Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja:

Bams rakstīja:

Cik jūs būtu būtu gatavi maksāt? Piemēram par stundas biļeti.

Pie nosacījuma, ka vienreizējs brauciens maksā Ls 0,50, pie vadītāja - Ls 0,50, bet diennakts (24 stundu) biļete - Ls 1,90 un, ka 12% savāc valsts kā PVN.

Lūdzu Jūsu priekšlikumus.

Arī par tādu variantu, ka ParkRaidiem. Noliec auto, samaksā un ar to čeku brauc. Cik no jums tādu lietotu? Kādās variācijās.

Es būtu viens no galvenajiem, ko vajadzētu pārsēdināt sabiedriskajā, jo katru dienu divatā braucam Jugla - Spice - Jugla, vidēji dienā 40 km pa Rīgu, specifika sekojoša: (1) ar auto es ceļā pavadu 40 minūtes vienā virzienā, (2) izmaksas ir Ls 1.00 vienā virzienā (gāze, ar benz. būtu Ls 2.00 vienā virzienā)

Īstenībā stunda nav īsti nekam derīga, divas stundas būtu tieši laikā. (Iedomājies, ka 40 min no Juglas līdz centram ar tramvaju, bet tad 30 min nenāk vajadzīgais buss uz Spices pusi un stundas biļete čušš...).

Stunda tas ir laiks, līdz kuram ir jāpaspēj biļeti validēt. Ja paspēj, tad tālāk iekšā vari braukt kaut 3 stundas. Kā tas jau tagad ir ar 24h biļeti.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Klīst baumas, ka samazinās pieturu skaitu 6-tajā līnijā par 1/3. Kā tur ir?

Iespējams, ka apvienos pieturas Meža skola un Tirzas iela vienā. Tas ir pēc rekonstrukcijas projekta. Varbūt vēl kādu. Pagaidām man ziņu nafff.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Te jau minēja - ja pie izkāpšanas "nopīkstina" talonu, tad pusstundas laikā drīkstētu bez maksas braukt ar citu maršrutu par to pašu viena etalona cenu.

Ok.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Stunda tas ir laiks, līdz kuram ir jāpaspēj biļeti validēt. Ja paspēj, tad tālāk iekšā vari braukt kaut 3 stundas. Kā tas jau tagad ir ar 24h biļeti.

Tas jau ir pat par daudz - pēdējā transportā varētu mierīgi braukt tikai līdz galapunktam - t.i. atkārtota validēšana stundas laikā skaitās pie viena brauciena bez papildus izmaksām un ievāc statistiku par pārsēšanos. Bet nevar izmantot tajā pat transportā, lai brauktu atpakaļ no galapunkta.

Ja pavisam nav slinkums programmēt, tad var vispār nepieļaut viena maršruta atkārtotu izmantošanu.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja:

Īstenībā stunda nav īsti nekam derīga, divas stundas būtu tieši laikā. (Iedomājies, ka 40 min no Juglas līdz centram ar tramvaju, bet tad 30 min nenāk vajadzīgais buss uz Spices pusi un stundas biļete čušš...).

Tāpēc jau minētā sistēma būtu baigi ok, ka, nopīkstinot pie izkāpšanas, biļete būt vēl kādu laiku derīga iekāpšnai nākamajā maršrutā.

Lai arī 2h biļete varētu būt diezgan ok, ne obligāti par pašreizējiem 50s, varbūt 70-75. Papildus baigi ok būtu 1h biļete, bet 2x lētāka - savulaik, kad ar studenta mēnešbiļeti vizinājos, biju labi iemanījies, kā pa centru ātrāk nonākt, kur nu kuro reizi vajadzēja, pārsēžoties ar 2-3 transportiem, bet nobraucot tikai dažas pieturas (transportu nebija ilgi jāgaida, jo centrā daudzi maršruti pārklājas = derīgi braucamie nāk bieži).

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Stunda tas ir laiks, līdz kuram ir jāpaspēj biļeti validēt. Ja paspēj, tad tālāk iekšā vari braukt kaut 3 stundas. Kā tas jau tagad ir ar 24h biļeti.

Varbūt 3h var, bet reti, jo - galapunktā jāizkāpj, maršruts nekursē cauru nakti 24x7.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Vēl man tāds ieteikums - vajadzētu sakārtot, lai etalons derīgs nākamajam braucienam, ja iekāpts pieturu (a varbūt pat 2-3) pirms galapunkta, piemēram, man būtu tuvāk 25. trolejbusa pietura pie Miera ielas (tā jau jānāk kājāmno Valdemāra/Ēveles krusta), nevis iet uz galapunktu pie jaunās Ģertrūdes baznīcas, lai nokļūtu Ķīpsalā. Ja man tomēr jāiet uz galapunktu, tad man iznāk izdevīgāk iet kājām uz Ķīpsalu, jo rīta korķos ar trolejbusu atbraucu tikai 5-10 min (atkarībā, cik ilgi tas galapunktā jāgaida un kāds ir korķis centrā) ātrāk nekā ar kājām (~40min).

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Vēl man tāds ieteikums - vajadzētu sakārtot, lai etalons derīgs nākamajam braucienam, ja iekāpts pieturu (a varbūt pat 2-3) pirms galapunkta

Šis jautājums jau sen ir atrisināts:

Braucot ar 25.maršruta trolejbusiem, 10., 22. un 42.maršruta autobusiem biļete ir derīga braucot pa visu apli no maršruta galapunta līdz maršruta galapieturai un atpakaļ līdz galapunktam.

Rīgas domes pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisijas 2010.g. 9.novembra lēmums.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Atbildot uz jautājumu, cik vajadzētu maksāt stundas biļetei....

Nu ja 24h biļeta maksā 1.90ls, tad divām vienas stundas biļetēm (viena stundas biļete no rīta uz darbu, otra vakarā atpakaļ uz mājām), būtu jāmaksā ne vairāk kā 2/3 no 1,90ls, jeb 1,26Ls par divām, jeb 0.63Ls par vienu vienas stundas biļeti

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Būtu beidzot jāmaina sabiedriskā transporta maršrutu koncepcija.

pašlaik tā 95% gadījumu ir sekojoša.

reisi no centra iet uz mikrorajoniem un atpakaļ uz centru.

šī koncepcija ir izdevīga:

1. pensionāriem ( lai tiktu uz centrā esošām iestādēm, centrāltirgu, autotostu,u.t.t)

2. valsts ierēdņiem ( gandrīz viss birokrātiskais aparāts sēž rīgas centrā)

3. studentiem (lielākā daļa augstskolu ir centrā)

4. dīkdieņiem (aizbraukt uz vectrīgu pakost)

5. ceļotājiem un rīgas ciemiņiem (lai tiktu no autoostas vai dz.stacijas uz vajadzīgo rīgas punktu).

6. bezdarebniekiem lai tiktu uz Valdemāra ielā esošo NVA.

rezultāts ir tāds, ka kirorajonos dzīvojošie un citos mikrorajonos strādājošie (rūpnīcās, ražotneš, mkiro un sīkuzņēmumus) par saviem nodokļiem uztur sab.transu valsts budžeta līdzekļu tērētājiem.

Uztaisiet reisus starp mirkorajoniem, kaut vai sākumā ar tiem mazajiem dzeltenajiem Ikarusiem (ja vien visi nav nopārdot rēzeknei)

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Stundas biļete? kam tā derīga? Tik tiem, kas kaut kur grib ar 2 un vairāk transportiem braukt. 1 Lats būtu ok - bet es to saku no neregulāriem apsvērumiem, pilsoņi regulārie pasažieri domātu citādi.

Park'n'Ride? Bezmaksas (vai simbolisku maksu) - tāpat uz turieni atbraukušie izmantos sabtransu. Ja ierubīs (nereālu) maksu, tad turpinās lietot Alfas uc prkandraidus... Prkandraids būtu OK par to 1.90 24h biļeti.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: Būtu beidzot jāmaina sabiedriskā transporta maršrutu koncepcija.

pašlaik tā 95% gadījumu ir sekojoša.

reisi no centra iet uz mikrorajoniem un atpakaļ uz centru.

šī koncepcija ir izdevīga:

1. pensionāriem ( lai tiktu uz centrā esošām iestādēm, centrāltirgu, autotostu,u.t.t)

2. valsts ierēdņiem ( gandrīz viss birokrātiskais aparāts sēž rīgas centrā)

3. studentiem (lielākā daļa augstskolu ir centrā)

4. dīkdieņiem (aizbraukt uz vectrīgu pakost)

5. ceļotājiem un rīgas ciemiņiem (lai tiktu no autoostas vai dz.stacijas uz vajadzīgo rīgas punktu).

6. bezdarebniekiem lai tiktu uz Valdemāra ielā esošo NVA.

rezultāts ir tāds, ka kirorajonos dzīvojošie un citos mikrorajonos strādājošie (rūpnīcās, ražotneš, mkiro un sīkuzņēmumus) par saviem nodokļiem uztur sab.transu valsts budžeta līdzekļu tērētājiem.

Uztaisiet reisus starp mirkorajoniem, kaut vai sākumā ar tiem mazajiem dzeltenajiem Ikarusiem (ja vien visi nav nopārdot rēzeknei)

par šito jau Bams teica, ka nebūšot braucēju, jo... neesot braucēju. Bet loģiski, ka nav, jo nav ar ko! Tas stagnātu kantoris kaut saucas RS vēl joprojam velk deķus no TTP puses uz Autobusiem un otrādi...

Sorry Bams, nothing personal...

Bet labāk būs ja pakustināsiet smadzenes par to, kā pamērīt autobraucēju plūsmu, kā viņi brauc, un kā un uz kurieni caur centru etaloni brauc.

Un kā noformēt pārsēšanās vietas, kā piemēram ar 6 trambuli atbraukušais lai zina, kur viņam iet lai tiktu uz 7. vai 5.?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja: Šeit diskusijā vairākkārt ir izskanējis viedoklis, ka SabTransa biļete ir par dārgu, e-talons neelastīgs un, ka vajag laika biļeti.

Tad visiem ieinteresētajiem jautājums sekojošs:

Cik jūs būtu būtu gatavi maksāt? Piemēram par stundas biļeti.

Pie nosacījuma, ka vienreizējs brauciens maksā Ls 0,50, pie vadītāja - Ls 0,50, bet diennakts (24 stundu) biļete - Ls 1,90 un, ka 12% savāc valsts kā PVN.

Lūdzu Jūsu priekšlikumus.

Arī par tādu variantu, ka ParkRaidiem. Noliec auto, samaksā un ar to čeku brauc. Cik no jums tādu lietotu? Kādās variācijās.

Pirmkārt - daudzu iemeslu dēļ ir grūti pateikt konkrētu ciparu, kādu esmu gatavs maksāt. Ja ļoti vajag kaut kur nokļūt, svarīgs ir laiks - tādēļ pašlaik nākas izvēlēties taksi - attiecīgi sanāk, ka būtu gatavs maksāt krietni lielāku ciparu par 0,50Ls, ja vien man vispār derētu sabiedriskais transports.

Otrkārt - "Park and Ride" stāvvietām būtu jābūt bezmaksas, jo pašvaldībai vajadzētu būt ieinteresētai satiksmes sakārtošanā.

Ok, labi. Kādam varbūt vēl ir kādi konkrēti priekšlikumi/ierosinājumi par manis uzdoto jautājumu? Patlaban ir radusies situācija, ka varbūt kādu sakarīgu ideju izdodas arī realizēt dzīvē.

Gaidu.

es tak jau iepriekš uzakstīju dažas idejas.... par cipariem, protams, var diskutēt

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: Būtu beidzot jāmaina sabiedriskā transporta maršrutu koncepcija.

pašlaik tā 95% gadījumu ir sekojoša.

reisi no centra iet uz mikrorajoniem un atpakaļ uz centru.

Maršrutu tīkls ir otrs sāpīgs jautājums. Nepiekritīšu, ka starp rajoniem gluži nav ar ko braukt. A19, 20, 29, 31, 36, 44, 46, 48, 49 kursē starp rajoniem un pa lielam ir izveidoti no iedzīvotāju priekšlikumiem. Protams, "balto plankumu" vietu vēl ir daudz. Bet ko darīt, ja Rīga ir tā uzbūvēta kā klasiska pilsēta ar centru, kur viss sākas un beidzas?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

es tak jau iepriekš uzakstīju dažas idejas.... par cipariem, protams, var diskutēt

Jā, tās idejas arī tiks ņemtas vērā Vnk jo vairāk ideju, jo beigās labāks risinājums

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Jā, tās idejas arī tiks ņemtas vērā

iedod savu telefonu, lai varu SMS nosūtīt bankas kontu autoratlīdzības saņemšanai

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

1 lats ir par daudz, jo tad izdevīgāk komostrēt 2x pa 45 sant.

Bet 60 - 70 sant. būtu OK.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Stundas biļete? kam tā derīga? Tik tiem, kas kaut kur grib ar 2 un vairāk transportiem braukt.

Tieši tā - sabiedriskais transports, atšķirībā no takša, brauc pa konkrētiem maršrutiem, kas nekad nespēs nodrošināt visas vajadzīgās kombinācijas visiem pasažieriem - tādēļ arī ir tāds jēdziens, kā pārsēšanās viena brauciena ietvaros. Un kā rāda pasaules pieredze, 1h ir visnotaļ optimāls laiks, lai to uzskatītu par vienu braucienu.

Lūk tev konkrēts piemērs šadam braucienam: saraksti.rigassatiksme.lv/... ,2020,0268,0269/2014,5472/12:46

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

papildiespējas 1.  7:12 —  7:12, laiks ceļā 0:00

7:12 Matīsa iela → 7:12 Matīsa iela (iet 0 min.)??

iedo taisnāku linku

da kaut lieto ej.uz, ja šitas dinamiskais portāls linkus kropļo

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: papildiespējas 1.  7:12 —  7:12, laiks ceļā 0:00

7:12 Matīsa iela → 7:12 Matīsa iela (iet 0 min.)??

iedo taisnāku linku

da kaut lieto ej.uz, ja šitas dinamiskais portāls linkus kropļo

Lūgtum ej.uz/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu stundas biļete par 60 sant. būtu pat ļoti ok.

Jo ir maršruti, kuros ir iespējams ar 2 vai 3 pārsēšanām nonākt galamērķī krietni īsākā laikā un pa īsāku ceļu, nekā braucot ar vienu transportlīdzekli par 50 sant.

Tad sanāk ka 10 sant. samaksā par ātrumu un tajā pašā laikā ietaupi RS busiem degvielas daudzumu, kas vajadzīgs cilvēka svara transportēšanai. Abpusēji izdevīgs darījums, jo vienam bonuss ir ātrums, bet otram degvielas ekonomija.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

ValdisM rakstīja: Būtu beidzot jāmaina sabiedriskā transporta maršrutu koncepcija.

pašlaik tā 95% gadījumu ir sekojoša.

reisi no centra iet uz mikrorajoniem un atpakaļ uz centru.

Maršrutu tīkls ir otrs sāpīgs jautājums. Nepiekritīšu, ka starp rajoniem gluži nav ar ko braukt. A19, 20, 29, 31, 36, 44, 46, 48, 49 kursē starp rajoniem un pa lielam ir izveidoti no iedzīvotāju priekšlikumiem. Protams, "balto plankumu" vietu vēl ir daudz. Bet ko darīt, ja Rīga ir tā uzbūvēta kā klasiska pilsēta ar centru, kur viss sākas un beidzas?

Skatos, ka 49 ir sācis staigāt ar sakarīgiem intervāliem. Kaut kādā 2005. gadā, kad es strādāju Skanstes ielā, dienās, kad noplīsa auto, bija ko palauzīt galvu, kā lai pārskatāmā laikā no Juglas uz Skansteni nokļūst.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Jautājums.

Kāpēc tramvajiem (Tatra T3A), priekšpusē, apakšā, zem vadītāja esoša tāda kā lāpsta, vai drazu slauķis, ir vērsts uz sliežu vidu, nevis uz otru pusi?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Jautājums.

Kāpēc tramvajiem (Tatra T3A), priekšpusē, apakšā, zem vadītāja esoša tāda kā lāpsta, vai drazu slauķis, ir vērsts uz sliežu vidu, nevis uz otru pusi?

A kas i, gadījās pakrist apukšā? (tfu-tfu-tfu par kreiso plecu) Bet nu šodiem 5-diena un vēl 13...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

uupis rakstīja: Jautājums.

Kāpēc tramvajiem (Tatra T3A), priekšpusē, apakšā, zem vadītāja esoša tāda kā lāpsta, vai drazu slauķis, ir vērsts uz sliežu vidu, nevis uz otru pusi?

A kas i, gadījās pakrist apukšā? (tfu-tfu-tfu par kreiso plecu) Bet nu šodiem 5-diena un vēl 13...

Vai Tu ar to gribēji teikt ka tas ir paredzēts, lai nebūtu nekādas izredzes?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti