Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Kas traucē reverso joslu izveidot uz VEF tilta tramvaju vietā?

Un kas esošajā sistēmā savādāks, ja neskaita to, ka sistēmu regulē ar ķieģeļiem un papildzīmi ar to darbības laiku, nevis ar reversās kustības luksaforiem?

Tramvajs maisās pa vidu.

Un vēl reizēm trikšķina pretīgi…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Kas traucē reverso joslu izveidot uz VEF tilta tramvaju vietā?

Un kas esošajā sistēmā savādāks, ja neskaita to, ka sistēmu regulē ar ķieģeļiem un papildzīmi ar to darbības laiku, nevis ar reversās kustības luksaforiem?

Tramvajs maisās pa vidu.

Un vēl reizēm trikšķina pretīgi…

Baigi bieži jams jau tur maisās...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Baigi bieži jams jau tur maisās...

Katras 5 minūtes…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Baigi bieži jams jau tur maisās...

Katras 5 minūtes…

kas tu par goņščiku, ja nespēj šķērsot tiltu 5 minūtēs?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Baigi bieži jams jau tur maisās...

Katras 5 minūtes…

kas tu par goņščiku, ja nespēj šķērsot tiltu 5 minūtēs?

Trafiks jau nav 2 mašīnas uz 1 kvadrātkilomertru…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Baigi bieži jams jau tur maisās...

Katras 5 minūtes…

kas tu par goņščiku, ja nespēj šķērsot tiltu 5 minūtēs?

Trafiks jau nav 2 mašīnas uz 1 kvadrātkilomertru…

un ja tramvaja nebūtu - par cik sekundēm ātrāk tiksi pāri tiltam?

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi. Aizņem daudz vietas pārved nenozīmīgu pasažieru daudzumu, priviliģēti salīdzinot ar citu sab. transportu.

VEF tilts apgrūtināta braukšana uz pilsētas galvenās ielas, Brīvības iela veselas divas joslas, kurās pilņigi netraucēti brauktu jebkurš sab.tranports atvēlēts vienam no tiem. Viena no centrālajām ielām - Kr.Barona faktiski izslēgta no transporta aprites dēļ tramvaja, Platums tāds pats kā Čaka, bet efektivitate?

Maskavas iela - divas potenciālas sab transporta joslas pilnīgi neizmantotas. Ganību dambis - tas pats.

Miera iela, Brasas tilts tas pats.

Tramvaja šobrīd aizņemto vietu var atvēlēt citam sab. transportam, kurš lētāk, ērtāk un elastīgāk aizvedīs vairak pasažieru. Nav tur jālaiž mašīnas, bet autobusi un trolejbusi (var arī paralēli tramvajam)

Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

BB rakstīja: Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi. Aizņem daudz vietas pārved nenozīmīgu pasažieru daudzumu, priviliģēti salīdzinot ar citu sab. transportu.

VEF tilts apgrūtināta braukšana uz pilsētas galvenās ielas, Brīvības iela veselas divas joslas, kurās pilņigi netraucēti brauktu jebkurš sab.tranports atvēlēts vienam no tiem. Viena no centrālajām ielām - Kr.Barona faktiski izslēgta no transporta aprites dēļ tramvaja, Platums tāds pats kā Čaka, bet efektivitate?

Maskavas iela - divas potenciālas sab transporta joslas pilnīgi neizmantotas. Ganību dambis - tas pats.

Miera iela, Brasas tilts tas pats.

Tramvaja šobrīd aizņemto vietu var atvēlēt citam sab. transportam, kurš lētāk, ērtāk un elastīgāk aizvedīs vairak pasažieru. Nav tur jālaiž mašīnas, bet autobusi un trolejbusi (var arī paralēli tramvajam)

Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.

Un kādā galamerķī plāno nokļūt izmantojot Barona ielu? Un cik izmaksās tās asfaltēšana?

Un, domāju, ka tramvajas pārvadā 3-4 REIZES vairāk pasažieru nekā nesabiedriskais autotransports - dienesta vi personiskie tr. līdzekļi.

Un ar ko piebāzīsi to pa nezcik miljoniem no 3 uz 4 joslām paplašinātās Maskavenes daļu - un par cik miljardiem asfaltēsi bruģēto maskavenes daļu, un kur tu brauksi pa to noasfaltēto maskaveni?

Un kam ganību dambī vajadzīgas 6 joslas esošo 4 vietā????

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un kam ganību dambī vajadzīgas 6 joslas esošo 4 vietā????

Normāls pārvads pār dzelceļu un ar 6 joslām būs kā būs…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tas būtu super – tur sastrēgumi beigtos momentā. Tas čimbulis uz sareni ir pilnīgi bezvērtīga lieta.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un kam ganību dambī vajadzīgas 6 joslas esošo 4 vietā????

Normāls pārvads pār dzelceļu un ar 6 joslām būs kā būs…

Kad pūcei aste ziedēs?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Tas būtu super – tur sastrēgumi beigtos momentā. Tas čimbulis uz sareni ir pilnīgi bezvērtīga lieta.

Nu tiem, kas dzīvo dpilī un nebrauc uz Rīgu - dajebkāds rīgas sabtranss ir pilnīgi pie vienas vietas...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Tas būtu super – tur sastrēgumi beigtos momentā. Tas čimbulis uz sareni ir pilnīgi bezvērtīga lieta.

Nu tiem, kas dzīvo dpilī un nebrauc uz Rīgu - dajebkāds rīgas sabtranss ir pilnīgi pie vienas vietas...

Tāds skats ka tu tramvaju esi redzējis tikai pa TV un bilžu grāmatās…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

D- Pilī arī ir tramvajs

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Tas būtu super – tur sastrēgumi beigtos momentā. Tas čimbulis uz sareni ir pilnīgi bezvērtīga lieta.

Nu tiem, kas dzīvo dpilī un nebrauc uz Rīgu - dajebkāds rīgas sabtranss ir pilnīgi pie vienas vietas...

Tāds skats ka tu tramvaju esi redzējis tikai pa TV un bilžu grāmatās…

Esmu arī izvizinājies ar to bričku, kuru vietēji mīļi sauc par Čugunku!

Un piekritīsi - d-piliešiem ir pajāt uz kurieni rīgā brauc autobuss vai tramvajs, viņus tas nekrata...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ar saviem D-pils tramvajiem vari pats nēsāties kā ar norakstītu duršlaku – te nav D-pils…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Ar saviem D-pils tramvajiem vari pats nēsāties kā ar norakstītu duršlaku – te nav D-pils…

Ne jau par D-pils tramvajiem ir runa, bet par to kā kurš vērta tā vai cita maršruta jēgu...

Man ir pajāt kāds sabtranss iet uz Bolderāju, jo turp nebraucu gandrīz vispār nekad.

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

BB rakstīja: Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi. Aizņem daudz vietas pārved nenozīmīgu pasažieru daudzumu, priviliģēti salīdzinot ar citu sab. transportu.

VEF tilts apgrūtināta braukšana uz pilsētas galvenās ielas, Brīvības iela veselas divas joslas, kurās pilņigi netraucēti brauktu jebkurš sab.tranports atvēlēts vienam no tiem. Viena no centrālajām ielām - Kr.Barona faktiski izslēgta no transporta aprites dēļ tramvaja, Platums tāds pats kā Čaka, bet efektivitate?

Maskavas iela - divas potenciālas sab transporta joslas pilnīgi neizmantotas. Ganību dambis - tas pats.

Miera iela, Brasas tilts tas pats.

Tramvaja šobrīd aizņemto vietu var atvēlēt citam sab. transportam, kurš lētāk, ērtāk un elastīgāk aizvedīs vairak pasažieru. Nav tur jālaiž mašīnas, bet autobusi un trolejbusi (var arī paralēli tramvajam)

Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.

Un kādā galamerķī plāno nokļūt izmantojot Barona ielu? Un cik izmaksās tās asfaltēšana?

Un, domāju, ka tramvajas pārvadā 3-4 REIZES vairāk pasažieru nekā nesabiedriskais autotransports - dienesta vi personiskie tr. līdzekļi.

Un ar ko piebāzīsi to pa nezcik miljoniem no 3 uz 4 joslām paplašinātās Maskavenes daļu - un par cik miljardiem asfaltēsi bruģēto maskavenes daļu, un kur tu brauksi pa to noasfaltēto maskaveni?

Un kam ganību dambī vajadzīgas 6 joslas esošo 4 vietā????

Skaidroju. Tramvajs šobrīd ir priviliģēts attiecībā pret citu sab.transportu. T.i. risinājums ir tramvaja aizņemtajā vietā sabiedriskā transporta josla.

Uz kurieni brauk pa Barona ielu ir visai padīvains jautājums, piemēram t/c Centrs un Vecrīga, Nacionālā bibliotēka, LU Ekonomikas fakultāte, s/n Daugava un visai daudz citu vairāk vai mazāk svarīgu iestāžu un ēku. Bez tam labs ceļš (ja nebūtu tramvaja), pa kuru nokļūt no centra uz VEF vai Zemitānu tilta vai virzienā uz Deglava tiltu. Vispār viena centrālajām un dzīvākajām Rīgas ielām.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

BB rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

BB rakstīja: Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi. Aizņem daudz vietas pārved nenozīmīgu pasažieru daudzumu, priviliģēti salīdzinot ar citu sab. transportu.

VEF tilts apgrūtināta braukšana uz pilsētas galvenās ielas, Brīvības iela veselas divas joslas, kurās pilņigi netraucēti brauktu jebkurš sab.tranports atvēlēts vienam no tiem. Viena no centrālajām ielām - Kr.Barona faktiski izslēgta no transporta aprites dēļ tramvaja, Platums tāds pats kā Čaka, bet efektivitate?

Maskavas iela - divas potenciālas sab transporta joslas pilnīgi neizmantotas. Ganību dambis - tas pats.

Miera iela, Brasas tilts tas pats.

Tramvaja šobrīd aizņemto vietu var atvēlēt citam sab. transportam, kurš lētāk, ērtāk un elastīgāk aizvedīs vairak pasažieru. Nav tur jālaiž mašīnas, bet autobusi un trolejbusi (var arī paralēli tramvajam)

Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.

Un kādā galamerķī plāno nokļūt izmantojot Barona ielu? Un cik izmaksās tās asfaltēšana?

Un, domāju, ka tramvajas pārvadā 3-4 REIZES vairāk pasažieru nekā nesabiedriskais autotransports - dienesta vi personiskie tr. līdzekļi.

Un ar ko piebāzīsi to pa nezcik miljoniem no 3 uz 4 joslām paplašinātās Maskavenes daļu - un par cik miljardiem asfaltēsi bruģēto maskavenes daļu, un kur tu brauksi pa to noasfaltēto maskaveni?

Un kam ganību dambī vajadzīgas 6 joslas esošo 4 vietā????

Skaidroju. Tramvajs šobrīd ir priviliģēts attiecībā pret citu sab.transportu. T.i. risinājums ir tramvaja aizņemtajā vietā sabiedriskā transporta josla.

Uz kurieni brauk pa Barona ielu ir visai padīvains jautājums, piemēram t/c Centrs un Vecrīga, Nacionālā bibliotēka, LU Ekonomikas fakultāte, s/n Daugava un visai daudz citu vairāk vai mazāk svarīgu iestāžu un ēku. Bez tam labs ceļš (ja nebūtu tramvaja), pa kuru nokļūt no centra uz VEF vai Zemitānu tilta vai virzienā uz Deglava tiltu. Vispār viena centrālajām un dzīvākajām Rīgas ielām.

Un no kurienes braukt? Kas traucē patreiz pa to pašu Barona ielu aizbraukt līdz Vecrīgai? hick: Un kur tu pie tās bibliotēkas vai t/c Centrs vai vēlkurtur to savu lamatu atstāsi?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

un tākā sabrtransa josla būtu mazāk priviliģēts un vairāk pārējiem pieejams pasākums?

Pa sabtransa joslu var braukt tikai krustojumu tuvumā, bet pa sliedēm tikai tur, kur pa tām aizliegts braukt...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nauda samaksāta bet jaunā tramvaja kā nav tā nav Rīgā. Laikam būs aizmirsuši uzbūvēt

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu tak martā jau jaunie tramvaji drūzmējas Rīgas ielās. Tāpēc tādi sastrēgumi… Atnāca uzreiz visi pieci…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

6to tramvaju taisās pārdēvēt par 66.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Nauda samaksāta bet jaunā tramvaja kā nav tā nav Rīgā. Laikam būs aizmirsuši uzbūvēt

Nē, viss notiek, pirmais Rīgas eksemplārs ir saskrūvēts un izmēginats, tas pat brauc pats

Pašlaik rūpnīcā notiek tā sagatavošana transportēšanai uz Rīgu. Iespējams ar prāmi līdz Vecmilgrāvim.

Vedīs apm. šādi - www.plzensketramvaje.cz/...

Rūpnīcai ir tikai viens šāds treileris.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Tas būtu super – tur sastrēgumi beigtos momentā. Tas čimbulis uz sareni ir pilnīgi bezvērtīga lieta.

Tur- tas ir kur? Sarkandaugavā sastrēgumus rada pārbrauktuves nevis tramvajs un paši mugursomu laimīgie īpašnieki, kuri tā vietā lai brauktu kamēr pārbrauktuve ir vaļā laiž laukā no visām ieliņām līdējus...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti