Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Dārgāk kā pīterī nebūtu (tur ir 120 metru dziļumā). Vaļējo bedru metode ir pati lētākā...

Nu vaļējo bedru metode ir lēta, bet pie esošās satiksmes - mierīgi var kārties...

Un vēl - Pīterī to nebūvēja mūsdienu moetodēm un ar mūsdienu algām...

Tur ļoti daudz ko sabūvēja katordznieki utt... Tā teikt tādi BAMi šeit vairs neies cauri dēļ cilvēktiesībām un konkuras organizatoru un izpildīāju alkatības...

Nav jau arī tik attīstīta ekonomika un pasažirtu plūsma, lai tas saredzamā aiznākotnē atmaksātos...

Būtu daudz savādāk, ja krievsu laikā būu paguvuši kaut vienu līniju tomēr katukādīgi izstumt cauri... Bet tagad...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nu ko ņizkij poklon ķebe! Nezināju, ka starp mums ir PATIESI SUPERMENI!

Nu pēc šitādiem tekstiem mēs redzam kurš tad ir mietpilsonis īstais…

uupi - da bļin teksts par to, ka ne vienmēr konduktoram blakus ir kāds cilvēks, bieži vien tas konduktors ir aci pret aci ar urlu, nariku vai ko citu!

Vai arī ja nav viens, tad bieži vien sievietes, gados jaunāki bērni un citi nu nebūš tie, kas urlam gribēs vai spēs reāli stāties pretī.

Kamēr ģimenes pieļāus izdimteņu izaugšanu un policija tos laicīgi un antihumāni neapkaros - konduktors un citi līdzcilvēki nebūš īštie kārtības ieviesēji...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Par to jau ir stāsts ka jāmaina politika.

Nu, nu?

Kāpēc tad nekliedz par RAF autobusu/trolejbusu būvi?

Kas tos spēs uzražot? Ir kaut aprēķini, skices, cik tas varētu maksāt?

Tev laikam tramvajs durīs ir ko iespiedis, ka pēkšņi visa ļaunums ir tramvajs.

Jautajums - kāpēc nebrauc ar RAFu ja esi tāds patriots? Kāpēc kājās ķīnā ražoti džinsi? Kāpēc ēd rietumos audzētus augļus?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Tu tiešām esi stulbs? Politikas maiņa mūsdienās īpaši neietekmē izejvielu cenas. Mēs varam konkurētspējīgi ražot tikai to, ko varam saražot no mūsu resursiem.

Lai nu tā būtu ka politika neietekmē ekonomiku…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Redzkur mūsu nākotne, piemēram:

dendrolight-latvija-sia.infolapa.zl.lv/...

un arī tikai pie nosacījuma, ka tas ir mūsu kantoris, ka peļņa netiek izvesta uz ārzemēm...

ja šitos atbalsta LIAA, tad īpašniekiem teorētiski jābū vietējism...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Padomā par to...

Padomā – Maskavā un visur citur ir metro…

Tikko atcerējos vēl faktu - Vīnē ir ne tikai trmvajs, bet ARĪ metro, tākā sanāk, ka metro nav panaceja...

Maskavā tas pats, Pēterburgā - tas pats...

tākā arguments metro ir labak par tramvaju neiet krastā...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kāpēc tad nekliedz par RAF autobusu/trolejbusu būvi?

Kas tos spēs uzražot? Ir kaut aprēķini, skices, cik tas varētu maksāt?

Tur ir par ko kliegt?

Divi notiesātie un iztirgotas iekārtas… Tas ir viss kas no RAF ir palicis…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kāpēc tad nekliedz par RAF autobusu/trolejbusu būvi?

Kas tos spēs uzražot? Ir kaut aprēķini, skices, cik tas varētu maksāt?

Tur ir par ko kliegt?

Divi notiesātie un iztirgotas iekārtas… Tas ir viss kas no RAF ir palicis…

Un - RAFs kāds neaizstājams etalons?

Reku kautkādus Bicīšus vai kāviņtur blakās skrūvē - un?

Lai palaistu savu autobūves uzņēmumu - vajag specialitātē kvalificētus inženierus, kuru mums laikam pilni aizgaldi, vane?

Un vēl, ja jau ta niša tik neaizņemta, perspektīva, rentabla utt - kāpēc žigli nesākt kaut ko būvēt? a?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Šīten arī tramvajs nav pielicis savu pirkstu???

www.tvnet.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu metina jelgavā Man un Scania izpūtējus.

Krāsainie Lējumi Rīgā ražo priekš WV/Audi, bmw un mb šādas tādas daļas, Jelgavā vieni rašo radiatorus kraviniekiem.

Ir labi! Vairāk tādu uzņēmumu! Vēlams ar VIETĒJO kapitālu. Un būs labi - sanāks i tramvajam i porkas kājenei...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un - RAFs kāds neaizstājams etalons?

Pats jau pieminēji RAFu – es tev viņu neuzspiedu…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un - RAFs kāds neaizstājams etalons?

Pats jau pieminēji RAFu – es tev viņu neuzspiedu…

Bet tu tak patriots - viss pašiem jāražo!

Latvija pašpietiekams lielražotājs, kas no tā, kas atrodams Latvijā var uzražot jebko, labāk un lētak kā citur!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Šīten arī tramvajs nav pielicis savu pirkstu???

www.tvnet.lv/...

Un pārkrauti kravinieki tur ņipričom. Tikai tramvajs radīja plīsumus un koroziju...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Joprojām dažiem ir uzskats,ka 'rūpnīca' , tas ir liela teritorija ar sarkanu ķieģeļu korpusiem un lieliem skursteņiem

uupi, inženieri jau būtu , bet izpildījums ļoti jāprot nokontrolēt. Mazāk tas inženiera darbs, vairāk jāuztraucas par to,kā spēs darboties iekārtu apkalpojošais personāls. Tie mums 'vareni' speci...

Es jau domāju ka tas laiks ir pāri.

Kāreiz vietējā ražotne – pēc tam seko darbaspēks – tad izglītošana un izglītības nozare.

Viss tas ir komplekss pasākums un nav atraujams no Valsts politikas – vēlēšanās kaut ko pašiem darīt.

Vēl jau sāpe ir par kuģiem – vot šito es nesaprotu – kāda mārrutka pēc aizskrēja uz vāciju būvet jaunas apsardzes laiviņas ja vietējā kuģene tieši tādus pašus piedāvāja par kārtu lētāk uzmetināt…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un pārkrauti kravinieki tur ņipričom. Tikai tramvajs radīja plīsumus un koroziju...

Tu dabū virsū uz akmeņa pārkrautu kravenieku…

Visur ir augstuma ierobežojumi… Pārkrautie iet pa HES tiltu.

Un svinu neviens vairs nevadā ar fūrēm pa Rīgas centru…

Pastāvi uz Akmens tilta – sajutīsi starpību – kāda ir vibrācija no baļķvedēja un kāda no džimbuļa…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Joprojām dažiem ir uzskats,ka 'rūpnīca' , tas ir liela teritorija ar sarkanu ķieģeļu korpusiem un lieliem skursteņiem

uupi, inženieri jau būtu , bet izpildījums ļoti jāprot nokontrolēt. Mazāk tas inženiera darbs, vairāk jāuztraucas par to,kā spēs darboties iekārtu apkalpojošais personāls. Tie mums 'vareni' speci...

Es jau domāju ka tas laiks ir pāri.

Kāreiz vietējā ražotne – pēc tam seko darbaspēks – tad izglītošana un izglītības nozare.

Viss tas ir komplekss pasākums un nav atraujams no Valsts politikas – vēlēšanās kaut ko pašiem darīt.

Vēl jau sāpe ir par kuģiem – vot šito es nesaprotu – kāda mārrutka pēc aizskrēja uz vāciju būvet jaunas apsardzes laiviņas ja vietējā kuģene tieši tādus pašus piedāvāja par kārtu lētāk uzmetināt…

Domāju, ka ne jau cena bija izvēles iemesls.

Ja viss bija 1:1 un šeit vēl lētak - tad nesaprotu kāpēc pasūījums netika apspriests, pārsūdzēts un celts gaismā?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Bet tu tak patriots - viss pašiem jāražo!

Jā patriots…

Bet jūs – jūs neesat šīs zemes patriots???

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un pārkrauti kravinieki tur ņipričom. Tikai tramvajs radīja plīsumus un koroziju...

Tu dabū virsū uz akmeņa pārkrautu kravenieku…

Visur ir augstuma ierobežojumi… Pārkrautie iet pa HES tiltu.

Un svinu neviens vairs nevadā ar fūrēm pa Rīgas centru…

Pastāvi uz Akmens tilta – sajutīsi starpību – kāda ir vibrācija no baļķvedēja un kāda no džimbuļa…

Baļķvedēju pārkraut - kā divus pirkstus.

Un nevajag svinu cest, pietiek ar kādiem dzelzsgabaliem, kuru max svvaru pārsniedz fiksi...

Un vēl, lai radītu plaisas nepietiek ar vienkārsu vibrāciju, vajadzīga noteikt vibrācija ar noteiktu rezonanses frekvenci, lai tā ko izpostītu vai sāktu lauzt. Un moš to rada kājāmgājēji vai tieši bmw markas auto...

Vai pareizāk sakot - par šo rēķins jāpiestāda tilta rekonstruētājiem, kas nesen to tiltu ļoti kvalitatīvi ar atbildības sajūtu divus gadus pēc kārtas remontēja...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un deglava tilta šuves ar sarīkoja tramvaji vai ļoti veiksmīgais pirmās kārtas remonts?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un deglava tilta šuves ar sarīkoja tramvaji vai ļoti veiksmīgais pirmās kārtas remonts?

Tur apakšā ir tramvajs – liels tramvajs…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un deglava tilta šuves ar sarīkoja tramvaji vai ļoti veiksmīgais pirmās kārtas remonts?

Tur apakšā ir tramvajs – liels tramvajs…

A, kāpēc otrā pusē tas tramvajas tās šuves nav izārdījis? a?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un deglava tilta šuves ar sarīkoja tramvaji vai ļoti veiksmīgais pirmās kārtas remonts?

Tur apakšā ir tramvajs – liels tramvajs…

A, kāpēc otrā pusē tas tramvajas tās šuves nav izārdījis? a?

un agrāk neko neārdīja,, bet kā tiltu saremontēja, tā virzienā uz centru - vis sapīsa, bet no centra - viss kā jauns...

Pie mums jau finansiālus lēmumus neviens nepieņem, kaut pietiktu par šādiem rezultātiem uz 10 gadiem izslēgt no valsts/pašvaldību konkursiem pielaižamo pretendentu saraksta...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un vēl, lai radītu plaisas nepietiek ar vienkārsu vibrāciju, vajadzīga noteikt vibrācija ar noteiktu rezonanses frekvenci, lai tā ko izpostītu vai sāktu lauzt. Un moš to rada kājāmgājēji vai tieši bmw markas auto...

Vo – tu palūko kāda tad tur kuram ir tā rezonanse – kuram pastāvīgāka un kurai ir gadījuma raksturs…

Tramvajs tad pāri tiltam iet pēc grafika atšķirībā no pārējā transporta…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un vēl, lai radītu plaisas nepietiek ar vienkārsu vibrāciju, vajadzīga noteikt vibrācija ar noteiktu rezonanses frekvenci, lai tā ko izpostītu vai sāktu lauzt. Un moš to rada kājāmgājēji vai tieši bmw markas auto...

Vo – tu palūko kāda tad tur kuram ir tā rezonanse – kuram pastāvīgāka un kurai ir gadījuma raksturs…

Tramvajs tad pāri tiltam iet pēc grafika atšķirībā no pārējā transporta…

Fiziķis - rezonanses frekvenci nemēra kustības intervālā pār tiltu...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: A, kāpēc otrā pusē tas tramvajas tās šuves nav izārdījis? a?

Pagaidi. Pacietību. Nāks nākamā remontbrigāde otru pusi remontēt būs arī tur tādas šuves…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti