Honda Jazz 2017 dzīvē, atsauksmes

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Gribu uztaisīt tēmu līdzīgi kā GB12 par savu Honda-Jazz avatarā redzamajā krāsā.

Pagājušas 12 dienas, kopš nopirku šo ārkārtīgi skaisto auto. Mašīnai ir 1,3 litru četru cilindru benzīna motors ar 102 zirgspēku maksimālo jaudu. Ātrumkārba sešu pakāpju manuālā. Par motora uzvedību vēl pāragri spriest, jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.

Viena lieta, kas nav tik laba, kā gaidīts, ir trokšņu līmenis. Ceļa trokšņi šosejas ātrumos ir palieli. Varbūt vaina ziemas riepās Pirelli, kuras aiz neuzmanības nopirku 2014.gada DOT2014? Škoda-Fabia ir klusāka. Lai gan dažādos avotos raksta, ka arī Hondai esot pieņemama skaņas izolācija:

www.carwow.co.uk/news/all-new-honda-jazz-first-drive-0224-2133

Uzmanību piesaistīja šis teikums:

The new Jazz is more refined than the old one, mostly because extra sound deadening behind the engine has reduced the amount of noise transmitted into the cabin. Although Honda believes the Jazz lets less wind and road noise in than any competitor, it doesn’t seem noticeably better than in a Fiesta.

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Varbūt mazlietota kompakta auto tīkotājs labāk iegādāsies nevis iepriekš minēto Jazz, bet gan stilīgo Nissan-Juke???

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/nissan/juke/bopoxc.html

darklight Reģ.: 29.10.2013
15 4 Atbildēt

Nezinu, cik stipri jāsasit galva, lai vispār apsvērtu Juke iegādi, un kādai orientācijai jābūt, lai nosauktu to kropli par stilīgu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
9 1 Atbildēt

Cik stipri ir jāsasit galva, lai tik dumju komentāru uzrakstītu?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
9 0 Atbildēt

Bļin,cik TU tomēr asprātīgs.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
6 0 Atbildēt

dizains var patikt-var nepatikt, bet neatstāj vienaldzīgu. gluži kā Rīgas melnais balzams

cepums nissan dizaineriem, ka neuzzīmēja garlaicīgu parketnieku.

salīdzinot ar Jazz tirgus Juke ir daudz lielāks, cena mazāka un ir klimatkontrole + atpakaļskata kamera, kas potenciālajai lietotājai (vai lietotājam-mazāk ticams) ir noderīgas ekstras.

Un arī SUV izmēra augstās riepas ir noderīga fīča rīgas bedrēs

Vienīgi ja godīgi, tad Juke jāsalīdzina ar franču automašīnām, nevis japāņu

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

"bet gan stilīgo Nissan-Juke???"

mefisto Reģ.: 22.05.2017
6 0 Atbildēt

Hondai jau vispār švaki iet ar tirdzniecību Eiropā. Man liekas, pat Mazdām ir labāka pārdošanas statistika. Tādēļ arī mazs auto piedāvājums. Kādēļ tā? Vai nu švaks mārketings vai arī tomēr produkts nav konkurētspējīgs (nesakrīt ar pircēju vēlmēm).

Pašam ļoti patīk jaunais Civic.

osscar Reģ.: 27.08.2002
4 1 Atbildēt

šiem zems klīrenss, jābrauc kā bremzētam pa Rīgu, un Hondas ir dārgākas jo īpaši CRV - cilvēki pērk lētos franču/nissan Kaškai, juke + variators un citus..ar domu, ka garantiju izvilks.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Nav dīzeļu un nav hibrīdu?

osscar Reģ.: 27.08.2002
4 0 Atbildēt

Nah kam pilsētā tos dīzeļus vajag? Ir kashkajiem dīzeļi..hibrīds? Kāda motivācija to pirkt?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 1 Atbildēt

Hondai nav ne dīzeļu, ne hibrīdu

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Ir gan

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

labi, hibrīds ir, noslēpts kā atsevišķs modelis, nevis CRV cenulapā

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 0 Atbildēt

Iespējams tāpēc, ka Accord aizvāca. No reliability viedokļa ļoti perspektīvs dienesta auto

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt
nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Manuprāt, krāsa skaistāka kā Tavam (sarkana) un arī manam pelēka) Jazz.

Diezgan daudz braukts priekš mazas mašīnas, vidēji 30 tūkst.km gadā. Toties skaisti diski

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
3 0 Atbildēt

Labāk šo auto tad arī provē nopirkt, nevis Dacia!? Nebūs jaunas riepas, diskus jāpērk savējam un ar vienu tad, piemēram, rullē vasarā, ar otru tik ziemā!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Šis te zilais Jazz bija izlikts pārdošanā pirms nepilna gada, kad nobraukums bija virs 70 tūkst.km. Tad cena bija 12 tūkst.EUR vai nedaudz vairāk. Laikam toreiz neizdevās pārdot, bet tagad, kad pagājis nepilns gads, ir vēl viens mēģinājums.

Katrā ziņā Jazz ar variatoru ir patīkamāks par manējo, kam ir mehānika. Nav jāslēgā tie daudzie pārnesumi (tie ir seši), un uz šosejas ir mazāki apgriezieni - esmu mēģinājis.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
5 0 Atbildēt

Secināms, ka cilvēki reizēm nopērk auto, kas pašiem varbūt iepatīkas (vai bija varbūt izdevīgs piedāvājums), bet tad neaizdomājas, ka varbūt pēc 3-4 gadiem gribēs to pārdot. Tad nu saskaras, ka tāds auto nevienu īsti neinteresē. Protams, ja nolaiž cenu lejā (kas atkal noved pie katastrofāla ikgadējā vērtības zuduma), tad jau kāds nopirks...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Taisnība, ka jazz ir h4 lukturi? Tādu skaidrā prātā nepirktu, jo vismaz manā pieredzē tādi ir bīstami slikti.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

šis tāds radikāls viedoklis. Es neesmu tik jutīgs, lai viena auto spuldze varētu mani ietekmēt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Labi, tālajai gaismai var pieskrūvēt papildlukturus, bet nederīga tuvā gaisma nav labojama

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Manam Jazz ir automātiskās tuvās/tālās gaismas, Algoritms ir ļoti labs, pārslēdzas savlaicīgi, bet tajā pašā laikā arī ne par ātru. Gaismas ir ļoti labas gan tuvās, gan tālās. Izcilas nav. Manam Multivan ir LED un tur, protams, gaismām ir cits līmenis.

Savukārt trešajam manam auto - Opel Corsa gaismas ir pilnīgs sū...s. Nezinu, vai mani var redzēt labi (droši vien, ka var), bet es citus redzu slikti

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Es vienalga nesaprotu pie kā spuldze vainīga. Reflektors var būt vainīgs, 55w spuldze ir 55w spuldze, kur ciparam aiz h nav nekādas nozīmes

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

nekā, h4 ir izcili vāja tuvā gaisma - 1000 lumeni, h7 ir 1500 pie tiem pašiem vatiem

en.wikipedia.org/wiki/List_of_automotive_light_bulb_types

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Tapēc ka pusei gaismas priekšā ir vairogs un tie divi kvēldiegi nozīmē ka neviens nav fokusā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

H4 izstaro mazāk gaismas, plus lukturis projektēts gan tuvai, gan tālai gaismai. Kas der visam, neder nekam

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

wiki: Enerģijas nezūdamības likums ir universāls fizikas likums, kas nosaka to, ka kopējais slēgtā sistēmā esošais enerģijas daudzums laikā nemainās, neatkarīgi no tā, kādi procesi sistēmā norisinās. Tas nozīmē, ka enerģija nezūd un nerodas no jauna, tā tikai pārvēršas no viena enerģijas veida citā vai pāriet no viena ķermeņa uz citu.

Kā tā spuldze spēj izstarot mazāk gaismas? Kur 55w enerģija palika?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Tas vairogs gan arī atstaro atpakaļ

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

H7 un H8 tāda pat konstrukcija.....

Bet saraksta garums nomācošs. Nav skaidrs kam tas vajadzīgs un kāpēc nevar unificēt

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Tradīcijas - kurš ražotājs piekāpsies??? Gan jau viss beigsies, kad ES aizliegs kvēlspuldzes arī iekš auto

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
6 0 Atbildēt

Nevis tradīcijas, bet gan nauda. Jēga ražot ko unificētu, ja to tad varētu darīt lēti un lielā apjomā. Kur peļņa?

Apsmiekla vērti vien ir diski 4x100, 4x98, centrs 65-72mm - galvenais lai citam neder tas, ko mēs saražojām un citus neuzlikt mums, tik pērciet, pērciet un maksājiet. Desmitiem tādu piemēru arī citos mezglos.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 0 Atbildēt

Lai nomainītu no viena izmēra uz otru, ražotājam/servisam jāuztur stock abiem izmēriem - 2x lielāka noliktava

Reifenbreners Reģ.: 18.03.2017
23 0 Atbildēt

Honda Jazz ir augšāmcēlies no miroņiem un nu tiek pārdots

m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/bldpdo.html

nomiks Reģ.: 30.10.2002
25 0 Atbildēt

Šo VWfana "norakstīto" Jazz tirgo jau labu laiku. CSDD parādās informācija par to, ka šis auto ir cietis CSN un apdrošinātājs to ir uzskatījis par bojāgājušu.

Tomēr tas nav traucējis tikko iziet tehnisko apskati bez aizrādījumiem. Esmu diezgan pārliecināts, ka šim konkrētajam auto nav atjaunots neviens no drošības spilveniem, tā kā par drošību laikam ir jāaizmirst.

Tas būtu pilnīgs neprāts pirkt šo konkrēto auto. Tikai un vienīgi rezerves daļām, kas gan tik jauniem auto galīgi nav aktuāli

GB12 Reģ.: 29.03.2011
20 0 Atbildēt

Apdrošinātāji norakstītos auto pārdod izsolēs un, ko ar to auto darīt, tas jau atkarīgs no pircēja...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
17 1 Atbildēt

Vācijā tas sauktos UNFALLWAGEN, pie mums - krāsots spārns

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 4 Atbildēt

Visvairāk mani fascinē cilvēku bailes iegādāties tādu (sistu, sataisītu) auto, bet absolūti lielākā daļa visas Latvijas brauc ar tieši tādiem un vēl daudz trakākiem frankenšteiniem

GB12 Reģ.: 29.03.2011
13 0 Atbildēt

Problēma jau tajā, ka nevar zināt, ka tas auto ir tiešām sataisīts atbilstoši gostiem...

Ja par tiem frankenšteiniem - tur jau stāsts vairāk ir par pircēju lētticību. Ja tie cilvēki būtu bijuši informēti par frankenšteinismu, diez vai viņi tos būtu pirkuši.

spainis Reģ.: 27.04.2006
12 0 Atbildēt

Vari kaut kā pamatot apgalvojumu, ka: "absolūti lielākā daļa visas Latvijas brauc ar tieši tādiem un vēl daudz trakākiem frankenšteiniem"? Nu tā konkrēti, ar statistiku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
14 2 Atbildēt

Man nav statistikas, bet ir dzīves pieredze. Ja tu zinātu, no kurienes ieved absolūti lielāko daļu auto un redzētu, kādus tos atved uz Baltiju, vairs pats nebrīnītos.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
11 0 Atbildēt

Uz eiropu braucot jau var redzēt, kas uz treileriem tiek vests lietuvas virzienā

spainis Reģ.: 27.04.2006
6 0 Atbildēt

2019. gadā Latvijā ar ir reģistrēti 49.5k lietotu transportlīdzekļu (vieglo). Absolūti lielākā daļa būtu, pieņemsim, 40k. Tas nozīmē, ka katru dienu būtu jāieved ~15 treileru ar vrakiem un ~3 ar labiem auto. Cik no tiem 40k ievestajiem esi redzējis? Cik treilerus dienā redzi?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Labi, nepiesienies vārdiem. Absolūti lielākā daļa tiek atvesta ar virsbūves defektiem (nav jābūt traki apskādētam) un ar milzu nobraukumu. Esmu redzējis, kā LV meistari no tādiem uztaisa konfektes, tā, ka pat dīleri neko nespēj pateikt.

Vnk neatmaksājas vest šurp ideālu auto ar mazu nobraukumu vai bez avārijām. Tāds te izmaksās min +1,5-2k eur virs LV tirgus cenas (LT dēļ).

spainis Reģ.: 27.04.2006
7 0 Atbildēt

Nē, es piesiešos. Augstāk apgalvoji, ka lielākā daļa ir frankenšteinu, šobrīd saki, ka tomēr tā nav. Izrādās, ka nav traki apskādēti, tikai nobraukumi attīti. Ka tikai beigās neizrādās, ka nobraukumu tīšana arī ir mīts.

Es nesaku ka tādu nav, protams, ka ir tādu, bet apgalvojums, ka "absolūti lielākā daļa", noteikti neiztur kritiku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Draugs, tas nav mīts. Atbilde ir augstāk, citādi neatmaksājas neko šurp vest - auto pašizmaksa būs dārgāka par apkārtējo auto tirgus cenu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Esmu gan redzējis, kādus pāris desmitu treileru vienā placī. No kuriem apskādēti - gandrīz visi auto. Tur tos ātri izķer pārpircēji, kam uzdevums tikai savest kondīcijā, lai pārdotu... naivajam LV pircējam (piemēram).

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Cik apskādēti? Uzsists spārns vai bampers ne tuvu nav frankenšteins.

Es kaut kā arī neesmu manījis tos frankenšteinu treilerus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 2 Atbildēt

Interesanti, vai Nippon pateiks testētājam (pircējam), kas ar to auto darīts? Jo, no malas izskatās varen glīts auto

anoagask Reģ.: 18.06.2019
12 0 Atbildēt

Vai nippon zinās, kas ir darīts? Un vai lielajā pirmspārdošanas pārbaudē atradīs problēmas ar airbag un taisnotās stoikas?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 1 Atbildēt

Tas ir labs jautājums. Ja arī dīleris neatklās nekā tāda, tad jau auto nav ne vainas, ne tā?

P.S. Pieļauju, ka atklās gan globālas negadījuma sekas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
9 0 Atbildēt

Visdrīzāk Nipponā šis nav līmēts kopā. Viss, ko Nippon standarta diagnostikā pārbaudītu, būtu darba kārtībā, ko apliecina tikko veiktās TA rezultāti.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
15 0 Atbildēt

Domàju, ka atklāj vairāk nekā csdd - piemēram vai airbags atbild (emulators droši vien to var apmānīt), špaktelēšanu un pārkrāsošanu arī atradīs.

Skaidrs, ka pie koļas taisīts, ne nipponā - tāpēc jau apdrošinātāji norakstīja, ka atjaunot normāli bija neizdevīgi, nippon jau tikai atbilstoši ražotāja tehnoloģijai jāstrādā, iemetināt jaunu stoiku nav paredzēts

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
11 2 Atbildēt

Ir gan liela daļa pircēju, kam pajauns auto = bezmaz vai garantija tam, ka tur viss kārtībā. Tad neko, visticamāk, cilvēks brauks vēl ilgus gadus, neko pat nezinādams. Te vietā teiciens, mazāk zini - ciešāku miegu guli.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
14 0 Atbildēt

Jau vairāk kā mēnesi skatos viena konkrēta modeļa auto sludinājumus Vācijā, Lietuvā, Latvijā.

Atkal un atkal nostiprinās pārliecība, ka ievestie 'tikko no' lielākā daļa ir sisti un taisīti pārdošanai. Vai ar grozītiem spidometriem. Jo tik lētu kā pie mums līdzīga vecuma un līdzīga nobraukuma R-Eiropā grūti atrast.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
13 0 Atbildēt

Labāk pirkt sistu no treilera, vismaz zināsi, kas un kā taisīts

insekc Reģ.: 24.03.2003
11 0 Atbildēt

No Amerikas nākušajiem netā pēc VIN var bildes redzēt. Ja defekti "patīk", tad var ņemt gan netaisītu, gan sataisītu. Man pēdējie 3 auto leišu amerikāņi un ne par vienu braļukām nav pārmetumu.

Reifenbreners Reģ.: 18.03.2017
16 0 Atbildēt

Interesanti būtu redzēt kādu Jazz bildi, lai izprastu ko gan nozīmē sludinājumā minētais krāsotais labais spārns. Varbūt bijušais saimnieks varētu padalīties...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
18 0 Atbildēt

Bildes esmu redzējis Visa labā puse nevis tikai viens spārns. Visi airbagi izšāvās, gan priekšā, gan sānos (aizkari). Uzreiz jau VWfanam teicu, ka visticamāk neremontēs, jo nebūs ekonomiski attaisnoti.

Jāatzìst, ka pēc bildēm secināms, ka sataisīts smuki. Vai arī kvalitatīvi? Nu nez...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
15 0 Atbildēt

Iedomājies, ko nozīmē mazlietotam auto norakstāmi bojājumi. Es minu, ka saliekti sliekšņi un/vai stoikas

feciic Reģ.: 09.05.2008
14 0 Atbildēt

Pat nav jābūt tik fundamentāliem bojājumiem.

Salona daļas un airbagi maksā kosmiskas summas pērkot pie dīlera-garantijas mašīnai tas tā arī būtu jādara. Itogo apdrošinātāja ieskatā auto remonts konkrētajos līguma noteikumos ir biji nerentabls=auto grāmatvediski norakstāms.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
13 0 Atbildēt

Arī var būt - airbagi jau izlauž visu salonu, ātri vien saskrien tie 9kEUR, par ko tagad tirgo mazlietoto. Ja stoikas veselas, tad jau pat nav slikts variants, bet bez airbagiem...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
14 0 Atbildēt

Manu XF jaguāru norakstīja pēc neliela kreša, pēc kura es pats "svoim hodom" atbraucu mājās. Stāsts tajā, ka desmitgadīgs premium ar visai zemu tirgus vērtību, bet ļoti dārgām virsbūves detaļām, kuras lietotas dabūt tikpat kā nevar (oficiāli) , analogu tikpat kā nav, tātad, jāpērk jaunas pie dīlera. Jauns OEM lukturis, ja pareizi atceros, vien sastādīja 4.daļu no mašīnas tirgus vērtības.

Man kompis pilns ar braucošu, bet norakstītu klientu auto bildēm, kur nezinātājs varētu padomāt - eh, kas tad tur tāds?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
11 0 Atbildēt

Tā ir nepatīkamā daļa, braucot ar ekskluzīvu auto. A6 droši vien nebūtu problèma sataisīt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
14 0 Atbildēt

Tieši tā. Kaut arī man tas auto ļoti patika gan dizaina, gan komforta, gan vadāmības ziņā (protams, bija arī dažādi visai tizli risinājumi) un tajā laikā jau pat cierēju uz feisliftēto XF, sakarīga servisa un pieejamu rezerves daļu trūkuma dēļ Jaguar marku, kā savējo, daudzmaz pārskatāmā nākotnē vairs neizskatīšu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
12 0 Atbildēt

LR-Jaguar ļoti gaumīgi bija, jaunais disco gan pēc kaut kāda Lincoln vai Acura izskatās.

XF panelis, kas pēc koka rakstāmgalda izskatās vien ir ko vērts

core Reģ.: 03.01.2017
6 0 Atbildēt

Manu veco saabu arī norakstīja, kaut gan cietušas bija tikai pārskrūvējamās detaļas, virsbūvei nebija nekas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
16 0 Atbildēt

Ja šeit varētu ielikt normāli bildes, bez linkiem uz saitēm, varētu šo to ielikt, ka dažiem žoklis atkārtos...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
22 0 Atbildēt

Manā skatījumā šādam auto būtu jāatņem pielaide ceļu satiksmei forever, visā Eiropā. Tobiš, ja Vācijā tāds ir nobliezts un atzīts par bojā gājušu, būtu jābūt vienotai sistēmai, kas aizliegtu tam iziet tehnisko apskati jebkurā citā Eiropas valstī - tādam vrakam būtu jābūt derīgam tikai rezerves daļām. Punkts.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
14 0 Atbildēt

Ja saliektas stoikas/sliekšņi, tad jā, vajadzētu griezt ārā šasijas nr

spainis Reģ.: 27.04.2006
13 0 Atbildēt

Sūdi jau ir tajā, ka formulējums ir "tā remonts nav tehniski iespējams vai tas ir ekonomiski nepamatots". Ir liela starpība, kā jau tika minēts piemērā ar Jaguāru. Ja luktura cena ir trešdaļa no vērtības, tad "ekonomiski nepamatots", ja salocīta statne un citi strukturāli bojājumi, tad "tehniski neiespējams".

Informācija par negadījumu CSDD nāk no apdrošinātāja, un šādos gadījumos apdrošinātājam būtu jāieliek ķeksis vai nu pie "ekonomiski nepamatots", vai pie "tehniski neiespējams". Tas būtu jānosaka ekspertam. Transportlīdzekļiem ar atzīmi "ekonomiski nepamatots" nevajadzētu liegt iespēju atgriezties satiksmē, jo kādam varbūt garāžā tieši tāds jaguārs glabājas, tikai ar izsistu aizmugurējo lukturi. Ja ir atzīme "tehniski neiespējams", tad šasijas numuru ārā un transportlīdzekļi uz lūžņiem vai rezerves daļās. Bet, tad vajag spēcīgus ekspertus, kas dotu slēdzienu. Šobrīd, manuprāt, pamatā tiek balstīts uz "ekonomiski nepamatots" no apdrošinātāju puses.

Un vēl, ja transportlīdzeklis vainīgs negadījumā un tam nav kasko, tad tak īpašnieks pie apdrošinātāja nemaz nevēršas un neviens nepēta vai remontēt, vai nē. Tur atkal tad jādomā sistēma, kā tos obligāti pārbaudīt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Arī fakts. Un šis varētu palīdzēt uz ielas noturēties daudziem veciem, skaistiem un ekskluzīviem auto.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti