uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Kāda mārrutka pēc Tavai mašīnai ir bremžu diski?
Tāpēc ka nav sliežu – būtu sliedes – bremsētu ar pedāli pret sliedi…
Izskatās, ka patreiz bremzē ar enkuru...
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Kāda mārrutka pēc Tavai mašīnai ir bremžu diski?
Tāpēc ka nav sliežu – būtu sliedes – bremsētu ar pedāli pret sliedi…
Izskatās, ka patreiz bremzē ar enkuru...
nez kāpēc to džimbuli ar vilcienu nevar vest?
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Khm - tu, kad pirki savu mašīnu, tev cenā bija ierīkota arī treļa cena, kas to piegādāja līdz pārdošanas vietai?
A kurā (muhahahahahah) autoplacī vai veikalā tu esi redzējis cenrādi autombīlim – 30 000 ē + treileris 1000 ē…
Es neesmu, bet Hippy laikam tieši tā visus savus īpašumā esošos/bijušos pepelacus ir pircis...
Cik noprotu - tāds tas trelis škodas rūpnīcai ir savs un tā ar tā palīdzību to džīmbu tikai piegādā JEBKURAM pasūītājam, lai garantētu nonākšanu piegādes adresē atbilstošā kvalitātē un nevienam to netaisās pārdot...
Bet Rīgas pilsētai jau nepiegādās vienu čimbuli Viņi pavisam ir plānoti 20-mit līdz novembrim. Tad kādā veidā viņi ar vienu treili visus divdesmit līdz novembrim dabūs šeit ar vienu treili ?
Tāpēc jau saku ka čimbuļa cena ir tik augsta ka viņi pasūtīs vaairākus treiļus. Un tas šoreiz jau izskatās uz mūsu dārgo čimbuļu rēķina.
smaidiigais rakstīja: nez kāpēc to džimbuli ar vilcienu nevar vest?
droši vien uz viena vagona nesarūmējas, + vēl vagonam jāmaina riteņi uz polijas/lietuvas robežas - tomēr sliežu platums jevropā cits...
un pa ūdeni skaitoties vislētāk...
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Khm - tu, kad pirki savu mašīnu, tev cenā bija ierīkota arī treļa cena, kas to piegādāja līdz pārdošanas vietai?
A kurā (muhahahahahah) autoplacī vai veikalā tu esi redzējis cenrādi autombīlim – 30 000 ē + treileris 1000 ē…
Es neesmu, bet Hippy laikam tieši tā visus savus īpašumā esošos/bijušos pepelacus ir pircis...
Cik noprotu - tāds tas trelis škodas rūpnīcai ir savs un tā ar tā palīdzību to džīmbu tikai piegādā JEBKURAM pasūītājam, lai garantētu nonākšanu piegādes adresē atbilstošā kvalitātē un nevienam to netaisās pārdot...
Bet Rīgas pilsētai jau nepiegādās vienu čimbuli Viņi pavisam ir plānoti 20-mit līdz novembrim. Tad kādā veidā viņi ar vienu treili visus divdesmit līdz novembrim dabūs šeit ar vienu treili ?
Tāpēc jau saku ka čimbuļa cena ir tik augsta ka viņi pasūtīs vaairākus treiļus. Un tas šoreiz jau izskatās uz mūsu dārgo čimbuļu rēķina.
Tu nu gan mums zibenssellis no aprīļa līdz novembrim spēj tikai vienu reizi aizbraukt no Čehijas līdz Rīgai...
un atpakaļto treli nedrīkst sūtīt nekāda gadījumā, tas jākrauj sētā stūrī un nākamais jākrauj čupā uz ta virsū...
HIPPY rakstīja: Viņi pavisam ir plānoti 20-mit līdz novembrim. Tad kādā veidā viņi ar vienu treili visus divdesmit līdz novembrim dabūs šeit ar vienu treili ?
Līdz novembrim ir 7 mēneši - kādas problēmas 1 mēnesī atvest 3 tramvajus? Prāmis kursē vairākas reizes nedēļā.
Palaidniex rakstīja:
smaidiigais rakstīja: nez kāpēc to džimbuli ar vilcienu nevar vest?
droši vien uz viena vagona nesarūmējas, + vēl vagonam jāmaina riteņi uz polijas/lietuvas robežas - tomēr sliežu platums jevropā cits...
un pa ūdeni skaitoties vislētāk...
lētāk ira paºaut no nigērijas kādu žūksnīti ar nesējiem un jamie visus tos džimbuļus godīgi kolonnā atnesīs un nostutēs maskavas ielas depo uz sliedēm
Pirmais rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
smaidiigais rakstīja: nez kāpēc to džimbuli ar vilcienu nevar vest?
droši vien uz viena vagona nesarūmējas, + vēl vagonam jāmaina riteņi uz polijas/lietuvas robežas - tomēr sliežu platums jevropā cits...
un pa ūdeni skaitoties vislētāk...
lētāk ira paºaut no nigērijas kādu žūksnīti ar nesējiem un jamie visus tos džimbuļus godīgi kolonnā atnesīs un nostutēs maskavas ielas depo uz sliedēm
ir sūdi - jevropijas cilvēktiesību specialisti pateiks, ka tas ir nelegālais darbaroku imports un esot necilvēcīgi darba apstākļi un tiekot pārkāpti darba aizsardzības noteikumi utt, utjpr... karoč tādā ānī sanāks...
nu, riteņus tur maina tekoši un ne jau vienam vilcienam vien, bet tas tā. Ja šiem vieglāk ar treileri tad lai ved.
Ar ko var aizbraukt uz Tapešu ielu? Ar ko uz Mīlgrāvi? Uz Mežaparku?
Tapešu ir 2.tramvaja galā, t.i. pie slokas ielas pārbrauktuves , tur tiešām nav cita sabiedriskā, izņemot visu, kas iet pa slokas ielu
Palaidniex rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
smaidiigais rakstīja: nez kāpēc to džimbuli ar vilcienu nevar vest?
droši vien uz viena vagona nesarūmējas, + vēl vagonam jāmaina riteņi uz polijas/lietuvas robežas - tomēr sliežu platums jevropā cits...
un pa ūdeni skaitoties vislētāk...
lētāk ira paºaut no nigērijas kādu žūksnīti ar nesējiem un jamie visus tos džimbuļus godīgi kolonnā atnesīs un nostutēs maskavas ielas depo uz sliedēm
ir sūdi - jevropijas cilvēktiesību specialisti pateiks, ka tas ir nelegālais darbaroku imports un esot necilvēcīgi darba apstākļi un tiekot pārkāpti darba aizsardzības noteikumi utt, utjpr... karoč tādā ānī sanāks...
tik un tā nigeram ir nigera vieta
smaidiigais rakstīja: nez kāpēc to džimbuli ar vilcienu nevar vest?
Nevar. dzelzceļam nav tik garu vagonu. Čehi paši no Rūpnīcas Pilzenē un Prāgu tramvajus ved ar autotreileriem.
IkdienasViesis rakstīja: Izskatās,ka ar to treileri tas tramis čehiem jāaizved uz kādu Vācijas vai Polijas ostu, pēc tam ar prāmi līdz Rīgai. Diezgan jau sarežģīta tāda smagsvara kravas transportēšana. Droši vien ,ka viss tas jaunā trambuļa sastāvs (3 daļas) uz 50-60 tonnām varētu vilkt. Iespējams, ka pat vēl vairāk. Pašreizējā tatra, šķiet, sver ap 30 tonnām. Kur tad Rīgā viņu izkraut - tikai depo teritorijā.
Izkraus pie gaisa tilta, kur jaunā iebrauktuve zem tā. Tur ir taisns, garš gabals.
Kādas 30 tonnas?
Tukšs vagons sver 17t. Jaunais tagad jau ap 35t, jo pirmais izmēģinājuma ex. bija iznācis par smagu, tapēc ražošana un palaišana pat Prāgā ir iekavējusies. Pragā pirmais 15T ar pasažieriem brauks aprilī, pie mums-hvz. Ja čehi pie tādiem tramvajiem jau ir pieradināti, tad mūsejiem tas būs pilnīgs kosmoss...Tam visu dara bortdators, koroče, nezinu, kas tos te remontēs, kad tiem beigsies garantija
Mūsdienu datorizētos audi, bmw un merseds tak remontē... kur problēma?
vispār varētu ņemt un uzmetināt no trubām zemu karkasu, nu tā lai sanāktu zemāka grīda kā zembºidas džimbulim, pielikt riteņus, iejūgt katrā tačkā 20 nigerus....
p.n.
ja kāds vēlas, var braukt bez maksas, tikai jāiet nigeriem palīgā stumt to kulbu
Bams rakstīja:
smaidiigais rakstīja: nez kāpēc to džimbuli ar vilcienu nevar vest?
Nevar. dzelzceļam nav tik garu vagonu. Čehi paši no Rūpnīcas Pilzenē un Prāgu tramvajus ved ar autotreileriem.
kas viņu lokanajā vietā uz transporta laiku nevar atkabnāt?
esu vilcies pa poliju 100 km aiz šitāda treilera ul lamājis no panckām ārā ko šis neapstājas un nepalaiž visu varzu garām. Un tas bij' pa ceļu ar 2 joslām... Gribētu apstīties kā šis caur Ķekavu kratīsies sev ratus nost lauzdams
smaidiigais rakstīja:
Bams rakstīja:
smaidiigais rakstīja: nez kāpēc to džimbuli ar vilcienu nevar vest?
Nevar. dzelzceļam nav tik garu vagonu. Čehi paši no Rūpnīcas Pilzenē un Prāgu tramvajus ved ar autotreileriem.
kas viņu lokanajā vietā uz transporta laiku nevar atkabnāt?
esu vilcies pa poliju 100 km aiz šitāda treilera ul lamājis no panckām ārā ko šis neapstājas un nepalaiž visu varzu garām. Un tas bij' pa ceļu ar 2 joslām... Gribētu apstīties kā šis caur Ķekavu kratīsies sev ratus nost lauzdams
iespējams , ka caur ķekavtown nebūs jākratās. prāmji iekš Lettland piestāj Lembergcity, Seskachevanā un Šlesakovskā
Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Izskatās,ka ar to treileri tas tramis čehiem jāaizved uz kādu Vācijas vai Polijas ostu, pēc tam ar prāmi līdz Rīgai. Diezgan jau sarežģīta tāda smagsvara kravas transportēšana. Droši vien ,ka viss tas jaunā trambuļa sastāvs (3 daļas) uz 50-60 tonnām varētu vilkt. Iespējams, ka pat vēl vairāk. Pašreizējā tatra, šķiet, sver ap 30 tonnām. Kur tad Rīgā viņu izkraut - tikai depo teritorijā.
Izkraus pie gaisa tilta, kur jaunā iebrauktuve zem tā. Tur ir taisns, garš gabals.
Kādas 30 tonnas?
Tukšs vagons sver 17t. Jaunais tagad jau ap 35t, jo pirmais izmēģinājuma ex. bija iznācis par smagu, tapēc ražošana un palaišana pat Prāgā ir iekavējusies. Pragā pirmais 15T ar pasažieriem brauks aprilī, pie mums-hvz. Ja čehi pie tādiem tramvajiem jau ir pieradināti, tad mūsejiem tas būs pilnīgs kosmoss...Tam visu dara bortdators, koroče, nezinu, kas tos te remontēs, kad tiem beigsies garantija
Paga paga kā tad ar RS priekšniecības solījumiem??? Par tukšiem solījumiem saņemt 6 tk mēnesī??? Tad es arī varu būt par RS priekšnieku. A kas? Smucki parunā, visi aplaudē un smaida un pēc tam noplātam rokas – tā sanāca…
Tad tagad jautājums – Ko Bams aizstāv? Melus? Vai sociālo sfēru?
Bams rakstīja: Tam visu dara bortdators, koroče, nezinu, kas tos te remontēs, kad tiem beigsies garantija
Paga paga – kurš te plēsa drēbes ka tas ir vislētākais un visekonomiskākais transportlīdzeklis un izmaksā lētāk nekā buss vai trollejs??
Un tagad izrādās ka importēs no Čehijas inženierus kuri pēc garantijas beigām skrūvēs un programmēs tos skapjus par 6 tk mēnesī…
Bet vienalga vislētākā miza…
Sretsked rakstīja: Tikmēr visi,kam ir labi 'gali' kāsīs no tautas piķi. Kas tur neskaidrs ?? Ir ilūzijas,ka būs citādi ? Šie vienkārši ņirdz sejā un saņem algu.
Atkāpe no tēmas. Andrītis jau sapratis ka nevar tikai izslaukumu uz papīra palielināt – musorovozi naudu nenesīs jo cilvēkiem nav ko samaksāt par šo servīzi – tāpēc jau plēšas atpakaļ un sloās savest visu atpakaļ parezā kārtībā…
Bet kamēr pārējie slaucēji to sapratīs???
Bams rakstīja:
Ja palukojas uz cipariem, tad Rīgā ar tramvajiem tiek pārvadāti apm. 30% pasažieru, ar trolejiem ap 33%, bet pārējie ar busiem. Tatad apmēram vienāds daudzums. Taču šo 1/3 autobusus vajag ap 450gab.,(kas ir 1350 šoferu) trolejbusus ap 300gab., (kas ir ap 900 vadītāju), bet tramvaji to paveic ar 252 vagoniem, kuriem vajag tikai ap 380 vadītāju, jo trami ir sakabināti pa divi vagoni.
Saliekot kopā, kādas naudas gadā aiziet personāla uzturēšanai, ir skaidri redzams, kuram transporta veidam ir priekšrocība.
Tā jau tie cipari tev smuki, tikai, manuprāt, pauž vienpusēju "taisnību", noklusējot citus apsvērumus.
Man tāda aizdoma, ka tramvaju infrastruktūras izveidošana ir visdārgākā (sliedes, vadi, elektrība, depo/serviss etc.), tad nāk trolejbusi (viss tas pats, bez sliedēm) un beigās - autobusi, līdz ar ko priekšstats par kāda transporta priekšrocību ir visai virspusējs.
Elektrība, varbūt, ir lētāka par dīzeli (vismaz tā dzirdēju runājam kontekstā ar elektro vs dīzeļ vilcieniem), bet vienkārši runājot- tramvajs brauc tur, kur tas pad.laikos ir uzbūvēts, trolejbuss apkalpo drusku tālākas nomales un tālāk jau lieto autobussus visur, kur nesniedzas tramvaju/tolejbusu tīkli.
Pēdējā laikā nav dzirdēts, ka būtu atklāts kāds jauns tramvaja maršruts, vai izbūvēta/pagarināta trolejbusu līnija (kaut kas minimāli ir darīts, bet vērā neņemamā apjomā), tad rodas jautājums- ja reiz tramvajs ir tik mega izdevīgs, kāpēc RS neaizstāj ar to citus sabtransus?
Gribētu redzēt aprēķinus, cik izmaksātu, teiksim, 3. autobusa (Pļavnieki - Bolderāja) līnijas aizstāšana ar tramvaju... un ja vēl tas būtu jaunais, zemās grīdas ar īpašajām prasībām pret sliedēm un vadiem/pārmijām, tad cik gadiem ar to naudu pietiktu autobusiem degvielai/servisam, un vai pa šo laiku jaunie tramvaji nebūtu tiktāl nolietojušies, ka atkal jāveic mega investīcijas parka/sliežu atjaunošanā?!
Par autobusu/tramvaju vadītāju skaitu- rupji ņemot autobusu vadītāji ir par 1000 vairāk kā tramvaju, cik tas būtu papildu izmaksas gadā? Cik varētu izmaksāt viens autobusa vadītājs mēnesī, ar visiem nodokļiem - kādi 1000Ls max. Tātad: 1000gab x 1000Ls x 12mēn =12 milj. Ls gadā, bet, cik miljardus izmaksātu visas Rīgas tramvajizācija? Kāds var ko tādu parēķināt, pirms pļurkstēt par kāda transporta veida priekšrocību???
Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Izskatās,ka ar to treileri tas tramis čehiem jāaizved uz kādu Vācijas vai Polijas ostu, pēc tam ar prāmi līdz Rīgai. Diezgan jau sarežģīta tāda smagsvara kravas transportēšana. Droši vien ,ka viss tas jaunā trambuļa sastāvs (3 daļas) uz 50-60 tonnām varētu vilkt. Iespējams, ka pat vēl vairāk. Pašreizējā tatra, šķiet, sver ap 30 tonnām. Kur tad Rīgā viņu izkraut - tikai depo teritorijā.
Izkraus pie gaisa tilta, kur jaunā iebrauktuve zem tā. Tur ir taisns, garš gabals.
Kādas 30 tonnas?
Tukšs vagons sver 17t. Jaunais tagad jau ap 35t, jo pirmais izmēģinājuma ex. bija iznācis par smagu, tapēc ražošana un palaišana pat Prāgā ir iekavējusies. Pragā pirmais 15T ar pasažieriem brauks aprilī, pie mums-hvz. Ja čehi pie tādiem tramvajiem jau ir pieradināti, tad mūsejiem tas būs pilnīgs kosmoss...Tam visu dara bortdators, koroče, nezinu, kas tos te remontēs, kad tiem beigsies garantija
Ja garantijas laikā kas notiks, tad uzreiz uz treilera un uz Čehiju remontēt
Un es vēl nerunāju par to, ka jauno zemās grīdas tramvaju vadītāji varētu izmaksāt X reizes vairāk kā autobusu vadītāji, jo tomēr tehnika gana advancēta un atbildība par vairākus miljonus vērtu tehniku!
M77 rakstīja: Un es vēl nerunāju par to, ka jauno zemās grīdas tramvaju vadītāji varētu izmaksāt X reizes vairāk kā autobusu vadītāji, jo tomēr tehnika gana advancēta un atbildība par vairākus miljonus vērtu tehniku!
Nespīd – Bams taks zin ka Tramvajs ir vislētākais un visefektīvākais kā arī visātrākais TL Rīgā…
Lai Bams pastāsta par jaunā trambuļa testēšanas kārtību Rīgā . Kas būs testēšanas inženieri - vietējie, vai čehu specialisti ? Cik ilgi notiks izmeģinājumi ? Vai būs iespēja arī "tautai" un iauto interesantiem to trambuli tuvāk apskatīt ? Kas kļūs par jauno tramvaju vadītājiem ? Atlasei it kā vajadzētu būt ļoti nopietnai - tomēr, atbildība jau par 300 pasažieriem + augstā paša tramvaja sastāva vērtība. Neticu, ka apdrošinātāji varētu piekrist, ka to jauno trambuli vadītu kāda tante ar 50 gadu tramvajnieces stāžu. Kā savulaik rakstīja prese - pēc ieviešanas pirmajos gados Briseles un Strasburas jaunos tramvajus vairums vadīja visnotaļ nopietni ES instituciju darbinieki...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA