Kā izbraukt cauri Polijai?

Konuss Reģ.: 10.02.2015

Sveiciens visiem!

Sen neesmu izmantojis Polijas ceļus, tālab meklēju pēc padoma. Decembrī plānots ar auto šķērsot Poliju - no Lietuvas līdz Gerlicai. No Varšavas maršruts daudz maz skaidrs - Varšava, Lodza, Vroclava, Gerlica. Bet kuru ceļu izvēlēties līdz Varšavai, ņemot vērā tur valdošo ceļu būves bumu? Vai tur jau sataisījuši, vai viss vēl notiek? Gribas tā, lai ātrāk un ērtāk.

a.) Augustova - Belastoka - Varšava

b.) Augustova - Lomža - Zambrova - Varšava

c.) Augustova - Lomža - Ostrova Mazovecka - Varšava

d.) Cits variants

Kāda tur šobrīd situācija?

 
1 2 3 4 5
anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

jjjj rakstīja: Polijā uz bāņa limits ir nevis 130, bet 140 km/h. Tas ir otrs lielākais limits Eiropā aiz Vācijas, kurā vietām atceļas viņu 130 un ir bezgalība. Pārējās valstīs ir 130. Bet Spānijā, liekas, bija 120.

vācijas bānim ir mīkstais limits 130. ja brauc ātrāk un notiek CSN, lidotājam ir jāpierāda, ka braucot ar 130, arī notiktu avārija

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

To pierādīt nav grūti, nelaime gan ir cita - vai kāds klausas tos viņu ceļa radio info ?

Tā viena aizsprūduma laikā reiz kaimiņš ceļojuma laika savu auto tur piebeidza, par laimi nevienam nekādas sekas gan nebija izņemot auto, kuru bija spiesti atvilkt šeit un tad tāpat norakstīt. Tipa kārtīgi vilka ar ģimenes universālu Seat, un aiz kalna "kores" korķis, un tas štrunta Seat "ne par ko no liela ātruma stāties negrib" ;)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

ātrums aizrauj. ne pārāk lielos draugos esošs cilvēks nezin, ka no 200 stājas vismaz 4x sliktāk kā no 100, un vispār ātrums jāizvēlas tā, lai, ieraugot šķersli, varētu apstāties. Taisnā gabalā atvelc, bet līkumā/kalna galā atlaid, tur pat bremzēt nevajag.

Ja bremžu šķidrumu nemaina laicīgi, pieņemu, ka no 200 bremzējot tas arī paspēj uzvārīties un uzburbuļot.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nav jau brīnums, ka nezin, ja tas tiek aprakstīts ar frāzēm "no 200 stājas vismaz 4x sliktāk kā no 100". Kas tā par mērvienību "sliktāk"? Ko tu gribi no netehniska cilvēka, kam saka "sliktāk", bet viņam ir vienalga, ka viņa dabiskā matu krāsa ir par 40% sliktāka, nekā ar jauno brīnumkrāsu. Viņš taču nav muļķis, un saprot, ka "sliktāk"/"labāk" ir tikai mārketinga triki.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Pirkstu drirsā iebāz braukšanas laikā,dažiem tādā veidā viss uzreiz 4x labāk uzlabojas.Jā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Parīt līdz Berlīnei jāaizskrien, kamēr robežas vaļā...

1974 Reģ.: 10.03.2020
0 0 Atbildēt

Vēl viens posms jau izskatās atvērts no Stawiski līdz Szcuczyn. Kartē jau iekrāsots zaļā krāsā. Jūlijā vēl atvērs posmu no Lomžas līdz Stawiski.

Variantu a.) Augustova - Belastoka - Varšava varēs aizmirst.

1974 Reģ.: 10.03.2020
0 0 Atbildēt

Augustā vienīgā izvēle būs no Lomžas uz Ostrova Mazovecka vai no Lomža uz Zambrov. Gaumes jautājums, bet man labāk patika uz Zambrov bija labāks ceļš un mazāks trafiks.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Atbilde - netaupot degvielu

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Atbilde - netaupot degvielu

Jā, posmā Poznan - Berlin, man bija krietni virs 10L, max ātrums 257km/h, žēl ka satiksme dzīva, nesanāca izspiest visu sulu Šodien lēnām virzīšos atpakaļ, moš izdosies atvilkt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tikko čomu paņēma uz bāņa aiz Warsaw ar 186 spidometrā Kur zīme bijusi 120. Jaunais modelis (netrafarēts) BMW 330i Xdrive lūdza sekot vainīgo ar pilnīgi jaunu identisku 320d - skaists foto no Polijas sanācis. Sods 400 PLN uz vietas (oficiāli).

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 6 Atbildēt

Nu, ir ar ko palielīties, vai ne?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Kāds sakars? Tēmas ietvaros iekomentēju.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

palielīties? cik vārdiņu 'jaunais' vien tekstiņā, nerunājot nemaz par uzvarošo smaidiņu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Pat netaisnošos. Dzīvo vien labāk savā iecienītajā otrajā topikā par covidu

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

brauc arī tu uzmanīgāk

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Uz Via Baltica Pl, kārtējā jaunuzbūvētā ceļa posma atklāšana, tas ir uzreiz aiz Suvalku apvedceļa virzienā uz Elk, vēl klāt 20 km. Kopā ar Suvalku apvedceļu posms būs ap 44 km, tam klāt nāk šovasar atklātie posmi Kolno (pagrieziens uz) - Staviski, ap 33 km + vēl 17 km aiz Lomžas.

www.youtube.com/watch?v=VKQLqnB9G68

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 2 Atbildēt

super, lūk viena laba ziņa

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nav jau ilgi jāgaida, kad normāli varēs arī līdz Suvalkiem aizbraukt. Kad jūnijā braucu, blakus tam līkumotajam draņķim jau būvēja taisnu ceļu.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu jā, arī tas posms top visai ātri, te ir sākums pie Suvalkiem:

www.youtube.com/watch?v=v9kQT2DSfqA

Un te ir LV braucējiem pazīstamais posms pie LT/PL robežas:

www.youtube.com/watch?v=CVvJVcxbEzc

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Tikko čomu paņēma uz bāņa aiz Warsaw ar 186 spidometrā Kur zīme bijusi 120. Jaunais modelis (netrafarēts) BMW 330i Xdrive lūdza sekot vainīgo ar pilnīgi jaunu identisku 320d - skaists foto no Polijas sanācis. Sods 400 PLN uz vietas (oficiāli).

Par šo runājot, es tā iedomājos - cik tas pasākums patiešām ir oficiāls... Esmu 2 reizes uzrāvies. Abas ātrums pārsniegts par apm. 25 km/h. Sods 100 PLN. Skaidrā naudā, ar karti nevar. Kvīti izraksta, bet vai tās kvītis nav tomēr kaut kādas kreisās - grāmatnīcā nopirktās, ko rakstīt ārzemniekiem?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

5 Zloti viens Eiro! Pa lēto!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tagad varbūt kaut kas ir mainījies. Pirmā reize bija 2013. gadā, otrā - 2017.

1974 Reģ.: 10.03.2020
2 0 Atbildēt

Izskatās kā no citas planētas. PL gadā uzceļ vidēji 300 km bāņus un ātrgaitas ceļus. Žēl, ka tuvākajā laikā nekas jēdzīgs pie mums nespīd.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 1 Atbildēt

Polijā arī iedzīvotāju ir 20+ reizes vairāk. Un ienākumi/nodokļi nedaudz lielāki.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 2 Atbildēt

Un ražošana daudz vairāk attīstīta. Un iedzīvotāji nav tādi čīkstētāji. Vairāk atbrīvojušies no sovoka jūga.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu kā tad,ka LV Lohi paši vainīgi.Viņiem reku possovjetiskie marsieši uz cēla līko (labdarībass)tiltu pa miljardu belarueurorubļu un uzbūvēja 5km saulkrasstu apvedceļa.Bet viņi vienalga turpina braukt pa sovoku atstātajiem pusuzbūvētajiem.Turklāt,pmpji taadi,nevīžo no rīta agrāk piecelties un tos notīrīt.Veselus 30 varoņgadus viņi przdami drzdami maksā nodokļus,beet tā arī nehhu ja nava samaksājuši. Vajadzētu paņemt priekšā un viņiem visiem tos sovokus dsās sabāzt,varbt sanitāri pipelioloģiskā kukūmulatīvā situaciĀcija uzlabosies.Jā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Un apbrīnojamā kārtā Briselei tas nepatīk. Ļoti nepatīk. Vai nesanāk, ka izmuldējies par Briseles patieso dabu un to, ka jūsu "sovoks" ne tuvu nav palicis pagātnē?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Man nav nekas jāizmuldas. Es neesmu izteiktais Briseles politikas fans.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Protams, izlocīsies, ka neesi Briseles fans, nevis atzīsi, ka "sovoks" ir tur pie varas. Jo varu jāaizstāv un tautas ienaidniekus jāmeklē.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu nu, tad jau pasaulē vislabākajiem ceļiem būtu jābūt Ķīnā! Nez kā tad labos ceļus būvē un uztur slovēņi 2,1 milj iedz??

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Labi, tātad, kur ir mūsu 10 km autostrāžu gadā? Nu kaut vai vismaz tīnūženi aizvilktu līdz Pļaviņu apvedceļam... Atbildi mēs jau zinām - nodokļu ieņēmumi ir domāti notrallināšanai, bet kaut ko uzcelt var tikai tad ja nāk tam speciāli paredzēta nauda - no tās, protams, arī kādu pusi notrallinot.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

LV domāju ir vienīgā ES valsts, kur nav neviena km ātrgaitas ceļa, un 30 gadu laikā ceļu kilometri ar nodalītām joslām ir samazinājušies.

100 km Gaujas tilts-Bauska ir ar atrāvienu sūdīgākais E67 posms, kalnainais LT robeža-Suvalki posms ir tikpat slikts, taču tikai kādi 30 km. 100km no LV 200km E67 ir pilnīgs pipec. Apmēram tā mēs izskatamies. Balkānu valsts, tik vien kā nebraukā w123 mersedesi un svētkos nešauj no kalašiem gaisā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kur tad Latvijā pēdējo 30 gadu laikā tādi kilometri ir samazinājušies?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

2+2 liekas ir pazuduši A10 pie talsiem, A6 pie daugavpils, A1 pie Svētciema, A3 valmieras apvadceļa viadukta mezglā

jaunuzbūvēts 2+2 ārpus pilsētām nevaru ātrumā atcerēties

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

A10 un A3 ir mezglu zonas (pirmo es kādu laiku apciemojis neesmu, bet otrajā vēl it kā pērn biju un nekas nebija pazudis). Saukt šos par 2+2 posmiem man neliekas īsti korekti un jēdzīgi.

A1 pie Svētciema it kā savulaik uztapa, kad uz kurām tur olimpiskajām spēlēm nevarējuši pa esošo ceļu izvest lielās jahtas, esot koki traucējuši. Kā redzams, ar satiksmes drošību tam sakara maz un arī vieta tāda jocīga, ne tuvu tā, kas uz šī ceļa nepieciešama.

A6 pagarš posms pie Daugavpils ir joprojām, lai gan lietderība apšaubāma. Tas ka šāds posms ir, ieguvuma nav, jo ir dārgāka uzturēšana, bet tas satiksmes apjoms, kas tur novērojams, vienā mierā iztiktu ar 2 joslām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Igaunijā ir?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Ap Tallinu - ir un vairāki ātrgaitas ceļi No Pērnavas uz Tallinu ne tik garš posms. No Tallinas uz Tartu vismaz 100km lieliskas 2 joslu autostrādes, no Tallinas uz Rakveri vismaz 80km autostrāde utt. Ziemā ātrums ierobežots pie 100 (tagad), pirms tam bija 110. Lēnajā Igaunijā

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pag, ko nozīmē "ātrgaitas" vai "autostrāde"? Tie, kur uz 110 var braukt? Vismaz manā izpratnē "autostrāde" un vienkārši šoseja ar divām joslām katrā virzienā un par 20 km/h palielinātu ātrumu ir divas dažādas lietas. Tad jau mēs Siguldas vai Jūrmalas šosejas arī varētu saukt par "autostrādēm"...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu, jūrmalenei vienīgais kas pietrūkst lai to sauktu par autostrādi - četrstūraina zīme, zila vai zaļa, uz kuras attēlotas divas brauktuves un tilts virs tām

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Man šķiet, ka īsti nē. Vai nebija kāda regula, ka autostrādes braucamajai daļai bija jābūt norobežotai no visa pārējā, ka vaļā drīkst būt tikai uzbrauktuves un nobrauktuves? Jūrmalenē joprojām ir lērums ar vietām, kur to var brīvi šķērsot jebkurš, kam nav bail...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Brīvi šķērsot ar ko - kājām?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai tev ir problēmas šķērsot ar kājām kādu Lietuvas autostrādi?

Es gaidīju ka būs kāds nopietns arguments, kāds viena līmeņa krustojums vai kas tāds, bet nē, tev, kā izrādās, pietrūkst daži žogi...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Es nezinu, tāpēc tas izskanēja jautājuma formā. Runa jau vairāk ir nevis par iespēju šķērsot kājām, bet par braucamās daļas norobežošanu no, piemēram, meža zvēriem. Bet, ja par tiem žogiem un viena līmeņa krustojumiem - neesmu tik daudz braukājis pa Lietuvu, pārsvarā posmi Grenctāle - Viļņa vai Grenctāle - Polijas robeža pie Suvalkiem. Un, braucot pa šiem ceļiem, izriet, ka autostrādes statusam atbilstu tikai un vienīgi jaunais Mariampoles ceļš. Jo gan uz Panevēža - Viļņa, gan Kauņa - Šauļi (vai nu kur tas ceļš aizved) ir pilns ar viena līmeņa krustojumiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Autostrādes statuss Lietuvā ir zaļa zīme ar divām brauktuvēm un tiltu pāri, ar no tā izrietošu 130 kmph vasaras sezonā. Vēl viņiem ir "lielceļa" statuss, nezinu kā tas apzīmējas bet atļauj 110 kmph.

Es arī neesmu īpaši daudz pabraucis pa Lietuvu, bet kā reiz vienīgo reizi kad es biju ar savu golfu iebraucis bik dziļāk Lietuvā, man sanāca atpakaļ pabraukt pa autostrādi [tas bija viens no kritērijiem maršruta izvēlē ] tos 200 km no Kauņas līdz Klaipēdai [uz otru pusi tur ir "lielceļš", nevis autostrāde] - pa lielam tāda šoseja kā pie mums vidzemes šoseja līdz sēnītei vai daugavpilene līdz Ogrei, tik vien ka pirms daudzpadsmit gadiem rekonstrukcijas procesā viņi ir nolikvidējuši padomju projektu vienlīmeņa krustojumus, tādus kā tur tas kalnā netālu no Salaspils [aizmirsu vietas nosaukukumu] ar fočiku un ierobežojumu - starp Klaipēdu un Kauņu ir palicis VIENS viena līmeņa krustojums - pirms kura ir tādas zīmes sakrāmētas tā it kā tas būtu kaut kādas šausmas; jau kilometru iepriekš brīdinājumi ka beidzas autostrāde, un tad kad beidzas, tad ierobežojums 110...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Tallinas apvedceļš 30 pilnīgi jauni kilometri 2+2 ar 120 vai 130kmh,

narvas virzienā padomju 2+2 autostrāde ir pagarināta par kādiem 40 km

rīgas virzienā ir 2+1 23 km + daži km pie pērnavas

Tartu-Tallina visu būvē 2+2, daudzi km jau lietošanā, varbūt 100km, ko kasiņš saka

kopā kādi 170km 2+2 un vēl mazdesmit km 2+1

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tas viss igaunijā, kur mazāk iedzīvotāju

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nedrirs man te,savoka mantojum.Pats drošvien ne kilometra nēēēsi uzbūvējis.Klausies labāk ko tādi vidējturīgāki businessmeņi un radošās inteliģences pakaļ laizošais sanitār personāls par to runā.

-paga,pletj,tak bauskass posms ir 30g laikā vismaz 6x ņemts priekšā un tā kapitāāli iz-remOntēts!.Jums pa maz?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man vispār ir viens jautājums - kad tad vispār to jauno maskavas šoseju aka tīnūženi sāka būvēt, ja nekas no tā kas ir uzbūvēts nav 1986. gada ģenerālštāba kartēs - pašās astoņdesmito gadu beigās?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jautājājums ir tīri vietā.Jo TO tev (mums/lohiem) diezin vai kāds vairs stāstīs.Šādas lietas "neatceras" pat citkārt runīgā guūgle.

Plānoja jau 70to vidū, sākotnēji bij masskavas pavēle durt pa taisno caur Ērgliem.Vajagot ātrāk.Tā laika antifaksieri uztraucās, ka "ātrāk" drošvien vajadzēšot vest krievu tankus, nevis solītos atpūtniekus.Kangarus nolīdzināt pa tīro,visam citam arīdzan pofigā pāri un uttt.

Pēc tam latviešiem izdevās šo absurdu tomēr novērst un buvēt sāka laikam kkkur ap 84to.Paveicās krieviem ieļečit, ka tur tuvumā karjers un ka tā būs lētāk/ātrāk.Laikam līdz Lēdmanei tika un vēl dažus fragmentus.Tas bija plats zemesceļš ar dažiem veca assfalta fragmentiem- šķērsām izļodzīts,nekopts,ziemā netīrīts un visu laiku nemainīgi šausmīgā stāvoklī.90tajos tur varēja riteņus un zobus aplauzt, kaut gan,ja nebij žēl auto,"ātrāk" bija gan.Līdz beidzot kkur ap 09-10to gadu mūsu kopkorim izdevās izvilkt no kohēzijas fonda kādus 60 vai ciktur tos ļimonus un tad tālākajā triecienčetrgadē tapa esošais 60km šedevrs.Kur pirmsKokneses fragments tika izbūvēts pāri purvam no nulles.

Prottams, kohhezijass čaukstoņu sajutušajiem managieriem neradās ne mazākās aizdomas vai kaut nedaudz sirdsapziņas, ka te vajadadzētu iekļaut arī kādu atpūtas stāvvietu vai vismaz ārkārtas kabatu.Nee, kur nu tādu postsovoku suudu, to tikai savulaik pskp vadībā tie krievu cykas tā bij iz-plānojuši.Lai ātri/brauktu piekākāt mūsu zilgankarogotos kūrortius un pa ceļam vēl apmiiztu mūsu mūžzzaļās mežmalas.X uj viņiem! Jā.

Viss toč tāpat, kā par Jūrmalas un Jelgavas šoseju un visnotaļ kuriozo Jūrmalas "apvedceļa" tapšanu.To arīdzan vairs neviens "neatceras".Jo citādi taču padomju šausmass attālināti pārcietušie postpadomju Lohi pazaudēs lepnumu par neatkarības gados Paveikto.Jā.

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Tikko čomu paņēma uz bāņa aiz Warsaw ar 186 spidometrā Kur zīme bijusi 120. Jaunais modelis (netrafarēts) BMW 330i Xdrive lūdza sekot vainīgo ar pilnīgi jaunu identisku 320d - skaists foto no Polijas sanācis. Sods 400 PLN uz vietas (oficiāli).

Par šo runājot, es tā iedomājos - cik tas pasākums patiešām ir oficiāls... Esmu 2 reizes uzrāvies. Abas ātrums pārsniegts par apm. 25 km/h. Sods 100 PLN. Skaidrā naudā, ar karti nevar. Kvīti izraksta, bet vai tās kvītis nav tomēr kaut kādas kreisās - grāmatnīcā nopirktās, ko rakstīt ārzemniekiem?

Mani Polijā uz bāņa apturēja pagājušajā gadā oktobrī, gluži kā "kobrā". Jauns 3.klases BMW piebrauca priekšā un aizmugurējā logā iedegās UWAGA vai kaut kas tāds poļu valodā. Nepatīkami, jāmaksā uzreiz uz vietas. Bet nu samaksāt varēja ar karti, nebij tā ka skaidrā tikai.

Padoms, ja kāds nezināja. Uz poļu bāņa un gan jau arī uz citiem Eiropas ātrgaitas ceļiem nedrīkst vilkt auto. Bijām 2 ekipāžās ceļā uz Rumānijas smailēm pabraukāt. Ceļā uz turieni Polijas pašā apakšā noklaudzēja šāles otram auto. Vilku cietušo mājās un par to samaksāju nodevu policijai - 1000 zloti.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

polija ir liela tranzīta Valsts, kurai daudz vieglāk piesaistīt eu naudu ceļiem. leiši šķiet arī ņēma kkādus mega aizdevumus savam bāņim. tas ka abiem nav sovoka pamuļķu savā populācijā arī ir liels pienesums, jā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Starp citu, poļi gana daudz izbūvēja arī par saviem līdzekļiem - t.i., no Eiropas viņi dabūja kādus 40% (?) vai tamlīdzīgi. Pie mums - 85%.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Un, kā man viens polis stāstīja, ap tiem bāņiem un saistītām gan Eiropas, gan vietējām naudiņām ir bijis arī ne mazums korupcijas skandālu...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

viņiem ir korupcija un ir ceļi. mums pasažieru vilcienus 4 reizes tikai iepirka 10 gadu garumā, varbūt nākamgad būšot.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Latvijā nekas nebūs. Var pat necerēt tuvāko paaudzi. Pie teikšanas ir zagļi, kuri iepērk visu 2x dārgāk un jo dārgāks ir projekts, jo lielāka tajā korupcija un nauda legāli tiek izsūkta kā samaksa par preci, pakalpojumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tu tiešām domā, ka Latvija šajā ziņā ir kaut kas unikāls?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

korupcija ir dabiska parādība, korumpantiem jāsit pa pirkstiem, bet vienmēr notiks. Bet 10+ gadus vilkt iepirkumu un braukt ar retro vilcieniem, jo nevar vienoties par otkatu, ir Eiropas rekorda cienīgi.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Gruzijā ir veiksmīgi veikts vilcienu iepirkums, bet .... sliedes visas norūsējušas.

Tai superveiksmīgajai Igaunijai ir veiksmīgs vilcienu iepirkums, bet.... sliežu ceļu garums ir labi ja 1/5 no LV. Citiem vērdiem Igauņu vilcienu iepirkums jāskatās pret LV tramvaju iepirkumu.

LV vilcienu modernizācija ar lieliem izdevumiem IMO nav attaisnota līdz nav attšitīta infrastruktūra. Reāli jau nevienam nevajag vilcienu, līdz kuram Juglā ar suņu pajūgu jābrauc. Tas pats Torņakalnā, Zasulaukā, Slokā.

Resp IMO visupirms jāizbūvē dzelzceļš, tad jāpērk vilcieni. Esošajā situācijā vilcienu satiksme kursē Rīga - Jelgava un uz to masu iepirkums nav pat attaisnojams

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu piemirsi arī Rīga - Daugavpils [vai, ja gribas salīdzināt ar Jelgavu, tad Rīga - Aizkraukle, jo uz D-pili brauc dīzeļi], Rīga - Skulte un Rīga - Tukums 2. Pārējās līnijas, cik jau to ir atlicis, pa lielam var uzskatīt par kravas līnijām, pateicoties AS Latvija kārei pēc peļņas.

1984 Reģ.: 30.11.2021
3 0 Atbildēt

Kungi, neaizmirstiet, ka 80to pašā beigās uz Poliju veda tirgot visu ko vien var - sadzīves elektrotehniku, cūku spaiņus, katlus, bikses, svārkus......visu tur izpirka.... un kāda tā zeme ir šodien? Kur esam mēs šodien....?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

un...???? arī Viļņā bija megatirgus. vēl 10 gadus atpakaļ pat tur bija dzīvība.

1984 Reģ.: 30.11.2021
2 0 Atbildēt

Es par to, ka pirms 30+ gadiem, brūkot iron curtain, Polija bija stipri, stipri zemākā līmenī nekā mēs. Preču deficīts, ceļi tādi, ka diviem smagajiem bija grūti izmainīties bez spoguļu nonešanas. Runa par to, kur šamie ir tikuši šodien, kādi tur ir ceļi un viss pārējais. Mums - viens līks tilts par miljardu un totāli nepārdomāta šoseja uz Moskvu - ne stāvvietu, nepārredzama un arī statistiski ar daudz avārijām....Kā tagad saka - let's go Brandon!

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nu ja gribas salīdzināt, tad Slovākija ir krietni labāks objekts. Domāju, ka Slovākija ir Austrumeiropas tīģeris.

Kad sadalījās Čehoslovākija, tad dalījums notika šādi: Čehija visa valsts industriālais mantojums un iestrādnes. Modernas pilsētas, infrastruktūra, rūpnīcu strādnieki; Slovākija: čigāni, zemnieki un aramzeme. Kkad 90 vidū biju gan Slovākijā, gan Rumānijā. Pilnīgi vienāds skats.

Šobrīd valstī 3 lielas autorūpnīcas. Iedzīvotāju skaits LV + EE. Brno gan sen neesmu bijis, bet gan jau viss tur ir labi.

Visas pārē'jas sovoka valstis darbojas ar ievērojami vājāku sniegumu

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Kā jau teica vecais zēns Einšteins - viss ir relatīvs. Viens mats zupā ir ļoti daudz, simts mati uz galvas - ļoti maz. Par Slovākiju nemācēšu neko komentēt. Jebkurā gadījumā - viss Austrumeiropas bloks ir mums priekšā. Mēs varam savas spalvas spodrināt uz Vidusāzijas valstu fona - jo, redz, tur laikam iet vēl sūdīgāk un tur vēl korumpētāki vožaki

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Nē. Mēs esam priekšā progresīvākajam blokam, kas ir spējis sekmīgi pretoties gan vakcinācijas sazvērestībai, gan uzmācīgajai ekonomiskajai attīstībai: Bulgārijai, Rumānijai, Albānijai

1984 Reģ.: 30.11.2021
1 0 Atbildēt

Bulgārija un Rumānija, tieši tāpat kā visa pārējā Austrumeiropa, EU tika uzņemta kā lēta, kvalificēta darbaspēka ādere. Arī mēs esam tajā pulkā. Nothing special, kā te viens mūsu saulvedis teica.

wons Reģ.: 26.07.2017
3 0 Atbildēt

Ja kāds var atrast apskatiet kāds ir Polijas budžets ceļiem. Ar to domāju jautājums būs slēgts.

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Atbilde ir ārkārtīgi vienkārša:

Poland Density 123 cilv/km2

Latvia Density 29.6 cilv/km2

Igauņi jāmēra savādāk: viņiem tik ļoti gribās būt somiem, ka tur visādas pakazuhas top. Piem ViaBaltic no robežas līdz Pērnavai ir vnk uzvilts asfalts sabrukušam ceļam. Tāpēc katru gadu pilda rises, remontē

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Ja varētu dabūt Polijas ceļu budžetu tad būtu viegli sarēķināt

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

Nebūt ne visi poļi ir sajūsmā par autostrādēm.

Par EU naudu uzbūvē, bet jāuztur par savējo. Līdz ar to naudas citu ceļu uzturēšanai paliek mazāk.

Varšavā būvē un būvē bet sastrēgumi mazāki nepaliek. Tagad beidzot (pēc 30 gadiem) ieplānots megaliels apvedceļš.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Tikko čomu paņēma uz bāņa aiz Warsaw ar 186 spidometrā Kur zīme bijusi 120. Jaunais modelis (netrafarēts) BMW 330i Xdrive lūdza sekot vainīgo ar pilnīgi jaunu identisku 320d - skaists foto no Polijas sanācis. Sods 400 PLN uz vietas (oficiāli).

90€? Ar jau kas tas par sodu par +60? Dažiem tik sīkas banknotes pat neatradīsies. Un kas liek tavam čomam turpat neturpināt ar tādu pašu ātrumu? Absolūti nekas. Būtu 9000€, pat prātā neienāktu pārkāpt ātrumu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: A10 un A3 ir mezglu zonas (pirmo es kādu laiku apciemojis neesmu, bet otrajā vēl it kā pērn biju un nekas nebija pazudis). Saukt šos par 2+2 posmiem man neliekas īsti korekti un jēdzīgi.

A1 pie Svētciema it kā savulaik uztapa, kad uz kurām tur olimpiskajām spēlēm nevarējuši pa esošo ceļu izvest lielās jahtas, esot koki traucējuši. Kā redzams, ar satiksmes drošību tam sakara maz un arī vieta tāda jocīga, ne tuvu tā, kas uz šī ceļa nepieciešama.

A6 pagarš posms pie Daugavpils ir joprojām, lai gan lietderība apšaubāma. Tas ka šāds posms ir, ieguvuma nav, jo ir dārgāka uzturēšana, bet tas satiksmes apjoms, kas tur novērojams, vienā mierā iztiktu ar 2 joslām.

varam neskaldīt matus - samazinās vai nemainās, nav starpības.

neviens jauns 2+2 posms uz valsts ceļiem liekas, ka nav uzbūvēts, un uz visiem ceļiem veljoprojām drīkst braukt pajūgi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, iemēram, mazais ceļa posms Talsi - Kuldīga līdz Ventspils šosejai (kādi 5 km) agrāk bija 2+2, pirms dažiem gadiem samazināja uz 1+1, turklāt, ar visai ierobežotām iespējām kādu apdzīt un zīmēm "70"...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Talsu un A1 Svētciema posmi bija izšķērdīgi neatbilstoši plūsmai, bet Bauska varētu būt lielākā pilsēta uz E67, kur caur vēsturisko centru dzen padsmit tūkstošus t/l diennaktī.

BTW bauskas centrā ir 2+2 joslas

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vai tad kaut ko nerunāja par to, ka Bauskai zīmēs apkārt apvedceļu?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Ģeņeg ņet, no vi ģeržiķes.

Ķekavas apvadceļš - Tilts pār Rīgas HES ūdenskrātuvi un Rīgas apvadceļš+Vangaži-Saulkrasti (baltezera apvadceļš un Ādažu apvadceļa apvadceļš(!!!))

vismaz šajā desmitgadē neko citu nav plānots

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Man liekas tas Talsu posms ir Padumjijas rezerves lidlauks. Tāds pats ir pie D-pils un Pērnavas. Arī Jūrmalenes posms bija rezerves lidlauks. Ja ļaunie imperiālisti sabumbo Rumbulu, varonīgie padomju iznčinātāji pēc nelieliem priekšdarbiem varēja nosēsties šajos posmos

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nav tik vienkārši - to, ka tas ceļš ne tikai vienā posmā ir plānots un sākts būvēt kā 2+2 var uzskatāmi redzēt uz Varkaļu kanāla tilta, kas ir 2+2 un nav lidlauks un Kūdras mežā, kur dabas parka teritorijā acīmredzamās ceļa robežās tika izcirsta klajcirte - toreiz kad cirta, gandrīz jau sacerējos, ka plāno atsāt būvēšanu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Pie Daugavpils it kā savulaik uztapis, jo tā laika pagastvecis esot bijis ar labiem sakariem un izsitis cauri. Pie tam, kā ļaudis mēļo, tur arī esot stipri vairāk mašīnu bijis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kurš tev bija lidlauks - āboliņa lapas tipa divlīmeņu satiksmes mezgls?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ak par to vietu Eidis te cepās... Jā, es tur pirmo reizi braucu pirms pāris mēnešiem tāpēc nezinu kā bija agrāk.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
4 0 Atbildēt

Poļi daudz nesatraucās par ātruma pārsniegšanu uz viņu bāņiem, līdz nesāc palikt galīgi bezkaunīgs

Un tādus 2+2 ir dārgāk ne tikai izveidot bet neaizmirstam arī kāda teritorija ir jāuztur kārtībā. Tas ietver arī nomales, gāravjus utt. Ko ta brīnaties, ka sniegu nespēj tīrīt...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

2+2 ir nepieciešamība vismaz Bauska-Ādaži posmam, tur sen plūsma pārsniedz 1+1 normatīvus

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nevis Ādaži, bet Ainaži.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Un izskatās, ka mūsu kalnu maršrutā atklāts vēl viens paliels atjaunots posms pirms Czestochowa, tur agrāk bija 2+2 ar luksoforiem, tagad izskatās ir 3+3 ar divu līmeņu krustojumiem. PL nebeidz pārsteigt!

www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Otwarto-nowy-odcinek-autostrady-A1-n162925.html

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Laikam oficiāli atklāts, bet jau oktobrī šķiet bija gatavs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Protams, izlocīsies, ka neesi Briseles fans, nevis atzīsi, ka "sovoks" ir tur pie varas. Jo varu jāaizstāv un tautas ienaidniekus jāmeklē.

Es nenoliedzu, ka Briseles izgājieni dažkārt ir visai "sovociski". Bet, nu, tu, kā vienmēr, izdomāsi visādus melus, lai tikai kašķi meklētu...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nevis Ādaži, bet Ainaži.

Saulkrasti-Ainaži nav nepieciešamās plūsmas, lai attaisnotu 2+2

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt
GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 1 Atbildēt

Kad pēdējo reizi dzīvojos pa UA/PL pierobežu, sanāca kipišs. Steidzos uz vienu robežpunktu pakaļ vienai sievietei ar trisgadīgu mazo (pēc manā rīcībā esošās informācijas, esot kaut kādā pakaļā izsēdināta un ārā salstot), nepamanīju zīmi, kas liecināja par apdzīvotas vietas sākumu. Tā bija mežā pirms līkuma, bija tumšs un tajā brīdī zvanīja telefons, novērsos nedaudz no ceļa. Aiz līkuma stāvēja policijas ekipāža un es ar saviem 109 km/h ietesos apdzīvotajā vietā. Spriedums - 1500 zloti (340 euro apmēram) un tiesības nost, kā nekā pārsniegts ātrums apdzīvotā vietā vairāk kā par 50 km/h. Nelīdzēja manas atrunas, ka zīmi nepamanīju, mēģināju arī spiest uz jūtām par to, kāpēc vispār tur atrodos, arī tas nelīdzēja. Sodu uz vietas ar karti samaksāju, šamie apliecību atņēma un teica, ka sūtīšot uz Latviju, kur es pēc tam CSDD varēšot tās dabūt atpakaļ. Izrakstīja cedeli, ka 3 dienas pa PL varu braukt. Policis galīgi nebija pierunājams, teica, ka viņam kamerās tiekot ierakstīts un nevarot palaist. Cilvēcīgi mani saprotot, bet, nu, tāda esot kārtība, neko darīt. Problēma tāda, ka atgriešanās Latvijā bija plānota pēc 4 dienām.

Nākošajā dienā sāku domāt - vai tiešām būs tā, ka viņi atsūtīs tiesības un es tā vienkārši dabūšu tās atpakaļ? Zvanīju uz CSDD, tie man tolkom neko nevarēja pateikt, futbolēja pa dažādiem telefoniem, līdz beigās dabūju rokā kaut kādu puspriekšnieci no kvalifikācijas daļas. Viņa man teica, ka tik vienkārši tas vis nebūs - visticamāk, no PL atnākšot arī pavadvēstule par to, ka uz kādu laiku tikšot uzlikts arī liegums (LV par to ir pusgads) un tas tad, saskaņā ar direktīvu, esot spēkā visā ES teritorijā, attiecīgi, gan CSDD datu bāzē, gan vienotajā Eiropas DB tikšot izdarīts ieraksts. Pamatīgi izbesījos, jo tajā laikā jau biju ieplānojis to C kategoriju kārtot, kas attiecīgi plāniem pārvilktu svītru. Bet, nu, neko darīt. Kas likās interesanti - arī protokolā, cik ar Google Translate palīdzību izdevās iztulkot, tika pieminēts tikai naudas sods, par liegumu ne vārda. Bija vēl atsevišķs ķipa akts par vadītāja apliecības izņemšanu.

Atkāpei - tā vispār bija riktīgi melna diena. Sākās ar to, ka viens ukraiņu puika pavirināja mašīnai logu, pie kura bija maza dāvināta mantiņa pielīmēta, tā ieķērās un logs vairs nevērās ciet. Nācās to ģimeni no robežas uz centru vest ar pusatvērtu logu. Pēc tam Helmā atradu auto elektro servisu, kuri, ieraugot, ka ārzemnieks, ar BMW, plus steidzami, par 10 minūšu datorpieslēgumu (vajadzēja tikai restartēt sistēmu) noplēsa 200 zlotus (ap 45 euro). Tad brālis atsūtīja bildi, kur mājās kaķis bija ticis klāt manai modelīšu kolekcijai un iznīcinājis septņus eksponātus. Divus gan izdevās reanimēt, bet pieci padārgi kravinieki kļuva par spēļmantiņām bērniem.

Atgriežoties pie tiesību tēmas, pienāca ceturtā diena, kad man vairs nebija atļaujas braukt. it kā varēju atgriezties iepriekšējā dienā, bet, tā kā man tikai pašā vakarā atdeva divus čemodānus, kuri bija jānogādā divām UA meitenēm, kuras bez nekā bija jau tikušas līdz LV, plus man bija pasažiere ar tiesībām, nolēmu riskēt - braukt pa bāņiem, nepārkāpt noteikumus un pie LT robežas uz brīdi pārsēsties. Turklāt pārbaudīju vēl e-CSDD, nekādu liegumu arī vēl nebija. Viss bija labi, līdz brīdim, kad ar pasažieri aizrunājāmies par procesiem pasaulē un aizmirsu par pārsēšanos. Tad nu, kā jau pēc Mērfija likuma, uz pašas robežas starp divām fūrēm pans apturēja tieši manu necilo personu. Sāku tēlot lohu, meklēt tiesības, beigās pateicu, ka laikam esmu mājās aizmirsis - ķipa Latvijā vadāt nevajag utt. Robežsargs teica, ka mani aizturēšot, sūtīšot pieprasījumu uz LV un kad atnāks pozitīva atbilde, tad laidīšot vaļā. Nu, ņemot vērā, ka bija apmēram 17.00, labākajā gadījumā, kaut kas no LV varētu atnākt nākošajā dienā. Es viņam saku, ka varu uzrādīt skrīnu no e-CSDD, ka man tur viss. Nelīdzēja, tas robežsargs vispār tāds nelaipns īblis bija. Sāku spiest uz jūtām par garo braucienu no Helmas, pasažieri utt., bet šams galīgi nebija runājams. Tajā brīdī laikam noveicās, jo pretējā pusē robežsarga kolēģis apturēja vienu Vojadžeri un tam aiz muguras brauca fūre, kuras vadītājs laikam telefonā aizskatījās un mūsu visu acu priekšā iemauca šamajam pakaļā. Robežsargi tādā kā šokā, tad man pienāca klāt viņa kolēģis, kurš bija tāds atsaucīgāks un laipnāks. Šis prasīja, vai varu vismaz uzrādīt tiesību bildi telefonā. Meklēju, jo atceros, ka kaut kad bildēju, kad bija viens apdrošināšanas gadījums jāformē, bet nevarēju atrast. Tad viņš nopūtās un teica - nu, labi, parādi vismaz to savu e-CSDD. Es ātri izvilku kompi, ielogojos, parādīju, ka man ir B kategorija, līdz 2028. gadam. Viņš man atdeva doķus un teica, lai pazūdu. Nu, man tas divas reizes nebija jāsaka...

Parunāju ar vienu čomu - juristu, kurš teica, ka Polijā esot baigais bardaks un ej nu sazini vēl, kad viņi atsūtīs kādu info par mani, ieteica aizbraukt uz CSDD un uztaisīt jaunas tiesības, it kā būtu pazaudējis. Tā arī izdarīju. Nu, vismaz lai līdz laikam, kad TAS brīdis pienāks, varu legāli braukt, arī ārpus LV.

Pēc aptuveni divām nedēļām man atnāk ierakstīta vēstule, precīzāk, vēstules kopija ar tekstu poļu un angļu valodā: "Cienītās dāmas un godātie kungi! Lūdzu saņemiet GB12 vadītāja apliecību, kura tika izņemta tādā un tādā datumā, tādā un tādā vietā, pēc tāda un tāda policijas inspektora lēmuma par ātruma pārsniegšanu". Pēc šī varēja noprast, ka tādu pašu kopā ar apliecību šamie bija nosūtījuši arī CSDD. Iegāju e-CSDD, nekādu liegumu joprojām nav. Piezvanīju paziņam, kas strādā CSDD, viņš apskatījās, ka jā - nekādu liegumu nav ne LV, ne tajā kopējā Eiropas datu bāzē, pati apliecība ir saņemta, bet, tā kā esmu uzzīmējis jaunu, vecā tikusi iznīcināta, un varu mierīgi dzīvot tālāk.

Tāds, lūk, stāstiņš.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Absolūts kosmoss Apbrīnas vērts stāsts arī.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti