Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

fiška ir apstāklī, ka neviens neieguldīs privātu piķi izstrādājumā, ko nevar pārdot....

un no otras puses pilsētai vajag tomēr dabūt džimbuli par naudu....

ar valsts/pašvaldību iepirkumiem reāli ir tā, ka valstij (piemēram) ir izdevīgāk nopirkt tiesas ēku (man kaimiņos) par x ļimoniem.... nevis uzcelt to pašiem par x/y ļimoniem

kāpēc?

tāpēc, ka pēc likuma ir jāsludina tikai 1 konkurss, nevis ZZZZ konkursi par katru lietu atsevišķi....

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

lv.wikipedia.org/...

Ekspluatācijā esošie tramvaju modeļi:

T3A (T3SU) - 243 gab

T6B5SU (PSRS pazīstami kā T3M) - 62 gab

T3SU ietilpība: en.wikipedia.org/...

Passenger capacity 23 seats

87 standing

T3M ietilpība: uk.wikipedia.org/...

Місць для сидіння: 40

Стоячих місць 80

Tā ka vecajiem ietilpība ir 2 x 110-120 = 220 - 240

Jaunajiem: en.wikipedia.org/...

Passenger capacity: 320

60 seats

260 standing

Tā ka jaunais tuvāks ekvivalents veciem 3 vagoniem.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Laboju- vecajiem gan T3SU, gan T3M ietilpība 120 cilv. (par 110 nokļūdījos).

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kad vajag profus - tad pēkšņi nav neviena...

Nu bet ej tak lūdzu strādā par profesionāli par 250 lašiem mēnesī…

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Pieredze rāda, ka, piemēram, mazlietotam transportlīdzeklim par līzi mēnesī jāmaksā mazāk, nekā vecam mēnesī par remontiem. .

Pilnīgas muļķības.

kādu mazlietoto auto var nopirkt bez pirmās iemaksas un maksāt mēnesī līzi piem. 50Ls ????

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja:

uupis rakstīja:

Veiga rakstīja:

uupis rakstīja: Ar ko tad jaunais ir krutāks par veco – izņemot to ka jaunāks un spīdīgāks ar līmētiem stikliem…

un ūpis joprojām brauc ar veco labo IŽ-Kombi, jo nav jau jēgas pirkt jaunu, ja var katru otro dienu paremontēt veco.

Veco IŽ kombi ir jāremontē 1 reizi gadā. Behai ar M20 motoru servisa apmeklējumi ir 2 reizes gadā.

Pieredze rāda, ka, piemēram, mazlietotam transportlīdzeklim par līzi mēnesī jāmaksā mazāk, nekā vecam mēnesī par remontiem.

Pilnīgas muļķības.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja:

Pieredze rāda, ka, piemēram, mazlietotam transportlīdzeklim par līzi mēnesī jāmaksā mazāk, nekā vecam mēnesī par remontiem. ....

taisnība

kautkādas mikromašīnas (piemēram polo) 7gadu līzei ir jāpiķo kautkādi 100 laši mēnesī

edžulis reiz teica, ka ritīgā bēmēvē ir mēnesī jāiegulda 500 laši

katrs sābists zina, ka bez 1000 latiem sābam nekādu remontu nevar uztaisīt

kopā saliekot sanāk, ka līze ir izdevīgāka

var 7 gadus nemainīt eļļu vispār

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: www.kasjauns.lv/...

Ai nu tak ko jūs – tramvajs iet klusām – mašīnas rūc skaļāk un vibrācija no auto ir kudī lielāka nekā tramvajam. Visu to var salīdzināt uz Akmens tilta. Tramvajs pār tiltu pārlido kā spalviņa bez trokšņiem un vibrācijas, toties kad Nisan Micra brauc pāri – tad tilts šūpojas kā jūras viļņos un trīc un dreb kā arī troksnis no tās Micras sacenšas ar Reaktīvā lidaparāta dzinēju troksni…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: Pieredze rāda, ka, piemēram, mazlietotam transportlīdzeklim par līzi mēnesī jāmaksā mazāk, nekā vecam mēnesī par remontiem. Pilnīgi pietiek ar profilaksi + tik, cik nolauž pats. Jaunam priekš tam ir garantija un pa garantijas laiku arī vietējie var iemācīties veikt remontus.

Nu bet protams…

Es vienam auto servisā gadā atstāju 250-300 Ls kopā ar eļļas, bremžu eļļas un tosola maiņu.

Un tā parēķinot ka 150 Ls līze mēnesī reiz 12 + visi šķidrumi, eļļas un salauzto detaļu maiņa tiešām ir lētāk. Nepārprotami… ;D

Klāt vēl ekstra, ka jauno auto tirgotāji knapi atbild tikai par motora defektiem, bet par ātrumkastes izjukšanu jātiesājas 2 gadi lai panāktu garantijas izplatīšanos arī uz šī mezgla tas nepārprotami ir krutāk un galvenais ka ērtāk…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Re kā, saviesies pilsētā daudz uupju, visiem traucē skaņa

Es tak teicu ka tas sū ir skaļš – taisa putekļus un bojā Rīgas architektūri…

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Pilnīgas muļķības.

kādu mazlietoto auto var nopirkt bez pirmās iemaksas un maksāt mēnesī līzi piem. 50Ls ????

Pagūglē, pameklē. Es, piemēram, pirmās divas reizes nopirku "auto sirdij", bet trešajā reizē mazliet piedomāju pie izmaksām, ekonomijas, rūpīgāk pārdomāju, no kā var pirkt auto un no kā nē - un rezultāts pozitīvs. Īstenībā sū..s par pašu ekonomiju - transportlīdzeklis beidzot pilda savu galveno funkciju - brauc un nekaitina.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pilnīgas muļķības.

kādu mazlietoto auto var nopirkt bez pirmās iemaksas un maksāt mēnesī līzi piem. 50Ls ????

Pagūglē, pameklē. Es, piemēram, pirmās divas reizes nopirku "auto sirdij", bet trešajā reizē mazliet piedomāju pie izmaksām, ekonomijas, rūpīgāk pārdomāju, no kā var pirkt auto un no kā nē - un rezultāts pozitīvs. Īstenībā sū..s par pašu ekonomiju - transportlīdzeklis beidzot pilda savu galveno funkciju - brauc un nekaitina.

No kā tad var pirkt auto? Un no kā nē?

Vai arī tas kas slēpjams?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pilnīgas muļķības.

kādu mazlietoto auto var nopirkt bez pirmās iemaksas un maksāt mēnesī līzi piem. 50Ls ????

Pagūglē, pameklē. Es, piemēram, pirmās divas reizes nopirku "auto sirdij", bet trešajā reizē mazliet piedomāju pie izmaksām, ekonomijas, rūpīgāk pārdomāju, no kā var pirkt auto un no kā nē - un rezultāts pozitīvs. Īstenībā sū..s par pašu ekonomiju - transportlīdzeklis beidzot pilda savu galveno funkciju - brauc un nekaitina.

piemērus studijā, lūdzu

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kad vajag profus - tad pēkšņi nav neviena...

Nu bet ej tak lūdzu strādā par profesionāli par 250 lašiem mēnesī…

Un ar šo tak atbildēji -kāpēc Rīgā/Latvijā nebūvē tramvajus, jo profs pa 250 mēnesī nestrādās, bet tie, kas strādās par tādu kāpi - neko dižu neuzražos...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un ar šo tak atbildēji -kāpēc Rīgā/Latvijā nebūvē tramvajus, jo profs pa 250 mēnesī nestrādās, bet tie, kas strādās par tādu kāpi - neko dižu neuzražos...

Nu un ja tu esi uzņēmējs tad huilo nemaksā saviem darbiniekiem…?

Bet ja esi darba ņēmējs – tad spriest par šīm lietām jums nav ļauts…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un ar šo tak atbildēji -kāpēc Rīgā/Latvijā nebūvē tramvajus, jo profs pa 250 mēnesī nestrādās, bet tie, kas strādās par tādu kāpi - neko dižu neuzražos...

Nu un ja tu esi uzņēmējs tad huilo nemaksā saviem darbiniekiem…?

Bet ja esi darba ņēmējs – tad spriest par šīm lietām jums nav ļauts…

Tāpēc jau arī saku - ja man rūpēs rezultāts, tad izmaksas no "nulles" uzraut kvalitatīvu džimbu nebūs lēti...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Tāpēc jau arī saku - ja man rūpēs rezultāts, tad izmaksas no "nulles" uzraut kvalitatīvu džimbu nebūs lēti...

Nu jā – tieši tā – Čehi arī no sākuma sanāca kopā, apsēdās džeki un teica – davaj ka aiz neko darīt uzmetinam tramvaju – moš Prāga nopirks, ja patiks – un tā arī notika – daudzi pilsoņi palīdzēja uzcelt rūpnīcu – citi naudīgāki onkuļi nopirka metālu, stiklus, vadus, darbagaldus… Un tad Čehi uzmetināja pirmo tramvaju, kurš uzreiz iepatikās Prāgai. Un tā Čehi sāka ražot savus tramvajus un visi laimīgi nāca un pirka…

Tas pats ir ar politiku, nodokļiem un valsts pasūtījumu…

Krievijā pāri tikpat platai upei kā Daugava izdomāja trīs letiņi uzbliezt pāri tiltu. Nu ko sametās džeki kopā, uzslēja tiltu par savu kāpostu un visi bija laimīgi. Tad atbrauca ciemos Rīgas domes deputāti un aplūkoja šo tiltu. Un teica Rīgā arī vajag tieši tādu pašu tiltu. Un tad letiņi atbrauca uz Rīgu un uzbūvēja Dienvidu tiltu, jo Rīgas domes deputāti jau tādu bija redzējuši un par gana labu esam atzinuši…

P.S. Atbilde tavam uzmetini tramvaju mēs apstīsimies vai pirksim. Dienvidu tiltu jau arī no sākuma aplūkoja un tad kopiju būvēja Rīgā…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Es šaubos, ka mūsējie rokas drezīnu spētu saražot lētāk kā citi.

Pat to pašu mārupes gurķi nevar saražot kautvai spāņu izmaksās, kautgan paši atzīst, ka izmanto to pašu ķīmiju un audzēšanas metodes ko spāņi.

Neaizmirsti nodokļus…

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Es šaubos, ka mūsējie rokas drezīnu spētu saražot lētāk kā citi.

Pat to pašu mārupes gurķi nevar saražot kautvai spāņu izmaksās, kautgan paši atzīst, ka izmanto to pašu ķīmiju un audzēšanas metodes ko spāņi.

Neaizmirsti nodokļus…

...un spānijas saražotā apjomu

un vēl to, ka tomēr tās ziemas viņiem drusku maigākas

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupi - un jābūt tagad lepnam par to, ka mums viens tilts pār pārsimts metrus platai upei ir dārgāks nekā Francijā pāri Millau ielejai?

Tas, ka tilts ir - ir labi, bet vai par tādām izmaksām?

Un vēl - ja taisies ražot ko pavisam jaunu un nebijušu - tad sanākšana kopā, kādsa atrod piķi, kāds būdu, kāds stiklus, kāds vadus - iet cauri.

Kamēr nav paša galvenā - laba s idejas un "know-how", tikām tas ir nožēlojams pakaļdarinājums...

Un kā mēs visi zinām - ne vienmēr pakaļdarinājums ir bijis atdarināšanas vērts.

P.S.

Kā ir labak pasūīt sievai kažoku pie čoma, iespējams lētāk (kas galā sanāk dārgāk un/vai sliktāk) nekā pie profesionāļa uzreiz saņemt zināmu cenu un garantētu kvalitāti.

Ja ir kāds filantrops, kurš ir gatavs finansēt kucēnu slīcināšanu - ir labi, kamēr tāda nav tikām pārtīgāk ir pirkt.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kā ir labak pasūīt sievai kažoku pie čoma, iespējams lētāk (kas galā sanāk dārgāk un/vai sliktāk) nekā pie profesionāļa uzreiz saņemt zināmu cenu un garantētu kvalitāti.

No kurienes tāds apgalvojums, vai arī tev čomi tādi dīvainie???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: uupi - un jābūt tagad lepnam par to, ka mums viens tilts pār pārsimts metrus platai upei ir dārgāks nekā Francijā pāri Millau ielejai?

Tas, ka tilts ir - ir labi, bet vai par tādām izmaksām?

Te jau kāreiz ir tā metode – uzmetini tiltu – mēs pastīsimies der vai neder…

Nefigā tās lietas tā nenotiek – arī transporta lietās – it sevišķi sabiedriskā. Ir pašvaldības pasūtījums un valsts atbalsts (sauc kā gribi – politika, garantijas). Tas arī nosaka to kur un kādu preci pirks. Pašvaldība gribēs un valsts atvieglos nodokļu slogu – metinās uz vietas, negribēs – pirks ārvalstīs.

Paskaties kā IZM šahistiem vidējo pirkstu parādīja – Latvijas šahistu jaunieši grib braukt uz čempi, bet izgļitības ministrija pasaka ka azartspēles nefinansē…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Klausies - ārā laikam tomēr ir kapitalisms...

Un sen ir pagājuši laiki, kad kāds kādam saka ko un kā ražot.

Ja kāds saredz finansiāli izdevīgumu, tālejošus plānus vai ko līdzīgu, tas to dara. Bet tagad kādam uzmākties ar kaut kā ražošanu vrīvprātīģi piespiedu kārtā... Neliekas stulbi???

Mercedess tos autobusus, Škoda tos troļļus, Tatra tos džimbuļus sāka ražot divu iemeslu pēc - bija pieprasījums pēc tādiem vai radās izdevība nopelnīt tādus ražojot.

Plānveida ekonomikā - bija uzdevums, un nevienu nekratīja - kā sanāks - ir ķeksis ailītē un miers mājā, kapitālismā ir jāsanāk labi, lai Tev kāds to Tavu ražojumu pirktu! Nepirks - nobankrotēsi!

Vai ir jābūt spēcīgiem galiem valdībās, kas garantētu naudas plūsmu a paši tramvaji kļūtu par ķeksīti atskaitē...

Ja kāds kādam uzmācās ar tramvaju ražošanas piedāvājumiem, bet tas atsakās, laikam ir iemesli - vai nu zina, ka nekas nesanāks, vai par maz kāposta tiek piedāvāts...

Ja uzskati ka viss, ko rakstu ir nepareizi - tad ver vaļā ražotni un uzražo to tramvaju!

Uzražosi cepuri nost un prieks, ka mūsējie var uzražot labu tramvaju un kāds var nopelnīt, ja nesanāks - sapratīsi par ko es runāju.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Es šaubos, ka mūsējie rokas drezīnu spētu saražot lētāk kā citi.

Pat to pašu mārupes gurķi nevar saražot kautvai spāņu izmaksās, kautgan paši atzīst, ka izmanto to pašu ķīmiju un audzēšanas metodes ko spāņi.

Ne tik sen pa SWH tūrisma ziņām stāstīja, ka Spānijā viens bistro piedāvā 3-ēdienu pusdienas par 1 EUR (ietilpstot zupa, otrais un saldais. Kaut kas ar jūras veltēm, vistu, rīsi utt). Kur LV kaut ko tādu piedāvā? Ok, mums par siltumu jāmaksā, tad varbūt par 1 LVL?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti