Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ceļu policija darbībā.

Dzēsts lietotājs Reģ.: 23.11.2024

un nummurinjsh kaadeelj behai aizkraasots?

gan jau ka piestaja parunaaties/paintereseeties par pazinjas veseliibu

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Ne jau tu pa tiešo maksā radara īpašniekam. Viņam maksā valsts par pakalpojumu, tobiš, palīdzību tevi sodīt ar visiem mērķiem, kurus te uzskaiti. Pieņemsim situāciju - policis ar Hyundai Sonata noķer tevi par kādu pārkāpumu. Tu arī protestēsi par to, ka daļa tevis samaksātās naudas nonāk policista kabatā (algas veidā) vai, vēl labāk, uzdosi jautājumu - kādu kaitējumu pārkāpējs izdarījis mašīnas īpašniekam - līzinga kompānijai?

Vot tur jau kā reiz ir tā lieta ka incpektors par izrakstitajiem sodiem nesaņem nekādus procentus – viņš vai nu raksta vai neraksta – no tā alga un priekšniecība nemainās…

Privātās partnerības gadījumā ienākumi mainās atkarībā no izdrukātajām un izsūtītajām soda kvītīm. Jo vairāk fotoradara īpašnieks sabildēs jo ātrāk nomaksās radaru un sāks pelnīt un jo vairāk safotografēs jo lielāka būs peļņa.

Nu te vēl ir strīdīgs un slidens moments ka ierēdniecība pēkšņi izdomās atskaitīt privātajam tikai no iekasētā nevis no izrakstītā un tas šo prodžektu varētu apturēt – tā kā viens trumpis ir fotoradaru pretiniekiem…

Bet te atkal koka otrs gals – privātā fotoradara īpašnieks nav piedziņas kantoris un šamie šādu iespēju saņemt naudu tikai no iekasētām soda naudām neparakstīs.

Nu un piesviežot visus PAR un PRET un zinot to ka spēles noteikumi mainās spēles gaitā tad Fotoradaru privātās partnerības pīsness būs un Valsts maxās privātajiem vairāk kā iekasēs no pārkāpējiem – rezultātā sačakarēta visa avene… Un pretargumenti šim pasākumam 5-tonnīgi…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Ja ir pašam vairāki auto, tad paredzēt multicar apdrošināšanu...

Nu un tikai loģiski ka Multicar apdrošināšana beigsies apstāklī ka jo augstāka kategorija jo lielāks risks.

Tātad ar A kategoriju 10 naudiņas gadā.

B kategoriju vadītājiem teiksim 15 naudiņas gadā (dafigā ir ar B tiesībām)

C kategorija – masa ūūū (arī sertifikātu vajaga) apdraudējums ūūūū tātad 50 naudiņas

E kategorija – vēl lielāks ūūū 70 naudiņas

Nu tur pa vidu visādas īpašo kravu vadītāju apdrošināšanas…

D kategorija – 100 naudiņas

Operatīvie transportlīdzekļi – ātrums ta kāds – 200 naudiņas…

Nu kautkā tā vajadzētu šaj shēmai izsatīties un piemēram ja ir augstākas kategorijas OCTA un tiesības atļauj – vari stūrēt ar to pašu polisi zemākas kategorijas transportu.

Varētu vēl diferencēt ka OCTA var pirkt zemākai kategorijai kaut tiesībās ir augstāka bet tad nedrīkst stūrēt augstāku

Fisec kas par birokrātiju sanāca – bet varbūt arī nē – principā par šo modeli var diskutēt…

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

uupis rakstīja:

U-uu… U-uu… U-uu…

Tu tiešām galīgs cirvis esi vai gūsti baudu, par tādu izliekoties?

Uupis ir galīgs uupis, kas uupiski uupiskojoties gūst uupisku baudu. Naturāli!

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Sarkandaugavā lusoforu vietā satiksmi regulē "zaļie". tāpat bardaks runā , ka vakara pīķā stundās arī

ps. kapēc to mentovozu jānomet uz Viestura pr. aizņemot veselu joslu?

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

seaman rakstīja: Sarkandaugavā lusoforu vietā satiksmi regulē "zaļie". tāpat bardaks runā , ka vakara pīķā stundās arī

ps. kapēc to mentovozu jānomet uz Viestura pr. aizņemot veselu joslu?

Lūk paņem pieej, pajautā un nofotografē to nomesto auto un tad nosūti IeM un piezvani pa nr 67208108

zilais disko griežas uz jumta, nolikts pa prāvilām! bet nu var tač pie "širhana" nomest, kā vienmēr, neaizņemot veselu joslu. ļoti traucē tiem , kas griež labo no Mežika uz Vecgrāvi

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā, iestājoties pavasarim, aktuālāka kļuvusi tematika par CP problēmām. iauto lapās vien šobrīd vienlaicīgi tiek apspriesti vairāki raksti par problemām CP apritē. Vēl pavisam nesen par CP tika rakstīts pavisam maz. Bet, pašlaik, uzspīdot biežāk saulei, CP aktivitātes izgaismojas arvien biežāk. Un tiešām, šobrīd ielās CP brigādes arī kaut kā pamanāmas arvien biežāk - arī viņu aktivitātes aktualizējas. Sestdien jutos pārsteigts par vienas Rīgas CP brigādes aktivitātēm Slokā, privāto māju mikrorajonā. Teritorijā, kur ziemas sezonā pa retam izbrauc tikai vietējie iedzīvotāji. Bet CP brigāde aktīvi apbraukāja mazās Dzirksteles, Lāčplēša, Lauku, Apes, Garkalnes, Tirzas, Pļaviņu, Vidzemes ielas apturot teju visas retās tur braucošās mašinas. Laikam jau priekš CP interesanta nodarbe. Man, pa mājas logu vērojot tās aktivitātes, gan nekas interesants nešķita...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli - auto markai šoreiz patiešām nav būtiskas nozīmes

aprošinātāji IF un gjensidiga un sesam

pat tad, kad ar lielu pierunāšanu ir izdevies dabū to Kasko pagarināt to neviens nesteidzās, neskatoties uz to, ka nav pieprasīta/izmantota ikgadējā tradicionālā piekrāsošana šur un tur un neviena CSN ar turējumā esošajiem auto - vārdu sakot vairākus gadus ar lielām pūlēm pierunāti apdrošinātāji, kuri saņēma savas KASKO prēmijas, izmaksas nulle un vienalga visādas "otmazkas"

tākā - drošinātājiem vēl tauki pilna pakaļa...

Parēķināju un sapratu, ka esmu bijis nenormāli dāsns salavecis! Lai tie apdrošinātāji iet ieskrieties, ja jau tiem nevajag manu naudu - tikai nav ko žēloties, ka maz cilvēki drošina saviem auto KASKO

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ja ir pašam vairāki auto, tad paredzēt multicar apdrošināšanu...

Nu un tikai loģiski ka Multicar apdrošināšana beigsies apstāklī ka jo augstāka kategorija jo lielāks risks.

Tātad ar A kategoriju 10 naudiņas gadā.

B kategoriju vadītājiem teiksim 15 naudiņas gadā (dafigā ir ar B tiesībām)

C kategorija – masa ūūū (arī sertifikātu vajaga) apdraudējums ūūūū tātad 50 naudiņas

E kategorija – vēl lielāks ūūū 70 naudiņas

Nu tur pa vidu visādas īpašo kravu vadītāju apdrošināšanas…

D kategorija – 100 naudiņas

Operatīvie transportlīdzekļi – ātrums ta kāds – 200 naudiņas…

Nu kautkā tā vajadzētu šaj shēmai izsatīties un piemēram ja ir augstākas kategorijas OCTA un tiesības atļauj – vari stūrēt ar to pašu polisi zemākas kategorijas transportu.

Varētu vēl diferencēt ka OCTA var pirkt zemākai kategorijai kaut tiesībās ir augstāka bet tad nedrīkst stūrēt augstāku

Fisec kas par birokrātiju sanāca – bet varbūt arī nē – principā par šo modeli var diskutēt…

ūūpis, kas ūūpis - kāds tam sakars ar kategoriju???

Ja kādam ir visas kategorijas, bet tas pārvietojas tikai ar savu privāto auto - kāpēc viņam jādrošinās citās kategorijās???

Ja civilam pieder da kaut 10 privātie vieglie auto - un tam ir C, E un D kategorija - būu jābū kaut kādām mistiskām papildus izmaksām par to, ka tam ir šīs kategorijas?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: ūūpis, kas ūūpis - kāds tam sakars ar kategoriju???

Ja kādam ir visas kategorijas, bet tas pārvietojas tikai ar savu privāto auto - kāpēc viņam jādrošinās citās kategorijās???

Ja civilam pieder da kaut 10 privātie vieglie auto - un tam ir C, E un D kategorija - būu jābū kaut kādām mistiskām papildus izmaksām par to, ka tam ir šīs kategorijas?

Palaidniex ņi čitaķel, Palaidniex pisaķeļ…

Tas ir piedāvājums diskusijai nevis akmenī cirsts likums…

Diskusija – OCTA apdrošina vadītāja atbildību nevis auto īpašnieka!!!

Patreizējā OCTA vadās no auto pilnas masas – jo lielāka masa jo vairāk jāmaksā. (Bonus malus ir extra).

Kautkādiem kritērijiem būs jābūt ja OCTA būs uz vadītāju, tobiš stāžs, kategorijas citu nekā īpašu neredzu kā vēl varētu vērtēt OCTA klasificēt priekš vadītāja nevis auto, kā tas ir patreiz.

Nē nu ja jums ir citi priekšlikumi – lūdzu klājiet vaļā…

Tak pēc vadītāja apliecības numura nav iespējams noteikt kādu auto stūrē vai stūrēs tiesību īpašnieks…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: ūūpis, kas ūūpis - kāds tam sakars ar kategoriju???

Ja kādam ir visas kategorijas, bet tas pārvietojas tikai ar savu privāto auto - kāpēc viņam jādrošinās citās kategorijās???

uupis rakstīja: Varētu vēl diferencēt ka OCTA var pirkt zemākai kategorijai kaut tiesībās ir augstāka bet tad nedrīkst stūrēt augstāku …

Lasīt vajag…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Apdrošina kategorijas atbildību. Ja tev ir visas kategorijas bet gribi braukt tikai ar B, apdrošini tikai B... ja noķers braucam ar C vai sataisīsi sūdus, lieli šudi.

Nu kaut kā tā bet baidos ka birokrātija ar šitādu systēmu paliks kudī lielāka…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Jugasvilli - vēlreiz saku - markai un modelim nav nozīmes.

Ir mēģināts šā un tā- caur lieliem blatiem un galiem ārstējoties - jā var panākt to kasku, kas man ir nesusi tikai izdevumus un drošinātājam tikai peļņu.

Es saku ko zinu uz savas ādas.

Ej pa tiešo pie drošinātāja - nav nekādas sajūsmas mani redzēt - braauc ar mašīnu - rādi - vienalga gari ģīmji.

Vienkāršs cilvēks vienkārši to drošināšanu nevar dabūt. Punkts!

Tāpēc esmu pieņēmis lēmumu - ja tiem taukmūļiem manu naudu nevaja - neiešu uzbāzties par visu varu. Punkts!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Jugasvilli - vēlreiz saku - markai un modelim nav nozīmes.

Ir mēģināts šā un tā- caur lieliem blatiem un galiem ārstējoties - jā var panākt to kasku, kas man ir nesusi tikai izdevumus un drošinātājam tikai peļņu.

Es saku ko zinu uz savas ādas.

Ej pa tiešo pie drošinātāja - nav nekādas sajūsmas mani redzēt - braauc ar mašīnu - rādi - vienalga gari ģīmji.

Vienkāršs cilvēks vienkārši to drošināšanu nevar dabūt. Punkts!

Tāpēc esmu pieņēmis lēmumu - ja tiem taukmūļiem manu naudu nevaja - neiešu uzbāzties par visu varu. Punkts!

Palaidniex, vēlreiz saku - ir gan nozīme. Gjensidigē pat Getzam ir 20% uzcenojums, opelim - 10%m toties lexusam dod papildus atlaidi. Nu, nestrīdies par lietām, ko nezini. Noteikti IR izskaidrojums, ja negrib drošināt. Aģentu algas ir atkarīgas no parakstītajām prēmijām, līdz ar to, jo dārgāks auto, jo vairāl ieinteresēti viņi ir to tavu dampeli apdrošināt, protams, jautājums ir, vai riska parakstītāji ir ieinteresēti.

Pēc taviem tekstiem jau vien var izdarīt secinājumu - man nesusi tikai izdevumus, viņiem peļņu. Redzi, apdrošināšanas jēga jau nav par katru cenu pofigismā panākt, ka kaut kas notiek, bet gan pasargāt no lieliem izdevumiem, ja nu kaut kas nejauši atgādās. Līdz ar to tavi izdevumi un viņu peļņa ir līdz vienam brīdim. Nu, nav pats prātīgākais dzīvot ar domu - ar mani jau nekas tāds nebūs. Protams, novēlu tev, lai nebūtu, bet diemžēl bieži notiek. No rentabla klienta tu vienā dienā vari par ļoti nerentablu palikt ar vienu auto zādzību vien.

Nemēģināšu tevi pārliecināt tagad atkal KASKO taisīt, bet, ja taisi, labāk sameklē uzticamu cilvēku, kas pārzin šīs lietas un tavā vietā kapājas un meklē. Tad visa šī problēma, ko te raksti par neatsaucīgiem taukmūļiem, nebūs aktuāla.

Un ko ar to gribēji teikt?

No tā izriet - ja kāds negrib drošināt, tad tam galvenais iemesls - nav konkurences turgū.

Atceries - ja grib atrast risinājumu - meklē iespējas, na negrib - iemeslus.

Ja apdrošinātājs meklē iemeslus nedrošināt mašīnu, tātad tas negrib drošināt prioncipā. Un masīnas marka un modelis ir tikai dārgāk/lētāk drošināt - nevis drošināt vai nedrošināt...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Jugasvilli - vēlreiz saku - markai un modelim nav nozīmes.

Ir mēģināts šā un tā- caur lieliem blatiem un galiem ārstējoties - jā var panākt to kasku, kas man ir nesusi tikai izdevumus un drošinātājam tikai peļņu.

Es saku ko zinu uz savas ādas.

Ej pa tiešo pie drošinātāja - nav nekādas sajūsmas mani redzēt - braauc ar mašīnu - rādi - vienalga gari ģīmji.

Vienkāršs cilvēks vienkārši to drošināšanu nevar dabūt. Punkts!

Tāpēc esmu pieņēmis lēmumu - ja tiem taukmūļiem manu naudu nevaja - neiešu uzbāzties par visu varu. Punkts!

Palaidniex, vēlreiz saku - ir gan nozīme. Gjensidigē pat Getzam ir 20% uzcenojums, opelim - 10%m toties lexusam dod papildus atlaidi. Nu, nestrīdies par lietām, ko nezini. Noteikti IR izskaidrojums, ja negrib drošināt. Aģentu algas ir atkarīgas no parakstītajām prēmijām, līdz ar to, jo dārgāks auto, jo vairāl ieinteresēti viņi ir to tavu dampeli apdrošināt, protams, jautājums ir, vai riska parakstītāji ir ieinteresēti.

Pēc taviem tekstiem jau vien var izdarīt secinājumu - man nesusi tikai izdevumus, viņiem peļņu. Redzi, apdrošināšanas jēga jau nav par katru cenu pofigismā panākt, ka kaut kas notiek, bet gan pasargāt no lieliem izdevumiem, ja nu kaut kas nejauši atgādās. Līdz ar to tavi izdevumi un viņu peļņa ir līdz vienam brīdim. Nu, nav pats prātīgākais dzīvot ar domu - ar mani jau nekas tāds nebūs. Protams, novēlu tev, lai nebūtu, bet diemžēl bieži notiek. No rentabla klienta tu vienā dienā vari par ļoti nerentablu palikt ar vienu auto zādzību vien.

Nemēģināšu tevi pārliecināt tagad atkal KASKO taisīt, bet, ja taisi, labāk sameklē uzticamu cilvēku, kas pārzin šīs lietas un tavā vietā kapājas un meklē. Tad visa šī problēma, ko te raksti par neatsaucīgiem taukmūļiem, nebūs aktuāla.

Un ko ar to gribēji teikt?

No tā izriet - ja kāds negrib drošināt, tad tam galvenais iemesls - nav konkurences turgū.

Atceries - ja grib atrast risinājumu - meklē iespējas, na negrib - iemeslus.

Ja apdrošinātājs meklē iemeslus nedrošināt mašīnu, tātad tas negrib drošināt prioncipā. Un masīnas marka un modelis ir tikai dārgāk/lētāk drošināt - nevis drošināt vai nedrošināt...

Nu, nav gan tā. Bez mašīnas modeļa ir arī klients ar savu bagāžu un riska pakāpi. Ja, piemēram, riska mašīnu mēģinās aizdomīgs klients apdrošināt, apdrošinātājs nepiekritīs, jo ir pārāk liela iespēja, ka būs zaudējumi. Ņemot vērā to, ka Latvijā ir ļoti augsts apdrošināšanas krāpšanu īpatsvars. Nu, paņem piemēru, cilvēks lūdz tev aizdot auto uz pāris dienām par samaksu, teiksim, 300 lati, bet tu skaidri zini, ka viņš pēdējo 3 mēnešu laikā ir izraisījis 2 avārijas, pats nupat nolicis tiesības, pirms pusgada no cietuma iznācis, plus vēl ir tāda uzmetēja slava. Un tagad padomā, vai tu pat par 500 LVL dosi viņam to auto?

Un 9 apdrošinātāji Latvijas tirgū ir pilnīgi pietiekami. Labi, sūdus atmetam, paliek 6. Norvēģijā, piemēram, ir 3 kompānijas, kas savā starpā dala tirgu.

Bet, nu, kā redzu, lietas būtībā iedziļināties negribi, arī topiks nav tas īstais, kur šo lietu apspriest, tā ka paliekam katrs pie sava viedokļa, bet atceries gan - ja apdrošinātājs negrib tavu auto drošināt, tam ir iemesls. Par labiem klientiem un normāliem apdrošināšanas objektiem apdrošinātāji reizēm pat par 60% piekāpjas.

Klausies - to riska grupu vari mest ānī. Otru mašīnu man drošina mierīgi un uzreiz.

Tākā harē te aizstāvēt apdrošinātājus. Ne nu zaudējumi ne nu kas - man tie izdīktie kasko gadi nevienam apdrošinātajam nav likuši pat radī aizdomas par kaut kādu stulbu riska grupu.

Nesaprotu - kāpēc man ir jāzemojas "trūcīgo" apdrošinātāju priekšā, lai varētu tikt pie KASKO, kas vairāk man būtu domāts sircmieram...

ZInam zinam - nošķiltu lupatās auto norakstam ar plašu žestu un nomaksājam zaudējumus, bet uz latvijas ceļiem nobojātus karterus te kolēģiem negrib pēc dīlera tāmes apmaksāt...

Zinam turienes ekspertus utt. Tākā vari ārstēt tālāk kādus citus lētticīgos. Realitāte ir visai neglaimojoša apdrošinātajiem.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli poņeslo...

man ir pieredze, navis kņigu ņe čital

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Palaidniex rakstīja: jugasvilli poņeslo...

man ir pieredze, navis kņigu ņe čital

tavi teksti gan liecina par pretējo

tad meklē mani nāc un drošini

ne man vajag!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

5. gads, tātad, ja nav korejietis, garantija beigusies bija. Un visām, vēlreiz atkārtoju - VISĀM kompānijām noteikumi paredz, ka pēc garantijas nekādi dīleri vairs, arī šeit ne reizi vien ir runāts, kā dīleri skrūvē cenas augšā. Tā kā nevaino apdrošinātājus pie tā, ka pats nevīžo noteikumus izlasīt un paraksti to, ko nesaproti vai nelasi.

beidz te džugašvili sev spalvas spodrināt

ko tad domā - neparakstīt ko nesaproti - bet vai ir daudz gadījumu kad klients - KLIENTS - iebilst pret kādu punktu un tad tas tiek mainīts?

Man šķiet ka ne vella. Apdirsinātājiem ir juristu bars, a klientam parastajam tikai aptuvena nojausma par juridiskajām finesēm.

a palaidnieka parakstu pastijies? Tur viņš skaidri pasaka kāds pepelacs viņam ir.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

5. gads, tātad, ja nav korejietis, garantija beigusies bija. Un visām, vēlreiz atkārtoju - VISĀM kompānijām noteikumi paredz, ka pēc garantijas nekādi dīleri vairs, arī šeit ne reizi vien ir runāts, kā dīleri skrūvē cenas augšā. Tā kā nevaino apdrošinātājus pie tā, ka pats nevīžo noteikumus izlasīt un paraksti to, ko nesaproti vai nelasi.

Kāda starpība vai pie dīlera vai citā servisā, apdrošinātātju galvenais uzdevums izmaksāt pēc iespējas mazāku atlīdzību. Mana pieredze ar BTA, vēl 2006.g., pēc negadījuma BTA eksperts sarakstīja konstatētos defektus tai skaitā, ka motora pārsegs nav remontējams un ir jāmaina, bet kad saņēma servisa tāmi (190Ls bez krāsošanas) tad kapots pēkšņi kļuva remontējams par 40Ls. Apbraukāju vairākus servisus un visi atzina, ka saremontēt jau var, bet rezultāts būs pilnīgi nekāds un pa gabalu būs redzams, ka sists. Rezultātā pats no savas kabatas piemaksāju starpību par kauna kapota uzlikšanu un vairs nepērku kasko

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

5. gads, tātad, ja nav korejietis, garantija beigusies bija. Un visām, vēlreiz atkārtoju - VISĀM kompānijām noteikumi paredz, ka pēc garantijas nekādi dīleri vairs, arī šeit ne reizi vien ir runāts, kā dīleri skrūvē cenas augšā. Tā kā nevaino apdrošinātājus pie tā, ka pats nevīžo noteikumus izlasīt un paraksti to, ko nesaproti vai nelasi.

3 gadi bija viena mašīna un tad pusotru gadu bija cita....

un man bija pokuj vai remontē dīleris vai vasja.... man vajadzēja lai mašiņu saremontē.... bet KUJU

viņi saremontēja daļēji.... par atlikušo daļu viņu ekspertelis (~18gadīgs džeks uzrakstīja protokolā, ka viņs nevar noteikt bojājuma cēloni, kau tas bija acīmredzams - sadursme ar šķērsli)

un pēc tam man bāza acīs, ka es pats esot parakstījies zem protokola, ka eksperts neesot bijis pietiekami gudrs.....

man toreiz bija gada maksājums sadalīts 2 daļās..... viņi (balta) nepakautrējās man pēc tam rēķinu atsūtīt par otro maksājumu

ja vēlies par to parunāt varu izstāstīt detaļas

ieteikums - nekad neparakstīt nevienu papīru līdz viss ir saremontēts.....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

5. gads, tātad, ja nav korejietis, garantija beigusies bija. Un visām, vēlreiz atkārtoju - VISĀM kompānijām noteikumi paredz, ka pēc garantijas nekādi dīleri vairs, arī šeit ne reizi vien ir runāts, kā dīleri skrūvē cenas augšā. Tā kā nevaino apdrošinātājus pie tā, ka pats nevīžo noteikumus izlasīt un paraksti to, ko nesaproti vai nelasi.

Kāda starpība vai pie dīlera vai citā servisā, apdrošinātātju galvenais uzdevums izmaksāt pēc iespējas mazāku atlīdzību. Mana pieredze ar BTA, vēl 2006.g., pēc negadījuma BTA eksperts sarakstīja konstatētos defektus tai skaitā, ka motora pārsegs nav remontējams un ir jāmaina, bet kad saņēma servisa tāmi (190Ls bez krāsošanas) tad kapots pēkšņi kļuva remontējams par 40Ls. Apbraukāju vairākus servisus un visi atzina, ka saremontēt jau var, bet rezultāts būs pilnīgi nekāds un pa gabalu būs redzams, ka sists. Rezultātā pats no savas kabatas piemaksāju starpību par kauna kapota uzlikšanu un vairs nepērku kasko

man ar bta ir pieredze ar octa.... man pakaļā iebrauca mazda ar bta apdrošināšanu, aizbraucu pie viņiem, mašīnai bija garantijas laiks, tāpēc aizsūtīja pie dīlera.... jamie esot izkaukuši apmaksu pat par slēptajiem defektiem

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

5. gads, tātad, ja nav korejietis, garantija beigusies bija. Un visām, vēlreiz atkārtoju - VISĀM kompānijām noteikumi paredz, ka pēc garantijas nekādi dīleri vairs, arī šeit ne reizi vien ir runāts, kā dīleri skrūvē cenas augšā. Tā kā nevaino apdrošinātājus pie tā, ka pats nevīžo noteikumus izlasīt un paraksti to, ko nesaproti vai nelasi.

beidz te džugašvili sev spalvas spodrināt

ko tad domā - neparakstīt ko nesaproti - bet vai ir daudz gadījumu kad klients - KLIENTS - iebilst pret kādu punktu un tad tas tiek mainīts?

Man šķiet ka ne vella. Apdirsinātājiem ir juristu bars, a klientam parastajam tikai aptuvena nojausma par juridiskajām finesēm.

a palaidnieka parakstu pastijies? Tur viņš skaidri pasaka kāds pepelacs viņam ir.

Tu man kaut ko aizliegt gatavojies? Tikat labi es tev varu pateikt - beidz te čīkstēt. Nu ko, paklausīsi? No tā jau arī daudzi pārpratumi rodas, ka TEV ŠĶIET. Kā jau rakstīju - kņigu ņečital, no mņeņija imeju.

Priekš tam ir citi apdrošinātāji. Par remontu pie dīlera arī sarunāt jau var, ja dīleris uztaisa normālu tāmi. Šobrīd, kad daudzi dīleri ir nolaiduši cenas un ir speciāli ar apdrošinātājiem sarunājuši, ka dos normālas tāmes, arī daudzors gadījumos pēcgarantijas autiņiem tiek apstiprinātas dīleru tāmes. Starp citu, Ergo var izvēlēties arī dīlera remontu pēc garantijas, tikai tas maksā tādu naudu, ka neviens normāls cilvēks to neizvēlēsies.

Kas attiecas uz punktu maiņu, gadījumu daudz nav bijis, bet ir, vēl pagājušajā nedēļā izrakstīju polisi, kurā speciāli iekļāvu risku, par ko standarta noteikumos bija paredzēts, ka neviens apdrošinātājs nemaksā. Tie ir atsevišķi jāsaskaņo un, protams, par to arī jāpiemaksā ir. Saprāta robežās var daudz ko sarunāt. Un, protams, normālam klientam jābūt, nevis bomzim, kam patīk par kingu izlikties vai jūzerim, kas uzskata, ka, ja viņš maksā apdrošinātājam, tad obligāti 3x jādabū atpakaļ.

mormāls klients ir tāds, kas dzīves laikā nepiesaka nevienu gadījumu, bet apdirsina visu pēc pilnas programmas

p.n.

kopš tā mana atgadījuma ar baltu, es taisu kasko tikai dēļ apdrošinātājiem un pa minimu, jo tāpat no kasko nekādas dižās jēgas nav.....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

precizējums

tikai dēļ līzingistiem.....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

jaaanis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

5. gads, tātad, ja nav korejietis, garantija beigusies bija. Un visām, vēlreiz atkārtoju - VISĀM kompānijām noteikumi paredz, ka pēc garantijas nekādi dīleri vairs, arī šeit ne reizi vien ir runāts, kā dīleri skrūvē cenas augšā. Tā kā nevaino apdrošinātājus pie tā, ka pats nevīžo noteikumus izlasīt un paraksti to, ko nesaproti vai nelasi.

Kāda starpība vai pie dīlera vai citā servisā, apdrošinātātju galvenais uzdevums izmaksāt pēc iespējas mazāku atlīdzību. Mana pieredze ar BTA, vēl 2006.g., pēc negadījuma BTA eksperts sarakstīja konstatētos defektus tai skaitā, ka motora pārsegs nav remontējams un ir jāmaina, bet kad saņēma servisa tāmi (190Ls bez krāsošanas) tad kapots pēkšņi kļuva remontējams par 40Ls. Apbraukāju vairākus servisus un visi atzina, ka saremontēt jau var, bet rezultāts būs pilnīgi nekāds un pa gabalu būs redzams, ka sists. Rezultātā pats no savas kabatas piemaksāju starpību par kauna kapota uzlikšanu un vairs nepērku kasko

Nu, par BTA jāsaka gan, ka izmaksu politika viņiem, īpaši pēdējā laikā, ir ļoti nedraudzīga. Noteikumi OK, cenas lielā daļā gadījumu arī. BTA izmaksas gadījumā rīko cenu aptauju starp servisiem, kurš iedos zemāko cenu, pie tā arī norīkos labot. Paši gan saka, ka kvalitāti tas neietekmē, bet praksē ir bijuši pretēji gadījumi.

man darba kolēģim uzlika jaunu buferi un nokrāsoja kautkādā kaktu servīzītē (if)

kad mašņu saņēma viss bija smuki un čikiniekā jamais parakstīja papīru, ka viss ir kulē, pēc mēneša buferim nakuj nolupa nost krāsa..... protams ne apdirsinātājs, ne kaktu servīze nekādu savu vainu nesaskatīja

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

un izmaksu politika nav draudzīga nevienam kantorim

iedomājies apdirsinātāju, kurš iet pa ielu un visiem apskrāpētajiem autiņiem zem ščotkas bāž piedāvājumu par nieka 200latiem pārkrāsot mizu jau rīt un tad vēl gadu mainīt sasistos stiklus

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti