Ilons Masks, Tesla, Space X, utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Nolēmu izveidot atsevišķu tēmu. Varbūt būs kādam interesanti padiskutēt.

Visi jaunumi, interesantas lietas.

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Par Masku.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ilons Maskis Parakstīja vienošanos par 3 gigafabrikas būvniecību. Tā būs Šanhajā, Ķīnā, un spēs saražot 500 000 model 3 gadā.

mēļo, ka tā ir lielākā investīcija Šanhajas vēsturē.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

...Trešās gigafabrikas, nevis trīs.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tesla uzlika Rekordu!

Tesla model S 90D ( kas kalpoja par taksi) nobrauca 644 000 km ( 400 000 jūdzes).

Dotais taksis brauc ap 17 000 jūdzēm katru mēnesi, turklāt 90 procentus brauc autopilotā.

Pa visu laiku bija tikai 3 lieli remonti:

1) Nomainīts priekšējais dzinējs

2) Nomainītas baterejas

3) Nomainītas baterejas.

...

Vēl, mazāki remonti:

1) Kalibrēja jumta lūku

2) Nomainīja stūres mehānismu vadītāja pusē

3) vairākas reizes mainīja riepas.

viss. Tas ir viss, pa vairāk par pusmiljonu nobrauktiem km. Ne tur turbīnas, ne sprauslas, ne kārbas...

...

Tagad sikāk par baterejām. Šī takšu firma nesaaudzē baterejas. Visu laiku lādē superčērdžeros un uz 100%. Tesla iesaka tās lādēt uz 95%, turklāt, dažreiz lādēt lēni, tad baterejas kalpo ilgāk. Bet, ka jau Teslai, baterejas tika nomainītas par velti, pēc garantijas.

Takšu firmas pārstāvji teica, ka viss serviss izmaksāju 19 000 USD, jeb 3.5 centi uz katru nobraukto km. Speciālisti parēķināja, ka Lincoln town car vai mercedes GLS apkalpošana izmaksātu 88 500 USD un 98 900 USD, uz tiem pašiem 644 000 km. Un plus vēl tāds, ka Teslai tika dota 8 gadu garantija, bez nobraukuma ierobežojuma.

...

Doto teslu plāno ekspluatēt vēl gadus 5. Tā, ka iespējams, būs miljons.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Tās baterijas nemaz nevar uzlādēt 100%, jo Tesla fiziski tās lādē tikai līdz 80% tik attēlo to kā 100%. Tāpēc arī kalpo ilgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 2 Atbildēt

Bet kāpēc tā tesla tiek salīdzināta ar town car vai GLS, ja labākajā gadījumā to var salīdzināt ar A6q?

Bet pa lielam tas nosauktais remontu saraksts ir izgāšanās - jā, tur nav ne turbīnas, ne sprauslas, ne kārbas; lietu, kuras tur nav, un tāpēc nevar izbeigties. Bet salīdzinot tevis nosaukto lietu funkcijas ar parastu mašīnu, tai teslai pa 600k km ir 1x mainīta kārba un 2x mainīts motors... Beigās izrādās ka kvalitātes ziņā tā tesla ir sūdīgāka, vai, labākajā gadījumā, līdzvērtīga ar šodienas premiumu, par spīti stipri lielākai vienkāršībai...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Atradu šo faktu vienā resursā. ( cik sapratu, tā ir tā takšu firma)

Te ir pat ar bildēm un pilnīgu informāciju, cik, kas, kad ir mainīts.

www.tesloop.com/blog/2018/7/16/tesloops-tesla-model-s-surpasses-400000-miles-643737-kilometers

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tā Tesla nav precīzs piemērs, jo bateriju Tesla mainīja zinātniskos nolūkos, lai pārbaudītu tā stāvokli. Pēc kā tika izstrādāti programmatūras atjauninājumi, lai uzlabotu lādēšanu. Par motora maiņu gluži salīdzināt ar parastu auto nevar kuram parastam auto ir divi motori. Var teikt ka tika veikts kapitālais lai atgrieztu sākotnējo jaudu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

Internetā uzgāju vairākus video, kur principā tiek pateikts, ka, ja Tev ir bijusi avārija ar kādu no Tesla modeļiem, tad Tev ir vnk pizģets. Tesla par remontiem maksā pilnīgi kosmosu (te bij video, kur par nelielu avāriju tāme tiek sastādīta uz 17k USD), bet, ja auto remontē kaut kur citur, tad Tesla pēkšņi Tev atslēdz pakalpojumus, kā piemēram, ātro uzlādi... Izklausās, ka nopērkot Tesla, Tev nemaz tā nepieder, bet drīzāk tikai nopērc tiesības to lietot...

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
3 5 Atbildēt

Tā arī ir. Rindas uz garantijas remontiem un brāķa likvidēšanu ir garākas kā uz jaunu auto piegādi. Tas Teslas bubulis jau sen ir plīsis, cilvēki ir sapratuši ar ko iegrābušies. Bet kas interesantākais, neviens lepnais amītis to publiski nespēj atzīt, lai nekristu kaunā.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Vienīgi sapratu, ka ASV Teslām ir 7-8 gadu garantija, tā jau it kā super. Vienīgi pavisam drīz sāksies masveidā garantijas beigu laiks... Un ko tie īpašnieki tad darīs, kad Tesla sāks plēst nenormālus tūkstošus par katru lietu? Turklāt palasot, liekas, ka nav jau tikai sīkumi... Elektromotori arī tiekot mainīti pa labi un pa kreisi... Un atkal no sērijas - neko nejauc ārā, tik visu pa blokiem tikai maina... Kad garantija beigsies, tad auto vērtība būs 0, jo kurš gribēs grūst iekšā baigos tūkstošus.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 0 Atbildēt

Tirgus saliks pa plauktiņiem. Ūsaseksperts nesagaidīs kad dolārs teju sabruks tāpat kā nesagaidīs Teslas burbuļa plīšanu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Kamēr vēl praktiski visiem Tesla automobiļiem ir garantija, tikmēr neviens neko diži nedomā. Vot, ja viņi nesakārtos rezerves daļu pārdošana, autorizēto servisu utt jautājumus līdz kaut kādam 2020-2022.gadam, vot tad viņiem jau ūdens smelsies mutē, jo tajā brīdī īpašnieki sapratīs, ka viņi to savu mašīnu vairs nevar uzturēt un 8-10 gadīga auto pielietojums ir uz šrotu...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Sista mašīna - tas ir salvage. Tai vieta metāllūžņos. Tikai latvieši un krievi brauc ar sistiem lūžņiem un priecājas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tu tā domā? Kā tev ar čuru procentu/daudzumu galvā?

Katrs normāls ražotājs ir izstrādājis instrukcijas kā atjaunot sistu mašīnu līdz pirmsavārijas stāvoklim - un katrs normāls ražotājs to ļauj darīt arī trešajām personām, lai arī, protams, šī infa nav pieejama kuram katram no malas. Lūk te pajalle.com/?cat=27, piemēram, apraksts kā daži somi, kuriem pieder kaut kāds mazais servisiņš, un kuri mēdz savam priekam celt augšā kaut kādas lupatās sasistas mašīnas [tāds iespaids rodas apskatoties tos projektus] , uzcēla smagi sasistu mk5 golfu [kuram tobrīd bija 20k noskrējiens un tātad attiecīgs vecums], izmantojot no citas mašīnas nogrieztu jumtu, vadoties pēc fofāgena rūpnīcas izstrādātām pamācībām, kā to pareizi izdarīt - lieki teikt ka tas notika somijā, kur pēc avārijas mašīnu noņem no uzskaites, remonta procesam seko līdzi inspektors un ja viss nav noticis pēc ražotāja instrukcijām, atpakaļ piereģistrēt nevar.

Tikmēr tesla dara tāpat kā aizkostais ābols - galu galā sifonu arī nedrīkst remontēt vai modificēt...

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 4 Atbildēt

Šajā jomā krievi ir priekšā visiem. Viņiem likumdošana ir sakārtota tiktāl, ka tu legāli vari savam auto nomainīt virsbūves daļu ar VIN kodu no cita auto, ja remontu veic autorizētā servisā un tu vari to pierādīt ar oficiālu tāmi un citiem doķiem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
9 0 Atbildēt

Nē, tas nozīmē, ka viņi ir dirsā, un nav naudas pirkt jaunus auto.

Toties krimnaš.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Tu paskaties to pirmo video - tā mašīna, kurai sasisti paneļi un nedaudz ritošā daļa (nekas nopietns, viss remontējams) esot vsjo metāllūžņos? Tev telefons nokrīt uz zemes un iesitas stūrī bukte - Tu telefonu met ārā uzreiz?

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 2 Atbildēt

Labākie auto skrūvētāji ASV ir meksi un imigranti no bij. PSRS (pārsvarā krievi, baltkrievi un ukraiņi). Amerikāņi paši neko nemāk, bet dot uz malu kauns, tādēļ noraksta.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Jebkuram auto ražotājam peļņu veido jaunu auto tirdzniecība. Detaļu un mezglu tirdzniecība dod jau mazāku peļņu, bet tas, ka Vasja nopirka smirdošu VW no Kostjas, VW peļņu negūst.

Bet cilvēks, kurš noperk jaunu auto, praktiski nekad ar to nebraukā 10 gadus. Otrkārt, Tesla ir ASV kompānija, bet tur ar sistiem auto ( salvage) neviens nebraukā. Tāpēc viņiem nav aktuāli domāt, kā saremontēt sistu auto. Sevišķi, no tā gūt peļņu.

Cilvēks nopērk jaunu Teslu pie dīlera, nobraukā garantijas laiku, atdot dīlerim atpakaļ - un nopērk citu teslu. Cita lieta, ir tāda, ka ja pēc garantijas termiņa beigām, Teslām cena strauji kritīsies, cilvēkam to pārdot trešajām personām, jau būs grūtāk ( ja gribēs pārdot un nopirkt citas markas auto).

Bet es to visu pieskaitu pie jaunas kompānijas "slimībām". Kas ar laiku atrisināsies. Nedomāju, ka jaunai kompānijai Lynk & co arī servisi būs visās pasaules valstīs ar lielu detaļu asortimentu pa lētām cenām. ( sevišķi ņemot faktu, ka Lynk & co nemaz neplāno veidot dīleru centrus. Tirdzniecība būšot tikai caur internetu). Tādas tās mūsu tendences. Agrāk arī telefonu vajadzēja pirkt veikalā.

Bet pagaidām, ir banānu republikas valstis, kuras visu taisa uz nebēdu jau tagad. UA un RU ir jau speciāli privātie servisi.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Nav jau runa, ka Teslai vai kādam citam vajadzētu izveidot savus servisus visā pasaulē. Tas jau nav reāli, bet problēma jau ir faktā, ka šie nemaz negrib tirgot detaļas nevienam un uzspiež vai nu mans serviss vai uz šrotu.

Un nav jau nemaz ne tuvu tik kruta tur ASV, ka visi tikai ar jauniem auto brauktu. Protams, ka tur tas īpatsvars ir lielāks, kā pie mums. Viņiem ar salvage problēma ir tāda, ka ir lielas darba spēka izmaksas, līdz ar to kaut kādu sūdainu piecgadīgu ševroletu nemaz nav vērts taisīt, jo remonts ar 100 USD/h likmi maksās vairāk, kā auto paša vērtība. Vidējais vieglo auto vecums ir 11.7 gadi 2017.gadā.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Tieši otrādāk, jefiņ! No jaunu auto tirdzniecības peļņa ir vismazākā. Visvairāk nopelna uz apkopēm, remontiem, līzingiem, nomām u.t.t. Tieši tādēļ veido plašus dīleru tīklus un sadarbības partnerus visās malās. Man tas pats Mollers reiz atzinās, ka uz vienu jaunu budžeta auto uzvāra max 500 EUR.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Teslai 95 procenti apkopes ir ar interneta palīdzību. Atjaunojas programmatūra, iestatījumi. Eļļu tām nevajag mainīt. Bremzes gandrīz mūžīgas, utt. Tām maz mezglu, ko vajag kopt apkopēs. Maz detaļu vajag mainīt. Cilvēkam kaut kas nestrādā, zvana teslas servisam, tie atjaunina programmu, un viss sāk strādāt. Nu ne vienmēr, bet lielākoties tā ir. Maskis to visu laiku uzsver, ka nākotnes auto nevajadzēs braukt uz servisiem. Tas tev ne Bmw.

Un ja tā padomā, - Tieši tāpēc tas serviss arī ir tik dārgs, lai kaut ko nopelnītu.

bumeris Reģ.: 06.02.2018
0 3 Atbildēt

Lūk Maska biogrāfija. Kā tas mērglis no armijas bēga un gribēja raķetes nopirkt

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Jaunumi no Teslas.

Daudzi ir dzirdējuši, ka investori no Sūda Arābijas nopirka Teslas akcijas 2 miljardu USD vērtībā un Maskis paziņoja, ka Tesla var kļūt par privātu kompāniju.

Bet ar Sūda Arābijas investoriem nesanāca vienoties. Un kas notika?

VW koncerns piedāvāja nopirkt akcijas 30 miljardus dolāru vērtībā, lai palīdzētu Teslai finansiāli.

....

Un vēl kas. Ceturtdien, jūtūba kanālā, tiešraidē, Ilons kopā ar komiķi Džo Roganu smēķēja marihuānu, dzēra viskiju un runāja par visu ko. Intervijā Maskis teica, ka viņam ir arī elektrolidmašīnas projekts un dizains, bet tā nav viņa prioritāte.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es te viendien biju kinoteātrī iekļuvis.Tāda it kā no pirmā skatiiena banāla filma. V enoms.Bet īstenībā tur kaut kādas mistiskas līdzības saskatāmas ar beidzamā laika pasaules notikumiem.Malaizijā nokritis lidaparāts,ieplānota kosmosā braukšana,slepena laboratorija ar gudru vadoni utt.Kko tur ar grūtībām uzgoglēju, ka ne man vienam tā liekas, lai gan 99% komentu vnk tupi.Tā kā mēdz būt filmas ar aizkadra vēstījumu par aktuālajiem pasaules procesiem, tad tīri interesanti aizdomāties,drošvien viencexperc varētu izteikties ja būt redzeejis;)

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Teslai 95 procenti apkopes ir ar interneta palīdzību. Atjaunojas programmatūra, iestatījumi. Eļļu tām nevajag mainīt. Bremzes gandrīz mūžīgas, utt. Tām maz mezglu, ko vajag kopt apkopēs. Maz detaļu vajag mainīt. Cilvēkam kaut kas nestrādā, zvana teslas servisam, tie atjaunina programmu, un viss sāk strādāt. Nu ne vienmēr, bet lielākoties tā ir. Maskis to visu laiku uzsver, ka nākotnes auto nevajadzēs braukt uz servisiem. Tas tev ne Bmw.

Un ja tā padomā, - Tieši tāpēc tas serviss arī ir tik dārgs, lai kaut ko nopelnītu.

Tu saki? Kāds programmatūras atjauninājums iztaisno deformētas virsbūves detaļas vai samaina bojātas virsbūves detaļas?

Teslas ir mašīnas, kas atšķiras no parastām mašīnām tikai ar to, ka tur ir elektromotori - līdz ar to atkrīt 95% no lietām kas saistītas ar motoru, un 80% ar lietām kas saistītas ar kārbu - bet viss pārējais tur ir, un tāpēc stāstīt pekstiņus ka nevajag apkopes un remontus nevajadzētu. Cita lieta ka visa tā mašīna ir paredzēta izmešanai nevis remontēšanai.

Ak jā, kad tu stāsti ka eļļu mainīt nevajag - diferī ir eļļa, un jebkurš saprātīgs cilvēks pie lielākiem nobraukumiem to mainīs - ja bremžu sistēmā ir parasta DOT eļļa, tad tā arī regulāri jāmaina.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 1 Atbildēt

Kāpēc Hyperloop ir fufelis - youtu.be/Z48pSwiDLIM

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Šim youtūberiem vispār daudz laba satura par pseidozinātni, visādiem revolucionārām kickstarteru krāpniecībām utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Par to, kāpēc krievi apdirš Space X un Maski.... par skaudību un cipari...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

iesaku aplūkot šo video arī tiem, kuri uzskata, ka Tesla drīz nobankrotēs.... ka haiperlūps ir figņa, utt

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Haiperlūps ir figņa pie tam ne Maska izdomāta.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ilona Maska smieklīgi izteicieni

Paskaidro, kāpēc modeļi saucas - S XY. Nepietiek burta E...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Progresīvās tehnoloģijas parasti uzvar. Vai tas ir karš, medicīna, lauksaimniecība utt. Rezultātā es domāju, ka nākotne pieder elauto. Skatamies kas notiek Ķīnā. Daudz lētu elektro transportu kas tomēr veicinās dabas piesārņojuma mazināšanu. Centralizēta otreizējā pārstrāde. Arī ormaņi ar zirgiem kādreiz smējās par iekšdedzes transportu...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tesla model 3 ir atklātas nopietnas problemas ziemas apstākļos. Kad arā ir sals, sniegs, gadās, ka nevar atvērt durvis.

electrek.co/2018/11/14/tesla-model-3-cold-weather-flaws/

Tesla uz laiku ir "atrisinājusi" šo problēmu - aukstā laikā durvju stikli neaizveras līdz pašam galam. Tāpēc tās neaizsalst. Bet kā redzams, problēma ir atrisināta tikai uz laiku, jo ziemā nevērt līdz galam logus, tas nav prātīgs risinajums. Ko Tesla izdomās labāku, pagaidām nav skaidrs... bet "ziema ir tuvu"(c).

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Interesanti salīdzināt:

kosmiskie lidojumi pa valstīm un raķesu tipiem.

2010.gadā - RU - 31 lidojums ( 42%)

ASV - 15 lidojumi ( 20%)

Ķīna - 15 lidojumi (20%)

space.skyrocket.de/doc_chr/lau2010.htm

2018.gadā

Ru - 16 ( 16%)

ASV - 28 (28%)

Ķīna - 34 (34%)

space.skyrocket.de/doc_chr/lau2018.htm

...

Un var aplūkot arī citus gadus.

Redzam, ka Krievijas lidojumi beidzas. Tapēc propoganda ļoti apliek Masku un spece X.

Un vēl viena statistika:

Avarējušo raķešu skaits:

Šogad avarēja 3 raķetes.

Pa vienai - Eiropai, Ķīnai un Krievijai.

www.spacelaunchreport.com/log2018.html

Izanalizējot statistiku par trīs gadiem, redzam, ka

ASV veica 78 lidojumus ( avāriju - 0) ( 100%)

Ru 56 (3) ( 94,64% )

Ķīna 74 ( 5) (93,24 %)

Eiropa 25 ( 1) ( 96 %)

Japāna 17 (1) ( 94,11%)

Indija 18 (1) ( 94,4 %)

Ja satelīti maksā miljonus un miljardus ( pētnieciskās zondes), tad izdevīgāk sūtīt ar ASV raķetēm.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Pugabičs kļūst par Ilonu Masku!

Lidojošie takši, kuri krīt, robots, kurš patiesībā ir cilvēks - robota kostīmā.... utt

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Tas brīdis, kad Maskavas ielas plačos ir labāka apkalpošana

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Teslai savs mikročips.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Es domāju, ka mūsu kravu pārvadātājiem nav ko čīkstēt par šoferu trūkumu. LV varētu pirmrindnieki Tesla Semi ieviešanā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Ar vienu piepildi,kur Latvijā uzlādēt kravinieku,pie CSDD?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Nesen viens zombēts pamuļķis ar niku WALA rekstīja, ka Tesla ir atpalikusi kompānija.

Lūk, kā atpalikusī mašīna piesmej visus tehnoloģiskos brīnumus.

Par video - Lielbritānijas blogeris testē visus elektroauto par reālo gaitas rezervi ( krāpšanos)

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Tu tak esi dumjāks par vidējo muļķi. Uzraksti sev priekšā visus šo auto salidzinošos datus, un tad izvēlies 4 parametrus kas būs noteicošie šo auto nobraucamaa diatances merijumos. Un vel joka pēc uzraksti kuram no šiem auto ir 800 voltu piedzinas sistēma. Ja esi tik dumjs ka nesaproti atšķirību, tad tu vari te postēt kadus vien salidzinajumus gribi - tie visi bus 0 vērti.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Ko tu tā piesējies pie tās 800 voltu sistēmas?

Porše, kura ir VW grupas sastāvā, VIENĪGĀ lieta, kurā apsteidza teslu, kura tika radīta tikai 12 gadus atpakaļ ir tas, ka superčērdžers lādē par 7.5 minūtēm ātrāk, kā tesla.

Nu patiešām sasniegums. Turklāt, tā uzlāde, īstā komunistu stilā - DARGĀK. Patiešām lielisks tehnoloģisks sasniegums -samaksāt gandrīz DIVAS REIZES VAIRĀK, lai 30 minūšu vietā uzlādētu 23.5..

Nu tu patiešām klauns.

Un ak jā. Kamēr poršs lādēsies, Tesla turpinās braukt, jo tai batereja tur ilgāk...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Es saprotu ka tev būs tukša skaņa tas viss, bet dzīvē ir papētijuši ka Eiropai pietiek ar krietni mazākām bateriju pakām t.i ar reālo distanci starp 200 un 300 km, tiem kam vajag vairāk ir kadi 10%, bet kas ir daudz svarigak (un te 800Voltu sistēma butiski apsteidz citus) iespēja ļoti atri pievienot 100 km, visām ar mazākiem Voltiem priblēmas rada dzesēšana (jo jaudu jau arī tam varētu dzīt uz augšu, bet tad aug Amperi un ari izdalītais siltums, kur pie 800V var gan vadu škērsgriezums but mazaks, gan dzesēt vieglak utt. Un pat ja šobrīd uzlades ātrumu atšķirība ir "minimāla", tad nākotnē tā būtiski uzlabosies tiem kam ir "augsta sprieguma" bateriju sistēmas.

Ātro ladētāju dārdzība ir normāls pasāciens, jo šobrīd vispār ir kaut kāds sapists tirgus - jo lets pēc būtības var būt tikai španungs no mājas rozetes - viss cits tiek dažādos veidos subsidēts .... bet haļava nebūs sevišķi ilga ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kur tik naivi var uzķerties uz neveiksminieku lozungiem...

Vw reiz teica, ka Eiropā pietiek ar 100 km. Bet tas bija tad, kad ražoja savus sūdus ar 100 km distanci.

Tagad, kad sāka ražot 200-300, jau vajag 200 - 300.

Es tev vēlreiz uzrakstīšu to, ko rakstīju.

Eiropā baterejas NERAŽO. Bet tās ir dārgas.

VW id 3 vairāk kā puse cenas ir batereju cena. Vienkārši eiropieši, kā jau ATPALIKUŠI, jau tā pārmaksā ķīniešiem un korejiešiem par baterejām. Tu saproti, ka no katra id3 PUSE naudas aiziet šķībacainajiem, bet tu gribi lai batereju būtu vēl vairāk.

Turklāt, palasi par tiesas procesu ASV. Tagad tas ir aktuāli. LG chem tiesājas ar SK inno. Par autortiesībām. Līdz ar to var apturēt visu vw e auto ražošanu, jo LG ražo baterejas priekš GM, bet SK priekš vw un Forda.

Tā ka, tagad vācieši bez korejiešiem pat mašīnas uzražot nevar.

Bet tesla baterejas ražo pati sev.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Lai tev, WALA, pimpītis garāks nepaliktu atklājot noslēpumu, es tev izjaukšu prieku - tesla arī neražo savas baterejas. Tesla ražo PANASONIC baterejas. Bet tā nevis pērk, bet gan pati ražo, savā rūpnīcā.

Protams, ka daļa peļņas aiziet panasonikam, bet tas tik un tā ir savādāk, nekā pirkt gatavas. Turklāt, lasot to, kā tesla tajā gigafabrikā eksperimentē un mēģina izstrādāt savādākas baterejas, nav īsti skaidrs, kāda viņiem tur ir tā sadarbība.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mja tikai tie vārdi nenak no VAG, get gan Fiat grupas, kas ir Chrysler īpašnieki un ticamakie autori tam tekstam ir Chrysler, jo Fiat spēlē drusku cita līgā, kur nez vai pat 200 ir aktuāli ....

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nabadziņš ieciklejies uz pagatni esi ...

Nekādus noslēpumus neatklāji ne par baterijam ne par ko citu, ja Tesla nemainis savu strateģiju tuvako 5 gadu laika - tai radīsies tas pašas problemas kas ir citiem ASV ražotajiem, tie pasaule zaudē visiem citiem, šobrīd Tesla zaude tikai Porsche, bet ja jau VAG viena zara atvezējas uz tadiem ieguldijumiem, tad tas nonaks ari citos modeļos un tavai Teslai tao bridi bus skaists "vāks".

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Teslai vāks tiek solīts visu laiku, kā nav , tā nav. Visi ieguldīs, jā gan, bet kurš teicis, ka Tesla paliks uz vietas. Tesla "spiedīs" uz autopilotu programmatūru.

Attiecībā uz tehnoloģijām pārliecina SpaceX spēja nosēdināt izlietotās raķešu pakāpes. To pagaidām nevar neviens cits pasaulē, ne krievi, ne ķīnieši ne Eiropas kosmosa aģentūra.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Es nenovēlu Teslai galu, un ari ceru ka nepaliks uz vietas, bet praksē Teslas sistēma jau ir pagatne, Porsche sistēma ir nakotne, nu vai pat tagadne , jo 800 voltu sistemas jau sen sevi ir pieradijušas industriālajās mašīnās, problema gan bija taia ka neviena sastavdaļa nebija derīga vieglajiem.

Par to nevarēšanu ir ta ka, nosedināt noteikti var jebkurš, jautajums iespējams ir pavisam citā aspektā - tas raķetes orģinali ir drusku citiem mērķiem, tadēļ ari neviens par atkartotu izmantošanu tām nekad nav domājis !

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tu nu gan esi smieklīgs.

Vienu jaunu tehnoloģiju ieraugot uzreiz blēj kā āzis, ka visiem pārējiem būs beigas. Brīnos, kā vēl neesi nonācis trakomājā. Tagad tehnoloģijas visu laiku attīstās. Un nav nekāds brīnums un pārējiem ar to nepienākas beigas.

Mēnesi atpakaļ GM šefs paziņoja, ka jau ir pabeiguši jaunās cietās baterejas, kuru mūžs būs MILJONS jūdzes, nevis kā tagad, tikai daži simti tūkstoši. Tāpat tās tiks lādētas ātrāk un ar lielāku kapacitāti. Un nav vajadzība parastās pirkstiņu baterejas saslēgt tā, lai sanāk 800 volti.

Solīja gada beigās prezentēt. Tad tu blēsi, ka porše ir atpalikusi un mirst, jo GM sataisīja labāk.

Tāpat tesla jau ir modernizējusi savas saules baterejas. Tagad tās ir kļuvušas gan jaudīgākas, gan lētākas. Un ja agrāk Masks ziņoja, ka tādas baterejas likt uz jumta nav izdevīgi, tad tagad jau reāli plāno likt uz nākošajām versijām Teslu.

Tādu jaunumu un tehnoloģisku risinājumu pienāk katru dienu. Un starp citu, tas ir TESLA nopelns, jo agrāk šajā jomā neviens neko nedarīja.

Un pēc katra jaunuma parādīšanās uzreiz brēkt, ka visi pārējie ir atpalikuši, nu var totāls muļķis.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ilgi rakies kamer atradi kaut ko ar ko Tesla cer turpinat veiksmigi karinat makaronus visiem ? Elona pastāstiņi pastavigi apsteidz Tesla reālās spējas, ir labi kamer investori ar to ir mierā ... un ir gatavi pabalstīt ar naudu ...

Cita starpā Eiropas ražotāju un Toyota kabatas ir drusku dziļākas par GM, kurš ir ta ne pa jokam cietis pedējā desmitgadē.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Cita starpa negrasos noliegt to ka Tesla ir veikusi mazu varoņdarbu, bet mani joprojam kaitina ka viduvejs produkts tiek šausmigi apjūsmots.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Pie rižās intervētājas ekskluzīvu interviju sniedz Ilona Maska māte. Ekskluzīvu, jo ne Ilons Masks, ne kāds viņa tik tuvs cilvēks nesniedza intervijas skauģu zemē - Krievijā.

Bet video ir labs gan Maska skauģiem, gan cienītājiem, jo gan vieni gan otri atradīs ko labu.

Jo daudz kas nesakrīt ar viņa oficiālo autobiogrāfiju.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti