Sretsked rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
mansotraises rakstīja:
scope rakstīja:
Ar numuru noteikšanu mēdz būt problēmas.
Pie tam, zinot tikai numuru, tiesības neatņemsi.
nu tas jau ir citas dabas jautājums. gan tehnikas gan juridiskā puse.
skriet pakal ir pēdējais ko vajadzētu darīt. un tas ir jau neskaitāmas reizes pierādijies. cik līķus vēl vajag? pie tam lielākoties tie visi ir pasažieri, vai tie kas gadās ceļā.
manis pēc lai šitāds baikers skrien. nevis mūkot un stresojot, skatās pār plecu uz mentu un iebrauc kādos bērnu ratos.
Toties es negribu, ka man uz gājēju pārejas uzbrauc baikeris, kas sadomājis ratā pabraukties un tāpēc mani nemanījis, jo es arī viņu nemanīju, jo jamam ieslēgtā tālā gaisma (par šo vēl mazāk cienu) ir vērsta debesīs...
Tad skaties ,kur ej. Gājēju pāreja nenozīmē automātisku priekšroku.
Ja es esmu pakurls un ne ar pārāk labu redzi, vakarā eju pie mājas pāri gājēju pārejai, kaut kur tālumā brauc atsaldēc baikeris jau ratā - tākā viņš ir vēļ tālu, viņa tālo gaismu neredzu (tā vērsta debesīs) un īsti nedzirdu, es uzskatu, ka nav neviena apdraudētāja manai vēlmei šķērsot ceļu pa gājēju pāreju
A atsaldētais baikeris brauc atļautais x2 un notriec mani, jo kad viņu pamanu esmu nenormāli apjucis (katru dienu tev pilnā ručkā nelec birsū mocis) un nespēju aizmukt, pieņemt pareizu lēmumu kā izvairīies no šī atsaldeņa...
Atceramies CSN 6. punktu - Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas izpildīs ceļu satiksmei noteiktās prasības. Un tākā Gājējs ir vēl mazāk aizsargāts ceļu satiksmes dalībnieks un atrodas uz gājēju pārejas un ir izvērtējis iespējamo apdraudējumu domājot par citu tr. līdzekļu spēju pietuvoties pārejai vai nepieciešamības strauji bremzēt nevienam nebija - mopēdists man maksās mūža pensiju...
Ceļu policija darbībā.
un nummurinjsh kaadeelj behai aizkraasots?
gan jau ka piestaja parunaaties/paintereseeties par pazinjas veseliibu