brmbrmm rakstīja: Tramvaja sliedes uz gājēju pārejas, Zigfrīda Annas Meirovica Bulvārī, pie McDonald`s.
miljons.com/...
Nū, tas ir normaļno, Rīgā pa lielam ir tā tīri neko, es jums parādīšu labāk šīs bildes kaut kur Krievijā:
brmbrmm rakstīja: Tramvaja sliedes uz gājēju pārejas, Zigfrīda Annas Meirovica Bulvārī, pie McDonald`s.
miljons.com/...
Nū, tas ir normaļno, Rīgā pa lielam ir tā tīri neko, es jums parādīšu labāk šīs bildes kaut kur Krievijā:
Bams rakstīja:
brmbrmm rakstīja: Tramvaja sliedes uz gājēju pārejas, Zigfrīda Annas Meirovica Bulvārī, pie McDonald`s.
miljons.com/...
Nū, tas ir normaļno, Rīgā pa lielam ir tā tīri neko, es jums parādīšu labāk šīs bildes kaut kur Krievijā:
transphoto.ru/...
transphoto.ru/...
transphoto.ru/...
fofožops
Bams rakstīja:
brmbrmm rakstīja: Tramvaja sliedes uz gājēju pārejas, Zigfrīda Annas Meirovica Bulvārī, pie McDonald`s.
miljons.com/...
Nū, tas ir normaļno, Rīgā pa lielam ir tā tīri neko, es jums parādīšu labāk šīs bildes kaut kur Krievijā:
transphoto.ru/...
transphoto.ru/...
transphoto.ru/...
Failed to open page – nestrādā
uupis rakstīja: Tātad tomēr RS vadība melo…
Vai tad tu nezini, ka marta beigas ir 31.martā plkst. 23:59?
Veiga rakstīja:
uupis rakstīja: Tātad tomēr RS vadība melo…
Vai tad tu nezini, ka marta beigas ir 31.martā plkst. 23:59?
Nu un ko darīsi ar Ušakova solījumiem, ka no 1. februāra skolēniem arī viena brauciena biļete būs ar atlaidi???
uupis rakstīja:
Veiga rakstīja:
uupis rakstīja: Tātad tomēr RS vadība melo…
Vai tad tu nezini, ka marta beigas ir 31.martā plkst. 23:59?
Nu un ko darīsi ar Ušakova solījumiem, ka no 1. februāra skolēniem arī viena brauciena biļete būs ar atlaidi???
Tas jau Ušakova solījums... Viņam arī prasi...
P.S.
Ja neesi pamanījis politiķi sola ne to vien...
Palaidniex rakstīja: Tas jau Ušakova solījums... Viņam arī prasi...
P.S.
Ja neesi pamanījis politiķi sola ne to vien...
RS vadība to bija solījusi Ušakovam – ne jau pats viņš to izfantazēja. Painteresējoties iekš RS – atbilde – vēl projektā, bet kā jūs zinat par tādām niansēm…
Nu lūk, tāds nu tas ir no priekšas.
Un tajā satilpst 40 vecie vagoni
uupis rakstīja: Un tajā satilpst 40 vecie vagoni
ko?
smaidiigais rakstīja:
uupis rakstīja: Un tajā satilpst 40 vecie vagoni
ko?
uupis rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
uupis rakstīja: Un tajā satilpst 40 vecie vagoni
ko?
www.tvnet.lv/...
tur rakstīts sekojošais:
" Jaunais tramvajs vienlaikus varēs pārvadāt 300 cilvēku. Tādējādi 20 jauno tramvaju ietilpība ir lielāka nekā 40 esošajiem tramvaja vagoniem. Tramvajs būs 31,6 metrus garš un 2,5 metrus plats. Durvju ailes platums būs 1,3 metri. "
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
uupis rakstīja: Un tajā satilpst 40 vecie vagoni
ko?
www.tvnet.lv/...
tur rakstīts sekojošais:
" Jaunais tramvajs vienlaikus varēs pārvadāt 300 cilvēku. Tādējādi 20 jauno tramvaju ietilpība ir lielāka nekā 40 esošajiem tramvaja vagoniem. Tramvajs būs 31,6 metrus garš un 2,5 metrus plats. Durvju ailes platums būs 1,3 metri. "
Tā kā vecie tramvaji 6 līnijā iet pa 2 vagoni vienā sastāvā tad loģiski ka 20 tramvaji ir 40 vagoni. Tātad vai ir starpība starp 20 jaunajiem un 20 vecajiem???
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
uupis rakstīja: Un tajā satilpst 40 vecie vagoni
ko?
www.tvnet.lv/...
tur rakstīts sekojošais:
" Jaunais tramvajs vienlaikus varēs pārvadāt 300 cilvēku. Tādējādi 20 jauno tramvaju ietilpība ir lielāka nekā 40 esošajiem tramvaja vagoniem. Tramvajs būs 31,6 metrus garš un 2,5 metrus plats. Durvju ailes platums būs 1,3 metri. "
Tā kā vecie tramvaji 6 līnijā iet pa 2 vagoni vienā sastāvā tad loģiski ka 20 tramvaji ir 40 vagoni. Tātad vai ir starpība starp 20 jaunajiem un 20 vecajiem???
Nu ja ietilpība ir lielāka - tad laikam starpības nav?
Vai kā?
Ja tev iedot 2x150 gr saldējuma porcijas vietā vienu, bet 400 gr saldējumu, laikam tas pats vien ir...?
Vai kā?
uupis rakstīja:
Tā kā vecie tramvaji 6 līnijā iet pa 2 vagoni vienā sastāvā tad loģiski ka 20 tramvaji ir 40 vagoni. Tātad vai ir starpība starp 20 jaunajiem un 20 vecajiem???
20 jaunie=40 vecie. VIENA jaunā vagona garums 31m, VIENA vecā - 15m.
Bet tā kā ir krīze, tad visi 20 JAUNIE vagoni, paredzēti 6. maršrutam pagaidam nav vajadzīgi un iespējams, ka atlikušos 6-7 JAUNOS laidīs pa 11.maršrutu.
Tur tikai vēl vadi japārvelk.
Bams rakstīja:
uupis rakstīja:
Tā kā vecie tramvaji 6 līnijā iet pa 2 vagoni vienā sastāvā tad loģiski ka 20 tramvaji ir 40 vagoni. Tātad vai ir starpība starp 20 jaunajiem un 20 vecajiem???
20 jaunie=40 vecie. VIENA jaunā vagona garums 31m, VIENA vecā - 15m.
Bet tā kā ir krīze, tad visi 20 JAUNIE vagoni, paredzēti 6. maršrutam pagaidam nav vajadzīgi un iespējams, ka atlikušos 6-7 JAUNOS laidīs pa 11.maršrutu.
Tur tikai vēl vadi japārvelk.
Tur jau tā lieta ka VIENA vagona nevis visa sastāva…
Palaidniex rakstīja: Ja tev iedot 2x150 gr saldējuma porcijas vietā vienu, bet 400 gr saldējumu, laikam tas pats vien ir...?
Vai kā?
Te kā reiz ir stāsts par 2 x 150 gr vai 1 x 304 gr…
Bams rakstīja: atlikušos 6-7 JAUNOS laidīs pa 11.maršrutu.
Tur tikai vēl vadi japārvelk.
…tikai vaidi jāpārvelk un vairākās vietās sliedes jāpārmetina, bet tāpat vislētāk…
Vadi jau nemaksā neko – tos kitajozi dod par brīvu un vēl piemaksā lai tik ņem…
uupis rakstīja:
Bams rakstīja:
uupis rakstīja:
Tā kā vecie tramvaji 6 līnijā iet pa 2 vagoni vienā sastāvā tad loģiski ka 20 tramvaji ir 40 vagoni. Tātad vai ir starpība starp 20 jaunajiem un 20 vecajiem???
20 jaunie=40 vecie. VIENA jaunā vagona garums 31m, VIENA vecā - 15m.
Bet tā kā ir krīze, tad visi 20 JAUNIE vagoni, paredzēti 6. maršrutam pagaidam nav vajadzīgi un iespējams, ka atlikušos 6-7 JAUNOS laidīs pa 11.maršrutu.
Tur tikai vēl vadi japārvelk.
Tur jau tā lieta ka VIENA vagona nevis visa sastāva…
Nu - Tev vēl nepielec, ka jaunais tramvajs ir viens liels vagons un veidot sakabināto sastāvu no tiem laikam neviens netaisās...
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: atlikušos 6-7 JAUNOS laidīs pa 11.maršrutu.
Tur tikai vēl vadi japārvelk.
…tikai vaidi jāpārvelk un vairākās vietās sliedes jāpārmetina, bet tāpat vislētāk…
Vadi jau nemaksā neko – tos kitajozi dod par brīvu un vēl piemaksā lai tik ņem…
Ķip ar autobusiem un trolejbusiem ir pretēji - kāds labdaris vēl naudu piemaksā...
Palaidniex rakstīja: Nu - Tev vēl nepielec, ka jaunais tramvajs ir viens liels vagons un veidot sakabināto sastāvu no tiem laikam neviens netaisās...
Nu lai tā būtu ka man nepielec – var jau būt ka pīpēju ne to – kaut kā neesmu manījis vienu vagonu 6. tramvaja līnijā.
Palaidniex rakstīja: Ķip ar autobusiem un trolejbusiem ir pretēji - kāds labdaris vēl naudu piemaksā...
Priekš jauna autobusa nav jāpārmetina pilsētas elektroinstalācija un nav jāpārkrāmē ielu asfalts…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Ķip ar autobusiem un trolejbusiem ir pretēji - kāds labdaris vēl naudu piemaksā...
Priekš jauna autobusa nav jāpārmetina pilsētas elektroinstalācija un nav jāpārkrāmē ielu asfalts…
Autobusiem uzstāda kvazistacionāros pipelizatorus, no tiem nolej solāriju, tiem bojājas piekare, tiem jāpērk riepas, kas nemaksā vienu vien suimtu utt...
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Nu - Tev vēl nepielec, ka jaunais tramvajs ir viens liels vagons un veidot sakabināto sastāvu no tiem laikam neviens netaisās...
Nu lai tā būtu ka man nepielec – var jau būt ka pīpēju ne to – kaut kā neesmu manījis vienu vagonu 6. tramvaja līnijā.
Nu i?
Sakabinātais tramvajs tak nav viens vagons. Krievu laikā vienbrīd pat bija no 3 vagoniem sakabināti sastāvi... Un kas atkal nav labi?
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA