"Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "
Bam, vai taisnība??
"Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "
Bam, vai taisnība??
briedisunrepshe rakstīja: "Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "
Bam, vai taisnība??
Jā – jo otrs vagons šamiem ir par smagu
briedisunrepshe rakstīja: "Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "
Bam, vai taisnība??
Izskatās, ka uz to pusi iet. Nav izslēgts, ka 2. maršrutu varētu slēgt pavisam.
Bams rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja: "Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "
Bam, vai taisnība??
Izskatās, ka uz to pusi iet. Nav izslēgts, ka 2. maršrutu varētu slēgt pavisam.
Uupis var berzēt rokas
Palēnām Rīgā izzūd tramvajs
HIPPY rakstīja: Palēnām Rīgā izzūd tramvajs
Sliedes un bruģi jau diezin vai tādēļ kāds demontēs.
Un tomēr! Tagad Ūpim pie Autoostas zvanīdams pakaļ dzīsies un mēģinās nobraukt tikai viens vagons, ne vairs divi. No otras puses... viens vagons varētu būt veiklāks nekā divi - grūtāk aizbēgt :-/
Tātad secinājumi:
1 maršuts vairs nav
2 tūlīt bus slēgts
3 jālikvidē līdz gada beigām
Viss palēnām notiek
Vai tik uupis nau no domes?
Jautājums par 2.maršruta slēgšanu pārsteidz. Zinu, ka joprojām daudzi jo daudzi jūrmalnieki, īpaši jau penši, izmanto lai no Zasulauka stacijas nokļūtu centrā vai tīrgū. Arī mana mammmīte, kamēr teju 40 gadus šancēja stradiņos, ikdienā izmantoja šo tramvaju līniju. Āgenskalna tirgus rajona dzīve arī pašlaik, kā saka, mutuļo ikdienas. Visu dienu cilvēku tur kā biezs. Tramvaju pieturās vienmēr tur cilvēki. Nedomāju, ka tramvaja slēgšana būtu pareizākais risinājums. Var jau to procesu regulēt ar maršruta grafikiem.
darklight rakstīja: Un tomēr! Tagad Ūpim pie Autoostas zvanīdams pakaļ dzīsies un mēģinās nobraukt tikai viens vagons, ne vairs divi. No otras puses... viens vagons varētu būt veiklāks nekā divi - grūtāk aizbēgt :-/
Mežaparka vilcieniņa šoferis ar līdz traģedijai lika mīksto uz Dzīvojamo zonu.
IkdienasViesis rakstīja: Jautājums par 2.maršruta slēgšanu pārsteidz. Zinu, ka joprojām daudzi jo daudzi jūrmalnieki, īpaši jau penši, izmanto lai no Zasulauka stacijas nokļūtu centrā vai tīrgū. Arī mana mammmīte, kamēr teju 40 gadus šancēja stradiņos, ikdienā izmantoja šo tramvaju līniju. Āgenskalna tirgus rajona dzīve arī pašlaik, kā saka, mutuļo ikdienas. Visu dienu cilvēku tur kā biezs. Tramvaju pieturās vienmēr tur cilvēki. Nedomāju, ka tramvaja slēgšana būtu pareizākais risinājums. Var jau to procesu regulēt ar maršruta grafikiem.
Par Padomju laikos uzbūvēto pagarinājumu līdz Tapešu ielai vēl varētu strīdēties, jo RRR jau sen kā vairs nestrādā simtiem cilvēku. Bet gabals līdz Zasulauks stacijai noteikti jāatstāj darbībā, ieteicams, pagarinot otrā galā līdz Mežaparkam vai Juglai, tādējādi piesaistot vairāk lietotāji. Jo pašreiz 2.tramvajs ir visīsākais maršruts - par to pašu mēnešbiļetes cenu var veikt vismazāko attālumu.
Jāpiekrīt, ka līdz Zasulauka stacijai 2.tramvajs būtu laibi, tālāk, cik novērots tukš kursē.
IkdienasViesis rakstīja: Jautājums par 2.maršruta slēgšanu pārsteidz. Zinu, ka joprojām daudzi jo daudzi jūrmalnieki, īpaši jau penši, izmanto lai no Zasulauka stacijas nokļūtu centrā vai tīrgū. Arī mana mammmīte, kamēr teju 40 gadus šancēja stradiņos, ikdienā izmantoja šo tramvaju līniju. Āgenskalna tirgus rajona dzīve arī pašlaik, kā saka, mutuļo ikdienas. Visu dienu cilvēku tur kā biezs. Tramvaju pieturās vienmēr tur cilvēki. Nedomāju, ka tramvaja slēgšana būtu pareizākais risinājums. Var jau to procesu regulēt ar maršruta grafikiem.
Kāda jēga kāpt no vilciena ārā Zasulaukā, lai brauktu ar tramvaju uz cetru?
kolumbs rakstīja:
Jāpiekrīt, ka līdz Zasulauka stacijai 2.tramvajs būtu laibi, tālāk, cik novērots tukš kursē.
Pašreizējais 2.maršruts pa Tapešu ielu ir līdz galam nerealizēts projekts.
Kad 1978.gadā atklāja satiksmi pa Tapešu ielu, bija paredzēts, ka Slokas ielas rajonā tramvajs šķērsos Bolderājas dzelzceļu un tālāk līnija tiks uzbūvēta uz Imantu. Bet tā kā Dzelzceļnieki šķērsojumam vienā līmenī nepiekrita, maršruta galapunkts palika tur, kur ir pašlaik.
1981.gadā tika nolemts būvēt tramvaju uz Imantu citādā veidā un tapa satiksmes pārvads Jūrmalas gatvē, pa kuru tika palaista tramvaja satiksme uz Imantu.
Pašreizējam 2.maršrutam pa Tapešu ielu ir vairāki pagarinājuma varianti, bet tie abi prasa diezgan lielus finanšu resursus.
Mans viedoklis būtu - pagarināt 2 maršrutu līdz Meža kapiem, kā tas bija senākos laikos. Un dienas laikā, kad nav pasažieru uz Tapešu ielas pusi - tramvajam kursēt tikai līdz Zasulauka stacijai. Jebkurā gadījumā, maršruta piepildījums tikai pieaugtu. Bet slēgt šo klasisko Āgenskalna maršrutu gan nebūtu prāta variants.
Pilnīgi bezjēdzīgs maršruts. Ja nu vienīgi – pagarina līdz Bolderājai.
HIPPY rakstīja: Pilnīgi bezjēdzīgs maršruts. Ja nu vienīgi – pagarina līdz Bolderājai.
Kurš ar tādu līkumu brauktu līdz Bolderājai? Ja nu vienīgi caur Spilves pļavām uz 70 un bez pieturām.
Manuprāt, labāk būtu kaut kā no Zasulauka stacijas izriņķot atpakaļ līdz Kalnciema pārvadam un tad pa to līdz Spicei. Spice ir viens no 2 Rīgas lielākajiem lielveikaliem - pasažieru plūsma būtu.
Pēc tam arī varēs to tramvaja maršrutu caur neizglītoto Mārupi (jo viņi uzskata, ka jaunais tramvajs uz jaunām sliedēm ar klusinošiem elementiem ir skaļāks par automašīnām un tāpēc "tramvaja dārdoņa varētu izjaukt idillisko lauku ainavu") līdz lidostai.
briedisunrepshe rakstīja:
Manuprāt, labāk būtu kaut kā no Zasulauka stacijas izriņķot atpakaļ līdz Kalnciema pārvadam un tad pa to līdz Spicei. Spice ir viens no 2 Rīgas lielākajiem lielveikaliem - pasažieru plūsma būtu.
Uz lielveikalu ar sabiedrisko daudz nebrauc. Bija pie Alfas veikta aptauja, apmēram 70% bija ieradušies ar auto/kājām/velo.
Otrs ir tas, ka Kalnciema ielas pārvads nav piemērots tramvajam (cita konstrukcija, par šauru utt.)
Pēc tam arī varēs to tramvaja maršrutu caur neizglītoto Mārupi līdz lidostai.
Tātad ir tā, ka patlaban 1km tramvaja infrastruktūras būvniecība (ieskaitot jaunus vagonus un visu citu) izmaksā 10 miljoni Eur. Ja atradīsiet sponsoru, tad uzbūvēs
neizteikt viedokli ir grēks
Tas tramvajs jau pašlaik tur kursē reti. Šorīt biju pie āgenskalntirgus, pavēroju situaciju. 15 minūtes nemanīju nevienu tramvaju, bet abās pieturās par to laiku bija katrā vismaz par 20 cilvēkiem....
Norvēģijā plāno aizliegt benzīna automašīnas.
Iniciatīva par benzīna un dīzeļa automobiļu aizliegumu pieder Norvēģijas darba partijai. Jau tagad Norvēģija pasaulē ieņem pirmo vietu pēc elektromobiļu pārdošanas apjoma.
Speciālisti atzīmē, ka jau tuvākajos gados Norvēģija sasniegs izvirzīto mērķi – 50 000 transportlīdzekļu bez kaitīgo vielu izmešiem atmosfērā, – vēsta econet.ru.
Šādu automobiļu iegādi stimulē valdības atvieglojumi. Elektromobiļi tiek pārdoti bez pievienotās vērtības nodokļa, un to īpašniekiem nav jāmaksā transporta nodoklis. Ekoloģiskā transporta īpašnieki taupa uz bezmaksas braukšanas pa maksas ceļiem, pārvietošanās ar prāmjiem un bezmaksas pašvaldības autostāvvietu rēķina. Turklāt norvēģiem ir ļoti svarīgs ekoloģijas faktors, bet izvēle par labu elektriskajam transportam atrisina gaisa piesārņojuma problēmu. Galvenais elektromobiļu trūkums ir dārgā servisa apkalpošana.
Vakar redzēju jauno dīzeļtroļļuku uz lidostas viadukta..ar pasažieriem. Vai kāds jauns maršruts izveidots ?
IkdienasViesis rakstīja: Vakar redzēju jauno dīzeļtroļļuku uz lidostas viadukta..ar pasažieriem. Vai kāds jauns maršruts izveidots ?
Babīte – Lidosta
Izrādās tramvaji ir mazliet drošāki un prognozējamāki par autobusiem
šitādi manevri ar tiem nav iespējami
Palaidniex rakstīja: Izrādās tramvaji ir mazliet drošāki un prognozējamāki par autobusiem
šitādi manevri ar tiem nav iespējami
Kā Tu to domāji drošāki? Domā ka treamvajs varētu labāk apdzīt?
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Izrādās tramvaji ir mazliet drošāki un prognozējamāki par autobusiem
šitādi manevri ar tiem nav iespējami
Kā Tu to domāji drošāki? Domā ka treamvajs varētu labāk apdzīt?
ir daži "sīkumi", kas liedz tramvajam pat apsteigt, kur nu vēl apdzīt...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA