpsalai "braucu" 2-3 stundas

Autobuss/vilciens - ceļā 1:15, bet jāpieskaita vēl laicīga ierašanās biļetes pirkšanai 10-15min un kājām līdz/no stacijas 40 min;

Ar velosipēdu - ne pārāk pārpūloties līdz Rīgas robežai 42km 1:30, cauri Rīgai līdz Ķipsalai 45 min (jāsaka gan, ka tas bija siltas vasaras sestdienas vakars, darbadienas rītā varētu būt savādāk).

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Tāpēc arī, ja izveidotu kādus radiālus maršrutus, tam būtu jābūt pamatotam ar nopietniem pētījumiem (pašlaik taču var izsekot, cik etalonu no Purvciema brauc uz Mežaparku?)

Nevar. Lai to uzzinātu, tad arī pie ārā kāpšanas e-tampons būtu jāvalide.

Tā nu gluži nebūs vis. Būtiskā pasažieru daļa brauc abos virzienos un ir iespējams izsekot e-talona maršrutu dienas gaitā. Nevajag validēšanu izkāpjot, bet gan nepaslinkot un paskatīties, kur tas nākamreiz validēts iekāpjot. Vajag tikai gribēt.

beidz - tas priekš viņiem ir par grūtu....

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Tāpēc arī, ja izveidotu kādus radiālus maršrutus, tam būtu jābūt pamatotam ar nopietniem pētījumiem (pašlaik taču var izsekot, cik etalonu no Purvciema brauc uz Mežaparku?)

Nevar. Lai to uzzinātu, tad arī pie ārā kāpšanas e-tampons būtu jāvalide.

Tā nu gluži nebūs vis. Būtiskā pasažieru daļa brauc abos virzienos un ir iespējams izsekot e-talona maršrutu dienas gaitā. Nevajag validēšanu izkāpjot, bet gan nepaslinkot un paskatīties, kur tas nākamreiz validēts iekāpjot. Vajag tikai gribēt.

beidz - tas priekš viņiem ir par grūtu....

otrajā tr līdzeklī moš pacients nobrauc tikai 2 pieturs un izkāpj vēl nosacīti centrā...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Šodien visu dienu gļuki ar šo saitu, ik pa laiciņam mēģināju tik iekšā, bet lapu nelādēja pat pa 10%. Skatos citi gan atstājuši savus postus..

ValdisM rakstīja: Jautājums Bams?

Kāpēc nav nevviena sabiedriskā transporta līnija pa Braslas -Vietalvas _Piedrujas ielām, izņemot kaut kādu tur 13 autobusu, bet tas tik uz Braslas ielas uzgriež pašās tās beigās pie CP bāzes.

Tāpēc, ka tā ir topošā Austrumu maģistrāle, pa kuru Sabtrans nav paredzēts.

manuprāt lielisks maršruts būtu šāds:

Baloži (Rāmava)-

Vecāķiem.

Nē, jebkurā gadījumā šādi te maršruti neies cauri. Un faktori tur ir bezgal daudz. Nu kaut vai sastrēgumi un nodrošināt kaut cik regularitāti tādos garos maršrutos nav iespējams.

Otrs ir ne mazāk svarīgs faktors...tualetes neesamība ne Baložos, ne Vecāķos. Piem. visiem garajiem busu maršrutiem kā 3, 21 un 40 tualetes ir abos galos.

Protams tādu cilvēku, kam vajag noķļūt no Valdlaučiem uz Vecmīlgrāvi būs traki maz, tomēr šis maršruts ļaus tikai ar vienu pārsēšanos izbraukāt lielāko daļu Rīgas, bez braukšanas caur centru.

Tur braucēju tiešām būs maz.

Pie tam šajā maršrutā ir ļoti maz luksoforu, maz hronsiko korķu (Brīvības/Vairoga ir nepatīkams izņēmums). maršruts iet tikai gandrīz pa galveno ielu visur. Vidējam reisa kustības ātrumam vajadzētu būt ļoti labam.

Sastrēgumu ir vairāk kā vajag. kaut vai Bauskas šoseja, izbraukšana uz to no Valdlauču, gan baložu puses, Dominas rajons, Brīvības iela, vairoga pārvads, Viestura pr. virzienā uz Sarķenes pārbr. uc.

Sanāktu tāds kā tranzītreiss, kas aizpilda baltos punktus Rīgas dažādo maršrutu savienojumos.

Tāds tranzīmaršruts būtu labs kādam sliežu transportam, bet ne busam vai trolejam.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Ha, absurds, bet vismaz treknajos gados (kad lielie stūķi bija) man laika ziņā bija vienādi -

Auto - līdz Rīgai 30min, tālāk kā paveicās, 2007-2008 gados gadījās dienas, kad no Juglas līdz Ķīpsalai "braucu" 2-3 stundas

Atvaino, bet tas jau nu gan ir bleķis. Nu par stundu -pusotru es vēl varbūt piekristu. Pārāk labi es to maršrutu zinu ar visām apbraukšanas iespējām.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

M77 rakstīja:

Ha, absurds, bet vismaz treknajos gados (kad lielie stūķi bija) man laika ziņā bija vienādi -

Auto - līdz Rīgai 30min, tālāk kā paveicās, 2007-2008 gados gadījās dienas, kad no Juglas līdz Ķīpsalai "braucu" 2-3 stundas

Atvaino, bet tas jau nu gan ir bleķis. Nu par stundu -pusotru es vēl varbūt piekristu. Pārāk labi es to maršrutu zinu ar visām apbraukšanas iespējām.

No regulāra braucēja viedokļa visticamāk bleķis. Bet sagadīties var ne tik vien - mans personīgais rekords Katedrāle-Ķīpsala 1:40. Pie Nacionālā teātra bija kautkāda avārija, par ko ziņoja visi radio, tādēļ izlēmu braukt pa 13. janvāra ielu. Un tur arī paliku... Nokavēju visu, kas kavējams. Pārliecinājos par to, cik lieliski cilvēki ir tramvaju vadītāji u.t.t. Tajā brīdī prasījās ne vien kāds policists, kas regulētu satiksmi krustojumā, bet arī ieviest publisku miesassodu un nopērt tās tramvaja vadītājas Doma laukumā. Jo vidēji krustojumu uz krastmalu šķērsoja pāris mašīnas uz 3-4 luksofora cikliem. Pārējo laiku krustojumā šķersām stāvēja vismaz viens tramvajs uz kuriem acīmredzot vispār neattiecas aizliegums iebraukt krustojumā, ja aiz tā ir izveidojies sastrēgums.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

ValdisM rakstīja: Jautājums Bams?

Kāpēc nav nevviena sabiedriskā transporta līnija pa Braslas -Vietalvas _Piedrujas ielām, izņemot kaut kādu tur 13 autobusu, bet tas tik uz Braslas ielas uzgriež pašās tās beigās pie CP bāzes.

Tāpēc, ka tā ir topošā Austrumu maģistrāle, pa kuru Sabtrans nav paredzēts.

Lieliska plānošana... Lūk cik ātri tiek norakts ļoti konkrēts un vajadzīgs priekšlikums.

Tā vietā lai šo Austrumu maģistrāli plānotu kompleksā skatījumā ar pilsētas sabiedriskā transporta attīstību, atbilde ir vienkārša "Sabtrans nav paredzēts" Un tad brīnamies, kādēļ cilvēki brauc ar mašīnām, nevis sabiedrisko transportu.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

M77 rakstīja:

Ha, absurds, bet vismaz treknajos gados (kad lielie stūķi bija) man laika ziņā bija vienādi -

Auto - līdz Rīgai 30min, tālāk kā paveicās, 2007-2008 gados gadījās dienas, kad no Juglas līdz Ķīpsalai "braucu" 2-3 stundas

Atvaino, bet tas jau nu gan ir bleķis. Nu par stundu -pusotru es vēl varbūt piekristu. Pārāk labi es to maršrutu zinu ar visām apbraukšanas iespējām.

Es braucu regulāri vairākus gadus, cauri Rīgai visbiežāk tā arī bija - stunda-pusotra, bet par tām 2-3 minēju, ka "bija dienas", tātad reti, bet tā bija.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: mans personīgais rekords Katedrāle-Ķīpsala 1:40. Pie Nacionālā teātra bija kautkāda avārija, par ko ziņoja visi radio, tādēļ izlēmu braukt pa 13. janvāra ielu. Un tur arī paliku...

Ha, ha, man liekas, es iekritu tieši tāpat!

Vēl vienreiz kādu stundu nosēdēju uz Merķeļa ielas pretī biedrības namam - transports paraktiski nekustēja vispār - kaut kādi koki pie mākslas akadēmijas bija troļukam vadus sarāvuši utt.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Tāpēc arī, ja izveidotu kādus radiālus maršrutus, tam būtu jābūt pamatotam ar nopietniem pētījumiem (pašlaik taču var izsekot, cik etalonu no Purvciema brauc uz Mežaparku?)

Nevar. Lai to uzzinātu, tad arī pie ārā kāpšanas e-tampons būtu jāvalide.

Tā nu gluži nebūs vis. Būtiskā pasažieru daļa brauc abos virzienos un ir iespējams izsekot e-talona maršrutu dienas gaitā. Nevajag validēšanu izkāpjot, bet gan nepaslinkot un paskatīties, kur tas nākamreiz validēts iekāpjot. Vajag tikai gribēt.

beidz - tas priekš viņiem ir par grūtu....

otrajā tr līdzeklī moš pacients nobrauc tikai 2 pieturs un izkāpj vēl nosacīti centrā...

jā,ķerpilakatru rītu iečekojas purčikā un pēcpustdienā centrā... nobrauc 2 pieturas un tālāk iet kājām....

bļē, nu neticu, ka točno neviens no viņiem nav skolā gājis.... jebkurš noliktavas deguns sagrozītu to kubu kā vajag...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

ValdisM rakstīja: Jautājums Bams?

Kāpēc nav nevviena sabiedriskā transporta līnija pa Braslas -Vietalvas _Piedrujas ielām, izņemot kaut kādu tur 13 autobusu, bet tas tik uz Braslas ielas uzgriež pašās tās beigās pie CP bāzes.

Tāpēc, ka tā ir topošā Austrumu maģistrāle, pa kuru Sabtrans nav paredzēts.

Lieliska plānošana... Lūk cik ātri tiek norakts ļoti konkrēts un vajadzīgs priekšlikums.

Tas nav ne norakts un ne iesniegts. Tas bija mans subjektīvais viedoklis. Lai cilvēks uzraksts priekšlikumu uz RS, tad jau redzēs, ko viņi atbildēs.

Tā vietā lai šo Austrumu maģistrāli plānotu kompleksā skatījumā ar pilsētas sabiedriskā transporta attīstību,

Lūdzu. Ir sabiedriskās apspriešanas. Ik pa laikam tādas notiek. Uz kādu biji? Priekšlikumus izteici?

atbilde ir vienkārša "Sabtrans nav paredzēts" Un tad brīnamies, kādēļ cilvēki brauc ar mašīnām, nevis sabiedrisko transportu.

Nu labi. Paskatāmies piedāvāto maršrutu pa Austrumu maģistrāli. Sākot no Slāvu apļa ir Piedrujas iela. Līdz Pildas ielai rūpnieciskā teritorija, pārsvarā kaut kādas noliktavas. Dzīvojamā zona nedaudz tikai līdz Rēzeknes ielai. Daudz cilvēkus tur ikdienā redzi? Tālāk Vietalvas iela/Vestienas iela. Mājas pa vienu pusi. Brauc autobusi 13 un 20. Nemaz nav pilni. Tālāk Braslas iela. Līdz Dominai atkal noliktavu/vecu rūpnīcu rajons. Kur cilvēki? Šodien braucu, pāris visas ielas garumā. Otrā pusē Purčiks ar labu satiksmi pa blakus ielām.

Tālāk Vairoga iela. Nu tur kaut kas varētu būt. Līdz Brīvībenei. Braucam tālāk. Vairoga pārvads, Meža kapi+pamestā armijas daļa ar izeju uz Viestura prospektu- kas tur brauks? Ir pa to posmu, nosacīti 48 buss. Nu jā, tas izņem līkumu caur Mežparku gar Zoodārzu.

Bet tagad atklāti- cik no jums būtu priecīgi, ka pa to Austrumu maģistrāli - nosacīto ātrgaitas ceļu, kad tas būs pabeigts un pa to tiks novirzīts viss kravu transports, kas tagad rullē pa Krasteni un krastmalu, būtu priecīgi, ka vēl tur kaut kādi autobusi klenderē pa priekšu un bremzē ik pa 300-400 metriem? Jo ja būs busi, tad būs pieturas. Ja būs pieturas, noteikti būs gājēju pārejas. Ja būs tās, saliks visur 50 un luksoforus. Forša maģistrāle...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Tajā brīdī prasījās ne vien kāds policists, kas regulētu satiksmi krustojumā, bet arī ieviest publisku miesassodu un nopērt tās tramvaja vadītājas Doma laukumā. Jo vidēji krustojumu uz krastmalu šķērsoja pāris mašīnas uz 3-4 luksofora cikliem. Pārējo laiku krustojumā šķersām stāvēja vismaz viens tramvajs uz kuriem acīmredzot vispār neattiecas aizliegums iebraukt krustojumā, ja aiz tā ir izveidojies sastrēgums.

Ja pareizi sapratu, runa ir par 13.Janvāra un Krastmalas krustojumu? Nu protams, ka tramvaji nevar iebraukt krustojumā, ja tajā ir korķis. Es nezinu, kas un kā tur bija un nevienu negrasos aizstāvēt, jo bieži sabiedriskie brauc cūciski, bet! Lieta jau vienkārša: ja tramvajs vai vienalga arī autobuss stāvēs un gaidīs, kad tam aiz krustojuma visā garumā atbrīvosies iela, tad tas tur nostāvēs visu dienu. Mašīnas nāk un katrā ciklā sablīvējas pa maksimumu, kur lai tas sabiedriskais liekās?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Seene rakstīja: Tajā brīdī prasījās ne vien kāds policists, kas regulētu satiksmi krustojumā, bet arī ieviest publisku miesassodu un nopērt tās tramvaja vadītājas Doma laukumā. Jo vidēji krustojumu uz krastmalu šķērsoja pāris mašīnas uz 3-4 luksofora cikliem. Pārējo laiku krustojumā šķersām stāvēja vismaz viens tramvajs uz kuriem acīmredzot vispār neattiecas aizliegums iebraukt krustojumā, ja aiz tā ir izveidojies sastrēgums.

Ja pareizi sapratu, runa ir par 13.Janvāra un Krastmalas krustojumu? Nu protams, ka tramvaji nevar iebraukt krustojumā, ja tajā ir korķis. Es nezinu, kas un kā tur bija un nevienu negrasos aizstāvēt, jo bieži sabiedriskie brauc cūciski, bet! Lieta jau vienkārša: ja tramvajs vai vienalga arī autobuss stāvēs un gaidīs, kad tam aiz krustojuma visā garumā atbrīvosies iela, tad tas tur nostāvēs visu dienu. Mašīnas nāk un katrā ciklā sablīvējas pa maksimumu, kur lai tas sabiedriskais liekās?

Šajā gadījumā tramvajiemm abpus krustojuma traucēja tikai citi tramvaji, kas arī bija sastrēguši. Attiecīgi mašīnu sablīvēšanās nekādi nav arguments tramvajam iebraukt krustojumā un to nobloķēt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Nu labi. Paskatāmies piedāvāto maršrutu pa Austrumu maģistrāli. Sākot no Slāvu apļa ir Piedrujas iela. Līdz Pildas ielai rūpnieciskā teritorija, pārsvarā kaut kādas noliktavas. Dzīvojamā zona nedaudz tikai līdz Rēzeknes ielai. Daudz cilvēkus tur ikdienā redzi? Tālāk Vietalvas iela/Vestienas iela. Mājas pa vienu pusi. Brauc autobusi 13 un 20. Nemaz nav pilni. Tālāk Braslas iela. Līdz Dominai atkal noliktavu/vecu rūpnīcu rajons. Kur cilvēki? Šodien braucu, pāris visas ielas garumā. Otrā pusē Purčiks ar labu satiksmi pa blakus ielām.

Tālāk Vairoga iela. Nu tur kaut kas varētu būt. Līdz Brīvībenei. Braucam tālāk. Vairoga pārvads, Meža kapi+pamestā armijas daļa ar izeju uz Viestura prospektu- kas tur brauks? Ir pa to posmu, nosacīti 48 buss. Nu jā, tas izņem līkumu caur Mežparku gar Zoodārzu.

Bet tagad atklāti- cik no jums būtu priecīgi, ka pa to Austrumu maģistrāli - nosacīto ātrgaitas ceļu, kad tas būs pabeigts un pa to tiks novirzīts viss kravu transports, kas tagad rullē pa Krasteni un krastmalu, būtu priecīgi, ka vēl tur kaut kādi autobusi klenderē pa priekšu un bremzē ik pa 300-400 metriem? Jo ja būs busi, tad būs pieturas. Ja būs pieturas, noteikti būs gājēju pārejas. Ja būs tās, saliks visur 50 un luksoforus. Forša maģistrāle...

Kas tur brauks? vai tiešām nesaprati, ka šim ir jēga kā savienojošajam lokam, lai varētu starp rajoniem pārvietoties nebraucot uz centru. Ar pārsēšanos...

Aplūko vēlreiz šo en.wikipedia.org/... un palasies - pārpildīti vilcieni kursē reizi 5 minūtēs, lai arī pēc būtības viss loks iet pa diezgan neapdzīvotiem rūpnieciskiem rajoniem.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Nu labi. Paskatāmies piedāvāto maršrutu pa Austrumu maģistrāli. Sākot no Slāvu apļa ir Piedrujas iela. Līdz Pildas ielai rūpnieciskā teritorija, pārsvarā kaut kādas noliktavas. Dzīvojamā zona nedaudz tikai līdz Rēzeknes ielai. Daudz cilvēkus tur ikdienā redzi? Tālāk Vietalvas iela/Vestienas iela. Mājas pa vienu pusi. Brauc autobusi 13 un 20. Nemaz nav pilni. Tālāk Braslas iela. Līdz Dominai atkal noliktavu/vecu rūpnīcu rajons. Kur cilvēki? Šodien braucu, pāris visas ielas garumā. Otrā pusē Purčiks ar labu satiksmi pa blakus ielām.

Tālāk Vairoga iela. Nu tur kaut kas varētu būt. Līdz Brīvībenei. Braucam tālāk. Vairoga pārvads, Meža kapi+pamestā armijas daļa ar izeju uz Viestura prospektu- kas tur brauks? Ir pa to posmu, nosacīti 48 buss. Nu jā, tas izņem līkumu caur Mežparku gar Zoodārzu.

Bet tagad atklāti- cik no jums būtu priecīgi, ka pa to Austrumu maģistrāli - nosacīto ātrgaitas ceļu, kad tas būs pabeigts un pa to tiks novirzīts viss kravu transports, kas tagad rullē pa Krasteni un krastmalu, būtu priecīgi, ka vēl tur kaut kādi autobusi klenderē pa priekšu un bremzē ik pa 300-400 metriem? Jo ja būs busi, tad būs pieturas. Ja būs pieturas, noteikti būs gājēju pārejas. Ja būs tās, saliks visur 50 un luksoforus. Forša maģistrāle...

Kas tur brauks? vai tiešām nesaprati, ka šim ir jēga kā savienojošajam lokam, lai varētu starp rajoniem pārvietoties nebraucot uz centru. Ar pārsēšanos...

Aplūko vēlreiz šo en.wikipedia.org/... un palasies - pārpildīti vilcieni kursē reizi 5 minūtēs, lai arī pēc būtības viss loks iet pa diezgan neapdzīvotiem rūpnieciskiem rajoniem.

Mums trūkst pāris tiltu šādam projektam...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

un pāris zilionu naudas sliedēm...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: un pāris zilionu naudas sliedēm...

bet seenem ir gan idejas, gan finansējums...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

ValdisM rakstīja: Jautājums Bams?

Kāpēc nav nevviena sabiedriskā transporta līnija pa Braslas -Vietalvas _Piedrujas ielām, izņemot kaut kādu tur 13 autobusu, bet tas tik uz Braslas ielas uzgriež pašās tās beigās pie CP bāzes.

Tāpēc, ka tā ir topošā Austrumu maģistrāle, pa kuru Sabtrans nav paredzēts.

Lieliska plānošana... Lūk cik ātri tiek norakts ļoti konkrēts un vajadzīgs priekšlikums.

Tas nav ne norakts un ne iesniegts. Tas bija mans subjektīvais viedoklis. Lai cilvēks uzraksts priekšlikumu uz RS, tad jau redzēs, ko viņi atbildēs.

Tā vietā lai šo Austrumu maģistrāli plānotu kompleksā skatījumā ar pilsētas sabiedriskā transporta attīstību,

Lūdzu. Ir sabiedriskās apspriešanas. Ik pa laikam tādas notiek. Uz kādu biji? Priekšlikumus izteici?

atbilde ir vienkārša "Sabtrans nav paredzēts" Un tad brīnamies, kādēļ cilvēki brauc ar mašīnām, nevis sabiedrisko transportu.

Nu labi. Paskatāmies piedāvāto maršrutu pa Austrumu maģistrāli. Sākot no Slāvu apļa ir Piedrujas iela. Līdz Pildas ielai rūpnieciskā teritorija, pārsvarā kaut kādas noliktavas. Dzīvojamā zona nedaudz tikai līdz Rēzeknes ielai. Daudz cilvēkus tur ikdienā redzi? Tālāk Vietalvas iela/Vestienas iela. Mājas pa vienu pusi. Brauc autobusi 13 un 20. Nemaz nav pilni. Tālāk Braslas iela. Līdz Dominai atkal noliktavu/vecu rūpnīcu rajons. Kur cilvēki? Šodien braucu, pāris visas ielas garumā. Otrā pusē Purčiks ar labu satiksmi pa blakus ielām.

Tālāk Vairoga iela. Nu tur kaut kas varētu būt. Līdz Brīvībenei. Braucam tālāk. Vairoga pārvads, Meža kapi+pamestā armijas daļa ar izeju uz Viestura prospektu- kas tur brauks? Ir pa to posmu, nosacīti 48 buss. Nu jā, tas izņem līkumu caur Mežparku gar Zoodārzu.

Bet tagad atklāti- cik no jums būtu priecīgi, ka pa to Austrumu maģistrāli - nosacīto ātrgaitas ceļu, kad tas būs pabeigts un pa to tiks novirzīts viss kravu transports, kas tagad rullē pa Krasteni un krastmalu, būtu priecīgi, ka vēl tur kaut kādi autobusi klenderē pa priekšu un bremzē ik pa 300-400 metriem? Jo ja būs busi, tad būs pieturas. Ja būs pieturas, noteikti būs gājēju pārejas. Ja būs tās, saliks visur 50 un luksoforus. Forša maģistrāle...

Uz esošajiem Austrumu maģistrāles posmiem jau ir krustojumi, luksafori un gājēju pārējas.

Pārējā maģistrāles posmā luksoforu un gājēju nav tikai tāpēc, ka iela ir tikai ar divām joslām, sabrukusi un atstāta novārtā. Bet gājēju tur ir pa pilnam.

līdz ko sāks būvēt maģistrāles pēdējos posmus arī tajos sabūvēs luksaforus krustojumos un gājēju pārejas gājējiem.

Uzņēmumu tajā posmā ir ļoti daudz:

Hanzas Maiznīca

Rīgas Satiksme

L & T

Ceļu polcija

Latvijas gāze

Centrālcietums

Severstaļlat

Viss tranasporta kravu muitas komplekss Braslas 20 līdz braslas 24.

+ 100 mazo uzņēmumu, lielākoties ražošanas un sīk uzņēmumi, kuru darbinieki parasti nevar atļauties privāto auto.

Jau pašlaik braukājot pa šo ielu visas ceļmalas darba dienās darba laikā ir piestūķētas ar mašīnām, daudz braukājošo auto, (jo vienīgais veids kā uz daudzām vietām Braslas ielā ir iespējams piekļūt neejot 20 min kājām, ir ar auto) daudz gājēju, daudz velosipēdistu.

Ja jāizņem vai jānopērk kāda preces Braslas ielā, vienīgais risinājums ir auto.

Uzbūvēto Austrumu maģistrāli visie šie auto un cilvēki nepazudīs, to tur kļūs tikai vairāk !

Pašlaik Austrumu maģistrāle tiek tikai projektēta.

Domāju, RS ir pēdējais laiks iejautkties un likt ieprojektēt uz šīs maģistrāles drošas kabatas, sānstāvlaukumus, kur piestāt sabiedriskajam transportam.

Un ja pa ielu palaidīs īso (jā īsaāku nekā parastie) autobusi ar jaudīgu dzinēju, pie tam būs izbūvētas kabatas pieturvietām, un pats galvenais - vadītājam tiks pateikts - NEPYST satiksmi ar anālu braukšanas stilu, tad nekādas problēmas n tas autobuss satiksmei neradīs

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Uz esošajiem Austrumu maģistrāles posmiem jau ir krustojumi, luksafori un gājēju pārējas.

Pagaidām no maģistrāles tur nav ne smakas. Kad būs, tas varēs maukt plānots ar 70km/h.

Uzņēmumu tajā posmā ir ļoti daudz:

Hanzas Maiznīca...

Nestrīdēšos, braucu tur samērā reti.

Pašlaik Austrumu maģistrāle tiek tikai projektēta.

sen jau ir sazīmēta, gaida tikai, kad būs nauda un kad atrisināsies strīds ar privātmāju īpašniekiem Vairoga ielas galā-Dzelzavas ielā...

Domāju, RS ir pēdējais laiks iejautkties un likt ieprojektēt uz šīs maģistrāles drošas kabatas, sānstāvlaukumus, kur piestāt sabiedriskajam transportam.

Pilsēta pasūta mūziku. RS tikai muzicē. Ja maksā

Un ja pa ielu palaidīs īso (jā īsaāku nekā parastie) autobusi ar jaudīgu dzinēju,

Stop, stop. Pirkt speciālus autobusus tikai vienam maršrutam?

un pats galvenais - vadītājam tiks pateikts - NEPYST satiksmi ar anālu braukšanas stilu, tad nekādas problēmas n tas autobuss satiksmei neradīs

Viss RS transports kursē pēs saraksta. Kurš ir izvietots gan uz katra staba, gan internetā. Savukārt saraksts tiek pieskaņots gan braukšanas apstākļiem, gan tam, lai braukšana būtu ekonomiska un arī lai transports netiktu lauzts. Transportam jābrauc -2/+1minūšu robežās, par grafika neievērošanu vadītājs tiek materiāli sodīts. pa pilsētu kā izsalkuši suņi klīst transporta revizori, kuriem atalgojums atkarīgs no pieķerto pārkāpēju daudzuma. Turklāt kur nu vēl viscaur acīgie pasažieri, kuri ikdienu raksta n-tās tonnas sūdzību, ka autobuss kavējās 3 minūtes vai aizbrauca 2 minūtes ātrāk no paredzētā laika un tāpēc pasākums * [b]NEPYST satiksmi ar anālu braukšanas stilu [/b] * neies krastā nekādā vīzē. Diemžēl, bet labi domāts priekšlikums diemžēl dēļ idiotiskām normām nav realizējams.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tad nevaig paredzēt 8 no rīta tādu pašu grafiku kā 10 os!

Nu un kas, ka vienam maršrutam citi autobusi? Jaunus tač ik pa laikam pērk?

Bet Bamam taisnība tajā, ka apļa kustībai visjēdzīgākais būtu - sliežu transports. Bet līdz kaut kam tādam Rīgai laikam nekad nebūs atvēzēties...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: tad nevaig paredzēt 8 no rīta tādu pašu grafiku kā 10 os!

Nu un kas, ka vienam maršrutam citi autobusi? Jaunus tač ik pa laikam pērk?

Bet Bamam taisnība tajā, ka apļa kustībai visjēdzīgākais būtu - sliežu transports. Bet līdz kaut kam tādam Rīgai laikam nekad nebūs atvēzēties...

nespīd atbilstoša izmēra atkats

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: ...............Otrs ir ne mazāk svarīgs faktors...tualetes neesamība ne Baložos, ne Vecāķos. Piem. visiem garajiem busu maršrutiem kā 3, 21 un 40 tualetes ir abos galos................

24 autobusam Mangaļsalā nav tualetes, laikam šoperīši mīst iet aiz piečas

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja:

Bams rakstīja: ...............Otrs ir ne mazāk svarīgs faktors...tualetes neesamība ne Baložos, ne Vecāķos. Piem. visiem garajiem busu maršrutiem kā 3, 21 un 40 tualetes ir abos galos................

24 autobusam Mangaļsalā nav tualetes, laikam šoperīši mīst iet aiz piečas

Pārsvarā visi busi brauc no Abrenes ielas, kur ir visas labierīcības. Arī 24. Un Vecmīlgrāvī, kuram A 24 iet garām ir 2 busa galapunkts ir dispičieri un mazmājiņu

Starp citu, nevajag smieties, tā ir diezgan aktuāla lieta. Nosēdi nu 2 stundas uz vietas, bet ja nu gadījumā saķer vēderu?

Hauzes ir tur, kur sēž dispečers. Busiem tas ir Imanta, Ziepītis, Daugavgrīva, Pļaveniekos, Juglā. Šur tur galapunktos ir kafe, var ieskriet tur, ja vajag.

Piem. 5 trambūzim tualetes nav Mīlgrāvī un kamēr tas 2 stundas brauc apli, vaģilam vajag ķerpīt

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

varbūt nepa tēmai - BET kad tiks pabeigts Vecāķu veloceliņš?

tur takš pēc vecāķu prospekta pārbrauktuves tāds bardaks atkal sāksies kā paliks siltāks. pedāļminēji abpus ielai brukā, plus mātes ar ratiem pa vidu. it kā mežā vietas nebūtu , kur normālu celiņu uztaisīt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja: varbūt nepa tēmai - BET kad tiks pabeigts Vecāķu veloceliņš?

tur takš pēc vecāķu prospekta pārbrauktuves tāds bardaks atkal sāksies kā paliks siltāks. pedāļminēji abpus ielai brukā, plus mātes ar ratiem pa vidu. it kā mežā vietas nebūtu , kur normālu celiņu uztaisīt.

tāpat varēji pajautāt - ar ko slitāks veloceliņa pārrāvums līdz tam gājēju/velopisēdistu pārvadam pie Berģu statoila?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti