Ceļu policija darbībā.

Dzēsts lietotājs Reģ.: 21.05.2024

un nummurinjsh kaadeelj behai aizkraasots?

gan jau ka piestaja parunaaties/paintereseeties par pazinjas veseliibu

 
Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

..Tiesa jāatzīst - nahalu un nagļaku palicis mazāk, vidējais ātrums uz šoses ir manāmi krities, ar 110 esi čuķ ne pac ātrākais lidotājs...

...

Tas tiesa, uz pleskavenes pat no rītiem vairums brauc zem 110, bet čučinot uz 90-95 garām brauc pat smagie..

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ahā..... nepārkāpj?!!!

davaj samazinam ātrumu uz 80

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

a tagadinjaas...opljaa... Liepaajnieki satraukushies...jameejo CPisti gana rokaa visus un treii uz medspravkaam...kurai kaa izraadaas IR jaabuut(ne obligaati liidzi-iraid datubaazes)

a ja njema- straapeejam uz 30lisajiem...

Jautaajums "na zasipku"- cikiem no jums...ir deriiga medspravka? un vel mans domaat ka ar steigu pasham jaacepj augshaa...

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: a tagadinjaas...opljaa... Liepaajnieki satraukushies...jameejo CPisti gana rokaa visus un treii uz medspravkaam...kurai kaa izraadaas IR jaabuut(ne obligaati liidzi-iraid datubaazes)

a ja njema- straapeejam uz 30lisajiem...

Jautaajums "na zasipku"- cikiem no jums...ir deriiga medspravka? un vel mans domaat ka ar steigu pasham jaacepj augshaa...

a vottt... kā var uzzināt, vai ir derīga vai arī ir jau nederīga?

Tiesības mainot, laikam vajadzēja būt un derīgai; tas notika ne tik tālajā un patreknajā 2005.gadā.

Kāds ir sroks tai spravkai, 5gadi? 3? 10?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

hz...5vai 10( neesmu iisti paarliecinaats- bet tas laikam bij atkariigs no kategorijaam) un veel jau bija 1 gadu deriigaas tjip ja ieta pirmsterminja paarbaude...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

5.....

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

a vottt... kā var uzzināt, vai ir derīga vai arī ir jau nederīga?

Tiesības mainot, laikam vajadzēja būt un derīgai; tas notika ne tik tālajā un patreknajā 2005.gadā.

Kāds ir sroks tai spravkai, 5gadi? 3? 10?

Piereģistrējies CSDD lapā uz e-pakalpojumiem(vajadzēs pers. kodu un pases vai vad. apliecības numuru).

Tur arī varēsi redzēt informāciju no CSDD datu bāzes.

vmartini Reģ.: 09.12.2001
0 0 Atbildēt

Varbūt to ziņošanu var caur google earth foto ievietošanu izpildīt! Es mēģināju ielikt info par Ropažu ielas reketu! Varbūt citiem būs redzams, pagaidām neva nošārēt KML failus!

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: hz...5vai 10( neesmu iisti paarliecinaats- bet tas laikam bij atkariigs no kategorijaam) un veel jau bija 1 gadu deriigaas tjip ja ieta pirmsterminja paarbaude...

Pagājušā gadā mainīju tiesības, tad arī noprasīju par tām medicīniskajām izziņām- parasti derīgas 10 gadus (man tagad līdz 2018 tāpat kā tiesības), bet, sasniedzot kaut kādu vecumu, jāiet ik pa 5 gadiem. Biežāk jāiet arī augstāku kategoriju vadītājiem. Pirms mainīju, sameklēju attiecīgo likumu, bija tur viss sīki un smalki aprakstīts.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

ik pa 5ciem gadiem ir jāiet profiem... nu tiem, kam tiesības ilgāk kā Tu dzīvo...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

jap!

trāpīju

Maija - piedo

bet bij patīkami

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

uz ātru roku, pusmiegā

-----------------------------------

Ceļu satiksmes likums

IV nodaļa

Ceļu satiksmes dalībnieku pienākumi un tiesības

30.pants. Transportlīdzekļu vadīšanas tiesību izmantošanas aizliegums

(2) Transportlīdzekļu vadīšanas tiesības nedrīkst izmantot, ja:

4) transportlīdzekļa vadītājs nav normatīvajos aktos noteiktajā termiņā veicis kārtējo veselības pārbaudi vai veselības pirmstermiņa pārbaudi, — līdz veselības pārbaudei;

(4) Ja transportlīdzekļa vadītājs pārkāpj noteikto vadīšanas tiesību izmantošanas aizliegumu, viņa transportlīdzekļa vadītāja apliecība tiek aizturēta.

30.1 pants.

(4) Transportlīdzekļa vadītāja veselības kārtējo pārbaudi veic:

1) M, A1, A, B1, B un BE kategorijas transportlīdzekļu vadītājiem, kā arī traktortehnikas un citu pašgājēju mašīnu vadītājiem ik pēc 10 gadiem, personām pēc 60 gadu vecuma sasniegšanas — ik pēc trim gadiem;

2) C1, C, D1, D, C1E, CE, D1E un DE kategorijas transportlīdzekļu vadītājiem, kā arī tramvaju un trolejbusu vadītājiem ik pēc pieciem gadiem, personām pēc 60 gadu vecuma sasniegšanas — ik pēc trim gadiem.

----------------------------------------------

Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodekss

Desmitā "a" nodaļa

Administratīvie pārkāpumi ceļu satiksmē

Par transportlīdzekļa vadīšanu, ja ir spēkā transportlīdzekļu vadīšanas tiesību izmantošanas aizliegums, izņemot gadījumu, kad izmantošanas aizliegums piemērots pārkāpumu uzskaites punktu sistēmas ietvaros,—

- uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam trīsdesmit latu apmērā.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: ik pa 5ciem gadiem ir jāiet profiem... nu tiem, kam tiesības ilgāk kā Tu dzīvo...

Skaidra doma, bet tomēr- ar tiesību esamības ilgumu tam nav sakara.

Man paziņās bija tante, kas 49 gadus nobrauca bez tiesībām, kad apturēja milicis, iztika ar deputātes (ka tik nebija psrs augstākā padomē) apliecību. Tiesības Lv nolika tikai kādus gadus pēc neatkarības iegūšanas t.b. >70g. vecumā.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vēl 80-tajos gados nebija pieņemts, ka prokuraturas amatpersonas CP (autoinspekcijas) darbiniekiem uzrādītu savas vadītāja apliecības... Uzrādīta tika tikai dienesta apliecība. Būtībā, varas sadalijums tolaik pieļāva jebkuram prokuraturas sistemas operativajam darbiniekam CP pasūtīt "uz poda". Ja bija tāda vēlēšānās. Vairumā gadījumu tml.nepieciešamība nebija. Arī šodien vairumā gadījumu CP par pārkāpumiem palaiž gan prokurorus, gan tiesnešus, gan citus valsts drošibas iestāžu darbiniekus. Ja nu vieinīgi ir avarija, šmiga, smagas sekas - tad augstāki priekšnieki lemj kas un kā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

MJanis rakstīja:

-----------------------------------

Ceļu satiksmes likums

IV nodaļa

(4) Transportlīdzekļa vadītāja veselības kārtējo pārbaudi veic:

1) M, A1, A, B1, B un BE kategorijas transportlīdzekļu vadītājiem, kā arī traktortehnikas un citu pašgājēju mašīnu vadītājiem [b]ik pēc 10 gadiem[/b], personām pēc 60 gadu vecuma sasniegšanas — ik pēc trim gadiem;

Ļoti interesanti - ko draīt tiem, kam šī spravka daudz gadus atpakaļ ir bijus izrakstīa kā derīga tikai 5-us gadus? Spiest uz medkomisijas iziešanas datumu un Ceļu Satiksmes likumu

Vai iet nokaunēties un iet komisiju vēlreiz?

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

smieklīgi šodien Igaunijā.. braucu uz 100, aptur policija, tikai lai pateiktu, ka jāizslēdz miglinieki: "viklutitse potfaarniki, horoošajā viitemostj tepeer"

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Yetti rakstīja: ik pa 5ciem gadiem ir jāiet profiem... nu tiem, kam tiesības ilgāk kā Tu dzīvo...

Skaidra doma, bet tomēr- ar tiesību esamības ilgumu tam nav sakara.

Man paziņās bija tante, kas 49 gadus nobrauca bez tiesībām, kad apturēja milicis, iztika ar deputātes (ka tik nebija psrs augstākā padomē) apliecību. Tiesības Lv nolika tikai kādus gadus pēc neatkarības iegūšanas t.b. >70g. vecumā.

ir gan...

tiko Tev ir "B" kategorija - atdodies...

a tantei bij "A" kategorija...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

P.S."B" ir 5 gadi, "A" desmit...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Nupat ierāvu grāvī...

"B" desmit

"C" pieci...

laikam jābeidz kost...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: Nupat ierāvu grāvī...

"B" desmit

"C" pieci...

laikam jābeidz kost...

Kā tev nauda pietiek. Tagad tak šmiga uhhhhhh cik maxā. Jebšu arī Preiļu dzeltenais rullē?

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Yetti: ko tu sauc par "budžeta" organizāciju? Budžets tak ir jebkurā organizācijā. Vai, ja pareizi saprotu jautājumu - tu prasi, kur man tik daudz brīva laika radīsies, lai kam tādam atlicinātu pārdesmit stundas? Bet nē - laikam tad sanāk, ka strādāju "nebudžeta" iestādē.

Dekster: nu, davai. Vēl pasauksim Seeni uz mītingu. Vajag tikai salikt idejas uz papīra. Kodēt es kaut necik protu.

Par Ropažu ielu - es arī tur vienu dienu iegriezos. Arī nepamanīju. A nē, īstenībā laikam pamanīju apaļo sarkano rimbuli, bet īpaši nepievērsu uzmanību. Jo pēdējā laikā esmu pieradis pie tiem rimbuļiem Šampētera ielas rajonā Pārdaugavā - tur bez mitas kaut ko rok krustām šķērsām un liek tās braukšanas aizlieguma zīmes katru otro dienu citur. Un ej nu saproti, kā tur pareizi jābrauc, lai tiktu pie vajadzīgās mājas, nepārkāpjot noteikumus. Pie tam - tas, ka tur karājās zīme ielas sākumā, parasti nebūt nenozīmē, ka nevarēs ar auto izbraukt. Sarakta ir viena ceļa mala, blakus var normāli pabraukt garām. Nu, attiecīgi šeit griežoties tajā Ropažu ielā bija līdzīgi - oo, sarkanais rimbulis, nu pofig, garām jau tikšu. Bija pa vēlu mest riņķī. Ķieģeļus es pamanu ātrāk. Būtu pamanījis, nebūtu iegriezies. Bet jau gabaliņu tālāk tiešām īsts ķieģelis un ceļš beidzās. Visi brauc uz sliedēm (kuras nav vienā līmenī ar brauktuvi) un dod tālāk. Arī es. A ko darīt?

A šmigai tak ik pa laikam atlaides. Tikko bija Rimi 0.7 Jamesons par 9.99 iekš metāla bundžas (Dolē manīts), tagad laikam maksimā Jack Daniels pa 14 latiem. Vienmēr var atrast, ko dzert.

Glupais Reģ.: 23.01.2003
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstīja: smieklīgi šodien Igaunijā.. braucu uz 100, aptur policija, tikai lai pateiktu, ka jāizslēdz miglinieki: "viklutitse potfaarniki, horoošajā viitemostj tepeer"

Affigetj!!

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Vakar vakarā, tā ap desmitiem braucu pa krasteni centra virzienā. Pie Mola krustojuma sarkanais, ieripinos pirmajā joslā. Pie zaļā uzsāku un līdz 80 paātrinājos ļoti mierīgi, bez nekādas gonkošanas, taču blakus joslās esošie nemotori tāpat palika gabalu aizmugurē. Un pa gabalu (t.i. poličiem) gan jau tas izskatījās pēc baigi agresīvā izlēciena.

Tuvojoties pelēkai "70" zīmei, ātrumu samazinu laikus. Jāatzīst, ka pa dienu tā nedaru, tur dažkārt plūsma vēl gabaliņu aiz zīmes turpina lēkšot uz 80 un tas dažkārt pat fascinē, ņemot vērā, cik bieži pēdējā laikā zem pēdējās tilta estakādes ir novietots fotoradars. Tagad vēls vakars, es vienīgā mašīna (tās pārējās divas pārāk tālu aizmugurē), tāpēc braucu pieklājīgi - ar domu, ka, ja šaus ar piupiu, tad pavisam noteikti stādinās mani. Pabraucot garām zīmei, spidometrā ir nedaudz zem 70. Pēc GPS ir vairākas reizes mērīts, ka 70 pēc pulksteņa ir 65 reālajā dzīvē. Tātad, ja ir nedaudz zem, tad reālais ātrums tobrīd bija kādi 63-64. Tā nu mierīgi dudinu pa to pašu pirmo joslu. O, jā, manu, ka aiz pēdējās estakādes kaut kas dzeltens nogrozās. Pārsteigts nejūtos, jo pēdējā laikā viņi tai vietā pārāk bieži vakaros gozējās un es drīzāk esmu pārsteigts, ja nevienu likumsargu ekipāžu tur pievakarē neredz.

Es jau sāku smaidīt, esmu gandrīz pārliecināts, ka tūlīt turēs un kaut ko mēģinās piešūt. Nu, protams, ka dzeltenīgais stāvs lec uz ielas un tirina savu zebras spieķi man taisni deguna priekšā. Strauji bremzēju, veru vaļā logu.

CP: Dokumentiņus lūdzu! (Priekšā nestādījās, skaidri atceros.)

Es: (Lai arī zinu, ka vispirms viņam būtu mani jāpainformē, par ko esmu apstādināts, nekasos un dodu papīrus - jo man sejā ir milzīgs smaids, poliča nolaistajā rokā ieraugot STALKERI!!! un es nojaušu jautrību.)

CP: Uz cik ta braucām?

Es: (Līdz ausīm smaidot.) Uz 64.

CP: (Tāds kā izbrīnīts par tik konkrētu ciparu.) Nu jau, nu jau, mums te rāda ko citu! (Rāda man savu piupiu, kur spīd 74.)

Es: (Valdu smieklus, domāju, ka man kādus 68-69 varbūt mēģinās piešūt, bet ne jau par 10 vairāk nekā patiesībā.) Nē, man bija 64, maksimums 65.

CP: Būs jāuzgaida nedaudz, uzrakstīsim protokolu. (Jau griežās it kā uz iešanu prom.)

Es: Labi, tikai paskaidrojuma lapu atnesiet un laikus protokolā atzīmējiet, ka paskaidrojums IR pievienots. Un paskaidrojuma lapai to augšu arī var aizpildīt.

CP: (???) Un ko jūs tur rakstīsiet tajā paskaidrojumā?

Es: Kā ko? To, ka man bija 64 kmh. To, ka jau pie zīmes "70" bija 64 kmh. Ja man būtu bijuši 74 kmh, tad spidometrā būtu tuvu 80, kā pavisam noteikti nebija. Ja man spidometrā ir 70, tad reāli ir 65.

CP: Jums kaut kas tad nav kārtībā ar spidometru...

Es: Un vispār man reku ir spīdvarnings mašīnā, viņš iepīkstētos, ja būtu virs 65. (Ir tāda fīča Saab`ā tik tiešām. Tiesa, tobrīd nebija aktivizēta, bet paklikšķināju pa pogām un tur pēdējais brīdinājuma limits rādās 63 kmh - biju uzlicis, kad māsu dresēju braukt.) Redziet, reku pat 63, nevis 65 man stāv uzlikts.

CP: (Pabāž galvu, skatās.) Tādu nebiju redzējis.. Bet nu jums tur ir kaut kāda kļūda. Radaram arī ir kļūda, bet blablabla..

Es: Jā, Stalkerim ir kļūda, bet ne jau tik liela. Ir +-5kmh pie šāda ātruma. Tātad 74-5=69 un arī tik man pavisam noteikti nebija. Varam rakstīt protokolu, tikai to paskaidrojuma lapu atnesiet..

Tad tur vēl sekoja neliela vārdu apmaiņa arvien augstākos toņos, bet man slinkums rakstīt. Iegrūda man rokās dokumentus un noteica "brauciet!". Ellīgi dusmīgs nokūpināju riepas (jā, jā, zinu, ka lieli puikas tā nedara) un aizbraucu.

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Patreiz atkal stāv blakus Dienvidu tiltam aiz Statoila un ķer tos, kas zīmei "70" beidzoties nav gana nometuši ātrumu. Braucu tur katru dienu, ne reizi neesmu redzējis kādu ūber ātri braucošo, kas citiem traucētu. Ok, varbūt kādam vēl aiz zīmes ir 70, bet tuvāk jau tām estakāžu nobrauktuvēm un luksoforam, temps tiek samazināts. Un, ja arī tur kādreiz pa kādam pagadās - ir jēga sēdēt visu dienu tai vienā vietā? Un regulāri. Vakaros it īpaši. Eh. Un vietās, kur mainās ātruma ierobežojumi, nav korekti stāvēt.. nu nav. Jo strīdīgs tas mērījums. Pat ar jauno Iskru, kas tagad rādas sekundes kopš mērījuma izdarīšanas brīža - nu figu tu man iestāsti, ka tieši pirms tik un tik sekundēm es jau biju pabraucis garām tai zīmei. Ne vella, es vēl biju otrā pusē, un tur mans ātrums drīkstēja būt tik, cik rāda fēns.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Vakar pirms 23jiem viņi stāvēja uz Pleskavas šosejas aiz pagrieziena uz Langstiņiem, autobusa pieturā, apgriezušies pretējā virzienā, bez migalkām un gabarītuguņiem. Braucot garām ar velo, šos pamanīju tik pēdējā brīdī.

Džeki bija varen ērti iekārtojušies.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti