Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

"Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "

Bam, vai taisnība??

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja: "Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "

Bam, vai taisnība??

Jā – jo otrs vagons šamiem ir par smagu

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja: "Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "

Bam, vai taisnība??

Izskatās, ka uz to pusi iet. Nav izslēgts, ka 2. maršrutu varētu slēgt pavisam.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja: "Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "

Bam, vai taisnība??

Izskatās, ka uz to pusi iet. Nav izslēgts, ka 2. maršrutu varētu slēgt pavisam.

Uupis var berzēt rokas

Palēnām Rīgā izzūd tramvajs

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Palēnām Rīgā izzūd tramvajs

Sliedes un bruģi jau diezin vai tādēļ kāds demontēs.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Un tomēr! Tagad Ūpim pie Autoostas zvanīdams pakaļ dzīsies un mēģinās nobraukt tikai viens vagons, ne vairs divi. No otras puses... viens vagons varētu būt veiklāks nekā divi - grūtāk aizbēgt :-/

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tātad secinājumi:

1 maršuts vairs nav

2 tūlīt bus slēgts

3 jālikvidē līdz gada beigām

Viss palēnām notiek

Vai tik uupis nau no domes?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Jautājums par 2.maršruta slēgšanu pārsteidz. Zinu, ka joprojām daudzi jo daudzi jūrmalnieki, īpaši jau penši, izmanto lai no Zasulauka stacijas nokļūtu centrā vai tīrgū. Arī mana mammmīte, kamēr teju 40 gadus šancēja stradiņos, ikdienā izmantoja šo tramvaju līniju. Āgenskalna tirgus rajona dzīve arī pašlaik, kā saka, mutuļo ikdienas. Visu dienu cilvēku tur kā biezs. Tramvaju pieturās vienmēr tur cilvēki. Nedomāju, ka tramvaja slēgšana būtu pareizākais risinājums. Var jau to procesu regulēt ar maršruta grafikiem.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Un tomēr! Tagad Ūpim pie Autoostas zvanīdams pakaļ dzīsies un mēģinās nobraukt tikai viens vagons, ne vairs divi. No otras puses... viens vagons varētu būt veiklāks nekā divi - grūtāk aizbēgt :-/

Mežaparka vilcieniņa šoferis ar līdz traģedijai lika mīksto uz Dzīvojamo zonu.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Jautājums par 2.maršruta slēgšanu pārsteidz. Zinu, ka joprojām daudzi jo daudzi jūrmalnieki, īpaši jau penši, izmanto lai no Zasulauka stacijas nokļūtu centrā vai tīrgū. Arī mana mammmīte, kamēr teju 40 gadus šancēja stradiņos, ikdienā izmantoja šo tramvaju līniju. Āgenskalna tirgus rajona dzīve arī pašlaik, kā saka, mutuļo ikdienas. Visu dienu cilvēku tur kā biezs. Tramvaju pieturās vienmēr tur cilvēki. Nedomāju, ka tramvaja slēgšana būtu pareizākais risinājums. Var jau to procesu regulēt ar maršruta grafikiem.

Par Padomju laikos uzbūvēto pagarinājumu līdz Tapešu ielai vēl varētu strīdēties, jo RRR jau sen kā vairs nestrādā simtiem cilvēku. Bet gabals līdz Zasulauks stacijai noteikti jāatstāj darbībā, ieteicams, pagarinot otrā galā līdz Mežaparkam vai Juglai, tādējādi piesaistot vairāk lietotāji. Jo pašreiz 2.tramvajs ir visīsākais maršruts - par to pašu mēnešbiļetes cenu var veikt vismazāko attālumu.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Jāpiekrīt, ka līdz Zasulauka stacijai 2.tramvajs būtu laibi, tālāk, cik novērots tukš kursē.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Jautājums par 2.maršruta slēgšanu pārsteidz. Zinu, ka joprojām daudzi jo daudzi jūrmalnieki, īpaši jau penši, izmanto lai no Zasulauka stacijas nokļūtu centrā vai tīrgū. Arī mana mammmīte, kamēr teju 40 gadus šancēja stradiņos, ikdienā izmantoja šo tramvaju līniju. Āgenskalna tirgus rajona dzīve arī pašlaik, kā saka, mutuļo ikdienas. Visu dienu cilvēku tur kā biezs. Tramvaju pieturās vienmēr tur cilvēki. Nedomāju, ka tramvaja slēgšana būtu pareizākais risinājums. Var jau to procesu regulēt ar maršruta grafikiem.

Kāda jēga kāpt no vilciena ārā Zasulaukā, lai brauktu ar tramvaju uz cetru?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja:

Jāpiekrīt, ka līdz Zasulauka stacijai 2.tramvajs būtu laibi, tālāk, cik novērots tukš kursē.

Pašreizējais 2.maršruts pa Tapešu ielu ir līdz galam nerealizēts projekts.

Kad 1978.gadā atklāja satiksmi pa Tapešu ielu, bija paredzēts, ka Slokas ielas rajonā tramvajs šķērsos Bolderājas dzelzceļu un tālāk līnija tiks uzbūvēta uz Imantu. Bet tā kā Dzelzceļnieki šķērsojumam vienā līmenī nepiekrita, maršruta galapunkts palika tur, kur ir pašlaik.

1981.gadā tika nolemts būvēt tramvaju uz Imantu citādā veidā un tapa satiksmes pārvads Jūrmalas gatvē, pa kuru tika palaista tramvaja satiksme uz Imantu.

Pašreizējam 2.maršrutam pa Tapešu ielu ir vairāki pagarinājuma varianti, bet tie abi prasa diezgan lielus finanšu resursus.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Mans viedoklis būtu - pagarināt 2 maršrutu līdz Meža kapiem, kā tas bija senākos laikos. Un dienas laikā, kad nav pasažieru uz Tapešu ielas pusi - tramvajam kursēt tikai līdz Zasulauka stacijai. Jebkurā gadījumā, maršruta piepildījums tikai pieaugtu. Bet slēgt šo klasisko Āgenskalna maršrutu gan nebūtu prāta variants.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Pilnīgi bezjēdzīgs maršruts. Ja nu vienīgi – pagarina līdz Bolderājai.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Pilnīgi bezjēdzīgs maršruts. Ja nu vienīgi – pagarina līdz Bolderājai.

Kurš ar tādu līkumu brauktu līdz Bolderājai? Ja nu vienīgi caur Spilves pļavām uz 70 un bez pieturām.

Manuprāt, labāk būtu kaut kā no Zasulauka stacijas izriņķot atpakaļ līdz Kalnciema pārvadam un tad pa to līdz Spicei. Spice ir viens no 2 Rīgas lielākajiem lielveikaliem - pasažieru plūsma būtu.

Pēc tam arī varēs to tramvaja maršrutu caur neizglītoto Mārupi (jo viņi uzskata, ka jaunais tramvajs uz jaunām sliedēm ar klusinošiem elementiem ir skaļāks par automašīnām un tāpēc "tramvaja dārdoņa varētu izjaukt idillisko lauku ainavu") līdz lidostai.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja:

Manuprāt, labāk būtu kaut kā no Zasulauka stacijas izriņķot atpakaļ līdz Kalnciema pārvadam un tad pa to līdz Spicei. Spice ir viens no 2 Rīgas lielākajiem lielveikaliem - pasažieru plūsma būtu.

Uz lielveikalu ar sabiedrisko daudz nebrauc. Bija pie Alfas veikta aptauja, apmēram 70% bija ieradušies ar auto/kājām/velo.

Otrs ir tas, ka Kalnciema ielas pārvads nav piemērots tramvajam (cita konstrukcija, par šauru utt.)

Pēc tam arī varēs to tramvaja maršrutu caur neizglītoto Mārupi līdz lidostai.

Tātad ir tā, ka patlaban 1km tramvaja infrastruktūras būvniecība (ieskaitot jaunus vagonus un visu citu) izmaksā 10 miljoni Eur. Ja atradīsiet sponsoru, tad uzbūvēs

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

neizteikt viedokli ir grēks

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tas tramvajs jau pašlaik tur kursē reti. Šorīt biju pie āgenskalntirgus, pavēroju situaciju. 15 minūtes nemanīju nevienu tramvaju, bet abās pieturās par to laiku bija katrā vismaz par 20 cilvēkiem....

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Norvēģijā plāno aizliegt benzīna automašīnas.

Iniciatīva par benzīna un dīzeļa automobiļu aizliegumu pieder Norvēģijas darba partijai. Jau tagad Norvēģija pasaulē ieņem pirmo vietu pēc elektromobiļu pārdošanas apjoma.

Speciālisti atzīmē, ka jau tuvākajos gados Norvēģija sasniegs izvirzīto mērķi – 50 000 transportlīdzekļu bez kaitīgo vielu izmešiem atmosfērā, – vēsta econet.ru.

Šādu automobiļu iegādi stimulē valdības atvieglojumi. Elektromobiļi tiek pārdoti bez pievienotās vērtības nodokļa, un to īpašniekiem nav jāmaksā transporta nodoklis. Ekoloģiskā transporta īpašnieki taupa uz bezmaksas braukšanas pa maksas ceļiem, pārvietošanās ar prāmjiem un bezmaksas pašvaldības autostāvvietu rēķina. Turklāt norvēģiem ir ļoti svarīgs ekoloģijas faktors, bet izvēle par labu elektriskajam transportam atrisina gaisa piesārņojuma problēmu. Galvenais elektromobiļu trūkums ir dārgā servisa apkalpošana.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vakar redzēju jauno dīzeļtroļļuku uz lidostas viadukta..ar pasažieriem. Vai kāds jauns maršruts izveidots ?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vakar redzēju jauno dīzeļtroļļuku uz lidostas viadukta..ar pasažieriem. Vai kāds jauns maršruts izveidots ?

Babīte – Lidosta

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Izrādās tramvaji ir mazliet drošāki un prognozējamāki par autobusiem

šitādi manevri ar tiem nav iespējami

youtu.be/5Y6X5PWPtrs

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Izrādās tramvaji ir mazliet drošāki un prognozējamāki par autobusiem

šitādi manevri ar tiem nav iespējami

youtu.be/5Y6X5PWPtrs

Kā Tu to domāji drošāki? Domā ka treamvajs varētu labāk apdzīt?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Izrādās tramvaji ir mazliet drošāki un prognozējamāki par autobusiem

šitādi manevri ar tiem nav iespējami

youtu.be/5Y6X5PWPtrs

Kā Tu to domāji drošāki? Domā ka treamvajs varētu labāk apdzīt?

ir daži "sīkumi", kas liedz tramvajam pat apsteigt, kur nu vēl apdzīt...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti