piečuku pačka ir kāds etalons?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
piečuku pačka ir kāds etalons?
Bams rakstīja: Bet, ja palūkojamies, kāds ir iespejamais RVR tirgus? Nu lielākais bezšaubām ir Rīga, savus 100 vagonus paņemtu kā likts. Ok, tas būtu darbs gadiem 2-3.
Tad mums ir D-pils. Vai tiem vajadzētu tādus vāģus kā Rīgai? Ļoti šaubos. Nu pieņemsim, ka viņi arī pasūta savus 15-20 tādus, tie viņiem pietiktu ar atliektiem galiem. Trešā mums ir Liepāja. Bet tur ir metra platuma sliedes un starpsliežu platums neļauj ekspluatēt 2.5m platus vagonus. Max 2.3m. Tas nozīmē cits modelis. vai RVR tam būtu gatava? Un ikdienas izlaidums Liepajai ir 7 vagoni, rezevē stāv vēl 12. Tāds
Līdz ar to uupim būtu jāpadomā, par to, lai labāk te uz vietas liek kopā autobusus, da trolejbusus...
Tos vajag vairāk un sanāks rentablāka un ilgtermiņā jēdzīgāka ražotne...
Sretsked rakstīja: Tātad, par tramvajiem.
Austrijā tikko bija iespēja redzēt,kā jau teicu, tur ar viņu attīstības līmeni Vīnē joprojām ir arī vecie džimbuļi. Tā kā, ņefig lekt mums augstāk par savu pakaļu.
Tikai tie nav galīgi nolietoti. ]
Un ja kāds ir, tad to noraksta un nolietotā vietā pērk jaunu.
Palaidniex rakstīja: Tikai tie nav galīgi nolietoti. ]
Un ja kāds ir, tad to noraksta un nolietotā vietā pērk jaunu.
Kā tad – pārmetina un laiž atpakaļ līnijā…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Tikai tie nav galīgi nolietoti. ]
Un ja kāds ir, tad to noraksta un nolietotā vietā pērk jaunu.
Kā tad – pārmetina un laiž atpakaļ līnijā…
Un cik reizes pārmetina? Mūsējie, jau reiz pārmetināti...
P.S.
Tu arī valkā zeķes, līdz stadijai, ka to vairs nav, bet palikusi tikai smaka...
Palaidniex rakstīja: Un cik reizes pārmetina? Mūsējie, jau reiz pārmetināti...
P.S.
Tu arī valkā zeķes, līdz stadijai, ka to vairs nav, bet palikusi tikai smaka...
Pirms ļerkšķēt par Vīni no sākuma vismaz aizbrauc uz turieni un apskaties.
Trolejbusus ar dīzeli kā ieguva – zini???
Un tikai nevajag ārstēt mani ka RS bosi brauca apskatīt jau gatavu exemplāru.
Diseltrolejbusus pasūtīja Rīga – un tad sāka meklēt kurš tad varētu tādus uzmetināt. Pēc tam noslēdza līgumus un parakstīja garantijas vēstules kā arī iemaksāja kāpostu un tikai tad sāka skrūvēt to diseltrolli.
Ja RS būtu izgāzusi vēderu un pateiktu davaj uzmetiniet dīseltrolejbas unmēs pastīsimies vai tas der – domā kāds vispābā runātu???
Na mārrutkos aizsūtītu…
Sretsked rakstīja: Plus mums vēl ir pilns ar urlkakšiem, kas visu jauno apzīmēs ar savām krāsām jobnutajām, sagrauzīs sēdekļus un izsitīs logus,kā sabtransa pieturās.
Tas jau pa lielam RS lauciņš – ņefiks bija konduktorus izmest uz ielas…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Un cik reizes pārmetina? Mūsējie, jau reiz pārmetināti...
P.S.
Tu arī valkā zeķes, līdz stadijai, ka to vairs nav, bet palikusi tikai smaka...
Pirms ļerkšķēt par Vīni no sākuma vismaz aizbrauc uz turieni un apskaties.
Nemīz - vīnē ir būts. Vēl pasaki ka mums vajag rīģā doz divzirgspēku ratus, lai viss centrs ekoloģiski pēc zirgāboliem voncītu.
Tur ir gan veci džimbuļi, gan jauni.
Visam reiz pienāk gals! Viss reiz nolietojas! Un jāpērk vietā aizvietotājs.
Jā, piekrītu - tur betona plāksnēs ieguldītās sliedes ir labas, mums ir pirmie klusie mēģinājumi tādās salikt daudzviet sliedes. Tas ir ilgtemiņa jautajums, kas jārisina reizē ar sliežu nonovēršmo renovāciju, kad tam pienāks laiks...
Bet tur aºī ielās, kur mums būtu 2 joslas ir reāli 3 vai 4 joslas un visi satilpst un visi brauc.
Tākā labak domā par autobusu ražotni latvijā - tos vajag vairāk un tas būš rentablāk...
uupis rakstīja: Un tikai nevajag ārstēt mani ka RS bosi brauca apskatīt jau gatavu exemplāru.
Diseltrolejbusus pasūtīja Rīga – un tad sāka meklēt kurš tad varētu tādus uzmetināt. Pēc tam noslēdza līgumus un parakstīja garantijas vēstules kā arī iemaksāja kāpostu un tikai tad sāka skrūvēt to diseltrolli.
Ja RS būtu izgāzusi vēderu un pateiktu davaj uzmetiniet dīseltrolejbas unmēs pastīsimies vai tas der – domā kāds vispābā runātu???
Na mārrutkos aizsūtītu…
Pat ja tā, tad attiecīgais kantoris pietiekami operatīvi vispirms saprata, ka tādu fišku var uzbūvēt, cik tas maksās un kad būs gatavs. Iesakumā jau aºī paņēma vienu - uz testu. Ja tests nebūtu izdevies - parējos nepasūtītu.
Tāpēc jautaju - kur ir tas latvju kantoris, kurā reāli grib un patiešām spēj esošajos troļļos iemetināt tyo motoru?
uupis rakstīja:
Sretsked rakstīja: Plus mums vēl ir pilns ar urlkakšiem, kas visu jauno apzīmēs ar savām krāsām jobnutajām, sagrauzīs sēdekļus un izsitīs logus,kā sabtransa pieturās.
Tas jau pa lielam RS lauciņš – ņefiks bija konduktorus izmest uz ielas…
Pričõm pie huliganisma, svešas un mantas bojāšanas ir RS?
Ja dev mašīnai kāds pa jumtu nostaigā, vai uzkrāso uz sāna kaut ko vai izsit stiklu - arī RS vainīgs, ka nav iebāzis tur iekšā konduktoru?
Un ko konduktors var izdarīt iekšā stāvot pret 5 urļikiem ar krāsas baloniem tramvaja ārpusē?
Palaidniex rakstīja: Nemīz - vīnē ir būts. Vēl pasaki ka mums vajag rīģā doz divzirgspēku ratus, lai viss centrs ekoloģiski pēc zirgāboliem voncītu.
Tur ir gan veci džimbuļi, gan jauni.
Visam reiz pienāk gals! Viss reiz nolietojas! Un jāpērk vietā aizvietotājs.
Jā, piekrītu - tur betona plāksnēs ieguldītās sliedes ir labas, mums ir pirmie klusie mēģinājumi tādās salikt daudzviet sliedes. Tas ir ilgtemiņa jautajums, kas jārisina reizē ar sliežu nonovēršmo renovāciju, kad tam pienāks laiks...
Nu bet tad neārstē te visiem ka tramvajs nemaxā neko, ka tas ir lētākais, nu nav viņš lēts, ne par kapeiku lētāks par basiem un trolejbasiem ar savu infrastuktūru, privilēģijām un nemitīgajiem remontiem…
Kaksis rakstīja: Konduktoram nav jānodarbojas ar audzināšanu... tas ir ĢIMENES lauciņš...
Aizej ciet. Ja tu nezini kā konduktora klātbūtne ietekmē huļigānus it sevišķi mazgadīgās utes…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Nemīz - vīnē ir būts. Vēl pasaki ka mums vajag rīģā doz divzirgspēku ratus, lai viss centrs ekoloģiski pēc zirgāboliem voncītu.
Tur ir gan veci džimbuļi, gan jauni.
Visam reiz pienāk gals! Viss reiz nolietojas! Un jāpērk vietā aizvietotājs.
Jā, piekrītu - tur betona plāksnēs ieguldītās sliedes ir labas, mums ir pirmie klusie mēģinājumi tādās salikt daudzviet sliedes. Tas ir ilgtemiņa jautajums, kas jārisina reizē ar sliežu nonovēršmo renovāciju, kad tam pienāks laiks...
Nu bet tad neārstē te visiem ka tramvajs nemaxā neko, ka tas ir lētākais, nu nav viņš lēts, ne par kapeiku lētāks par basiem un trolejbasiem ar savu infrastuktūru, privilēģijām un nemitīgajiem remontiem…
Nu bet ja rīgā tas ar mazākiem izdevumiem, mazāku skaitu apkalpojošā personāla, vadītāju utt. apkalpo vienu trešdaļu pasažieru, gan jau ka ir gana ekonomisks pamatojums. Ja tā nebūtu Vīnē, gluži kā desmitiem citu pilsētu visā pasaulē tramvajs neeksistētu kā šķira... Padomā par to...
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Un ko konduktors var izdarīt iekšā stāvot pret 5 urļikiem ar krāsas baloniem tramvaja ārpusē?
Atpazīt mentenē…
Protams, protams, tikai kas tos urļikus aizturēs? Konduktors? pasažieri?
uupis rakstīja:
Kaksis rakstīja: Konduktoram nav jānodarbojas ar audzināšanu... tas ir ĢIMENES lauciņš...
Aizej ciet. Ja tu nezini kā konduktora klātbūtne ietekmē huļigānus it sevišķi mazgadīgās utes…
Un nezini, kā paaugušos urļikus provocē pa lielam bezspēcīga veca konduktore?
Palaidniex rakstīja: Un ko konduktors var izdarīt iekšā stāvot pret 5 urļikiem ar krāsas baloniem tramvaja ārpusē?
Atpazīt mentenē…
Palaidniex rakstīja: Padomā par to...
Padomā – Maskavā un visur citur ir metro…
Palaidniex rakstīja: Un nezini, kā paaugušos urļikus provocē pa lielam bezspēcīga veca konduktore?
Kas tu – ņuņņa esi???
Es pāris reizes esmu palūdzis izkāpt kādam urļikam, kurš sāk konduktorei buksēt virsū… Bez vārda runas ir izkāpuši vai nomierinājušies un klusējuši…
Bet tu jau droši ka klāt neietu… Tramvaju aizstāvis atradies…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Padomā par to...
Padomā – Maskavā un visur citur ir metro…
Padomāju.
Ir sīkums - meš paši savulaik noprotestējām pret metro. Pareizāk būu pret to, kā to plānoja celt.
Rīģā metro būvēt varētu būt ļoti dārgi (stingri dārgāk kā citur deļ grunts), ticamāk lielākoties ar vaļējo būvbedru metodi, kas "nāktu par labu" citai satiksmei un uz kopējā fona Dienvidu tilts nemaksātu neko...
Vēl - metro ir kādās 160 pasaules pilsētās, nu vēl šur tur būvē, bet lielākoties tajās valstīs ir mazliet labāk attīštīta ekonomika, vai arī iedzīotāju ir vairāk nekā visā Latvijā...
Tramvajs būš sastopams visā pasaulē un ievērojami vairāk pilsētās nekā metro... Kā aºī uzturams daudz lētāk
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Un nezini, kā paaugušos urļikus provocē pa lielam bezspēcīga veca konduktore?
Kas tu – ņuņņa esi???
Es pāris reizes esmu palūdzis izkāpt kādam urļikam, kurš sāk konduktorei buksēt virsū… Bez vārda runas ir izkāpuši vai nomierinājušies un klusējuši…
Bet tu jau droši ka klāt neietu… Tramvaju aizstāvis atradies…
Izrādās Tu mums īsts supermens, Čaks Noris tev knapi var čības pienest, vari pabūt visos tramvajos reizē un visos tramvajos reizē lūgt izkāpt narikiem, urlām un hulīšiem un aizstāvēt konduktoru... Kā aºī Momentā sašņorē visus urlas, kas pie krusta apzīmē ar baloniņu tramvajam sānus, nodod mentenē un reizē turp aizgādā konduktoru atpazīšanai...
Nu ko ņizkij poklon ķebe! Nezināju, ka starp mums ir PATIESI SUPERMENI!
Un vēlreiz atkārtoju jautajumu - kāpēc tieši tramvaji ir par visu varu jābūvē pašiem, kaut tos vajag, cik te bams piemeta maksimums 120-150 sastāvus, bet 3 līdz 4 simtus autobusu da trolejbusu, kurus vajag ievērojami biežāk mainīt pret jauniem drīkt pirkt ārvalstīs, bet nedrīkst ražot uz vietas Latvijā?
Kāpēc paši neražojam (vai neatjaunojam) riepas tiem trolejbusiem da autobusiem, bet pērkam jaunas un ārvalstīs?
Palaidniex rakstīja: Nu ko ņizkij poklon ķebe! Nezināju, ka starp mums ir PATIESI SUPERMENI!
Nu pēc šitādiem tekstiem mēs redzam kurš tad ir mietpilsonis īstais…
Palaidniex rakstīja: Un vēlreiz atkārtoju jautajumu - kāpēc tieši tramvaji ir par visu varu jābūvē pašiem, kaut tos vajag, cik te bams piemeta maksimums 120-150 sastāvus, bet 3 līdz 4 simtus autobusu da trolejbusu, kurus vajag ievērojami biežāk mainīt pret jauniem drīkt pirkt ārvalstīs, bet nedrīkst ražot uz vietas Latvijā?
Kāpēc paši neražojam (vai neatjaunojam) riepas tiem trolejbusiem da autobusiem, bet pērkam jaunas un ārvalstīs?
Par to jau ir stāsts ka jāmaina politika.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA