Kā izbraukt cauri Polijai?

Konuss Reģ.: 10.02.2015

Sveiciens visiem!

Sen neesmu izmantojis Polijas ceļus, tālab meklēju pēc padoma. Decembrī plānots ar auto šķērsot Poliju - no Lietuvas līdz Gerlicai. No Varšavas maršruts daudz maz skaidrs - Varšava, Lodza, Vroclava, Gerlica. Bet kuru ceļu izvēlēties līdz Varšavai, ņemot vērā tur valdošo ceļu būves bumu? Vai tur jau sataisījuši, vai viss vēl notiek? Gribas tā, lai ātrāk un ērtāk.

a.) Augustova - Belastoka - Varšava

b.) Augustova - Lomža - Zambrova - Varšava

c.) Augustova - Lomža - Ostrova Mazovecka - Varšava

d.) Cits variants

Kāda tur šobrīd situācija?

 
Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 0 Atbildēt

Vasarā laidu uz Hanoveri atpūsties,

Polijā ceļa maksa saskrien 35e uz vienu galu... vopš turp-atpakaļ ar sotaku jāreiķina ja vēlies izmantot komfortablo bāni caurbraucot.. spiedu cik grib (limits 130) bet parasti ar 140/150 braucu kruīzā... ne policists ne radars maisās uz atrgaitas šosejas... un es ne tāds vienīgais.

Atļauj vismaz cilvēkiem izgāzēt drošā šosejas vidē, nevis kā bananu republikā kur svaigs asfalts - nozīmē peļņa, ta saliek entos radarus un vēl netrafarētie nozīmēti, ar mērķi - PELNĪT.

bet jā, ja agrāk Polija bija murgs un bieds, ta tagad dēļ intensīviem bāņu bliešanas darbiem drīz varēs vienkārši kā iebrauc, tā izbrauc jo vasarā intensīvi blieza augšā bāni vel talāk kurš šķiet stiepsies drīz līdz pat LT robežai. domāju gadi 3, 4 max 5 un varēs Poliju vienkārši caurbraukt nenobraucot no bāņa.

Atpakaļceļā tieši uz pēdējā bāņa posma bija kkāda avārija un aiztaisīts bija, ta visu lielo satiksmi caur netālu esošo mazpilsetas vienīgo luksoforu, nācās 50km līkumu, 1.5h braukt/stavēt.... Tur ne waze, ne tomtom, ne google ne masīnas integrētā navigācija nevarēja palīzet jo viens mazais apvad ceļš tikai bija vienīg varēj griest riņķī braukt atpakaļ un mest ~200km līkumu

jjjj Reģ.: 13.04.2018
3 0 Atbildēt

Polijā uz bāņa limits ir nevis 130, bet 140 km/h. Tas ir otrs lielākais limits Eiropā aiz Vācijas, kurā vietām atceļas viņu 130 un ir bezgalība. Pārējās valstīs ir 130. Bet Spānijā, liekas, bija 120.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 1 Atbildēt

je, 140... sorr sajaucu.

BTW Vācijā uz 'bezlimita' bāņa nav tā, ka visi pedal to metal!! neviens tur diži nespiež, kā mūsu valdība grib lai mēs domājam, jo tak ātrums = bieds un turētu mūsu psrs žiguļu ātrumu.

Vācu bezlimita bāniīī cilvēki brauc 130/140 kruīzā. Ātrak palido tikai tie kam ir porši, m5 bmw, amg merši, ferrari u.c. luksusa auto (kuriem nauda nav problēma)

Protams es arī paspiedu, tīri zinātniskiem nolūkiem... ja normali mans 2.2l dīzelis ikdienā tērē ~5L/100km, tad braucot uz 200km/h kruīzā - kompis rāda ka ēd 12L/100km pēc 50 noskrietiem kilometriem... tā kā nekāds lētais prieks nav skriet tādā ātrumā.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
2 1 Atbildēt

Vienā ziņā tajās vietās, kur ir atļautais 130 (Austrija, Vācija vietās, kur 130, Francija, u.t.t.) vismaz ar kemperi ir braukt daudz vieglāk, nekā Polijā, kur ir 140, bet realitātē daudz vairāk. Jo valstīs, kur ir 130 un šo limitu visi ievēro, visa plūsma pa visām rindām ir apmēram vienā ātrumā. Ieliec kemperim kruīzā 130 un mierīgi ripo līdzi ar visiem. It sevišķi brīvdienās, kad nav smago vispār ir super. Bet Polijā sanāk sarežģītāk. Fūru ātrums 100 pirmajā rindā ir daudz par lēnu kemperim, bet pa malējo kreiso arī ilgi braukt nevar, jo uz 160-170 ar kemperi ilgi nespiedīsi. Rezultātā - nepārtraukta ieskriešanās un bremzēšana, lai manevrētu starp joslām. Un, protams, šāda nepārtraukta ātruma maiņa ļoti atsaucas arī uz patēriņu

650 Reģ.: 25.01.2017
2 4 Atbildēt

Izskaidrojiet lūdzu, kur un kā vidējais LV braucējs spēj iegūt pamatiemaņas btaukšanai uz 130 un uzvedībai uz ceļa, pa kuru notiek šāda kustība. Kādā veidā mūsu valstī piekoptie ikdienas kolhoznieku paradumi un diplomēto parazītdemagogu inspirētie ātruma globālās ierobežošanas pasākumi veicina mūsu braucēju "izaugsmi" uz šodienas eiropas fona.

Varam patiesi lepoties ar savu atejas statusu- kā vienīgā eu teritorija, kur nav vispār neviena daudzmaz ātrgaitas ceļa.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
2 0 Atbildēt

Vidējais LV braucējs un krutais dīvāneksperts no LV, neizbraucot no Latvijas, protams, nevar mācēt uzvesties uz Eiropas autobāņiem, ne reizi pa tiem nepabraukājot. Ja mums 100 km/h ir kā kaut kāda superdāvana, kas piešķirta mums uz pāris mēnešiem un tikai uz pāris šosejām, tad Austrijā 100 km/h ir uz katra līkumotā un kalnainā celiņa laukos, ārpus apdzīvotas vietas, un uz tādiem celiņiem, kuru platums uzliek par pienākumu ieturēt kursa precizitāti +/- 10 cm. Bet mēs Latvijā - ceļi tik plati, ka varam braukt kā pa pļavu. Un varam apstāties ceļa malā, kur vien ienāk prātā, jo mūsu platās, grantētās ceļa malas to pieļauj.

Bet tiem Latvijas karstgalvjiem, kuriem liekas, ka viņu prasmes ir pārākas par citiem un kuri ar neiecietību runā par "braukšanu vilcieniņā" - tos piespiedu kārtā vajadzētu aizsūtīt pabraukāt kādu mēnesi pa Norvēģiju, lai iemācās iecietību un auto vadīšanas disciplīnu. Tur viņu naudas maks ātri viņus noliktu pie vietas.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Shitas jau ir, ka vidstatistiskais LVlohs (īpaši izmēģinājušais prasmes sālslaizīšanā skandināvijā un šokolādes ieguvē otrā europas galā..) mums 1kārt mēģinās raut kontekstu un radīt sensāciju.Tas, ka norges lohi kā atdarināšanas cienīgs piemērs mīl bāzt degunu cits cita izpūtējā, par to mums ir jāaplaudē.Taču varam apzināti noklusēt- vai viņi "to" tiešām tur tā dara vienmēr un uz ikkatra ceļa, ieskaitot tur tos uz citu kaimiņu fona nožēlojamos bet /pat pie viņiem dažviet atļautos 110.

Kā arī- par tiem vilciena zākātājiem visupirms runājot, būtu godīgi jāpafiltrē pats tas zākāšanas priekšmets.Vai mums tas ātr-vilciens vedojas tāpēc, ka uz to spiež reāli attaisnojami apstākļi un to tā paredz kāds Likums,vai tomēr tam visam galvgalī parasti/tomēr ir tas Viņa Augstība kārtējais Lohs.

Plus vēl, vajadzētu piem iztirzāt L-tuvas un P-lijas valdību nožēlojamo rīcību, kad abu valstu daudzajos garām un šķērsām ātrākai izbraukšanai domātajos 130/140 iecirkņos oficiāli un klaji tiek pateikts, ka tieši tur neesot neviena fotoradara.Un ka pat pieklājības robežas ieturošam sīkpird-pārkāpējam tur netiks novilktas beidzamās bikses ar to visu krāsaino vidējo joslu- kā tas notiek tur tajā biezturīgajā norges galā.Tā ka te ir krietni jāpadomā, kurai "nometnei" mums būtu jāpieslienas un par ko īsti būtu jājūsmo.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Nu bāc, tepat tak braļukas, katrs LV iezemietis ir braucis uz Viļņas tirgu tur tad arī patrenējās

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Ā, skaidrs, jā, tapc jau ir- ja uz lietuvas autostrādes ieraugi lohu, visdrīzāk tas būs ar Lv numuru.Un biķernieku kompleksainajā autobāzē un pimpkalnu ledustrasē, un kur tur vēl, mēs esam visur un mūsu ir daudz.Rezultāti ir pārliecinoši.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pēc nedēļas braucu uz DE, atrākais maršuts joprojām Lomza-Ostrov-Mazovecki?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Skaties laika ziņas un diennakts laiku. Ja piektdiena - vai jebkuras citas dienas pēcpusdiena - Lomžu Zambrovu, vai Lomžu - Ostrow Maz labāk nomainīt ar

www.google.com/maps/dir/54.2746479,23.1020455/52.300947,21.0358988/@53.3186794,21.8984617,8z/data=!4m2!4m1!3e0

Mazāk un mazāki miesti, un tikai kādi 10 km tiešām šaura vecā ceļa, pārējais vai nu bānis, vai jaunremontēts.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

jeb links te ej.uz/celinsh

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Krokodils rakstīja: je, 140... sorr sajaucu.

BTW Vācijā uz 'bezlimita' bāņa nav tā, ka visi pedal to metal!! neviens tur diži nespiež, kā mūsu valdība grib lai mēs domājam, jo tak ātrums = bieds un turētu mūsu psrs žiguļu ātrumu.

Vācu bezlimita bāniīī cilvēki brauc 130/140 kruīzā. Ātrak palido tikai tie kam ir porši, m5 bmw, amg merši, ferrari u.c. luksusa auto (kuriem nauda nav problēma)

Protams es arī paspiedu, tīri zinātniskiem nolūkiem... ja normali mans 2.2l dīzelis ikdienā tērē ~5L/100km, tad braucot uz 200km/h kruīzā - kompis rāda ka ēd 12L/100km pēc 50 noskrietiem kilometriem... tā kā nekāds lētais prieks nav skriet tādā ātrumā.

Kaut ko būsi sajaucis vai citā Vācijā bijis. Ar 130-140 bezlimita posmos ir regulāri jālien starp fūrēm un jābremzē, lai palaistu garām ātrāko joslu, kurā nav brīvu starpu tik lēnai apsteigšanai . Stabila otrā un pa retam trešā josla ir tad, ja brauc ar ~150. Un arī tad vēl ātrākajos apsteidzējos dominē Passat un Octavia ar ~180, nevis tevis piesauktie salīdzinoši retie lidoņi, kas pārsniedz 200 robežu un faktiski ir reti sastopami (toties ļoti pamanāmi un atmiņā paliekoši, īpaši tam, kas tādus reti dzīvē redz).

Bet par tevis piesaukto degvielas patēriņu - te arī parādās mazmotoru atšķirība. Kad vēl braucu ar 3 litru dīzeli - ikdienas pateriņš bija lielāks (~6), bet uz bāņa virs 10 nekādi nokļūt nebija iespējams - arī braucot ar elektroniski ierobežoto 210.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nu ko, šodien 7.00 izbraucu no mājas, 14.00 biju Warsava. (Pēc LV laika) tas ar 2 maziem pitstopiem, un lielu avāriju aiz Mariampoles, dabūju raut pa mazajiem ceļiem kādus 10km, lai apbrauktu korķi. No Ostrow maz bānis vaļā, it kā lidz galam nepabeigts, zīme 100, man gan tas netraucēja ielikt kruīzā uz 140 Bet poļi ziemā lēnāk brauc, nekā vasarā, retāk manāmi lidotāji, kaut gan uz Berlīnes bāņa Es arī kruīzu uz 150 uxliku, nevis 180

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Tas tiešām ir ātri.

Es līdz Varšavai parasti tieku 9 stundās, bet nu es tik ātri nekad nebraucu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Šī ir tā priekšrocība, ko dod 3L motors, droši vari veikt visas apdzīšanas, apdzen uzreiz visu sastāvu, nevis lasi pa vienam. Starp citu, aizbraucot līdz vakardienas gala mērķim - 1000km. Vidējais degvielas patēriņš 7.2L kompī, pēc bakas metodes ap 7.5L. Kā man patīk 3L dzinēji šādos braucienos!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tas ir ārkārtīgi ātri Arī esmu uz Warsaw vairākkārt braucis ar 3 litrīgu dīzeli, arī no sirds, bet vienmēr standartā ~9h sanācis no A-Z. Gan pēdējos gadus ar auto nebraucu, esmu jau "frequent flyer LOT", sanāk 1h 10min pret 8-9h pa zemi un vēl sagurstot

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Forši, ka tev patīk lidot, bet derētu arī iemācīties skaitīt. 1h10min ir mazāk, nekā tikai laiks, kas obligāti jāpavada pirms izlidošanas lidostā vien. Tās 8-9h ir pilnais laiks no punkta A līdz punktam B - esi objektīvs un sarēķini tādu pašu arī lidojumam. Tā ļoti aptuveni: 0,5h līdz lidostai, 1,5h check-in, drošības kontrole u.c, 1,5h lidojums, 0,5h bagāžas saņemšana, 0,5 ceļš no lidostas. Kopā... 4,5h, pieņemot, ka dzīvo puslīdz lidostas tuvumā un arī galamērķis ir lidostas tuvumā.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Divus gadus regulāri (vidēji divos mēnešos reizi) braukāju no PL uz LV, 40km aiz Waršavas dzīvoju. Parasti 7-8 stundas , bet tad vēl nebija bānis cauri Varšavai un no Ostrow Mazowiecki arī nebija un LT Kaunas - Mariampole arī nebija. Kolēģis pāris reizes ar aero mēģināja - kamēr Varšavā iekšā tiek , kamēr iečekojas, lido, Rīgā visu sagaida un ar taksi līdz Maskačkai - 6 stundas kā minimums. Man gan līdz Rīgai nebija jābrauc...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kad beigsi man piesipties par katru komentāru?

Man tā ir gudrāk, daudz gudrāk. 6:00 mostos dzīvoklī, lai 7:50 jau izlidotu. Pa vidu ir viss process, ieskaitot security control utt. Bez jebkādām bagāžām un 15 min līdz lidostai no mājām, Warsaw - 10 min līdz birojam. Gaidot lidojumu, varu darboties datorā (strādāt vai netā)

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 0 Atbildēt

Nesatraucies, nekā personīga. Komentēju Bradypus komentu. Katram savs - kurš lido, kurš brauc... Man lidot nepatīk, jo nekontrolēju situāciju.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tad, kad beigsi rakstīt muļķības. Es nesaku, ka tava izvēle lidot ir nesaprātīga. Bet tas nav tas pats, kas apgalvot, ka salīdzināmie laiki ir tevis minētie vispārīgā gadījumā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Lai tev labs garīgais Nekā cita vairs piebilstama! Daru tā, kā gudrāk, ātrāk un ērtāk. Nevienam nav nekā skaidrojama vai pierādāma. Peace

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Mājas kur? Saprotu, ka Rīgā, jo tikai rīdzinieki to pieņem kā pašsaprotamu, bet mēdz būt milzu atšķirība, pie Juglas vai pie Ķekavas

bet jā, ceļš palicis manāmi mazāk nervozs, un poļi makten bliež arī Suwalku apvedceļu, būs vēl 1/2 stunda nost.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Katlakalna, no Juglas būtu pusstunda klāt!

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 0 Atbildēt

Suwalku apvedceļš pagaidām laika ziņā neko nedod un nedos arī pēc otrās kārtas atvēršanas, jo pie Augustowas tas pagaidām ieved nekurienē un tad 20km līdz Augustowas apļiem jābrauc pa parasto ceļu. Ātrāk sanāk pa veco ceļu cauri Augustowai, jo tur tagad satiksme nekāda - fūres iet pa apvedceļu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Šodien ceļš ved tālāk uz otru DE galu, tur jau vairs nesanāks ierakstīties 7,5L

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Mans Volvo 2,0 dīzelis visos režīmos ēd 6,2 (LV) - 6,7 (bānis 140 - 180 km/h) litri. Pēc bākas metodes.

Reiz sanāca pa PL bāni no Varšavas uz Poznan un atpakaļ ar citronu Berlingo 1,4 benzīnu izbraukt. Ierastos 7-8 litru vietā uzreiz bija ap 12 litriem.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tur ta lieta, ka 2.0d ir aktuāls, starp 140-180, virs, jau vairs nē! Ziemā gan to neizjūt, īpaši ātrāk nepaskriesi. Galvenā problēma 2.0d ir apdzīšanas manevri, tie nesanāks tik droši un pārliecinoši kā ar 3.0.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Tā laikam arī ir. Iepriekšējais Volvo bija ar 2,4 D5 120KW un tam cēliens bija uzreiz no minimālajiem apgriezieniem. Jaunajam Volvo arī 120 KW, bet sāk celt no 1800 apgr. Ja gribu strauji paātrināties apdzīšanai, jāpārmet zemākā robā, kā benzīnnieks. Pa bāni gan to nejūt, jo tur 140 km/h ir kā reiz tie 1800 apgr., kā uzmin, tā aiziet. Un vecais D5 ēda arī mazāk...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Vakar apritēja mēnesis no brīža, kad Austrijā bija fotosesija uz bāņa. Šodien saņēmu arī čeku par 50 eur (kā plānots). Viss vāciski, nevienas bildes.

Atļauto 100 kmh vietā braucu uz 114 kmh.

Neko darīt, pats vainīgs - jāmaksā!

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 1 Atbildēt

Ja pareizi atceros, Austrijā uz bāņa atļauts 130. Bet 100 ir uz sīkajiem, līkumainajiem, kalnainajiem lauku celiņiem.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Bija zīme 100 km/h uz bāņa vairākos posmos.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Austrijā ir strikti jāievēro tās zīmes, kas uz bāņiem ir ierobežojumu (parasti tas ir 100km/h) un piebildi "IG-L". Tām ir strikta kontrole ar mazu pielaidi, un ja nemaldos, arī paaugstināti sodi par pārkāpumu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

P.S. Nekad neesmu "iekritis", jo jebkur ārzemēs skatos ne tikai uz to, ko rādā zīmes, bet arī - kā tās ievēro vietējie. Kas ir "IG-L", izpētīju pēc tam, kad ievēroju sakritību starp šiem burtiem un rūpīgu ātruma ievērošanu, jo parastās zīmes austrieši ievēro diezgan "noapaļoti" - ar +20 braucot nebūsi ātrākais.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Acīmredzami esi pieķerts IG-L zonā, ja par +14 saņēmi 50 EUR.

IG-L sodi:

0 - 10 km/h = 35 €

10 - 20 km/h = 50 €

20 - 30 km/h = 80 €

Parastie:

0 - 10 km/h = 20 €

10 - 20 km/h = 35 €

20 - 30 km/h = 50 €

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

iespējams.

Ko tas IG-L nozīmē?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Googli zini? Tiešām visu ar karoti mutē jāieliek?

"Immissionsschutzgesetz Luft" eko-ierobežojums, Saprotu, ka zīmes automātiski aktivizējas, ja gaisa laboratoriju NOx mērījumi reģionā pārsniedz pieļaujamo normu - t.i. līdz galam neesmu sapratis vai tā ir automātiska sistēma, bet saistīta tieši ar NOx piesārņojumu (nevis CO2 vai ko citu).

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Paldies.

Vāciski lasu, bet nesaprotu

Zinu, ka IG-L uzraksti man ceļā vairākkārt parādījās

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Kāpēc Poliju neapbraukt ar kuģi? Plezīrs, kajīte, restorāns un bez liekiem ekscesiem!

jjjj Reģ.: 13.04.2018
3 0 Atbildēt

Reiz mums bija doma izmantot kuģi, lai apbrauktu PL. Bet atteicāmies no šīs domas, jo kuģis atiet noteiktās dienās, noteiktās stundās, tam speciāli jāpiekārto visi savi plāni. Bet ar autiņu var izbraukt no mājām kad vien vēlies, kaut vai pusnaktī, jo ne no viena neesi atkarīgs.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Kuģis ir izcils tūristu slazds - esi iespundēts 24 h vai cik tur ilgi, bez iespējām pakustēties

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jā. tallink ir labākais piemērs. viss kuģis pakārtots "pērc, pērc, pērc" .....Pat tā necilvēcīgi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Dārgi, ilgi un neērti. Piedevām kau nedaudz jēdzīgi tikai tad, ja jātiek uz Vācijas ziemeļiem. Kuģis nedos nekādu pienesumu, ja mērķis ir, piemēram Horvātija.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Vernons rakstīja: Kāpēc Poliju neapbraukt ar kuģi? Plezīrs, kajīte, restorāns un bez liekiem ekscesiem!

Man līdz tuvākajam kuģim, kas iet apkārt PL gandrīz 6 stundas jābrauc. Pa to laiku es jau gandrīz Varšavā esmu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti