Ceļu policija darbībā.

Dzēsts lietotājs Reģ.: 19.05.2024

un nummurinjsh kaadeelj behai aizkraasots?

gan jau ka piestaja parunaaties/paintereseeties par pazinjas veseliibu

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

....Nu ja, roka pārāk aizņemta, lai mazliet konkrētāk uzrakstītu.

Atbilde - vajadzēja, ja tas bija saistīts ar gadījumu. Tikai ir viens BET. Vai akmens trieciena rezultātā tam vajadzēja nostrādāt? Neesmu tik tehnisks, līdz ar to uz šādu jautājumu atbildēt nevaru. Ja vajadzēja, tātad arī apdrošinātājam bija jāmaina. Ja tas bija tehnisks gļuks, nu, tehniskus defektus apdrošinātājs nesedz.

Jā, un tad šajā gadījumā tiešām pareizi darīji, ka mentus sauci.

bļē, nu es taču konkrēti uzrakstīju..... tev nocitēt????

rekur ir www.iauto.lv/...

un ja tu apgalvo, ka drošības sistēmu pirmās pakāpes nostrādāšana pie sadursmes ar šķērsli ir gļuks par kuru apdirsinātāji nemaksā, tad man jāprasa ko viņi vispār maksā???? un nakui man ir vajadzīga tāda apdrošināšana, kuras rezultātā man neko nemaksā????

p.n.

vispār parādi man vienu reālu mašīnu, kurai pēc sadurmes ir nomainītas drošības jostas

neviens latvijas apdirsinātājs TO nedara....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: mašīnas numuru jau zinu, rīt darbā pateikšu pārējo.

operatīvs darbinieks aš zilās lampiņas mirgo

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Bet, kā jau minēju, visu tā arī nepateici, ar putām uz lūpām mēģināji stāstīt, ka mašīnai nav nozīmes, bet tomēr izrādījās, ka tas ir 1996. gada auto, pie kam, kabriolets, un tam ir liela nozīme. Tātad, If un Seesam atkrīt, jo tie nedrošina mašīnas, kas vecākas par 10 gadiem. Kas paliek? Gjensidige, Balta, Balva, Ergo, BTA. Bet, nu, to tad rīt un vairāk uz pēcpusdienu, jo primāri tomēr uz klientu e-pastiem atbildēšu un tos apkalpošu. Līdz ar to gan jau arī ko citu līdz galam nepasaki. Bet, nu, ne man tevi tiesāt.

Ja man būtu tas pats auto ar 2007. gada reģistrāciju - ko tas maina???

Un par auto marku jau teicu - ja būtu konkurence starp apdirsinātājiem auto markai NEBŪTU nozīmes. Tākā atkārtoju vēlreiz apdirsinātāji ir nepajokam ZAŽRAFŠIJESJA!

Zviedrijā var 1985. gadā ražotam mopēdam Delta dabūt KASKO apdrošināšanu, bez problēmām un nevienam nekas nav jāpierāda...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Bet, kā jau minēju, visu tā arī nepateici, ar putām uz lūpām mēģināji stāstīt, ka mašīnai nav nozīmes, bet tomēr izrādījās, ka tas ir 1996. gada auto, pie kam, kabriolets, un tam ir liela nozīme. Tātad, If un Seesam atkrīt, jo tie nedrošina mašīnas, kas vecākas par 10 gadiem. Kas paliek? Gjensidige, Balta, Balva, Ergo, BTA. Bet, nu, to tad rīt un vairāk uz pēcpusdienu, jo primāri tomēr uz klientu e-pastiem atbildēšu un tos apkalpošu. Līdz ar to gan jau arī ko citu līdz galam nepasaki. Bet, nu, ne man tevi tiesāt.

Ja man būtu tas pats auto ar 2007. gada reģistrāciju - ko tas maina???

Un par auto marku jau teicu - ja būtu konkurence starp apdirsinātājiem auto markai NEBŪTU nozīmes. Tākā atkārtoju vēlreiz apdirsinātāji ir nepajokam ZAŽRAFŠIJESJA!

Zviedrijā var 1985. gadā ražotam mopēdam Delta dabūt KASKO apdrošināšanu, bez problēmām un nevienam nekas nav jāpierāda...

Kurš tad te tagad otmazkas taisa?

Vecīt, atzīsti, TU ESI IZGĀZIES. Mēģini uztaisīties gudrs par lietām, no kurām sajēgas nav. Nu, taču atzīsti un mācies zaudēt ar godu, ka no risku vadības pilnīgi neko nesaproti, tevi par to jau neviens nevaino. Ja tiešām, no sirds gribi saprast, pastudē kādā skoliņā par šo tēmu, varbūt bildīte skaidrāka būs.

Tad kad šeit iedzīvotājiem būs kaut uz pusi tāda domāšana (un spēja maksāt) kā Ziedrijā, arī te Deltas varēs apdrošināt.

To ka tas ir kabriolets - visiem bija zināms jau lappuses 5 atpakaļ.

Normālā valstī normālu apdrošinātāju pa lielam neinteresē - kas tiek drošināts, viņš vienkārši piedāvā tāmi un klienta lēmums ir pieņemt vai nepieņemt piedāvāto prēmiju...

Un par kādu izgāšanos tu te čiepsti? Ja būtu gribējis iespējamo prēmiju būtu nosaucis jau pāris stundas atpakaļ, bet patlabanm ir kā ir - tikai solījumi.

Un ko darīt cilvēkam, kurš grib kasko 1937. gada kabrioletam? Vai kurš grib apdrošināt 1972 gada Porsche 911?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un nav skaidrs - kā es te būtu izgāzies?

Ko tiešiu esmu tādu teicis/darījis, lai būtu izgāzies???

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Un pareizi pateici, normālā valstī, kur ir normāli iedzīvotāji, nevis visādi palaidnieki, kakši, pirmie, ūpji, deksteri un pārējie, kas to tik vien dara, kā meklē iespēju kādu pazemot un uzd...t, bet sevi par pasaules nabām uzskata. Un normālā valstī arī nav tik liels krāpšanas gadījumu īpatsvars, normālā valstī neviens ar sīkām buktītēm pie apdrošinātāja neskrien, jo apzinās, ka tur arī uz KASKO ir vienots reģistrs un pie sīka gadījuma nākamā gadā polise būs ievērojami dārgāka jebkurā kompānijā.

Par tādu lietu kā nevainības prezumcija esi dzirdējis?

Da kāda starpība kādi ir krāpnieki?

Kad pēc pieredzes daudzi cilvēki saka, ka apdirsinātāji ir krāpnieki - tad tā neesot, bet visi auto īpašnieki lūk esot potenciāli krāpnieki...

Dīvaina tā loģika.

Kāda starpība kurā gadā auto reģistrēts - kāds tam REĀLS pamatojums - pārāk vecs, lai dabūtu rezerves daļas? Nu noraksti un izmaksā naudā. Kur problēma???

Un kas var būt vecs automašīnai, kura no ražošanas noņemta 2007. gadā?

Un es esot izgāzies... Mnde...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

....Nu ja, roka pārāk aizņemta, lai mazliet konkrētāk uzrakstītu.

Atbilde - vajadzēja, ja tas bija saistīts ar gadījumu. Tikai ir viens BET. Vai akmens trieciena rezultātā tam vajadzēja nostrādāt? Neesmu tik tehnisks, līdz ar to uz šādu jautājumu atbildēt nevaru. Ja vajadzēja, tātad arī apdrošinātājam bija jāmaina. Ja tas bija tehnisks gļuks, nu, tehniskus defektus apdrošinātājs nesedz.

Jā, un tad šajā gadījumā tiešām pareizi darīji, ka mentus sauci.

bļē, nu es taču konkrēti uzrakstīju..... tev nocitēt????

rekur ir www.iauto.lv/...

un ja tu apgalvo, ka drošības sistēmu pirmās pakāpes nostrādāšana pie sadursmes ar šķērsli ir gļuks par kuru apdirsinātāji nemaksā, tad man jāprasa ko viņi vispār maksā???? un nakui man ir vajadzīga tāda apdrošināšana, kuras rezultātā man neko nemaksā????

p.n.

vispār parādi man vienu reālu mašīnu, kurai pēc sadurmes ir nomainītas drošības jostas

neviens latvijas apdirsinātājs TO nedara....

a kā zini, ka nedara, ja tāmē pamatoti, vēlreiz atkārtoju, pamatoti ierakstīts, ka tas ir vajadzīgs? tante, kaimiņš Vasja vai kurš teica? vai vienkārši savos erotiskajos sapņos nosapņoji?

un neuzvelcies tā, kuņģa čūlu saķersi.

ko nozīmē "tāmē pamatoti"?????

pēc avārijas drošības jostas IR jāmaina..... sevišķi, ja ir nostrādājušas drošības sitēmas..... kā tu domā kāpēc griež birkas nost siksnām pēc avārijas

bet tu jau neesi tehnisks cilvēks......

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

davaj iepazistini mani ar personīgi mani ar kādu klientu, kam apdirsinātāji ir nomainījuši drošības jostas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tāmē var sarakstīt dakujā..... bet ja apdirsinātājs to neapmaksā, tad tu savu tami vari ierullēt pie polisēm

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

īpaši apdāvinātiem vēlreiz - ja tāmē rakstīts, ka ir, jāmaina, tātad ir jāmaina.

tāmē pamatoti nozīmē, to, ka servisi bieži vien ieraksta lietas, kas nav jādara vai to var izdarīt lētāk, lai tikai cenu uzskrūvētu. kas tur ko nesaprast?

Aprirsināšanas ekspertam maksā naudu par to, cik dārgas teorētiski obligāti maināmas detaļas tas izsvītro no automašīnas remonta tāmes.

Lūk arī visa apdirsinātāju taisnība...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Kāds šai bezjēdzīgajai diskusijai sakars ar CP????

Vai reds nevar patīrīt šo topiku un pabanot tēmas neievērotājus....

piekrītu - kādam adminam pārcelt visu šito uz topiki - jugasvilis aizsvilies

Bazhix Reģ.: 20.02.2003
0 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/...

Tā kā nav tik traki.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Reāla policijas darbība

www.apollo.lv/...

500 dzērājšoferu tiesības izmanto nomātu auto pārdošanai ārvalstīs[19]

BNS

Piektdiena, 26. marts (2010) 12:55

Rīgas reģiona kriminālpolicija aizturējusi noziedznieku grupējumu, kura rīcībā bija nonākušas vairāk nekā 500 iepriekš dzērājšoferiem atņemtas autovadītāju apliecības.

To, kā noziedznieku rīcībā nonākušas apliecības, noskaidros Valsts policijas Iekšējās drošības policijas birojs dienesta izmeklēšanā, kā arī ierosinātājā kriminālprocesā, žurnālistiem piektdien sacīja Rīgas

reģiona kriminālpolicijas priekšnieks Andrejs Grišins.

Pagaidām noskaidrojies, ka apliecības izmantotas, lai nomātu automašīnas, kuras vēlāk tika pārdotas ārzemēs.

Nu kur vēl tālāk? Pašo policisti nopludina dokumentus.

Savādāk tas nevarētu notik, manuprāt....

Skaits ja paties arī nopietns....

Kau kā neticās, ka viņi 500 mašīna tā nosperuši...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Invalīdu stāvvietā iebraukšana no vienas puses pāri apmalei - daudziem šķiet pieņemama. Man nē.

Toties ir jautrāki pasākumi:

auto.delfi.lv/...

Lūk šeit gan p[rasīos pēc zīmju sakārtošanas un vai skaidrojošajiem darbiem...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nu, tāds mazliet smaidīgs pasākums, kad Kristīne skaidro ' Es domāju,ka ir tā'

Domāt jau var....

No otras puses - ja ir rakstīts taksometru skaits - tad tam ir jābūt kaut kā saistīam ar reālo vietu skaitu takšu parkingā, gan arī ar kaut kādu attālumu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

A nafig domāt,ja tāpat 3000 mēnesī būs,arī neko nedarot ?

Nu jādomā, kā saglabāt tos savus Ls 3000...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tagad iekš a7 tirgo mēbeles...

vakar pievakarē sazvanījos ar tā veikala īpašnieku lai piebrauktu pēc mēbelēm... šis saka - "brauciet uzmanīgi, pie manis ir menti"

mēs piebraucām un no mentu mašīnas aizspurdza pārītis laimīgo, kas izskatījās, ka par dažiem latiem ir nopirkuši soda punktus nu kamēr mēs tur krāmējām busā dīvānus, tikmēr vēl vismaz 2 mašīnas tika apturētas un laimīgi palaistas vaļā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: tagad iekš a7 tirgo mēbeles...

vakar pievakarē sazvanījos ar tā veikala īpašnieku lai piebrauktu pēc mēbelēm... šis saka - "brauciet uzmanīgi, pie manis ir menti"

mēs piebraucām un no mentu mašīnas aizspurdza pārītis laimīgo, kas izskatījās, ka par dažiem latiem ir nopirkuši soda punktus nu kamēr mēs tur krāmējām busā dīvānus, tikmēr vēl vismaz 2 mašīnas tika apturētas un laimīgi palaistas vaļā

Tur viņi katru dienu stāv. Īpaši pēdējā laikā, kad abos virzienos 50 km/h atļautais.

stāvēt jau es viņiem tu neaizliedzu

bet tagad jau policistiņiem tik maziņas aldziņas.....

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Valča atļāva pateicības.

Ar ko ta šamie sliktāki – nav jau nekādas zelta rokas lai kvītis skricelētu. Jādzīvo zaļāk – bezkvīšu norēķinu sistēma…

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Izrādās policija dažreiz strādā ne tikai pēc likuma burta, bet arī pē loģikas.

Zemintānu tilts virzienā uz centru, šodien, 16:50.

Korķis jau Dominas pusē, otrā josla kā vienmēr stāv, trešā josla, kā vienmēr, tukša.

Apbraucu visus pa trešo joslu, lejā pirms statoila ieslēdzu labo pagriezienu. VW un vēl kaut kāds nelaiž, aiz viņiem braucošais BMW palaiž. Es pāri vidus joslai pārbraucu pirmajā jolsā, un tiesa nedaudz trāpīju vēl sabiedriskā tranasporta jolsā -kādi 5m pirms tās beigām un attiecīgi braucu tālāk pa tukšo pirmo jolsu līdz luksaforam.

tajā brīdi pamanīju ka pie Statoila miskastēm aiz koka noslēpušies ar kameru rokās vaktē CP.

Prieks, ka saprata manu manevru un tā jēgu , nevis skrēja pēc 10Ls par iebraukšanu uz 5 metriem sab.transprta joslā kura turpat arī uzreiz beidzas.

Tā kā dažreiz CP ir tīri sakarīgi cilvēki.

P.S. Ja vien tā neaktivitāte protams nav skaidrojama ar to, ka no filmēšanas vietas (tilta barjeru dēļ) nav viennozīmīgi nosakāms, biju es uz sab.transp. joslas vai nē

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Par Zemitānu tiltu - moš tur vienkārši paeizi jāsazīmē joslas? Tur kur beidžāa sabtrans josla abas pārējās pāriet pa vienu joslu pa labi, lai izveidojās apendicīs manervram pa kreisi uz Pērnaveni. Līz ar to visi brauc pēc normālas shēmas kreisajā paliek tie, kas griežas uz Pērnaveni, pārējie normāli sadalās pa joslām. Citādi velkam ručkā pa kreiso joslu, tad kārtojamies uz -1 labo joslu un griežamies pa labi uz Pērnaveni...

Kaut laikam prātīgāk to būtu aizliegt vispār organizējot apgriešanos pēc krusta, kā Dārzciema ielā vai pa ērgļu, Kr.Barona, Pērnavas... Un nevajadzētu nekādu dancošanu pa joslām...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Par Zemitānu tiltu - moš tur vienkārši paeizi jāsazīmē joslas? Tur kur beidžāa sabtrans josla abas pārējās pāriet pa vienu joslu pa labi, lai izveidojās apendicīs manervram pa kreisi uz Pērnaveni. Līz ar to visi brauc pēc normālas shēmas kreisajā paliek tie, kas griežas uz Pērnaveni, pārējie normāli sadalās pa joslām. Citādi velkam ručkā pa kreiso joslu, tad kārtojamies uz -1 labo joslu un griežamies pa labi uz Pērnaveni...

Tas kas notiek tur uz tilta, pirmkārt ir vadītāju kolektīvais idiotisms (tas pats iemesls tam kāpēc pie mums viss lielākoties ir tik bēdīgi valstī)

Vai tad tiešāmn grūti ir pārkārtoties uz 1.joslu kad tā ir visa brīva un aiz tevis stāv 300m korķis.

Vai tad tiešām tā ir kosmiska zinātne, ka 95% vadītāju nav saprotama, vai tas ir vienkārši pojuhisms, domāšana tikai par sevi un neiedziļināšanās pat elementāros procesos.

Kaut laikam prātīgāk to būtu aizliegt vispār organizējot apgriešanos pēc krusta, kā Dārzciema ielā vai pa ērgļu, Kr.Barona, Pērnavas... Un nevajadzētu nekādu dancošanu pa joslām...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Par Zemitānu tiltu - moš tur vienkārši paeizi jāsazīmē joslas? Tur kur beidžāa sabtrans josla abas pārējās pāriet pa vienu joslu pa labi, lai izveidojās apendicīs manervram pa kreisi uz Pērnaveni. Līz ar to visi brauc pēc normālas shēmas kreisajā paliek tie, kas griežas uz Pērnaveni, pārējie normāli sadalās pa joslām. Citādi velkam ručkā pa kreiso joslu, tad kārtojamies uz -1 labo joslu un griežamies pa labi uz Pērnaveni...

Kaut laikam prātīgāk to būtu aizliegt vispār organizējot apgriešanos pēc krusta, kā Dārzciema ielā vai pa ērgļu, Kr.Barona, Pērnavas... Un nevajadzētu nekādu dancošanu pa joslām...

Tas kas notiek tur uz tilta, pirmkārt ir vadītāju kolektīvais idiotisms (tas pats iemesls tam kāpēc pie mums viss lielākoties ir tik bēdīgi valstī)

Vai tad tiešāmn grūti ir pārkārtoties uz 1.joslu kad tā ir visa brīva un aiz tevis stāv 300m korķis.

Vai tad tiešām tā ir kosmiska zinātne, ka 95% vadītāju nav saprotama, vai tas ir vienkārši pojuhisms, domāšana tikai par sevi un neiedziļināšanās pat elementāros procesos.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Tas kas notiek tur uz tilta, pirmkārt ir vadītāju kolektīvais idiotisms (tas pats iemesls tam kāpēc pie mums viss lielākoties ir tik bēdīgi valstī)

Vai tad tiešāmn grūti ir pārkārtoties uz 1.joslu kad tā ir visa brīva un aiz tevis stāv 300m korķis.

Vai tad tiešām tā ir kosmiska zinātne, ka 95% vadītāju nav saprotama, vai tas ir vienkārši pojuhisms, domāšana tikai par sevi un neiedziļināšanās pat elementāros procesos.

Nevis vadītāju idiotisms, bet nepārdomātas satiksmes organizācijas sekas...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Tas kas notiek tur uz tilta, pirmkārt ir vadītāju kolektīvais idiotisms (tas pats iemesls tam kāpēc pie mums viss lielākoties ir tik bēdīgi valstī)

Vai tad tiešāmn grūti ir pārkārtoties uz 1.joslu kad tā ir visa brīva un aiz tevis stāv 300m korķis.

Vai tad tiešām tā ir kosmiska zinātne, ka 95% vadītāju nav saprotama, vai tas ir vienkārši pojuhisms, domāšana tikai par sevi un neiedziļināšanās pat elementāros procesos.

Nevis vadītāju idiotisms, bet nepārdomātas satiksmes organizācijas sekas...

nu tīri teorētiski, tur viss ir skaidri un saprotami saorganizēts. nekā nepareiza tur nav.

Vienkārši tas pierāda tikai to ka vadītāji neskatās ne uz zīmēm, ne uz marķējumu. Zina ka pirmajā joslā un sab.transa josla un tāpēc pirmajā joslā nebrauc ni un ni, kaut gan drīkst un VAJAG.

Un ja tā darītu kādi 40-45% vadītāju, tas būt piedodami (ne visi perfekti zin notiekumus, ne visiem ir laiks skatīties pa malām un blakusjoslām), bet ja to dara 95%, tad nekā savādāk kā par kolektīvo idotismu tas nav nosaucams.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti