Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nu - Tev vēl nepielec, ka jaunais tramvajs ir viens liels vagons un veidot sakabināto sastāvu no tiem laikam neviens netaisās...

Nu un tev jau ar nepielec ka tu tagad gribi salīdzināt piekabi ar puspiekabi…

Dabīgi ka puspiekabes ietilpība būs nedaudz lielāka par sastāva ar piekabi…

Bet vai vecajās garāžās kur vieta izrēķināta priekš piekabes varēs iestumties ar puspiekabi???

Rīgā ir viens izteikts piemērs: Privātmāja – īpašniece blondīne. Tad nu lūk – mājas pagalma iebraucamie vārti būvēti priekš tā lai varētu iebraukt ar 2. golpu. Blondīne iepērk CRV (nekā traka) bet ak tu dies – vairs vārtos ietrāpīt bez palīdzibas nevar (sērkociņu kārbiņa katrā pusē). Nu un tad sākās – vainīgi ir visi citi ka šamā nevar iebraukt vairs mājas pagalmā. RD ka šaura iela. Citi autovadītāji ka parkojas pretējā ielas pusē pret vārtiem. Un pat sašutusi ka policija nevienu nevar sodīt jo lūk līdz trotuāram no noparkota auto ir 3,5 m (sliktie noteikumi)…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ķip ar autobusiem un trolejbusiem ir pretēji - kāds labdaris vēl naudu piemaksā...

Priekš jauna autobusa nav jāpārmetina pilsētas elektroinstalācija un nav jāpārkrāmē ielu asfalts…

Autobusiem uzstāda kvazistacionāros pipelizatorus, no tiem nolej solāriju, tiem bojājas piekare, tiem jāpērk riepas, kas nemaksā vienu vien suimtu utt...

Tramvaja ratiem kantes nedilst – nē – tās jau no ūberkrutās vulkaniskās nedilstošās lavas. Un mahā viņi ar tik pat cik glāze ar semočkām uz tirgus…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nu i?

Sakabinātais tramvajs tak nav viens vagons. Krievu laikā vienbrīd pat bija no 3 vagoniem sakabināti sastāvi... Un kas atkal nav labi?

Meli. Viens jaunais vagons pārvedīs vairāk kā VIENS vecais. Bet dabīgi ka vairāk. Tikai sastāvi ta mums ir pa 2 vagoni. Tātad globāli ņemot neko īpaši vairāk jaunais nepārvadās.

Plus visam tām klāt pseidorūpēšanās par Rīgas iedzīvotājiem it sevišķi aukstā un slapjā laikā. Ja reiz tramvajs pārvadā vairāk pīplus, bet iedzīvotāju un pasažieru skaits nemainās tad kas? Dabīgi ka kursēs retāk. Jāsalst pieturā ilgāk.

Jeb tagad lielāks intervāls starp tramvajiem un salšana skaitās extra un ir kruta??? Tā ir rūpēšanās par pasažieriem???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: 20 jaunie=40 vecie. VIENA jaunā vagona garums 31m, VIENA vecā - 15m.

Pie kam viena vecā vagona ietilpība ir 166 cilvji. Tātad sastāvs var pārvadāt 332 cilvēkus.

Ar ko tad jaunais ir krutāks par veco – izņemot to ka jaunāks un spīdīgāks ar līmētiem stikliem…

tram.ruz.net/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nu i?

Sakabinātais tramvajs tak nav viens vagons. Krievu laikā vienbrīd pat bija no 3 vagoniem sakabināti sastāvi... Un kas atkal nav labi?

Meli. Viens jaunais vagons pārvedīs vairāk kā VIENS vecais. Bet dabīgi ka vairāk. Tikai sastāvi ta mums ir pa 2 vagoni. Tātad globāli ņemot neko īpaši vairāk jaunais nepārvadās.

Plus visam tām klāt pseidorūpēšanās par Rīgas iedzīvotājiem it sevišķi aukstā un slapjā laikā. Ja reiz tramvajs pārvadā vairāk pīplus, bet iedzīvotāju un pasažieru skaits nemainās tad kas? Dabīgi ka kursēs retāk. Jāsalst pieturā ilgāk.

Jeb tagad lielāks intervāls starp tramvajiem un salšana skaitās extra un ir kruta??? Tā ir rūpēšanās par pasažieriem???

Tu dumjšs vai izliecies?

TU lasīt māki?

tur rakstīts sekojošais:

" Jaunais tramvajs vienlaikus varēs pārvadāt 300 cilvēku. Tādējādi 20 jauno tramvaju ietilpība ir lielāka nekā 40 esošajiem tramvaja vagoniem. Tramvajs būs 31,6 metrus garš un 2,5 metrus plats. Durvju ailes platums būs 1,3 metri. "

viens jaunais ir ietilpīgāks nekā divi vecie...

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Jeb tagad lielāks intervāls starp tramvajiem un salšana skaitās extra un ir kruta??? Tā ir rūpēšanās par pasažieriem???

Ko pēkšņi tādas rūpes par pasažieriem? Teorētiska iespēja ietaupīt uz vadītāju skaitu un elektrību (viens ietilpīgāks tramvajs noteikti netērē tikpat daudz enerģijas kā divi mazāk ietilpīgi). A teorētiska, jo visas labās lietas pie mums ir tikai teorētiskas...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: viens jaunais ir ietilpīgāks nekā divi vecie...

Bet vecajam arī durvju platums ir 1,3 m…

tram.ruz.net/...

Iesit man ar beigtu kaķi un pasaki kas tam jaunam labāks???

Lielākas ekspluatācijas izmaksas ir labāk???

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Ar ko tad jaunais ir krutāks par veco – izņemot to ka jaunāks un spīdīgāks ar līmētiem stikliem…

un ūpis joprojām brauc ar veco labo IŽ-Kombi, jo nav jau jēgas pirkt jaunu, ja var katru otro dienu paremontēt veco.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jā, jā

Maskavas mērogos, kad ar hidrauliku sapresē cilvēkus

Пассажировместимость, чел. (при 8 чел/кв.м.) - 166

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja:

uupis rakstīja: Ar ko tad jaunais ir krutāks par veco – izņemot to ka jaunāks un spīdīgāks ar līmētiem stikliem…

un ūpis joprojām brauc ar veco labo IŽ-Kombi, jo nav jau jēgas pirkt jaunu, ja var katru otro dienu paremontēt veco.

Veco IŽ kombi ir jāremontē 1 reizi gadā. Behai ar M20 motoru servisa apmeklējumi ir 2 reizes gadā.

Pasties cik jaunie brīnumi viesojas servisos un kādas reklāmas kampaņas notiek iepretim autosaloniem kur apmierinātie klienti nopērk pat reklāmas banerus lai tik brīdinātu citus no bezjēdzīgas naudas izšķiešanas…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: viens jaunais ir ietilpīgāks nekā divi vecie...

Bet vecajam arī durvju platums ir 1,3 m…

tram.ruz.net/...

Iesit man ar beigtu kaķi un pasaki kas tam jaunam labāks???

Lielākas ekspluatācijas izmaksas ir labāk???

Kāpt kāpnēs 1/2 stāvu uz augšu laikam ir ērti, itīpaši invalīdiem ratiņkrēslos vai kādam ar bērnu ratiņiem

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kāpt kāpnēs 1/2 stāvu uz augšu laikam ir ērti, itīpaši invalīdiem ratiņkrēslos vai kādam ar bērnu ratiņiem

Vienīgais attaisnojošais iemesls.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: jā, jā

Maskavas mērogos, kad ar hidrauliku sapresē cilvēkus

Пассажировместимость, чел. (при 8 чел/кв.м.) - 166

Vēl tagad busos mēģina sastumties vairāk cilēku kā 8 uz kvadrātmetru…

Kad izkrita lielais sniegs – vajadzēja pabraukt ar busu un palūkot cik tad cilvēki satilpa virs officiālā pasažieru skaita vienā busā vai džimbulī…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: jā, jā

Maskavas mērogos, kad ar hidrauliku sapresē cilvēkus

Пассажировместимость, чел. (при 8 чел/кв.м.) - 166

Vēl tagad busos mēģina sastumties vairāk cilēku kā 8 uz kvadrātmetru…

Kad izkrita lielais sniegs – vajadzēja pabraukt ar busu un palūkot cik tad cilvēki satilpa virs officiālā pasažieru skaita vienā busā vai džimbulī…

Un kas traucē tā sakāpt jaunajā dzīmbulī? Tur pat ērtāk stumties iekšā pārpildītā, jo pa kāpnēm stumties ir daaaaudz grūtāk...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un kas traucē tā sakāpt jaunajā dzīmbulī? Tur pat ērtāk stumties iekšā pārpildītā, jo pa kāpnēm stumties ir daaaaudz grūtāk...

Vai tad es saku ka tā nevar???

Es tieši otrādāk – stāstu ka tā arī būs – jo tramvaji kursēs ar lielāku intervālu – cilvēkiem palielināsies komforts – samazināsies pārvietošanās laiks, jo pieturās tramvajs uzkavēsies mazāk. Tak pa 1,3 m platām durvīm 30 cilvēki izkāpj ātrāk nekā pa 1,3 m platām durvīm 15 cilvēki…

Tramvaju lētās izmaksas atļaus samazīnāt biļešu tarifus no 70 santīiem par braucienu uz nieka 90 santīmiem par braucienu. Cilvēki jau sen gaida biļešu cenu samazinājumu un ar prieku uzņems šo ziņu jo samazināsies arī izdevumi par sabiedrisko transportu par mīnus 20 santīmiem vienam braucienam.

Ja cilvēki nebūs gatavi biļešu cenu samazinājumam un tomēr protestēs tad ir jau alternatīva – atzīt elektronisko norēķinu sistēmu par galveno labklājības ienaidnieku. Pie kam savākt vienkopus visas ierīces kas izmantotas e-talonam, sakraut kaudzē, un publiski sodot izšaut trīs reizes šo ietaišu kaudzē. Pēc tam saplacināt ar kāpurķēdēm un pēc tam pielaist uguni… Un skatītāju pūlis taisa vilni.…

E-talonu sistēmu aistāt ar papīra biļetēm un kompostieriem. Un nevis kautkādiem veciem atrestaurētiem, bet speciāli projektētiem tieši Rīgas klimatiskajiem un ekonomiskajiem apstākļiem, kurus saražotu uzticams Kanādas partneris ar pieredzi jau viena šāda aparāta izgatavošanā no papīra…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupi, ko Tu pīpē un kur to var dabūt???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: uupi, ko Tu pīpē un kur to var dabūt???

Aizej pie Marsiešiem gan jau dabūsi ko labu paprovēt.

Nu vai paprasi Bamsam tam jau jaunā tramvaja durvju platums ir lielāks kā vecajam… 1,3 m > 1,3 m…

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

uupisis ir tāds pats kaitinātājs kā vwfans

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: uupi, ko Tu pīpē un kur to var dabūt???

Aizej pie Marsiešiem gan jau dabūsi ko labu paprovēt.

Nu vai paprasi Bamsam tam jau jaunā tramvaja durvju platums ir lielāks kā vecajam… 1,3 m > 1,3 m…

kāpt pa kāpnēm ir tik pat ātri/ērti, vane?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu tak dabīgi ka nē.

Es pavisam par ko citu – galvenā ideja bija ja pašiem tramvaji tad paši metinam. Ir darbs un ceļas IKP.

Napig mums tagad kad paši parādos līdz ausīm ceļam citas valsts IKP.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Nu tak dabīgi ka nē.

Es pavisam par ko citu – galvenā ideja bija ja pašiem tramvaji tad paši metinam. Ir darbs un ceļas IKP.

Napig mums tagad kad paši parādos līdz ausīm ceļam citas valsts IKP.

Uzmetinu lūdzu pirmo paraudziņu...

Paskatīsimies, kas sanāks... :naac:

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Nu tak dabīgi ka nē.

Es pavisam par ko citu – galvenā ideja bija ja pašiem tramvaji tad paši metinam. Ir darbs un ceļas IKP.

Napig mums tagad kad paši parādos līdz ausīm ceļam citas valsts IKP.

Uzmetinu lūdzu pirmo paraudziņu...

Paskatīsimies, kas sanāks... :naac:

vot par šito gan nevaig drist

paņem vienu čehu tarataiku izmēri un uzmetini tādu pašu...

www.google.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

protams, viņi brēks par autoriesībām utttt.

bet to var apiet 2 veidos

1) uztaisit tā lai mūsu tarataika spētu braukt 2 birzienos bez īpašas apgriešanās (10tais varētu neiet līdz galam ) tad tas vairs nebūs tas džimbulis

2) sapiķo tiem pajolīšiem par rasējumu komplektu un bikiņ pa virsu ar vārdiem "tā ir jūsu vienīgā iespēja uzvērīties, kuj mēs no jums ko pirksim"

bet kā izskatās, tad vajadzīgā izmēra 'otkats' dara savu

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Veiga rakstīja:

uupis rakstīja: Ar ko tad jaunais ir krutāks par veco – izņemot to ka jaunāks un spīdīgāks ar līmētiem stikliem…

un ūpis joprojām brauc ar veco labo IŽ-Kombi, jo nav jau jēgas pirkt jaunu, ja var katru otro dienu paremontēt veco.

Veco IŽ kombi ir jāremontē 1 reizi gadā. Behai ar M20 motoru servisa apmeklējumi ir 2 reizes gadā.

Pieredze rāda, ka, piemēram, mazlietotam transportlīdzeklim par līzi mēnesī jāmaksā mazāk, nekā vecam mēnesī par remontiem. Pilnīgi pietiek ar profilaksi + tik, cik nolauž pats. Jaunam priekš tam ir garantija un pa garantijas laiku arī vietējie var iemācīties veikt remontus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Nu tak dabīgi ka nē.

Es pavisam par ko citu – galvenā ideja bija ja pašiem tramvaji tad paši metinam. Ir darbs un ceļas IKP.

Napig mums tagad kad paši parādos līdz ausīm ceļam citas valsts IKP.

Uzmetinu lūdzu pirmo paraudziņu...

Paskatīsimies, kas sanāks... :naac:

vot par šito gan nevaig drist

paņem vienu čehu tarataiku izmēri un uzmetini tādu pašu...

www.google.lv/...

Vari iet palīgā uupim uzmetināt to verķi - gribu redzēt...

Mums pilna latvija ar visdariem, kas visu prot tikai ar muti.

Kad vajag profus - tad pēkšņi nav neviena...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti