Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

ValdisM rakstīja: nu lai idiotiem veicas ar to gulšņu kurināšanu un pēc tam dūmvadu tīrīšanu no darvas. ;D

Ugunskurā tie prauli deg labi un ilgi…

Proverono eļektroņikoi…

degt jau deg, bet pašam labāk stāvēt pa gabalu un vējš ar labāk lai ir prom. bija pāris tādi pie pakša, dedzinot bij negants voncis

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nav nekāds brīnums, ka jaunie neko nezin par dzinējiem un to uzbūvi. Videnes mācību kursā fizikas priekšmetā ,šķiet, 1 mācību stunda atvēlēta tēmai par dzinēju uzbūvi un darbību. un tas arī viss. Izņēmums ir specializetas lauku videnes, kur iekļauta mašinmācība. Bet, riktīgs pilsētnieks - jaunietis no šim lietām ni bum-bum. Nesen savas meitas draudziņu pie atvērta auto kapota nedaudz patestēju: džekam 19 gadi, mācās Turībā...bet par vieglā auto dzinēja uzbūvi un darbību poņas nekādas. Nepazīst ne gaisa filtru, ne ģeneratoru, ne citas motora detaļas. Vispār nav dzirdējis - kas ir inžektors... Laikam tikai akumulatoru pazina - teica, ka tur elektrība esot iekšā - lai uzmanoties !!!....Nudien nezinu, par ko skolotājiem algas šodien maksā, kā modernajās ģimenēs risinās sarunas starp tēvu un bērniem ? Nemaz nebrīnos, ka tie jaunie autobusnieki neko nejēdz. Reiz Zolitudes galapunktā arī novēroju situaciju, kad jauns šoferīts merša autobusam sānos izmisīgi meklēja dzinēja nodalījuma vāku un izskatījās pārsteigts, ka dzinējs atrodas aizmugurē...

Bet pats interesantākais ka garmoškautobas un garmošktrollēbas uz priekšu dzen piekabe ar pretbuksēšanu caur ABS devējiem… Kā kāds ABS devējs noklājas – tā kaste nav kustināma (ziemā)…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

uupis rakstīja:

ValdisM rakstīja: nu lai idiotiem veicas ar to gulšņu kurināšanu un pēc tam dūmvadu tīrīšanu no darvas. ;D

Ugunskurā tie prauli deg labi un ilgi…

Proverono eļektroņikoi…

no rīta nav melna mute.. pēc pasēdēšanas pie šāda ugunskura...

Za to kāds jāņuguns – ogles vēl nākamā dienā kvēlo…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bet pats interesantākais ka garmoškautobas un garmošktrollēbas uz priekšu dzen piekabe ar pretbuksēšanu caur ABS devējiem… Kā kāds ABS devējs noklājas – tā kaste nav kustināma (ziemā)…

Un tas esot ceļš kuru iet...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Bet pats interesantākais ka garmoškautobas un garmošktrollēbas uz priekšu dzen piekabe ar pretbuksēšanu caur ABS devējiem… Kā kāds ABS devējs noklājas – tā kaste nav kustināma (ziemā)…

Un tas esot ceļš kuru iet...

A tu nezināji?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nubet - vai labam pavāram ir jāzina kā uzbūvēts televizor un kā strādā ledusskapis?

Neviens jau neprasa no autobusa šofera pārprogrammēt kompi un nomainīt kloķeni. Bet nu tik daudz sajēgai kas ir kurš mezgls un ar ko ģeneratora siksna atšķiras no melna elektrības vada tak vajag zināt…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nubet - vai labam pavāram ir jāzina kā uzbūvēts televizor un kā strādā ledusskapis?

Neviens jau neprasa no autobusa šofera pārprogrammēt kompi un nomainīt kloķeni. Bet nu tik daudz sajēgai kas ir kurš mezgls un ar ko ģeneratora siksna atšķiras no melna elektrības vada tak vajag zināt…

Nemīz - r mehi, kurus pieņemot darbā par mehu - jāprasa kura ir kārba...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: ir mehi, kurus pieņemot darbā par mehu - jāprasa kura ir kārba...

Domā ka tramvajiem ir gaņģene???

Tur ir divi normāli pedāļi pedāļi – viens ON bet otrs OFF …

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nav nekāds brīnums, ka jaunie neko nezin par dzinējiem un to uzbūvi. Videnes mācību kursā fizikas priekšmetā ,šķiet, 1 mācību stunda atvēlēta tēmai par dzinēju uzbūvi un darbību. un tas arī viss. Izņēmums ir specializetas lauku videnes, kur iekļauta mašinmācība. Bet, riktīgs pilsētnieks - jaunietis no šim lietām ni bum-bum. Nesen savas meitas draudziņu pie atvērta auto kapota nedaudz patestēju: džekam 19 gadi, mācās Turībā...bet par vieglā auto dzinēja uzbūvi un darbību poņas nekādas. Nepazīst ne gaisa filtru, ne ģeneratoru, ne citas motora detaļas. Vispār nav dzirdējis - kas ir inžektors... Laikam tikai akumulatoru pazina - teica, ka tur elektrība esot iekšā - lai uzmanoties !!!....Nudien nezinu, par ko skolotājiem algas šodien maksā, kā modernajās ģimenēs risinās sarunas starp tēvu un bērniem ? Nemaz nebrīnos, ka tie jaunie autobusnieki neko nejēdz. Reiz Zolitudes galapunktā arī novēroju situaciju, kad jauns šoferīts merša autobusam sānos izmisīgi meklēja dzinēja nodalījuma vāku un izskatījās pārsteigts, ka dzinējs atrodas aizmugurē...

ļooooti daudz izsaka fakts, ka jamais mācās turībā

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: ir mehi, kurus pieņemot darbā par mehu - jāprasa kura ir kārba...

Domā ka tramvajiem ir gaņģene???

Tur ir divi normāli pedāļi pedāļi – viens ON bet otrs OFF …

Nē, ir 3 pedāļi. Trešais ir, ja kāju parauj nost, shat down Visi ir uz mutes un sāk zvanīt modinātājs

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Eu uupi, kā tur palika ar to pasažieru skaitu vienā vagonā?

Kā kā?

Ar tramvajiem nebraucu bet vienā tramvajvagonā ietilpst mazāk pīplu kā vienā autobusā…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Bet ja pārrēķina pasažieru skaitu uz salona kvadrātmetru, kurā transporta veidā tad ir vairāk?

Nu nesalien vienā TATRAs vagonā vairāk kā vienā turku mērcē…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Caureja tramvajam ir daudz šaurāka kā busam

Tas tāpēc ka tiem trim cilvēkiem no Juglas braucot gribas izvēlēties kur sēdēt. Bet autobusi nezkāpēc ir pilni ar pasažieriem.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

uupim prieki - www.tvnet.lv/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ne jau prieki - bet arguments…

Viena maza ķibele un satiksme paralizēta – tā ir tramvaja priekšrocība…

Satiksmes vadības centrs ziņo, ka sastrēgums ir izveidojies virzienā no Akmens tilta uz Stacijas laukumu.

Viens tramvajs vienā krustojumā paralizē visu Rīgas satiksmi…

Vienam busam tas ir pagrūti izdarāms vienīgi ja prometejs iemetās salonā…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Šorīt dienvidnieka rajonā viens autobuss tandēmā ar fūri pataisīja braukšanu mazliet paralizētu...

Bet tas ir divi transporti.

Tramvajs ta viens pats paralizēja satiksmi…

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Ne jau prieki - bet arguments…

Viens tramvajs vienā krustojumā paralizē visu Rīgas satiksmi…

Vienam busam tas ir pagrūti izdarāms vienīgi ja prometejs iemetās salonā…

Beidz d... palikšu rupjš.. Valdemārene un Vantinieks izbraucami kā parasti, Purvciems kā parasti, kur tev visa Rīga?

Un bez razņici, kas tajā šaurajā vietā būtu noplīsis-tramvajs, trolejbuss vai autobuss. Rezultats būtu tāds pats.

Ar tādiem pašiem panākumiem viens noplīsis, ielas malā stāvošs trolejbuss ne mazāk apgrūtina satiksmi, bet Tallinas ielā pagajušo piektdien noplīsis ragainis satiksmi virpār paralizēja apmēram stundu visās tuvakajās ielās!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Tallinas ielā pagajušo piektdien noplīsis ragainis satiksmi virpār paralizēja apmēram stundu visās tuvakajās ielās!

Tad jau trolejbusam jāstāv perpendikulāri ielai…

Un salīdzināji platu krustojumu ar šauru ielu – salīdzini vēl vanšu tiltu ar gājēju taciņu pār Daugavas ledu…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Pie LU Raiņa bulvārī regulāri kāds bmw paralizē troļļiku satiksmi...

Tur lai troleibasi un autobasi brauc pa savu A joslu – ņefiks līst citās joslās ja viņiem ir sava – īpašā josla…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Tallinas ielā pagajušo piektdien noplīsis ragainis satiksmi virpār paralizēja apmēram stundu visās tuvakajās ielās!

Tad jau trolejbusam jāstāv perpendikulāri ielai…

Un salīdzināji platu krustojumu ar šauru ielu – salīdzini vēl vanšu tiltu ar gājēju taciņu pār Daugavas ledu…

ne cik sen autobusi da troļļi paralizēja vairākus tiltus - Zemitānu, Vanšu un VEF tiltus - vieni paši savā nodabā visu satiksmi sasipa.

Un?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Tad jau trolejbusam jāstāv perpendikulāri ielai…

Ne, tas(baltkrievu garmoška) stāvēja uz ielas pie malas tūlīt aiz Mierenes. Un pārējie ragaiņi kā zosis aiz viņa uz Briāna. Izņemot pretimnākošo plūsmu, nevienu citu problēmu, kapēc neapbraukt stāvošo lūzni neredzēju. Lai nu kā, bet šis ir tas gadijums, kad trolejbuss bardaka radīšanā ne ar ko neatšķīrās no tramvaja.

Un salīdzināji platu krustojumu ar šauru ielu – salīdzini vēl vanšu tiltu ar gājēju taciņu pār Daugavas ledu…

Nu tak pats teici- Paralizēta Visa Rīga

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Nu tak pats teici- Paralizēta Visa Rīga

Lab lab – mirčiks – padodos…

(čukstus zem deguna) …bet tik un tā tramvajs tas ir slikti…

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Mūsējais Vēl \"Škodā\"

[URL=savepic.org/... ][IMG]savepic.org/... [/IMG][/URL]

Skats no pēcpuses

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

tāds pašaurs izskatās...

Piekrītu. kaut gan tam ir

Standarta platums- 2,5m.

Kaut gan Čehu variants man patīk vairak- tāds agresīvāks - [URL=savepic.org/... ][IMG]savepic.org/... [/IMG][/URL]

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Kaksis rakstīja:

tāds pašaurs izskatās...

Piekrītu. kaut gan tam ir

Standarta platums- 2,5m.

Kaut gan Čehu variants man patīk vairak- tāds agresīvāks - [URL=savepic.org/... ][IMG]savepic.org/... [/IMG][/URL]

Prāgai ir džimbulis ar M-paku...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti