BB rakstīja: Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi.
Patlaban jā. Taču neaizmirsīsim, ka sistēma ir atklāta 1901.gadā un līdz pat 90.gadu sakumam Rīga pasažieru pārvadājumu apjomu ziņā Savienībā bija 4 vietā aiz Maskavas, Ļeņingradas un Kijevas. Mums bija pat sakabinātie trolejbusi, kas bija liels retums pat Padomijā.
Protams, tagad laiki ir mainijušies, daudzas rūpnīcas ir aizvērušas, taču neskatoties uz to zināms pagātnes resurss tramvajos vēl ir. Un tos uzturēt pie dzīvības nav dārgāk par autobusiem vai trolejbusiem.
Ja palukojas uz cipariem, tad Rīgā ar tramvajiem tiek pārvadāti apm. 30% pasažieru, ar trolejiem ap 33%, bet pārējie ar busiem. Tatad apmēram vienāds daudzums. Taču šo 1/3 autobusus vajag ap 450gab.,(kas ir 1350 šoferu) trolejbusus ap 300gab., (kas ir ap 900 vadītāju), bet tramvaji to paveic ar 252 vagoniem, kuriem vajag tikai ap 380 vadītāju, jo trami ir sakabināti pa divi vagoni.
Saliekot kopā, kādas naudas gadā aiziet personāla uzturēšanai, ir skaidri redzams, kuram transporta veidam ir priekšrocība.
Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.
Ar ko var aizbraukt uz Tapešu ielu? Ar ko uz Mīlgrāvi? Uz Mežaparku?
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA