Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA
Tās ir tikai tavas domas, mani pārliecinātu tikai konkrēti aprēķini. 4 autobusi (kas būtu 1 tramvaja vietā, ņemot vērā tā ietilpību un to, ka tas kalpos 2x mazāk) diez vai izmaksā "1,2-1,6 miljoni Ls", turklāt, puse no to cenas ir jāmaksā tikai pēc 10 gadiem (kad pirmie 2 nolietojušies) - cik tur tramvajam par procentiem jau būs savācies?
Katrs automuss maksā vismaz 250 kEUR, un viņa ietilpība nav kā vienam dzīmbulim, tas tā - pārdomām...
Kārtējo reizi nelasi, bet tik raksti..
Pat ja autobuss ir 250 kEUR/gab, tad 2 gab ir tikai 0,5 milj EUR jeb 0,35 milj LVL pretstatā 1,2-1,6 milj EUR par tramvaju. Un otri 0,35 milj LVL par nākamiem autobusiem (pēc pirmo nolietošanās) būs jāmaksā tikai pēc 10 gadiem!
Tās ir tikai tavas domas, mani pārliecinātu tikai konkrēti aprēķini. 4 autobusi (kas būtu 1 tramvaja vietā, ņemot vērā tā ietilpību un to, ka tas kalpos 2x mazāk) diez vai izmaksā "1,2-1,6 miljoni Ls", turklāt, puse no to cenas ir jāmaksā tikai pēc 10 gadiem (kad pirmie 2 nolietojušies) - cik tur tramvajam par procentiem jau būs savācies?
Katrs automuss maksā vismaz 250 kEUR, un viņa ietilpība nav kā vienam dzīmbulim, tas tā - pārdomām...
Kārtējo reizi nelasi, bet tik raksti..
Pat ja autobuss ir 250 kEUR/gab, tad 2 gab ir tikai 0,5 milj EUR jeb 0,35 milj LVL pretstatā 1,2-1,6 milj EUR par tramvaju. Un otri 0,35 milj LVL par nākamiem autobusiem (pēc pirmo nolietošanās) būs jāmaksā tikai pēc 10 gadiem!
Tās ir tikai tavas domas, mani pārliecinātu tikai konkrēti aprēķini. 4 autobusi (kas būtu 1 tramvaja vietā, ņemot vērā tā ietilpību un to, ka tas kalpos 2x mazāk) diez vai izmaksā "1,2-1,6 miljoni Ls", turklāt, puse no to cenas ir jāmaksā tikai pēc 10 gadiem (kad pirmie 2 nolietojušies) - cik tur tramvajam par procentiem jau būs savācies?
Katrs automuss maksā vismaz 250 kEUR, un viņa ietilpība nav kā vienam dzīmbulim, tas tā - pārdomām...
Kārtējo reizi nelasi, bet tik raksti..
Pat ja autobuss ir 250 kEUR/gab, tad 2 gab ir tikai 0,5 milj EUR jeb 0,35 milj LVL pretstatā 1,2-1,6 milj EUR par tramvaju. Un otri 0,35 milj LVL par nākamiem autobusiem (pēc pirmo nolietošanās) būs jāmaksā tikai pēc 10 gadiem!
Tu naivais domā, ka visus šos loriņus pērk skaidrucī atšķolējot no čemodāna? Vai tomēr pērk gana ilgā kredītā...
mani pārliecinātu tikai konkrēti aprēķini. 4 autobusi (kas būtu 1 tramvaja vietā, ņemot vērā tā ietilpību un to, ka tas kalpos 2x mazāk) diez vai izmaksā "1,2-1,6 miljoni Ls", turklāt, puse no to cenas ir jāmaksā tikai pēc 10 gadiem (kad pirmie 2 nolietojušies) - cik tur tramvajam par procentiem jau būs savācies?
Nu, par tramvajiem arī nav uzreiz jamaksā. Sākot no 2013.gada.
Man patlaban nav cipari pie rokas, taču cik atceros, viena 1km izmaksas autobusam bija 0.7Ls pretstatā tramvaja 0.45Ls. Atkarībā no maršruta dienā vidējais noskrējiens ir ap +/- 300km.
Tās ir tikai tavas domas, mani pārliecinātu tikai konkrēti aprēķini. 4 autobusi (kas būtu 1 tramvaja vietā, ņemot vērā tā ietilpību un to, ka tas kalpos 2x mazāk) diez vai izmaksā "1,2-1,6 miljoni Ls", turklāt, puse no to cenas ir jāmaksā tikai pēc 10 gadiem (kad pirmie 2 nolietojušies) - cik tur tramvajam par procentiem jau būs savācies?
Katrs automuss maksā vismaz 250 kEUR, un viņa ietilpība nav kā vienam dzīmbulim, tas tā - pārdomām...
Kārtējo reizi nelasi, bet tik raksti..
Pat ja autobuss ir 250 kEUR/gab, tad 2 gab ir tikai 0,5 milj EUR jeb 0,35 milj LVL pretstatā 1,2-1,6 milj EUR par tramvaju. Un otri 0,35 milj LVL par nākamiem autobusiem (pēc pirmo nolietošanās) būs jāmaksā tikai pēc 10 gadiem!
Tu naivais domā, ka visus šos loriņus pērk skaidrucī atšķolējot no čemodāna? Vai tomēr pērk gana ilgā kredītā...
Vēlreiz pierādi, ka lasīt neesi iemācījies. Vai arī no kreditēšanas neko nerubī.
Un cik % samaksāsi par n-reizes dārgāko tramvaju, kamēr autobusos jāiegulda mazāk un attiecīgi kredīts jāmaksā īsāku laiku >> mazāki % izdevumi!
Tās ir tikai tavas domas, mani pārliecinātu tikai konkrēti aprēķini. 4 autobusi (kas būtu 1 tramvaja vietā, ņemot vērā tā ietilpību un to, ka tas kalpos 2x mazāk) diez vai izmaksā "1,2-1,6 miljoni Ls", turklāt, puse no to cenas ir jāmaksā tikai pēc 10 gadiem (kad pirmie 2 nolietojušies) - cik tur tramvajam par procentiem jau būs savācies?
Katrs automuss maksā vismaz 250 kEUR, un viņa ietilpība nav kā vienam dzīmbulim, tas tā - pārdomām...
Kārtējo reizi nelasi, bet tik raksti..
Pat ja autobuss ir 250 kEUR/gab, tad 2 gab ir tikai 0,5 milj EUR jeb 0,35 milj LVL pretstatā 1,2-1,6 milj EUR par tramvaju. Un otri 0,35 milj LVL par nākamiem autobusiem (pēc pirmo nolietošanās) būs jāmaksā tikai pēc 10 gadiem!
Tu naivais domā, ka visus šos loriņus pērk skaidrucī atšķolējot no čemodāna? Vai tomēr pērk gana ilgā kredītā...
Vēlreiz pierādi, ka lasīt neesi iemācījies. Vai arī no kreditēšanas neko nerubī.
Un cik % samaksāsi par n-reizes dārgāko tramvaju, kamēr autobusos jāiegulda mazāk un attiecīgi kredīts jāmaksā īsāku laiku >> mazāki % izdevumi!
Autobusiem ir arī tekošie izdevumi, kuri ir pietiekami lielāki! Izdevumus rada, ne tikai cena, un kredīta procenti.
Izdevumus rada arī ekspluatācijas izdevumi.
Ja jau autobusi būtu tik izdevīgi, tad NEKUR pasaulē nevienam neienāktu prātā būvēt tramvaja līnijas un sen tās tiktu nolikvidētas. Jautājums par to cik tas atmaksājas mūsu "pareizajā" ekonomik a - ir cits. Bet pie "pareizās" ekonomikas vairs nav svarīgi, tilts, autobusi, ceļu asfaltēšana, zāles sēšana vai dajebkas...
Palaidniex rakstīja: Katrs automuss maksā vismaz 250 kEUR, un viņa ietilpība nav kā vienam dzīmbulim, tas tā - pārdomām...
Eu – iekāp šovakar tramvajā un saskaiti un pēc tam busā, kurš ir tikai garmoška un nav tik garš kā tramvajs – Un neaizmirsti uzlikt cepurīti ar gumiju lai žoklis neatkrīt saskaitot rezultātu. Tramvajā pīķa stundā salien 100 cilvji pa diviem vagoniem, busā 150 vienā garmoškā, kas ir īsāka par tramvaju.
P.S. Nevajag jau salīdzināt tabureti ar kinozāli – dzeltenās maršrutkas škibletus ar divvagoni tramvaju – šajā gadījumā tiešām tramvajā vairāk cilvēku salīdīs kā tajā dzeltenajā kondicionierī…
Palaidniex rakstīja: Autobusiem ir arī tekošie izdevumi, kuri ir pietiekami lielāki! Izdevumus rada, ne tikai cena, un kredīta procenti.
Izdevumus rada arī ekspluatācijas izdevumi.
Ja jau autobusi būtu tik izdevīgi, tad NEKUR pasaulē nevienam neienāktu prātā būvēt tramvaja līnijas un sen tās tiktu nolikvidētas. Jautājums par to cik tas atmaksājas mūsu "pareizajā" ekonomik a - ir cits. Bet pie "pareizās" ekonomikas vairs nav svarīgi, tilts, autobusi, ceļu asfaltēšana, zāles sēšana vai dajebkas...
mhm… kātad… pieliec klāt tramvajam čehu inženieru algas, kuri apkalpos tramvaju garantijas laikā (algas maksā RS) pēc tam pēcgarantijas remontus un servispārtus tad redzēsim vai piekabespiedziņas buss ir lētāks vai dārgāks. Bams jau pats teica ka pie trolejbusiem dzīvo čehu brigāde – skrūvē po garanķiji za nashi ģengi…
Palaidniex rakstīja: Autobusiem ir arī tekošie izdevumi, kuri ir pietiekami lielāki! Izdevumus rada, ne tikai cena, un kredīta procenti.
Izdevumus rada arī ekspluatācijas izdevumi.
Ja jau autobusi būtu tik izdevīgi, tad NEKUR pasaulē nevienam neienāktu prātā būvēt tramvaja līnijas un sen tās tiktu nolikvidētas. Jautājums par to cik tas atmaksājas mūsu "pareizajā" ekonomik a - ir cits. Bet pie "pareizās" ekonomikas vairs nav svarīgi, tilts, autobusi, ceļu asfaltēšana, zāles sēšana vai dajebkas...
mhm… kātad… pieliec klāt tramvajam čehu inženieru algas, kuri apkalpos tramvaju garantijas laikā (algas maksā RS) pēc tam pēcgarantijas remontus un servispārtus tad redzēsim vai piekabespiedziņas buss ir lētāks vai dārgāks. Bams jau pats teica ka pie trolejbusiem dzīvo čehu brigāde – skrūvē po garanķiji za nashi ģengi…
Palaidniex rakstīja: Es nebrīnītos, ka pie busiem stāv turki...
A nu vot to nu gan es zinu 100% ka tur stāv mūsējie mechaniķi. Pie kam notiek servispārtu pārcelšana no viena busa uz otra tāpēc ka noliktavā vienkārši nava. Un kaudze ar jaunajiem šoferiem nezina kā vispābā motors uzbūvēts un iet pie mehaniķiem ar tekstu – man tur kautkas karājas…
Palaidniex rakstīja: Es nebrīnītos, ka pie busiem stāv turki...
A nu vot to nu gan es zinu 100% ka tur stāv mūsējie mechaniķi. Pie kam notiek servispārtu pārcelšana no viena busa uz otra tāpēc ka noliktavā vienkārši nava. Un kaudze ar jaunajiem šoferiem nezina kā vispābā motors uzbūvēts un iet pie mehaniķiem ar tekstu – man tur kautkas karājas…
Zāles pret stulbumu vēljoprojām nav atrastas...
kautgan - vai tāpēc kāds sliktāks modes pazinējs, kaut nezina, kā izskatās šujmašīna?
A čehi stāv pa garantiju... Paši sataisīja - paši par savu naudu lai labo...
Tu to zini droši????
Man gan ir cita informācija…
Padalies! :naac:
Un vispābā pasaules prakse ir tāda. Nepietiek ka nepērc megakrutu darbagaldu par megakrutu cenu. Tam komplektā parasti nāk meistari, kuri uzstāda, kuriem vislētākajā variantā transports un dzīvošana ir apmaksājama no pircēja puses, bet ja uzstādīšana nav aprunāta ligumā tad esi tik laipns un maxā algu uzstāditājiem…
Tas pulksteņu un TV remonts ir na šaru, bet tie dranduļeti nu gan nav padusē nesami un tikai loģiski ir ka garantijas skrūvētāju izmaksas ir uz RS rēķina. Es šaubītos ja nebūtu vēl citas informācijas, bet nu – ai nu ko tur vairs – lai tik skrūvē biļešu cenas…
Būs vairāk bespiļetnieku un mazāki iejēmumi, un galu galā pašā pīķī prodžekts nonāks līdz tam ka pats noēdīs savu infrastuktūru…
Tās ir tikai tavas domas, mani pārliecinātu tikai konkrēti aprēķini. 4 autobusi (kas būtu 1 tramvaja vietā, ņemot vērā tā ietilpību un to, ka tas kalpos 2x mazāk) diez vai izmaksā "1,2-1,6 miljoni Ls", turklāt, puse no to cenas ir jāmaksā tikai pēc 10 gadiem (kad pirmie 2 nolietojušies) - cik tur tramvajam par procentiem jau būs savācies?
Katrs automuss maksā vismaz 250 kEUR, un viņa ietilpība nav kā vienam dzīmbulim, tas tā - pārdomām...
Kārtējo reizi nelasi, bet tik raksti..
Pat ja autobuss ir 250 kEUR/gab, tad 2 gab ir tikai 0,5 milj EUR jeb 0,35 milj LVL pretstatā 1,2-1,6 milj EUR par tramvaju. Un otri 0,35 milj LVL par nākamiem autobusiem (pēc pirmo nolietošanās) būs jāmaksā tikai pēc 10 gadiem!
Tu naivais domā, ka visus šos loriņus pērk skaidrucī atšķolējot no čemodāna? Vai tomēr pērk gana ilgā kredītā...
Vēlreiz pierādi, ka lasīt neesi iemācījies. Vai arī no kreditēšanas neko nerubī.
Un cik % samaksāsi par n-reizes dārgāko tramvaju, kamēr autobusos jāiegulda mazāk un attiecīgi kredīts jāmaksā īsāku laiku >> mazāki % izdevumi!
Autobusiem ir arī tekošie izdevumi, kuri ir pietiekami lielāki! Izdevumus rada, ne tikai cena, un kredīta procenti.
Izdevumus rada arī ekspluatācijas izdevumi.
Ja jau autobusi būtu tik izdevīgi, tad NEKUR pasaulē nevienam neienāktu prātā būvēt tramvaja līnijas un sen tās tiktu nolikvidētas. Jautājums par to cik tas atmaksājas mūsu "pareizajā" ekonomik a - ir cits. Bet pie "pareizās" ekonomikas vairs nav svarīgi, tilts, autobusi, ceļu asfaltēšana, zāles sēšana vai dajebkas...
Varētu padomāt, ka tramvajam nav ekspluatācijas izdevumu.. sliedes, kontakttīkls etc.
Manuprāt, tramvajs vai autobuss - tas ir vairāk politisks nekā finansiāls jautājums.
Nav nekāds brīnums, ka jaunie neko nezin par dzinējiem un to uzbūvi. Videnes mācību kursā fizikas priekšmetā ,šķiet, 1 mācību stunda atvēlēta tēmai par dzinēju uzbūvi un darbību. un tas arī viss. Izņēmums ir specializetas lauku videnes, kur iekļauta mašinmācība. Bet, riktīgs pilsētnieks - jaunietis no šim lietām ni bum-bum. Nesen savas meitas draudziņu pie atvērta auto kapota nedaudz patestēju: džekam 19 gadi, mācās Turībā...bet par vieglā auto dzinēja uzbūvi un darbību poņas nekādas. Nepazīst ne gaisa filtru, ne ģeneratoru, ne citas motora detaļas. Vispār nav dzirdējis - kas ir inžektors... Laikam tikai akumulatoru pazina - teica, ka tur elektrība esot iekšā - lai uzmanoties !!!....Nudien nezinu, par ko skolotājiem algas šodien maksā, kā modernajās ģimenēs risinās sarunas starp tēvu un bērniem ? Nemaz nebrīnos, ka tie jaunie autobusnieki neko nejēdz. Reiz Zolitudes galapunktā arī novēroju situaciju, kad jauns šoferīts merša autobusam sānos izmisīgi meklēja dzinēja nodalījuma vāku un izskatījās pārsteigts, ka dzinējs atrodas aizmugurē...
IkdienasViesis rakstīja: Nav nekāds brīnums, ka jaunie neko nezin par dzinējiem un to uzbūvi. Videnes mācību kursā fizikas priekšmetā ,šķiet, 1 mācību stunda atvēlēta tēmai par dzinēju uzbūvi un darbību. un tas arī viss. Izņēmums ir specializetas lauku videnes, kur iekļauta mašinmācība. Bet, riktīgs pilsētnieks - jaunietis no šim lietām ni bum-bum. Nesen savas meitas draudziņu pie atvērta auto kapota nedaudz patestēju: džekam 19 gadi, mācās Turībā...bet par vieglā auto dzinēja uzbūvi un darbību poņas nekādas. Nepazīst ne gaisa filtru, ne ģeneratoru, ne citas motora detaļas. Vispār nav dzirdējis - kas ir inžektors... Laikam tikai akumulatoru pazina - teica, ka tur elektrība esot iekšā - lai uzmanoties !!!....Nudien nezinu, par ko skolotājiem algas šodien maksā, kā modernajās ģimenēs risinās sarunas starp tēvu un bērniem ? Nemaz nebrīnos, ka tie jaunie autobusnieki neko nejēdz. Reiz Zolitudes galapunktā arī novēroju situaciju, kad jauns šoferīts merša autobusam sānos izmisīgi meklēja dzinēja nodalījuma vāku un izskatījās pārsteigts, ka dzinējs atrodas aizmugurē...
Nubet - vai labam pavāram ir jāzina kā uzbūvēts televizor un kā strādā ledusskapis?
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA