Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Škoda mēģina savu jaunāko garadarbu -15T nogrūst vāciešiem. Viens vagons no Prāgas ir nogādāts uz Kemnicu apčamdīšanai.

www.k-report.net/...

Līdz šim visos konkursos, izņemot Rīgu, Škoda nekur citur vinnējusi nav.

cenas dēļ vai izstrādājuma kā tāda dēļ?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

drošvien, ka nezin, kam atkats jāmaksā

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

kas traucē no rīta palaist 3reiz vairāk mazdžimbuļus un pa dienu nedzenāt to 42tonnīgo kasti pa tukšo?

Man domāt, ka viens vagons ar pasažieru sēdekļiem maksā DAUDZ mazāk, nekā viens priekšgals ar vienu vadītāja sēdekli

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kas traucē no rīta palaist 3reiz vairāk mazdžimbuļus un pa dienu nedzenāt to 42tonnīgo kasti pa tukšo?

Man domāt, ka viens vagons ar pasažieru sēdekļiem maksā DAUDZ mazāk, nekā viens priekšgals ar vienu vadītāja sēdekli

Nu tādas čugunkas kā braukā pa Daugavpili noteikti maksā mazāk...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kas traucē no rīta palaist 3reiz vairāk mazdžimbuļus un pa dienu nedzenāt to 42tonnīgo kasti pa tukšo?

Man domāt, ka viens vagons ar pasažieru sēdekļiem maksā DAUDZ mazāk, nekā viens priekšgals ar vienu vadītāja sēdekli

Nu tādas čugunkas kā braukā pa Daugavpili noteikti maksā mazāk...

Kādēļ atkal jauc lietas? jautājums bija par to, vai nebūtu izdevīgāk iegādāties un izmantot vairāk 2-vagonu Škodas, nekā ptreiz 3-vagonu, kas braukā pustukšas.

Vēl lētāk ir iet ar kājām.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja: Škoda mēģina savu jaunāko garadarbu -15T nogrūst vāciešiem. Viens vagons no Prāgas ir nogādāts uz Kemnicu apčamdīšanai.

www.k-report.net/...

Līdz šim visos konkursos, izņemot Rīgu, Škoda nekur citur vinnējusi nav.

cenas dēļ vai izstrādājuma kā tāda dēļ?

Nezinu sīkumos. Cena nav tā augstākā. Kā runā zinoši ļaudis, visdrīzāk tāpēc, ka ražotājs nav īsti no Rietumiem, bet no bij. socvalsts. Arī Škodas piedāvātā tehnoloģija zemās grīdas platformai izmantot pagriežamos ratiņus, kad citi ražotāji vēl spītīgi turas pie daudzposmainajiem tramvajiem ar negriežamajiem ratiņiem un iekarinātajām bezriteņu sekcijām, Rietumos tika uztverta ar lielu skepsi un uzskatīja, ka nekas labs tur nesanāks. Bet kā izrādās- tas tomēr strādā.

Un interesanti kā čehi strādā. Viņi šos te jaunos ratiņus nopatenteja pēc Rīgas konkursa, jo dokumentus viņi iesniedza 2008. 28.martā, līgumu parakstija 23.maijā, bet patentu saņema tikai 29.07.2008.

data.epo.org/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kas traucē no rīta palaist 3reiz vairāk mazdžimbuļus un pa dienu nedzenāt to 42tonnīgo kasti pa tukšo?

Man domāt, ka viens vagons ar pasažieru sēdekļiem maksā DAUDZ mazāk, nekā viens priekšgals ar vienu vadītāja sēdekli

Nu tādas čugunkas kā braukā pa Daugavpili noteikti maksā mazāk...

Kādēļ atkal jauc lietas? jautājums bija par to, vai nebūtu izdevīgāk iegādāties un izmantot vairāk 2-vagonu Škodas, nekā ptreiz 3-vagonu, kas braukā pustukšas.

Vēl lētāk ir iet ar kājām.

Pareizi jau raksti: ptreiz 3-vagonu, kas braukā pustukšas. A ja tauta masveidā atgriezīsies no īrijas sēņu laukiem vai dārgās beņas dēļ sāk vairāk izmantot sabiedrisko? Kur pēc tam likt tās 2-daļīgas? Kopā kabināt pa 2.gab. tās nevar tehniski .Atdot D-pilij?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kas traucē no rīta palaist 3reiz vairāk mazdžimbuļus un pa dienu nedzenāt to 42tonnīgo kasti pa tukšo?

Man domāt, ka viens vagons ar pasažieru sēdekļiem maksā DAUDZ mazāk, nekā viens priekšgals ar vienu vadītāja sēdekli

Nu tādas čugunkas kā braukā pa Daugavpili noteikti maksā mazāk...

Jā, tikai viņas jau ir tādā stāvoklī, ka turas kopā uz goda vārda un nedo dies, ja atgadās kāda sadursme, tad ir tā kā notika Baltkrievijā:

www.youtube.com/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Pareizi jau raksti: ptreiz 3-vagonu, kas braukā pustukšas. A ja tauta masveidā atgriezīsies no īrijas sēņu laukiem vai dārgās beņas dēļ sāk vairāk izmantot sabiedrisko? Kur pēc tam likt tās 2-daļīgas? Kopā kabināt pa 2.gab. tās nevar tehniski .Atdot D-pilij?

Nu par to jau runāju - diez vai pustukša 3-vagonu sastāva lietošanas un iegādes izmaksas ir tik krasi atšķirīgas no 2-vagonu, lai meģinātu uz to ietaupīt, neatstājot ietilpības rezervi. Sabiedriskā transporta organizācijā Rīgā ir daudz citu nepilnību, kam jāpievērš uzmanība. Sākot jau ar iemesliem, kādēļ ši tramvaji ir pustukši - galvenokārt to, ka maksātspējīgajiem braucējiem joprojām sanāk izdevīgāk neizmantot sabiedrisko transportu. Un lai mainītu šo situāciju, ir nepieciešams reorganizēt sistēmu pašos pamatos, nevis apspriest 2 vai 3 vagonu nepieciešamību.

Piemēram - Juglas virzienā ir liels neizmatots resurss, kas atvieglotu satiksmes plūsmu - izmantot vienu joslu visam sabiedriskajam transportam - Brīvības ielas caurlaidība kopumā palielinādos ievērojami, ja pa tramvaja sliedēm varētu braukt arī autobusi, jo faktiski visā garumā uz maģistrālās ielas ir ļoti nenoslogota josla, bet runas par Brīvības ielas dubliera būvi vēl ilgi paliks tikai uz papīra. Pie viena arī atrisinātos Juglas iedzīvotāju sāpe par putekļiem, ko sausā laikā rada tramvaji, pārvietojoties pa smilšu segumu.

Tāpat būtu visai vienkārši rekonstuēt VEF tiltu, lai nodrošinātu pilnas 4 joslas - uzbūvējot blakus vieglu gājēju/riteņbraucēju tiltu un paplašinot brauktuvi uz gājēju ietvju rēķina.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Piemēram - Juglas virzienā ir liels neizmatots resurss, kas atvieglotu satiksmes plūsmu - izmantot vienu joslu visam sabiedriskajam transportam - Brīvības ielas caurlaidība kopumā palielinādos ievērojami, ja pa tramvaja sliedēm varētu braukt arī autobusi, jo faktiski visā garumā uz maģistrālās ielas ir ļoti nenoslogota josla, bet runas par Brīvības ielas dubliera būvi vēl ilgi paliks tikai uz papīra. Pie viena arī atrisinātos Juglas iedzīvotāju sāpe par putekļiem, ko sausā laikā rada tramvaji, pārvietojoties pa smilšu segumu.

Tāpat būtu visai vienkārši rekonstuēt VEF tiltu, lai nodrošinātu pilnas 4 joslas - uzbūvējot blakus vieglu gājēju/riteņbraucēju tiltu un paplašinot brauktuvi uz gājēju ietvju rēķina.

Nu nezinu, gan vai to autobusu jūru var palaist pa trtamvajsliedēm juglas virzienā pie tik intensīva tramvaja grafika. Gribu redzēt... Kā arī kā izskatīsies tas super transporta mezgls, kurā autobusi pēkšņi uzbrauks uz tramvajsliedēm...

Un interesanti gan zināt, - cik ta ļoti daudz vinnēsi uz tām gājēju josliņām, kamēr uz tikta paliks tramvajs? Nu tīri vai jādāvina mākoņstūmēja ordenis...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vispār rīgas sabiedriskajā tramsportā kāds tās biļetes arī pērk????

cena 4X-70 saņi, sods 2-5ls varbūtība uzrauties uz kontroles ir zem 0.1.... plika matemātika saka, ka izdevīgāk ir močīt bez biļetes....

pasažieri ar vājākiem nerviem var sēdēt tuvāk ētamponizētājam ar kartiņu rokā un skatīties vai nav konrtole

ja rīgā grib panākt sabtransa izmantošanu, tad biļetes cena ir jānolaiž.... teiksim 20 saņi tamponā un 60 saņi vienreizējā pie vadītāja - visiem būs tamponi....

un paceļot soda cenu, teiksim uz 20ls par zaķi braukt vairs nebūs izdevīgi....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Nu nezinu, gan vai to autobusu jūru var palaist pa trtamvajsliedēm juglas virzienā pie tik intensīva tramvaja grafika. Gribu redzēt... Kā arī kā izskatīsies tas super transporta mezgls, kurā autobusi pēkšņi uzbrauks uz tramvajsliedēm...

Un interesanti gan zināt, - cik ta ļoti daudz vinnēsi uz tām gājēju josliņām, kamēr uz tikta paliks tramvajs? Nu tīri vai jādāvina mākoņstūmēja ordenis...

Kur tev ir tas intensīvais tramvaju grafiks? Tramvaji stāv blīvā sastrēgumā, tāpat kā pašlaik autobusi?

Bet "super transporta mezglu" vari aiziet un paskatīties - tāds Rīgā jau ir kādā citā vietā. Un ļoti smuki autobusi tiek no labās joslas uz tramvaja sliedēm brauktuves vidū.

Par to, cik var vinnēt no "tām gājēju josliņām", manuprāt uzrakstīju ļoti skaidri - pilnvērtīgas četras transporta joslas - t.i. tikpat, cik ir Brīvības ielai, kas šo šauro vietu "apgādā" ar transporta plūsmu.

Uz ordeni nepretendēju - neko jaunu neesmu izdomājis, tikai piedāvāju izmantot risinājumus, ka citur veiksmīgi darbojas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

ja rīgā grib panākt sabtransa izmantošanu, tad biļetes cena ir jānolaiž.... teiksim 20 saņi tamponā un 60 saņi vienreizējā pie vadītāja - visiem būs tamponi....

un paceļot soda cenu, teiksim uz 20ls par zaķi braukt vairs nebūs izdevīgi....

Ne gluži - cenai ir jābūt adekvāti augstai, lai transports būtu rentabls. Neesam mēs gatavi tam, lai uzturētu tikai no dotācijām. Bet ir jādara viss, lai sabiedriskais transports būtu izdevīgs un ērts tiem, kas ir gatavi maksāt par adekvātu pakalpojumu. Nevis pensionāriem aizbraukšanai uz tirgu. Šobrīd tiek dotēts pakalpojums, kas reāli nav izmantojams. Kur ir sen apcerētās Park and Ride autostāvvietas, lai jaunie lieliskie tramvaji derētu tiem, kas šobrīd dzenās centrā ar mašīnām? Daļēji šo funkciju pilda Alfas stāvvieta, bet tas neatrisina transporta plūsmu pārējā posmā līdz Juglai un nav arī īsti korekts risinājums.

Ar šo, tāpat kā Dienvidu tiltu, iecere ir izgāzusies (vismaz pagaidām), jo nav pabeigta līdz galam. Ja tramvaja maršrutu pagarinātu līdz Berģu pļavās ierīkotām autostāvvietām un Dienvidu tiltam pabeigtu trešo kārtu, abu objektu milzīgās investīcijas beidzot sāktu funkcionēt.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vispār rīgas sabiedriskajā tramsportā kāds tās biļetes arī pērk????

cena 4X-70 saņi, sods 2-5ls varbūtība uzrauties uz kontroles ir zem 0.1.... plika matemātika saka, ka izdevīgāk ir močīt bez biļetes....

Nu nav gan izdevīgāk. Paziņas, kas brauc regulāri, saka, ka kontrole esot teju katru dienu. Protams, jo tālāk no centra, jo retāk kontrole.

ja rīgā grib panākt sabtransa izmantošanu, tad biļetes cena ir jānolaiž.... teiksim 20 saņi tamponā un 60 saņi vienreizējā pie vadītāja - visiem būs tamponi....

Pagaidi. Uz to neviens neparakstīsies. Kad biļete bija 20 saņi, DD maksāja 40-50saņus/l, savukārt 1kw/st 3-4 saņus.

Mūsējie drīzāk atcels braukšanas maksu vispār, nekā nolaidīs cenu. Tur ir sava matemātika. Ušaks vasarā taisās uz Tallinu. Tur bija referendums un 60% nobalsoja, ka grib braukt par brīvu. Ja bezmaksas braukšanu ieviesīs tur, tad liela iespēja, ka arī Rīgā.

un paceļot soda cenu, teiksim uz 20ls par zaķi braukt vairs nebūs izdevīgi....

Izvest no vagona un nošaut uz vietas visu pasažieru acu priekšā. Kā fīrelandē reiz bija. Pāris paraugprāvas un zaķu vairs nebūs kā sugas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ja rīgā grib panākt sabtransa izmantošanu, tad biļetes cena ir jānolaiž.... teiksim 20 saņi tamponā un 60 saņi vienreizējā pie vadītāja - visiem būs tamponi....

un paceļot soda cenu, teiksim uz 20ls par zaķi braukt vairs nebūs izdevīgi....

Ne gluži - cenai ir jābūt adekvāti augstai, lai transports būtu rentabls. Neesam mēs gatavi tam, lai uzturētu tikai no dotācijām. Bet ir jādara viss, lai sabiedriskais transports būtu izdevīgs un ērts tiem, kas ir gatavi maksāt par adekvātu pakalpojumu. Nevis pensionāriem aizbraukšanai uz tirgu. Šobrīd tiek dotēts pakalpojums, kas reāli nav izmantojams. Kur ir sen apcerētās Park and Ride autostāvvietas, lai jaunie lieliskie tramvaji derētu tiem, kas šobrīd dzenās centrā ar mašīnām? Daļēji šo funkciju pilda Alfas stāvvieta, bet tas neatrisina transporta plūsmu pārējā posmā līdz Juglai un nav arī īsti korekts risinājums.

Ar šo, tāpat kā Dienvidu tiltu, iecere ir izgāzusies (vismaz pagaidām), jo nav pabeigta līdz galam. Ja tramvaja maršrutu pagarinātu līdz Berģu pļavās ierīkotām autostāvvietām un Dienvidu tiltam pabeigtu trešo kārtu, abu objektu milzīgās investīcijas beidzot sāktu funkcionēt.

tad izlem vienreiz kā ir jābūt?

-tramvajiem jābūt rentabliem

-vai tramvajs ir jādotē....

tās ir divas galējības.... maksātspējīgie brauc ar mašīnu (jo tā ir lētāk)

no juglas līdz stacijai ir ~11km, 22 turpatpakaļ

tas ir teiksim 2 lati degvielā.... jau 2vatā ir izdevīgāk ar mašiņu

nu ja tev mašīna jau ir....

rezultātā ar džimbuli pa zaķi vizinās bomži.... un vajag dotācijas...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: vispār rīgas sabiedriskajā tramsportā kāds tās biļetes arī pērk????

cena 4X-70 saņi, sods 2-5ls varbūtība uzrauties uz kontroles ir zem 0.1.... plika matemātika saka, ka izdevīgāk ir močīt bez biļetes....

Nu nav gan izdevīgāk. Paziņas, kas brauc regulāri, saka, ka kontrole esot teju katru dienu. Protams, jo tālāk no centra, jo retāk kontrole.

ja rīgā grib panākt sabtransa izmantošanu, tad biļetes cena ir jānolaiž.... teiksim 20 saņi tamponā un 60 saņi vienreizējā pie vadītāja - visiem būs tamponi....

Pagaidi. Uz to neviens neparakstīsies. Kad biļete bija 20 saņi, DD maksāja 40-50saņus/l, savukārt 1kw/st 3-4 saņus.

Mūsējie drīzāk atcels braukšanas maksu vispār, nekā nolaidīs cenu. Tur ir sava matemātika. Ušaks vasarā taisās uz Tallinu. Tur bija referendums un 60% nobalsoja, ka grib braukt par brīvu. Ja bezmaksas braukšanu ieviesīs tur, tad liela iespēja, ka arī Rīgā.

un paceļot soda cenu, teiksim uz 20ls par zaķi braukt vairs nebūs izdevīgi....

Izvest no vagona un nošaut uz vietas visu pasažieru acu priekšā. Kā fīrelandē reiz bija. Pāris paraugprāvas un zaķu vairs nebūs kā sugas.

Pirmais savulaik strādāja TTP par biļešu kontrolieri.... un jamais brauc par zaķi.... un pēdējo 2 gadu laikā ir samaksājis 3x2ls pa visu šo laiku....

a ja būtu pircis biļetes, tad kāds sotaks būtu saskrējis točno

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Izvest no vagona un nošaut uz vietas visu pasažieru acu priekšā. Kā fīrelandē reiz bija. Pāris paraugprāvas un zaķu vairs nebūs kā sugas.

Kāpēc "reiz bija"? Fāterlandē arī tagad kontroles ir visai baisas. Reti sastopamas, bet sodi bargi un par atkārtotu pieķeršanu nākas iet uz randiņu ar tiesnesi. Dzīvē izskatās nedaudz pēc skinhedu bandām Iegādāties biļeti sabiedriskajā transportā ir idzevīgi - vari lēti un ātri visur nokļūt, bet zaķiem dzīve grūta, ja pieķer.

Mums diemžēl sabiedriskais transports sanāk dārgāks, nekā fāterlandē, lai arī viena brauciena izmaksas šķiet lētākas.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Pirmais savulaik strādāja TTP par biļešu kontrolieri.... un jamais brauc par zaķi.... un pēdējo 2 gadu laikā ir samaksājis 3x2ls pa visu šo laiku....

Tad Pirmais vnk zina, kur kontroles var būt.

Un savējais savējo, kaut bijušo, nesit

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Izvest no vagona un nošaut uz vietas visu pasažieru acu priekšā. Kā fīrelandē reiz bija. Pāris paraugprāvas un zaķu vairs nebūs kā sugas.

Kāpēc "reiz bija"? Fāterlandē arī tagad kontroles ir visai baisas. Reti sastopamas, bet sodi bargi un par atkārtotu pieķeršanu nākas iet uz randiņu ar tiesnesi. Dzīvē izskatās nedaudz pēc skinhedu bandām Iegādāties biļeti sabiedriskajā transportā ir idzevīgi - vari lēti un ātri visur nokļūt, bet zaķiem dzīve grūta, ja pieķer.

Mums diemžēl sabiedriskais transports sanāk dārgāks, nekā fāterlandē, lai arī viena brauciena izmaksas šķiet lētākas.

Jā, bet tur pa lielam cilvēkiem tomēr ir cita domāšana. Tur praktiski neviens nebrauks pa zaķi aiz tā vien, ka uzskata, ka biļete ir par dārgu. Tur cilvēks saprot, ka tas ir pakalpojums par kuru ir jāmaksā. Serviss. Sliktākajā gadījumā viņš ies kājām vai meklēs alternatīvu. Bet pie mums? Students droši brauc bez biļetes un spļauj kontrolei tiešā nozīmē sejā, jo viņa senči, piemēram, tam ir iepotējuši, ka tur visi zog un biļete nav jāpērk. Bet, kad sāc sarunu ar tādu študentu, lai tad pasaka, kur tev šķiet, ka kas nav labi un kur tev šķiet ko zog, tad mute ir ciet. Nu labi, serviss varbūt nav tas pats labākais, bet tomēr tas ir krietni labāks nekā tuvējos kaimiņos. Bet, ja iziet uz tādu principu, a kur nezog vai nešmugulējās? Vai maizes cepējs vai degvielas tirgotājs nemēģina šmugulēties? Nu tad, ja dzīvo pēc tāda principa, kāpēc tā vnk veikalā nepaņemt maizes kukuli vai savu reiz bāku degvielas?

Lūk ar to atšķiras mūsējais no vācieša, piemēram.

ble, kas par romānu man sanāca

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Jā, bet tur pa lielam cilvēkiem tomēr ir cita domāšana. Tur praktiski neviens nebrauks pa zaķi aiz tā vien, ka uzskata, ka biļete ir par dārgu. Tur cilvēks saprot, ka tas ir pakalpojums par kuru ir jāmaksā. Serviss. Sliktākajā gadījumā viņš ies kājām vai meklēs alternatīvu. Bet pie mums? Students droši brauc bez biļetes un spļauj kontrolei tiešā nozīmē sejā, jo viņa senči, piemēram, tam ir iepotējuši, ka tur visi zog un biļete nav jāpērk. Bet, kad sāc sarunu ar tādu študentu, lai tad pasaka, kur tev šķiet, ka kas nav labi un kur tev šķiet ko zog, tad mute ir ciet. Nu labi, serviss varbūt nav tas pats labākais, bet tomēr tas ir krietni labāks nekā tuvējos kaimiņos. Bet, ja iziet uz tādu principu, a kur nezog vai nešmugulējās? Vai maizes cepējs vai degvielas tirgotājs nemēģina šmugulēties? Nu tad, ja dzīvo pēc tāda principa, kāpēc tā vnk veikalā nepaņemt maizes kukuli vai savu reiz bāku degvielas?

Lūk ar to atšķiras mūsējais no vācieša, piemēram.

ble, kas par romānu man sanāca

Romānam nav ne vainas. Dažiem secinājumiem gan. RS faktiski ļoti konkrēti apzog mani, ja jau tā runājam - saņem naudu no manis nomaksātajiem nodokļiem, bet pakalpojumu pretī nesniedz. To nevar gluži salīdzināt ar sapuvušu ābolu Maksimā - to man ir brīva izvēle pirkt vai ne. Bet par sabiedrisko transportu man ir jāmaksā dotācijas, lai varētu braukt pensionāri un tajos retajos gadījumos, kad ir kāds derīgs maršruts ar kuru var kaut kur aizbraukt, vēl jāmaksā neadekvāti dārga cena - jo tāda plaši izplatīta ekstra, kā laika biļete jau mums nav pieejama. Līdz ar to būtībā par vienu braucienu jāmaksā 1,00-1,40. 1,00 tad, ja papildus dotācijām ar nodokļu starpniecību es vēl esmu iemaksājis priekšapmaksu RS pat nezinot, kad varēšu to izmantot.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Izvest no vagona un nošaut uz vietas visu pasažieru acu priekšā. Kā fīrelandē reiz bija. Pāris paraugprāvas un zaķu vairs nebūs kā sugas.

Kāpēc "reiz bija"? Fāterlandē arī tagad kontroles ir visai baisas. Reti sastopamas, bet sodi bargi un par atkārtotu pieķeršanu nākas iet uz randiņu ar tiesnesi. Dzīvē izskatās nedaudz pēc skinhedu bandām Iegādāties biļeti sabiedriskajā transportā ir idzevīgi - vari lēti un ātri visur nokļūt, bet zaķiem dzīve grūta, ja pieķer.

Mums diemžēl sabiedriskais transports sanāk dārgāks, nekā fāterlandē, lai arī viena brauciena izmaksas šķiet lētākas.

Berlīnes pilsētas vilcienē, sods par biļetes neesamību ir 600eur. būtisks arguments. mums ar tādu vajag. man gan pa lielam vienalga. man joproja ar auto sanak braukt lētak neka ar to sabiedrisko sūdu.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: ... Bet, ja iziet uz tādu principu, a kur nezog vai nešmugulējās? ...

Jāpiekrīt Seene-m, kāda mārutka pēc no manas algas, kaut neliela procenta, tiek dotēts sabiedriskais transports? Personīgi neesmu lietojis jau vismaz 6 gadus (jau bija pacelts uz 20 saņi, par ko nebiju informēts), vispār pēdējo 10 gadu laikā zem 20 reizēm. Pat ja gribētu ar sabiedrisko kur aizbraukt, man netiek dota iespēja iegādāties biļeti ne internetā, ne ar bankas karti, ne sms vai normāla nomināla banknotēm. Tuvākā biļešu tirdzniecība sanāk kādi 6 km, tuvākā vieta kur iegūt sīceni no rīta, naktī vai vēlu vakarā - 4 km. Tam debīlajam etalonam esot derīguma termiņš, sanāk pat iepērkot viņu neparedzētam gadījumam, tāpat var sanākt viņu iespraust kādā tumšā vietā, ja nav Tev pietiekamā daudzumā monētas.

Formāli man tiek piedāvāts pakalpojums, reāli mani apzog no katras algas, jo pakalpojums ir ierobežotas pieejamības.

P.S. No sabiedriskā atteicos pēc neveiksmīga mēģinājuma nokļūt ar tā sūda palīdzību uz nepieciešamo vietu, februārī 40 minūtes neviens neieradās, kaut pēc saraksta vajadzēja būt 5 gab venību ar dažādiem numuriem, nācās iet atpakaļ un ņemt auto.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

RS faktiski ļoti konkrēti apzog mani, ja jau tā runājam - saņem naudu no manis nomaksātajiem nodokļiem, bet pakalpojumu pretī nesniedz.

Nepiekrītu. Mēs maksājam nodokļus un tālāk Rīga ar to naudu dara visādas lietas. Tajā skaitā nodrošina pilsētā publisko transportu u.c lietas. Man varbūt nafig nevajag, lai sponsorē tur kaut kādu kultūru. Citam savukārt nafig nevajag, ka piķi grūž ielās un tiltu būvniecībā. Vēl kādam nepatīk, ka Rīga būvē daudzdzīvokļu mājas.

To nevar gluži salīdzināt ar sapuvušu ābolu Maksimā - to man ir brīva izvēle pirkt vai ne.

Te arī ir izvēle - mikriņi.

kad ir kāds derīgs maršruts ar kuru var kaut kur aizbraukt,

Ir tāda ekstra kā maršruta plānotājs. saraksti.rigassatiksme.lv/...

Taču piekrītu, ka maršruti pie mums ir diezgan debīli.

vēl jāmaksā neadekvāti dārga cena

Pērkot biļeti 50 braucieniem, viena brauciena cena būs 44 saņi. Vai 20 braucieniem 45 saņi.

- jo tāda plaši izplatīta ekstra, kā laika biļete jau mums nav pieejama.

Arī nav taisnība. Ir 24h biļete par Ls1,90. Brauc kamēr galva griežas. Atmaksājās jau tad, ja ir jābrauc vienreiz turp-atpakaļ ar pārsēšanos.

Līdz ar to būtībā par vienu braucienu jāmaksā 1,00-1,40.

Līdz ar to būtībā tiem, kas brauc regulāri ir mēnešbiļetes.

es vēl esmu iemaksājis priekšapmaksu RS pat nezinot, kad varēšu to izmantot.

Ar ko tagadēja priekšapmaksas sistēma atšķiras no tās, kas bija pirms e-tampona? Noteikti tak vismaz skolas laikā pirki mēnešbiļeti. Nu tad lūk, arī tā bija priekšapmaksa. Tikai toreiz, ja nebrauci, kartiņa pēc mēneša nebija vairs derīga šā kā tā. Tagad vismaz pērkot uz noteiktu braucienu skaitu to var izlietot gada laikā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

RS faktiski ļoti konkrēti apzog mani, ja jau tā runājam - saņem naudu no manis nomaksātajiem nodokļiem, bet pakalpojumu pretī nesniedz.

Nepiekrītu. Mēs maksājam nodokļus un tālāk Rīga ar to naudu dara visādas lietas. Tajā skaitā nodrošina pilsētā publisko transportu u.c lietas. Man varbūt nafig nevajag, lai sponsorē tur kaut kādu kultūru. Citam savukārt nafig nevajag, ka piķi grūž ielās un tiltu būvniecībā. Vēl kādam nepatīk, ka Rīga būvē daudzdzīvokļu mājas.

To nevar gluži salīdzināt ar sapuvušu ābolu Maksimā - to man ir brīva izvēle pirkt vai ne.

Te arī ir izvēle - mikriņi.

kad ir kāds derīgs maršruts ar kuru var kaut kur aizbraukt,

Ir tāda ekstra kā maršruta plānotājs. saraksti.rigassatiksme.lv/...

Taču piekrītu, ka maršruti pie mums ir diezgan debīli.

vēl jāmaksā neadekvāti dārga cena

Pērkot biļeti 50 braucieniem, viena brauciena cena būs 44 saņi. Vai 20 braucieniem 45 saņi.

- jo tāda plaši izplatīta ekstra, kā laika biļete jau mums nav pieejama.

Arī nav taisnība. Ir 24h biļete par Ls1,90. Brauc kamēr galva griežas. Atmaksājās jau tad, ja ir jābrauc vienreiz turp-atpakaļ ar pārsēšanos.

Līdz ar to būtībā par vienu braucienu jāmaksā 1,00-1,40.

Līdz ar to būtībā tiem, kas brauc regulāri ir mēnešbiļetes.

es vēl esmu iemaksājis priekšapmaksu RS pat nezinot, kad varēšu to izmantot.

Ar ko tagadēja priekšapmaksas sistēma atšķiras no tās, kas bija pirms e-tampona? Noteikti tak vismaz skolas laikā pirki mēnešbiļeti. Nu tad lūk, arī tā bija priekšapmaksa. Tikai toreiz, ja nebrauci, kartiņa pēc mēneša nebija vairs derīga šā kā tā. Tagad vismaz pērkot uz noteiktu braucienu skaitu to var izlietot gada laikā.

bet kapēc gada laikā? gads nav nekads baigais periods. jurmalas cayrlaide pat ir derīga 2 gadus, un maksa 2 ls tampons tak maksā vairāk...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

padomā pats.... Max 20 saņi par tamponu, laika (2stundu) biļetes par 30 saņiem, vai 10 saņi par nākamo pīkstinājumu stundas laikā... plus parkraidi... Un rīgā sastrēgumu praktiski nebūs.

Tāpat tak jādotē tā kuiņa.....

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti