jugasvilli rakstīja: ....arī tu negribētu sadarboties ar klientiem, kas nes zaudējumus. Neesam vairs padomju savienībā, jebkura biznesa mērķis ir pelnīt. Līdz ar to, loģiski, ja tu apdrošinātājam nodari zaudējumus, viņiem ir risks ar tevi sadarboties, jo ir iespēja, ka tu arī nākotnē nesīsi zaudējumus. Parasti apdrošinātāji neprotestē, ja vidēji klientam tiek izmaksāts 50% no iemaksātā. ....
es apdirsinātājam 4 gadus nesu tīru peļņu un sagaidīju pretī tādu pašu attieksmi no viņa brīdī, kad izgadījās apdirsināts negadījums....
es neprasīju naudu, tikai lai sataisa to lūzni kāds bija pirms negadījuma..... un man bija pofig kas taisa, kautvai viņu sektertāre.... es uzskatu, ka mašīnas drošības sitēmas, kā spilveni un jostas tomēr arī ir mašīnas sastāvdaļa....
p.n. es viņiem neprasu maiņīt bremžu klučus
Ceļu policija darbībā.
un nummurinjsh kaadeelj behai aizkraasots?
gan jau ka piestaja parunaaties/paintereseeties par pazinjas veseliibu