jugasvilli rakstīja: Ne jau tu pa tiešo maksā radara īpašniekam. Viņam maksā valsts par pakalpojumu, tobiš, palīdzību tevi sodīt ar visiem mērķiem, kurus te uzskaiti. Pieņemsim situāciju - policis ar Hyundai Sonata noķer tevi par kādu pārkāpumu. Tu arī protestēsi par to, ka daļa tevis samaksātās naudas nonāk policista kabatā (algas veidā) vai, vēl labāk, uzdosi jautājumu - kādu kaitējumu pārkāpējs izdarījis mašīnas īpašniekam - līzinga kompānijai?
Vot tur jau kā reiz ir tā lieta ka incpektors par izrakstitajiem sodiem nesaņem nekādus procentus – viņš vai nu raksta vai neraksta – no tā alga un priekšniecība nemainās…
Privātās partnerības gadījumā ienākumi mainās atkarībā no izdrukātajām un izsūtītajām soda kvītīm. Jo vairāk fotoradara īpašnieks sabildēs jo ātrāk nomaksās radaru un sāks pelnīt un jo vairāk safotografēs jo lielāka būs peļņa.
Nu te vēl ir strīdīgs un slidens moments ka ierēdniecība pēkšņi izdomās atskaitīt privātajam tikai no iekasētā nevis no izrakstītā un tas šo prodžektu varētu apturēt – tā kā viens trumpis ir fotoradaru pretiniekiem…
Bet te atkal koka otrs gals – privātā fotoradara īpašnieks nav piedziņas kantoris un šamie šādu iespēju saņemt naudu tikai no iekasētām soda naudām neparakstīs.
Nu un piesviežot visus PAR un PRET un zinot to ka spēles noteikumi mainās spēles gaitā tad Fotoradaru privātās partnerības pīsness būs un Valsts maxās privātajiem vairāk kā iekasēs no pārkāpējiem – rezultātā sačakarēta visa avene… Un pretargumenti šim pasākumam 5-tonnīgi…
Ceļu policija darbībā.
un nummurinjsh kaadeelj behai aizkraasots?
gan jau ka piestaja parunaaties/paintereseeties par pazinjas veseliibu