Kā izbraukt cauri Polijai?

Konuss Reģ.: 10.02.2015

Sveiciens visiem!

Sen neesmu izmantojis Polijas ceļus, tālab meklēju pēc padoma. Decembrī plānots ar auto šķērsot Poliju - no Lietuvas līdz Gerlicai. No Varšavas maršruts daudz maz skaidrs - Varšava, Lodza, Vroclava, Gerlica. Bet kuru ceļu izvēlēties līdz Varšavai, ņemot vērā tur valdošo ceļu būves bumu? Vai tur jau sataisījuši, vai viss vēl notiek? Gribas tā, lai ātrāk un ērtāk.

a.) Augustova - Belastoka - Varšava

b.) Augustova - Lomža - Zambrova - Varšava

c.) Augustova - Lomža - Ostrova Mazovecka - Varšava

d.) Cits variants

Kāda tur šobrīd situācija?

 
anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

jjjj rakstīja: Polijā uz bāņa limits ir nevis 130, bet 140 km/h. Tas ir otrs lielākais limits Eiropā aiz Vācijas, kurā vietām atceļas viņu 130 un ir bezgalība. Pārējās valstīs ir 130. Bet Spānijā, liekas, bija 120.

vācijas bānim ir mīkstais limits 130. ja brauc ātrāk un notiek CSN, lidotājam ir jāpierāda, ka braucot ar 130, arī notiktu avārija

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

To pierādīt nav grūti, nelaime gan ir cita - vai kāds klausas tos viņu ceļa radio info ?

Tā viena aizsprūduma laikā reiz kaimiņš ceļojuma laika savu auto tur piebeidza, par laimi nevienam nekādas sekas gan nebija izņemot auto, kuru bija spiesti atvilkt šeit un tad tāpat norakstīt. Tipa kārtīgi vilka ar ģimenes universālu Seat, un aiz kalna "kores" korķis, un tas štrunta Seat "ne par ko no liela ātruma stāties negrib" ;)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

ātrums aizrauj. ne pārāk lielos draugos esošs cilvēks nezin, ka no 200 stājas vismaz 4x sliktāk kā no 100, un vispār ātrums jāizvēlas tā, lai, ieraugot šķersli, varētu apstāties. Taisnā gabalā atvelc, bet līkumā/kalna galā atlaid, tur pat bremzēt nevajag.

Ja bremžu šķidrumu nemaina laicīgi, pieņemu, ka no 200 bremzējot tas arī paspēj uzvārīties un uzburbuļot.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nav jau brīnums, ka nezin, ja tas tiek aprakstīts ar frāzēm "no 200 stājas vismaz 4x sliktāk kā no 100". Kas tā par mērvienību "sliktāk"? Ko tu gribi no netehniska cilvēka, kam saka "sliktāk", bet viņam ir vienalga, ka viņa dabiskā matu krāsa ir par 40% sliktāka, nekā ar jauno brīnumkrāsu. Viņš taču nav muļķis, un saprot, ka "sliktāk"/"labāk" ir tikai mārketinga triki.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pirkstu drirsā iebāz braukšanas laikā,dažiem tādā veidā viss uzreiz 4x labāk uzlabojas.Jā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Parīt līdz Berlīnei jāaizskrien, kamēr robežas vaļā...

1974 Reģ.: 10.03.2020
0 0 Atbildēt

Vēl viens posms jau izskatās atvērts no Stawiski līdz Szcuczyn. Kartē jau iekrāsots zaļā krāsā. Jūlijā vēl atvērs posmu no Lomžas līdz Stawiski.

Variantu a.) Augustova - Belastoka - Varšava varēs aizmirst.

1974 Reģ.: 10.03.2020
0 0 Atbildēt

Augustā vienīgā izvēle būs no Lomžas uz Ostrova Mazovecka vai no Lomža uz Zambrov. Gaumes jautājums, bet man labāk patika uz Zambrov bija labāks ceļš un mazāks trafiks.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Atbilde - netaupot degvielu

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Atbilde - netaupot degvielu

Jā, posmā Poznan - Berlin, man bija krietni virs 10L, max ātrums 257km/h, žēl ka satiksme dzīva, nesanāca izspiest visu sulu Šodien lēnām virzīšos atpakaļ, moš izdosies atvilkt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tikko čomu paņēma uz bāņa aiz Warsaw ar 186 spidometrā Kur zīme bijusi 120. Jaunais modelis (netrafarēts) BMW 330i Xdrive lūdza sekot vainīgo ar pilnīgi jaunu identisku 320d - skaists foto no Polijas sanācis. Sods 400 PLN uz vietas (oficiāli).

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 5 Atbildēt

Nu, ir ar ko palielīties, vai ne?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Kāds sakars? Tēmas ietvaros iekomentēju.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

palielīties? cik vārdiņu 'jaunais' vien tekstiņā, nerunājot nemaz par uzvarošo smaidiņu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Pat netaisnošos. Dzīvo vien labāk savā iecienītajā otrajā topikā par covidu

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

brauc arī tu uzmanīgāk

Lasītākie raksti

Jaunie raksti