Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Bams

Jā, Pirita, protams, ir štelle un katrreiz Tallinā atrodoties, es ar baltu latviešu skaudību noskatos kā eesti tur labiekārtojušies ;D BET NU TĀ SMAĶELE, kas nāk no jūras atsit visu vēlmi tur uzturēties. Vēl tagad vēmiens nāk to atceroties... brrrr

====================

Kaut kā nekādu " smaķeli" neatminos ..

Kloākas smaka no jūras. Nē, nu varbūt man vnk veicās, bet aizpagājušgad vasarā smirdēja akurāt tāpat kā kaut kādus gadus iepriekš. Tur no Tallinas puses braucot ir stāvlaukums, kur var piebraukt pie pašas jūras. Ilgāk par pāris min. izturēt nevarēja, koda acīs tā, ka nelabi metās.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bams

Jā, Pirita, protams, ir štelle un katrreiz Tallinā atrodoties, es ar baltu latviešu skaudību noskatos kā eesti tur labiekārtojušies ;D BET NU TĀ SMAĶELE, kas nāk no jūras atsit visu vēlmi tur uzturēties. Vēl tagad vēmiens nāk to atceroties... brrrr

====================

Kaut kā nekādu " smaķeli" neatminos ...vispār jau īstā

Piritas smaķele bija degošu rīciņeļļas un riepu aromāts

Bet nu tas bija sen ... Piritā pēdējo reizi biju tad, kad brits Joey Dunlop nositās

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pēc tavas loģikas sanāk, ka ielejot bākā benzīnu, tiek samazināta PVN likme klientam piestādītajam rēķinam?

Pats vispār saproti, ko runā?

Man tas pats jautājums Tev... Ja tu iegādājies uzņēmuma darbībai mantas ar PVN, un piestādi citiem ar PVN, tev nešķiet, ka tu valstij nomaksā tikai ieņēmumu mīnus izdevumu PVNa pozitīvo starpību.

Ja Tu šo nezini, tad apvaicājies savai grāmatvedei. Pisnesmenis hrenoffs..

Kur var tik daudz stulbību sarunāt par PVNa tēmu...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Par PVN tēmu lūdzu FR topikā,te ir nopietnas sarunas, Bams interesanti klāsta lietas, nepiesārņosim

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Par PVN tēmu lūdzu FR topikā,te ir nopietnas sarunas, Bams interesanti klāsta lietas, nepiesārņosim

Ej nu, ko tad es

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Par PVN tēmu lūdzu FR topikā,te ir nopietnas sarunas, Bams interesanti klāsta lietas, nepiesārņosim

Ej nu, ko tad es

Ne vienmēr var tādu objektīvu un lietišķu un izsmeļošu infu palasīt. Plus vēl vēstures fakti un bildes.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Foto no sērijas \"Zudusī Latvija\"

Reti kurš tagad atpazīst šo vietu.

savepic.su/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

tas ir Miera ielas sākums ar neesošo tur vairs stūra ēku?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: tas ir Miera ielas sākums ar neesošo tur vairs stūra ēku?

Jā, pareizi ir un to smuko stūra namu nobumboja pēdējā kara laikā, arī mazais stūra namiņš sen vairs kā nav, tāpat bildes labajā pusē nav vēl redzams pirmais Rīgā dzelzbetona nams Brīvības 90, celts 1938.gadā.

Fočēts ir līdz 1937.gadam, kad Karlīnes ielu pārdēvēja par Miera ielu.

Starp citu tas kādreiz bija svarīgu ielu krustojums, jo Šarlotes iela, kas tur aizsākās un tādā nosaukumā bija līdz Traumu slimnīcai, bija ceļš uz Sarkandaugavu tikai tagad tā ir Kr. Valdemāra/Duntes iela.

Savukārt Valdemārene kādreiz nogriezās tagadējā Briāna ielā un beidzās pie Annas ielas, līkumā pie bāra \"Piens\" un tālāk tā jau bija Rēveles (Tallinas) iela.

Valdemārenes posmiņš gar LU Ķīmijas fakultāti parādījās krietni vēlāk.

Zemāk iemetu 1916.gada Rīgas karti.

zurbu.net/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Stacijas laukums. 1957.gads.

[URL=savepic.su/... ]ссылка на изображение, размер: 1.37 Мбайт, 2836 x 2132 точек[/URL]

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Stacijas laukums. 1957.gads.

[URL=savepic.su/... ]ссылка на изображение, размер: 1.37 Мбайт, 2836 x 2132 точек[/URL]

Ar džimbuli un zirgu pajūgiem... Gluži kā mūsdienu Vīnme...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Pagājušonedēl par tiem 4-sekciju vagoniem Dienā bija pat raksts. Arī par to čehu tramvaju fabrīķi .

Neesmu gan īsti pārliecināts, vai tie jaunie 4-sekciju vagoni mums bija vajadzīgi. Līdz šim pārpildītu ar pasažieriem 3- sekciju jauno vagonu vēl neesmu uz baronenes manījis.

Bamam:

Bams,ja zin, varētu pastāstīt, kāda šobrīd ir vairuma tramvaja vadītāju attieksme pret jaunajiem vagoniem. Vai tatriņu vadītāji citos depo dara visu iespējamo lai tiktu strādāt uz jaunajiem, vai arī nekādas īpašas ažiotažas par to nav? Nesen braucu ar 7 maršruta tatriņu, dzirdēju, ka vadītāja savai družkai drūmi stāstīja, ka tuvākajā laikā neesot nekādu cerību tikt strādāt uz jaunā vagona, kaut iepriekš esot bijusi piedāvāta tāda iespēja .

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja:

Neesmu gan īsti pārliecināts, vai tie jaunie 4-sekciju vagoni mums bija vajadzīgi. Līdz šim pārpildītu ar pasažieriem 3- sekciju jauno vagonu vēl neesmu uz baronenes manījis.

Kā teica Leons: tie brīvdienās un pasākumu laikā brauks pa 11. maršrutu, darbdienās pa 6.

Bamam:

Bams,ja zin, varētu pastāstīt, kāda šobrīd ir vairuma tramvaja vadītāju attieksme pret jaunajiem vagoniem. Vai tatriņu vadītāji citos depo dara visu iespējamo lai tiktu strādāt uz jaunajiem, vai arī nekādas īpašas ažiotažas par to nav?

Kaut ko jau zinu.

Par visiem, protams, apgalvot nevaru, bet cik zinu, neviens nav teicis, ka jaunais ir galīgais fuj

Ažiotāžas arī nav. Visi ik pa laiciņam dabū pabraukties ar jauno.

Nu ir važoņi, kuriem nepatīk rokas vadība, ir, kuriem nepatīk, ka nejūt tā gabarītus. Citiem nepatīk, ka durvis veras ar 5 sec. aizturi pēc brīdinājuma signāla.

Bet apmierināto tomēr ir vairāk. Vairums kā būtiskāko jaunumu uzskata pantografa tipa strāvas noņēmēju, arī plašo un ērto kabīni.

Nesen braucu ar 7 maršruta tatriņu, dzirdēju, ka vadītāja savai družkai drūmi stāstīja, ka tuvākajā laikā neesot nekādu cerību tikt strādāt uz jaunā vagona, kaut iepriekš esot bijusi piedāvāta tāda iespēja .

Nu diezgan loģiski. 7.maršruts ir no 3.depo, uz to pusi jaunos vagonus plāno tik ap 2020.gadu.

Ir, protams varianti. Ja vadītāja maina dzīvesvietu, piemēram, kaut kur 5.depo tuvumā, iespējams, ka tiks pārcelta uz depo Brīvībenē. Bet tā nevienu klāt neņem, jo ir vadītāju pārprodukcija.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Atgriežoties pie biļetēm un cenām.

Salīdzināšanai: cenas Tallinā un Rīgā.

Vienreizējā biļete (kioskā) –--1 EUR ... 0,71 EUR

Vienreizējā pie vadītāja ----- 1,6 EUR ....1 EUR

Stundas biļete (kioskā) ------ 1,2 EUR ... nav

24 h biļete --------------------4 EUR ... 2,71 EUR.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Mazgāšanas iela

savepic.su/...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam:

Nuja, ka patografs vadītājiem ir iepaticies. Domāju, ka tas ir liels "lukss". Sēdi kabīnē kaut baltā ancukā ar šlipsi - zini, ka nebūs visas maiņas laikā jālien tramvajam uz jumta un jāpinķerē no vadiem štangas šnore...Kur nu vēl neskaitāmie gadījumi, kad jāstutē štanga lietainā un vējainā laikā, plus vēl jāķēpājas ar oglīšu maiņu. Tagad gan daudzām lielajām tatrām,kas kursē pa7 un 9 maršrutu, skatos, piemontēti štangas šnores bunduļi, kā trolejbusiem. Kāds no tiem labums? Bet, vispār jaunie tramvajiņi ir smuki, labi izskatās Rīgas ielās. Man arī patīk. Esmu pat ievērojis, ka čehu tūristi pie tiem labprāt bildējas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

"oglīšu" ir jāliek pēdiņās

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Neesmu gan īsti pārliecināts, vai tie jaunie 4-sekciju vagoni mums bija vajadzīgi. Līdz šim pārpildītu ar pasažieriem 3- sekciju jauno vagonu vēl neesmu uz baronenes manījis.

Cik zinu, tad normālās valstīs «pārpildīts» sabiedriskais skaitās tad, ja kaut vienam jāstāv kājās. No šī viedokļa ļoti bieži jaunie 6. ir pārpildīti.

Jāaizmirst padomju laiku pieņēmums, ka pārpildīts ir tikai tad, kad vairs nav spēka iespiesties pa durvīm.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Neesmu gan īsti pārliecināts, vai tie jaunie 4-sekciju vagoni mums bija vajadzīgi. Līdz šim pārpildītu ar pasažieriem 3- sekciju jauno vagonu vēl neesmu uz baronenes manījis.

Cik zinu, tad normālās valstīs «pārpildīts» sabiedriskais skaitās tad, ja kaut vienam jāstāv kājās. No šī viedokļa ļoti bieži jaunie 6. ir pārpildīti.

Jāaizmirst padomju laiku pieņēmums, ka pārpildīts ir tikai tad, kad vairs nav spēka iespiesties pa durvīm.

+1

Sadalu viedokli!

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Domāju, ka KSI nedaudz pārspīlē. Vispār jau tam jaunajam tramvajam to sēdvietu nemaz tik daudz nav.Saprotu, ja abās pusēs būtu pa 2 rindām, tad vēl.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Jautājums sekojošs: cik bieži braucat uz Rīgas lidostu? Vai RS 22.maršruta autobusus arī izmantojat? Kādi uzlabojumu sabiedriskā transporta satiksmē uz Lidostu, jūsuprāt būtu nepieciešami? Vai būtu nepieciešams, piem. sliežu transports uz to?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Domāju, ka KSI nedaudz pārspīlē. Vispār jau tam jaunajam tramvajam to sēdvietu nemaz tik daudz nav.Saprotu, ja abās pusēs būtu pa 2 rindām, tad vēl.

60 jaunajā pret 66 kopā divos vecajos. Vecajos kantainajos ir pa 40 katrā.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Jautājums sekojošs: cik bieži braucat uz Rīgas lidostu? Vai RS 22.maršruta autobusus arī izmantojat? Kādi uzlabojumu sabiedriskā transporta satiksmē uz Lidostu, jūsuprāt būtu nepieciešami? Vai būtu nepieciešams, piem. sliežu transports uz to?

22.autobuss varētu mest lielāku loku pa centru, lai tūristi tiek pievesti pie viesnīcām, varbūt pat varētu palaist pa Vanšu tiltu un tad caur centru uz Abrenes ielu.

Tā veidotos arī labāki savienojumi ar citiem maršrutiem, kas tūristam svešā pilsētā varētu būt būtiski. .

Sliežu transports - labs jautājums. PAr vilcienu kādreiz runājā, pie jaunā termināla bija paredzēta pat vieta, bet tagad - ne termināļa, ne vilciena.

Es domāju, ka sliežu transports būtu ērts, bet nezinu, vai būtu piepildījums. Iespējams, ka to varētu risināt kompleksi ar park and ride laukumiem kaut kur pārdaugavā.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja:

Bams rakstīja: Jautājums sekojošs: cik bieži braucat uz Rīgas lidostu? Vai RS 22.maršruta autobusus arī izmantojat? Kādi uzlabojumu sabiedriskā transporta satiksmē uz Lidostu, jūsuprāt būtu nepieciešami? Vai būtu nepieciešams, piem. sliežu transports uz to?

22.autobuss varētu mest lielāku loku pa centru, lai tūristi tiek pievesti pie viesnīcām, varbūt pat varētu palaist pa Vanšu tiltu un tad caur centru uz Abrenes ielu.

Tā veidotos arī labāki savienojumi ar citiem maršrutiem, kas tūristam svešā pilsētā varētu būt būtiski. .

Sliežu transports - labs jautājums. PAr vilcienu kādreiz runājā, pie jaunā termināla bija paredzēta pat vieta, bet tagad - ne termināļa, ne vilciena.

Es domāju, ka sliežu transports būtu ērts, bet nezinu, vai būtu piepildījums. Iespējams, ka to varētu risināt kompleksi ar park and ride laukumiem kaut kur pārdaugavā.

Kāpēc jautāju? Redzēju plānoto Anniņmuižas bulvāra (Imantas puse) un Anniņmuižas ielas (Zolitūde) transporta savienojumu. Zem dzelzceļa. Tajā skaitā tiek plānots, ka pa to varētu palaist tramvaju uz Lidostu.

No Imantas tilta tālāk taisni pa Jūrmalas g. līdz "Volvo" hallei - Anniņmuižas bulv.- Anniņmuižas ie. - Jūrkalnes iela - P133. Manuprāt pārāk liels līkums un diez vai uz Lidostu ar to aktīvi brauks.

Ņemot vērā, ka no centra līdz Kurzemes pr. 4 trambulis jau brauc 20 min, tad vēl atlikušo posmu tas brauks apm. 15-20 min. Salīdzināšanai patlaban 22.buss no C.Stacijas brauc 30 min. Ko domā tauta?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

reku beidzot kaut kas topika nosaukumam atbilstošs - www.apollo.lv/...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti