Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA
Pirmie zemās grīdas tramvaji Rīgā būs jau pēc nepilna gada - 2010.gada martā, šodien Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputātus informēja pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" attīstības direktors Igors Volkinšteins.
Nu skatīsimies vai pa tām 3 nedēļām kāds brīnums parādīsies uz Rīgas sliedēm
Pirmie zemās grīdas tramvaji Rīgā būs jau pēc nepilna gada - 2010.gada martā, šodien Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputātus informēja pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" attīstības direktors Igors Volkinšteins.
Nu skatīsimies vai pa tām 3 nedēļām kāds brīnums parādīsies uz Rīgas sliedēm
Nu neticu, ka tas parādīsies testa versijā atrāk par maiju/jūniju...
IkdienasViesis rakstīja: Uzskatu, ka būtu pēdējais laiks lidotgribētājiem atvērt jaunu foruma lapu: Trakās lidmašinas un piloti...
Tramvaju problemu krustošana ar lidmašinu lietām izskatās samērā muļķīga un neadekvata. "Tramvaju lietu problēmas" kas ir sķietami aktualas arī vairumam iauto lasītāju tiek nosegtas ar neadekvatu un pastulbu avio spamu....Reali ir jau pienācis marts - laiks, kad faktiski Rīgā jāparādās Pirmajam jaunajam džimbulim. Ne velti par šim probzām jau vairāk nekā 60 datorlapas forumā jau ir sarakstītas. Gaidīsim kādu ziņu no Bama par iespējamo jaunā trambuļa ierašanos Rīgā. Domāju, ka itin daudz iauto lasītāju ar interesi dotos uz depo to braucamo apskatīt.
Un kā tieši Tev traucē tramvajs? Kā konkrēti viņš tev traucē dzīvi, kur tieši tev tas tramvajs spiež?
uupis rakstīja: Cilvēkiem ar augumu virs 1,7 metri tramvajos nav ko darīt… Ja stāvi kājās tad saliecies kā jautājuma zīme, ja gribi sēdēt – tad perpendikulāri braukšanas virzienam – jo paralēli starp beņķiem nesalaužot nav iespējams ielocīt kājas…
Jocīgi Tev tie 1,70...
Nu nezinu es vienreiz pamēģināju ar saviem metrseptiņdesmit pieci ierūmēties starp dubultajiem beņķiem… Kājas atdurās priekšējā beņķī, ceļus kopā nevar savilkt, poza kurā jūties beņķī arī kaut kāda 8-simtikriņģeļastoņi no jogu grāmatām… … un pie visā tā vēl kratās visu laiku… … brīnos kā klaustrofobija nepiemetās…
Tev 1,7 ir garumā vai platumā ?
Tam nav nozīmes ne tā ne šitā tajos beņķos nevar ierūmēties…
Atliek vienīgi cerēt ka jaunajā (zemās grīdas) megadārgajā brīnumā varēs iekāpt 2 metrīgi cilvēki un justies normāli, nevis tā kā fraņču plastmasas brīnumā vai japānī, kuri paredzēti priekš auguma metrs 65 ar hūti…
IkdienasViesis rakstīja: Uzskatu, ka būtu pēdējais laiks lidotgribētājiem atvērt jaunu foruma lapu: Trakās lidmašinas un piloti...
Tramvaju problemu krustošana ar lidmašinu lietām izskatās samērā muļķīga un neadekvata. "Tramvaju lietu problēmas" kas ir sķietami aktualas arī vairumam iauto lasītāju tiek nosegtas ar neadekvatu un pastulbu avio spamu....Reali ir jau pienācis marts - laiks, kad faktiski Rīgā jāparādās Pirmajam jaunajam džimbulim. Ne velti par šim probzām jau vairāk nekā 60 datorlapas forumā jau ir sarakstītas. Gaidīsim kādu ziņu no Bama par iespējamo jaunā trambuļa ierašanos Rīgā. Domāju, ka itin daudz iauto lasītāju ar interesi dotos uz depo to braucamo apskatīt.
Un kā tieši Tev traucē tramvajs? Kā konkrēti viņš tev traucē dzīvi, kur tieši tev tas tramvajs spiež?
Pats neesi saspiedies, visur mēģinot aizstāvēt pastāvošo kārtību un dedzīgi cenšoties katrā komentārā atrast kam oponēt?
Kur te IkdienasViesis kaut ko minēja, ka viņam traucētu tramvajs? Pafiltrē IV komentus šajā topikā 15-20 lpp - var nojaust, ka IV jaunos tramvajus gaida kā mazs puišelis dzimšanas dienas dāvanu!
Palaidniex rakstīja: Kā konkrēti viņš tev traucē dzīvi, kur tieši tev tas tramvajs spiež?
Elementāri – uz VEF un Akmens tiltiem – lielāks traucēklis nav manīts ne pāgājušajā ne arī šajā gadsimtā…
Nečakarējies - brūģi ar sliedēm novākt no tā tilta - nereāli - vai nezini cik izmaksāja dienvidu tilts?
Pat ja novāc tramvaju abos virzienos uz tā tilta nekas tāpat nemainīsies...
Tur principiāli tilta caurlaidība ir ānī...
Labi - tilts būs nosacītās 4 joslās, un? Vienā virzienā būš korķis mazliet tālāk - pie Pērnavas ielas krusta, otrā pie Vairoga/Biķernieku krustiem...
Tas neatrisinās stūķi kā tādu, tikai pārcels stūķi uz citu vietu, tākā...
Interesanti, kāpēc tad tagad korķis stāv abās pusēs tieši pirms tilta, ja reiz problēma ir Brīvības un Pērnavas vai Vairogu ielas krusts?
Jā jā- kā tad - stūķis uz centru ir tikai un vienīgi pirms tilta - pēc tilta korķa vairs nav... Kā tad...
Nu novāks tramvaju - tāpat to tiltu neviens neasfaltēs, jo tas lūk esot kādstur megapiemineklis...
Ja jau tramvajsliedes varēje ielikt betona bruģītī, tad varēja jau arī noasfaltēt bezsliežu transporta joslas...
Pilnas 4 joslas tur nekādi nesanāk.
Vienkārši cilvēki paši nesaprot kā to tiltu lietot - no rīta saprot, ka var braukt 2 joslās, bet ko tas līdz aiz tilta pie pirmā luksiņa viss nosprūst...
A vakarā uz katru, kas izmanto iespējo no 16:00 līdz cikiem tur braukt pa sliedēm, vairums pirmajā joslā braucēju nolūr kā uz agresīvu valsts nodevēju...
Man tramvajs kā tāds netraucē! Jā ir 5-6 vietas, kur varēja būt BŪTISKI labāk sakārtota sliežu klātnes šķērsošana autotransportam, bet pa lielam - lai jau brauc!
Pamatā problēma ir tilta caurlaidība + bruģis + sliedes, kas nav līmenī ar bruģi. Pērnavas un Vairoga ielu krustojumi visticamāk ir pārregulējami, ja reiz tilts nebūtu vairs šķērslis.
Bet nu tilts un satiksmes organizācija uz tā ir pilnīgs gimorojs. No centra puses reāli 4 joslas saspiežas pusotrā - 2 no Brīvības ielas (kur 1 joslu bloķē autobusu/trolejbusu pietura), 2 joslas no Barona ielas (auto + džimbulis). Uz tilta satiksmi bloķē trolejbuss, jo čubina lēnām bruģa dēļ. Aiz tilta satiksmi bloķē tie, kas nogriežas uz Dominu un lien ārā no Dominas. Pie VEFa - "vaļējā" tramvaja pietura
--> tātad daļējs risinājums būtu:
1. nomainīt bruģi pret asfaltu un iestrādāt sliedes līmenī (es nezinu, vai tilta konstrukcija to atļauj)
2. grūti pateikt, ko darīt ar trolejbusu pieturu, jo vietas tur maz, varbūt viss sabtranss posmā no Pēnavas ielas līdz tiltam ir jāsadzen uz Barona ielas.
3. aizliegt labo pagriezienu uz Dominu aiz tilta, lai griežas pa Ūnijas ielu.
4. Tramvajam pie VEFa uztaisīt "peroniņu", kas nozīmē Brīvības ielas "apliekšanu" apkārt pieturai, jo vietas ta maz.
VEF tiltu pārbūvēs tikai par kādu miljardu, bruģi pret asfaltu nomainīs par tikai 0,7 miljardiem.
ja nemākam ielāgot cikos drīkst braukt 2 joslās vienā otrā virzienā un kamēr krustojumu caurlaidība Brīvības Barona un Brīvības Pērnavas būs kāda būs - nekas nemainīsies - ir tur tas tramvajs vai nav.
Un tas murgs par labā pagrieziena aizlieģšanu, par visu sabtransu uz baronielas... Mnde...
Palaidniex rakstīja: Vaiga -= ar to visu ir par maz
VEF tiltu pārbūvēs tikai par kādu miljardu, bruģi pret asfaltu nomainīs par tikai 0,7 miljardiem.
ja nemākam ielāgot cikos drīkst braukt 2 joslās vienā otrā virzienā un kamēr krustojumu caurlaidība Brīvības Barona un Brīvības Pērnavas būs kāda būs - nekas nemainīsies - ir tur tas tramvajs vai nav.
Un tas murgs par labā pagrieziena aizlieģšanu, par visu sabtransu uz baronielas... Mnde...
Murgs ne murgs, es aprakstīju, kur aizķeras satiksme un piedāvāju pirmo iespējamo risinājumu, kas ienāca galvā, nepretendējot uz gada labāko piedāvājumu Tagad iedomājos, ka sabtransa vajadzībām var nahrenizēt to trijstūri, kur brīvībene ar baroneni sanāk kopā, tuk tur kaut kāda svaiga būda uzbetonēta.
Atliek cerēt, ka atbildīgajos dienestos pieņems darbā kādu, kurš izdomās kaut vai kādu primitīvu risinājumu, pretstatā nekādiem risinājumiem šobrīd.
Par braukšanu pa sliedēm Tev ir pilnīga taisnība. Par miljoniem - arī, lai gan pēc manām pieticīgajām domām, pietiktu ar daudz mazāku summu, ja kāds aizdomātos uz remontu aizdzīt simts "simtlatniekus" ar lāpstām un laužņiem.
Palaidniex rakstīja: Vaiga -= ar to visu ir par maz
VEF tiltu pārbūvēs tikai par kādu miljardu, bruģi pret asfaltu nomainīs par tikai 0,7 miljardiem.
ja nemākam ielāgot cikos drīkst braukt 2 joslās vienā otrā virzienā un kamēr krustojumu caurlaidība Brīvības Barona un Brīvības Pērnavas būs kāda būs - nekas nemainīsies - ir tur tas tramvajs vai nav.
Un tas murgs par labā pagrieziena aizlieģšanu, par visu sabtransu uz baronielas... Mnde...
Murgs ne murgs, es aprakstīju, kur aizķeras satiksme un piedāvāju pirmo iespējamo risinājumu, kas ienāca galvā, nepretendējot uz gada labāko piedāvājumu Tagad iedomājos, ka sabtransa vajadzībām var nahrenizēt to trijstūri, kur brīvībene ar baroneni sanāk kopā, tuk tur kaut kāda svaiga būda uzbetonēta.
Atliek cerēt, ka atbildīgajos dienestos pieņems darbā kādu, kurš izdomās kaut vai kādu primitīvu risinājumu, pretstatā nekādiem risinājumiem šobrīd.
Par braukšanu pa sliedēm Tev ir pilnīga taisnība. Par miljoniem - arī, lai gan pēc manām pieticīgajām domām, pietiktu ar daudz mazāku summu, ja kāds aizdomātos uz remontu aizdzīt simts "simtlatniekus" ar lāpstām un laužņiem.
Naivais - tu iegūtu aplauztu simtlatnieku aplauztuy laužņu bagātinātu 5zvaigžņu bezceļam līzīgu asfaltu...
A par miljoniem - laikam esi aizmirsis kādā valstī dzīvo...
uupis rakstīja: Kas traucē reverso joslu izveidot uz VEF tilta tramvaju vietā?
Un tramvajus palaist pa tilta apakšu, ar piekārtajām sliežu sistēmām.
Nu tak bija vel pagājušogad tramvajniekiem mega-prodžekts izrakties zem zemes un palaist tos dzelžu ratus tur zem zemes, sliedēm un tilta!
Ātrāk tik vajag sākt rakt!
Pļā, bet es nevaru iedomāties, kas par haosu sāksies, kad Gaisa tiltu uz rakšanas brīdi(gadiem 2-3) aizklapēs ciet... Jau tagad Brasas truba paralizēja pusrīgu, nu kur nu vēl ciet esošs Gaisa tilts...vienīgā izeja-emigrācija uz remonta laiku
uupis rakstīja: Kas traucē reverso joslu izveidot uz VEF tilta tramvaju vietā?
Un kas esošajā sistēmā savādāks, ja neskaita to, ka sistēmu regulē ar ķieģeļiem un papildzīmi ar to darbības laiku, nevis ar reversās kustības luksaforiem?
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA