Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kā izbraukt cauri Polijai?

Konuss Reģ.: 10.02.2015

Sveiciens visiem!

Sen neesmu izmantojis Polijas ceļus, tālab meklēju pēc padoma. Decembrī plānots ar auto šķērsot Poliju - no Lietuvas līdz Gerlicai. No Varšavas maršruts daudz maz skaidrs - Varšava, Lodza, Vroclava, Gerlica. Bet kuru ceļu izvēlēties līdz Varšavai, ņemot vērā tur valdošo ceļu būves bumu? Vai tur jau sataisījuši, vai viss vēl notiek? Gribas tā, lai ātrāk un ērtāk.

a.) Augustova - Belastoka - Varšava

b.) Augustova - Lomža - Zambrova - Varšava

c.) Augustova - Lomža - Ostrova Mazovecka - Varšava

d.) Cits variants

Kāda tur šobrīd situācija?

 
1 2 3 4 5 6 7
Krokodils Reģ.: 29.06.2017
7 0 Atbildēt

Vasarā laidu uz Hanoveri atpūsties,

Polijā ceļa maksa saskrien 35e uz vienu galu... vopš turp-atpakaļ ar sotaku jāreiķina ja vēlies izmantot komfortablo bāni caurbraucot.. spiedu cik grib (limits 130) bet parasti ar 140/150 braucu kruīzā... ne policists ne radars maisās uz atrgaitas šosejas... un es ne tāds vienīgais.

Atļauj vismaz cilvēkiem izgāzēt drošā šosejas vidē, nevis kā bananu republikā kur svaigs asfalts - nozīmē peļņa, ta saliek entos radarus un vēl netrafarētie nozīmēti, ar mērķi - PELNĪT.

bet jā, ja agrāk Polija bija murgs un bieds, ta tagad dēļ intensīviem bāņu bliešanas darbiem drīz varēs vienkārši kā iebrauc, tā izbrauc jo vasarā intensīvi blieza augšā bāni vel talāk kurš šķiet stiepsies drīz līdz pat LT robežai. domāju gadi 3, 4 max 5 un varēs Poliju vienkārši caurbraukt nenobraucot no bāņa.

Atpakaļceļā tieši uz pēdējā bāņa posma bija kkāda avārija un aiztaisīts bija, ta visu lielo satiksmi caur netālu esošo mazpilsetas vienīgo luksoforu, nācās 50km līkumu, 1.5h braukt/stavēt.... Tur ne waze, ne tomtom, ne google ne masīnas integrētā navigācija nevarēja palīzet jo viens mazais apvad ceļš tikai bija vienīg varēj griest riņķī braukt atpakaļ un mest ~200km līkumu

jjjj Reģ.: 13.04.2018
6 0 Atbildēt

Polijā uz bāņa limits ir nevis 130, bet 140 km/h. Tas ir otrs lielākais limits Eiropā aiz Vācijas, kurā vietām atceļas viņu 130 un ir bezgalība. Pārējās valstīs ir 130. Bet Spānijā, liekas, bija 120.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
7 1 Atbildēt

je, 140... sorr sajaucu.

BTW Vācijā uz 'bezlimita' bāņa nav tā, ka visi pedal to metal!! neviens tur diži nespiež, kā mūsu valdība grib lai mēs domājam, jo tak ātrums = bieds un turētu mūsu psrs žiguļu ātrumu.

Vācu bezlimita bāniīī cilvēki brauc 130/140 kruīzā. Ātrak palido tikai tie kam ir porši, m5 bmw, amg merši, ferrari u.c. luksusa auto (kuriem nauda nav problēma)

Protams es arī paspiedu, tīri zinātniskiem nolūkiem... ja normali mans 2.2l dīzelis ikdienā tērē ~5L/100km, tad braucot uz 200km/h kruīzā - kompis rāda ka ēd 12L/100km pēc 50 noskrietiem kilometriem... tā kā nekāds lētais prieks nav skriet tādā ātrumā.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
5 3 Atbildēt

Vienā ziņā tajās vietās, kur ir atļautais 130 (Austrija, Vācija vietās, kur 130, Francija, u.t.t.) vismaz ar kemperi ir braukt daudz vieglāk, nekā Polijā, kur ir 140, bet realitātē daudz vairāk. Jo valstīs, kur ir 130 un šo limitu visi ievēro, visa plūsma pa visām rindām ir apmēram vienā ātrumā. Ieliec kemperim kruīzā 130 un mierīgi ripo līdzi ar visiem. It sevišķi brīvdienās, kad nav smago vispār ir super. Bet Polijā sanāk sarežģītāk. Fūru ātrums 100 pirmajā rindā ir daudz par lēnu kemperim, bet pa malējo kreiso arī ilgi braukt nevar, jo uz 160-170 ar kemperi ilgi nespiedīsi. Rezultātā - nepārtraukta ieskriešanās un bremzēšana, lai manevrētu starp joslām. Un, protams, šāda nepārtraukta ātruma maiņa ļoti atsaucas arī uz patēriņu

650 Reģ.: 25.01.2017
8 5 Atbildēt

Izskaidrojiet lūdzu, kur un kā vidējais LV braucējs spēj iegūt pamatiemaņas btaukšanai uz 130 un uzvedībai uz ceļa, pa kuru notiek šāda kustība. Kādā veidā mūsu valstī piekoptie ikdienas kolhoznieku paradumi un diplomēto parazītdemagogu inspirētie ātruma globālās ierobežošanas pasākumi veicina mūsu braucēju "izaugsmi" uz šodienas eiropas fona.

Varam patiesi lepoties ar savu atejas statusu- kā vienīgā eu teritorija, kur nav vispār neviena daudzmaz ātrgaitas ceļa.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
8 0 Atbildēt

Vidējais LV braucējs un krutais dīvāneksperts no LV, neizbraucot no Latvijas, protams, nevar mācēt uzvesties uz Eiropas autobāņiem, ne reizi pa tiem nepabraukājot. Ja mums 100 km/h ir kā kaut kāda superdāvana, kas piešķirta mums uz pāris mēnešiem un tikai uz pāris šosejām, tad Austrijā 100 km/h ir uz katra līkumotā un kalnainā celiņa laukos, ārpus apdzīvotas vietas, un uz tādiem celiņiem, kuru platums uzliek par pienākumu ieturēt kursa precizitāti +/- 10 cm. Bet mēs Latvijā - ceļi tik plati, ka varam braukt kā pa pļavu. Un varam apstāties ceļa malā, kur vien ienāk prātā, jo mūsu platās, grantētās ceļa malas to pieļauj.

Bet tiem Latvijas karstgalvjiem, kuriem liekas, ka viņu prasmes ir pārākas par citiem un kuri ar neiecietību runā par "braukšanu vilcieniņā" - tos piespiedu kārtā vajadzētu aizsūtīt pabraukāt kādu mēnesi pa Norvēģiju, lai iemācās iecietību un auto vadīšanas disciplīnu. Tur viņu naudas maks ātri viņus noliktu pie vietas.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 3 Atbildēt

Shitas jau ir, ka vidstatistiskais LVlohs (īpaši izmēģinājušais prasmes sālslaizīšanā skandināvijā un šokolādes ieguvē otrā europas galā..) mums 1kārt mēģinās raut kontekstu un radīt sensāciju.Tas, ka norges lohi kā atdarināšanas cienīgs piemērs mīl bāzt degunu cits cita izpūtējā, par to mums ir jāaplaudē.Taču varam apzināti noklusēt- vai viņi "to" tiešām tur tā dara vienmēr un uz ikkatra ceļa, ieskaitot tur tos uz citu kaimiņu fona nožēlojamos bet /pat pie viņiem dažviet atļautos 110.

Kā arī- par tiem vilciena zākātājiem visupirms runājot, būtu godīgi jāpafiltrē pats tas zākāšanas priekšmets.Vai mums tas ātr-vilciens vedojas tāpēc, ka uz to spiež reāli attaisnojami apstākļi un to tā paredz kāds Likums,vai tomēr tam visam galvgalī parasti/tomēr ir tas Viņa Augstība kārtējais Lohs.

Plus vēl, vajadzētu piem iztirzāt L-tuvas un P-lijas valdību nožēlojamo rīcību, kad abu valstu daudzajos garām un šķērsām ātrākai izbraukšanai domātajos 130/140 iecirkņos oficiāli un klaji tiek pateikts, ka tieši tur neesot neviena fotoradara.Un ka pat pieklājības robežas ieturošam sīkpird-pārkāpējam tur netiks novilktas beidzamās bikses ar to visu krāsaino vidējo joslu- kā tas notiek tur tajā biezturīgajā norges galā.Tā ka te ir krietni jāpadomā, kurai "nometnei" mums būtu jāpieslienas un par ko īsti būtu jājūsmo.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Nu bāc, tepat tak braļukas, katrs LV iezemietis ir braucis uz Viļņas tirgu tur tad arī patrenējās

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Ā, skaidrs, jā, tapc jau ir- ja uz lietuvas autostrādes ieraugi lohu, visdrīzāk tas būs ar Lv numuru.Un biķernieku kompleksainajā autobāzē un pimpkalnu ledustrasē, un kur tur vēl, mēs esam visur un mūsu ir daudz.Rezultāti ir pārliecinoši.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pēc nedēļas braucu uz DE, atrākais maršuts joprojām Lomza-Ostrov-Mazovecki?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Skaties laika ziņas un diennakts laiku. Ja piektdiena - vai jebkuras citas dienas pēcpusdiena - Lomžu Zambrovu, vai Lomžu - Ostrow Maz labāk nomainīt ar

www.google.com/maps/dir/54.2746479,23.1020455/52.300947,21.0358988/@53.3186794,21.8984617,8z/data=!4m2!4m1!3e0

Mazāk un mazāki miesti, un tikai kādi 10 km tiešām šaura vecā ceļa, pārējais vai nu bānis, vai jaunremontēts.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

jeb links te ej.uz/celinsh

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Krokodils rakstīja: je, 140... sorr sajaucu.

BTW Vācijā uz 'bezlimita' bāņa nav tā, ka visi pedal to metal!! neviens tur diži nespiež, kā mūsu valdība grib lai mēs domājam, jo tak ātrums = bieds un turētu mūsu psrs žiguļu ātrumu.

Vācu bezlimita bāniīī cilvēki brauc 130/140 kruīzā. Ātrak palido tikai tie kam ir porši, m5 bmw, amg merši, ferrari u.c. luksusa auto (kuriem nauda nav problēma)

Protams es arī paspiedu, tīri zinātniskiem nolūkiem... ja normali mans 2.2l dīzelis ikdienā tērē ~5L/100km, tad braucot uz 200km/h kruīzā - kompis rāda ka ēd 12L/100km pēc 50 noskrietiem kilometriem... tā kā nekāds lētais prieks nav skriet tādā ātrumā.

Kaut ko būsi sajaucis vai citā Vācijā bijis. Ar 130-140 bezlimita posmos ir regulāri jālien starp fūrēm un jābremzē, lai palaistu garām ātrāko joslu, kurā nav brīvu starpu tik lēnai apsteigšanai . Stabila otrā un pa retam trešā josla ir tad, ja brauc ar ~150. Un arī tad vēl ātrākajos apsteidzējos dominē Passat un Octavia ar ~180, nevis tevis piesauktie salīdzinoši retie lidoņi, kas pārsniedz 200 robežu un faktiski ir reti sastopami (toties ļoti pamanāmi un atmiņā paliekoši, īpaši tam, kas tādus reti dzīvē redz).

Bet par tevis piesaukto degvielas patēriņu - te arī parādās mazmotoru atšķirība. Kad vēl braucu ar 3 litru dīzeli - ikdienas pateriņš bija lielāks (~6), bet uz bāņa virs 10 nekādi nokļūt nebija iespējams - arī braucot ar elektroniski ierobežoto 210.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Nu ko, šodien 7.00 izbraucu no mājas, 14.00 biju Warsava. (Pēc LV laika) tas ar 2 maziem pitstopiem, un lielu avāriju aiz Mariampoles, dabūju raut pa mazajiem ceļiem kādus 10km, lai apbrauktu korķi. No Ostrow maz bānis vaļā, it kā lidz galam nepabeigts, zīme 100, man gan tas netraucēja ielikt kruīzā uz 140 Bet poļi ziemā lēnāk brauc, nekā vasarā, retāk manāmi lidotāji, kaut gan uz Berlīnes bāņa Es arī kruīzu uz 150 uxliku, nevis 180

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Tas tiešām ir ātri.

Es līdz Varšavai parasti tieku 9 stundās, bet nu es tik ātri nekad nebraucu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Šī ir tā priekšrocība, ko dod 3L motors, droši vari veikt visas apdzīšanas, apdzen uzreiz visu sastāvu, nevis lasi pa vienam. Starp citu, aizbraucot līdz vakardienas gala mērķim - 1000km. Vidējais degvielas patēriņš 7.2L kompī, pēc bakas metodes ap 7.5L. Kā man patīk 3L dzinēji šādos braucienos!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tas ir ārkārtīgi ātri Arī esmu uz Warsaw vairākkārt braucis ar 3 litrīgu dīzeli, arī no sirds, bet vienmēr standartā ~9h sanācis no A-Z. Gan pēdējos gadus ar auto nebraucu, esmu jau "frequent flyer LOT", sanāk 1h 10min pret 8-9h pa zemi un vēl sagurstot

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Forši, ka tev patīk lidot, bet derētu arī iemācīties skaitīt. 1h10min ir mazāk, nekā tikai laiks, kas obligāti jāpavada pirms izlidošanas lidostā vien. Tās 8-9h ir pilnais laiks no punkta A līdz punktam B - esi objektīvs un sarēķini tādu pašu arī lidojumam. Tā ļoti aptuveni: 0,5h līdz lidostai, 1,5h check-in, drošības kontrole u.c, 1,5h lidojums, 0,5h bagāžas saņemšana, 0,5 ceļš no lidostas. Kopā... 4,5h, pieņemot, ka dzīvo puslīdz lidostas tuvumā un arī galamērķis ir lidostas tuvumā.

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 0 Atbildēt

Divus gadus regulāri (vidēji divos mēnešos reizi) braukāju no PL uz LV, 40km aiz Waršavas dzīvoju. Parasti 7-8 stundas , bet tad vēl nebija bānis cauri Varšavai un no Ostrow Mazowiecki arī nebija un LT Kaunas - Mariampole arī nebija. Kolēģis pāris reizes ar aero mēģināja - kamēr Varšavā iekšā tiek , kamēr iečekojas, lido, Rīgā visu sagaida un ar taksi līdz Maskačkai - 6 stundas kā minimums. Man gan līdz Rīgai nebija jābrauc...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Kad beigsi man piesipties par katru komentāru?

Man tā ir gudrāk, daudz gudrāk. 6:00 mostos dzīvoklī, lai 7:50 jau izlidotu. Pa vidu ir viss process, ieskaitot security control utt. Bez jebkādām bagāžām un 15 min līdz lidostai no mājām, Warsaw - 10 min līdz birojam. Gaidot lidojumu, varu darboties datorā (strādāt vai netā)

opelis Reģ.: 03.10.2005
2 0 Atbildēt

Nesatraucies, nekā personīga. Komentēju Bradypus komentu. Katram savs - kurš lido, kurš brauc... Man lidot nepatīk, jo nekontrolēju situāciju.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tad, kad beigsi rakstīt muļķības. Es nesaku, ka tava izvēle lidot ir nesaprātīga. Bet tas nav tas pats, kas apgalvot, ka salīdzināmie laiki ir tevis minētie vispārīgā gadījumā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Lai tev labs garīgais Nekā cita vairs piebilstama! Daru tā, kā gudrāk, ātrāk un ērtāk. Nevienam nav nekā skaidrojama vai pierādāma. Peace

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Mājas kur? Saprotu, ka Rīgā, jo tikai rīdzinieki to pieņem kā pašsaprotamu, bet mēdz būt milzu atšķirība, pie Juglas vai pie Ķekavas

bet jā, ceļš palicis manāmi mazāk nervozs, un poļi makten bliež arī Suwalku apvedceļu, būs vēl 1/2 stunda nost.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Katlakalna, no Juglas būtu pusstunda klāt!

opelis Reģ.: 03.10.2005
3 0 Atbildēt

Suwalku apvedceļš pagaidām laika ziņā neko nedod un nedos arī pēc otrās kārtas atvēršanas, jo pie Augustowas tas pagaidām ieved nekurienē un tad 20km līdz Augustowas apļiem jābrauc pa parasto ceļu. Ātrāk sanāk pa veco ceļu cauri Augustowai, jo tur tagad satiksme nekāda - fūres iet pa apvedceļu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Šodien ceļš ved tālāk uz otru DE galu, tur jau vairs nesanāks ierakstīties 7,5L

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Mans Volvo 2,0 dīzelis visos režīmos ēd 6,2 (LV) - 6,7 (bānis 140 - 180 km/h) litri. Pēc bākas metodes.

Reiz sanāca pa PL bāni no Varšavas uz Poznan un atpakaļ ar citronu Berlingo 1,4 benzīnu izbraukt. Ierastos 7-8 litru vietā uzreiz bija ap 12 litriem.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tur ta lieta, ka 2.0d ir aktuāls, starp 140-180, virs, jau vairs nē! Ziemā gan to neizjūt, īpaši ātrāk nepaskriesi. Galvenā problēma 2.0d ir apdzīšanas manevri, tie nesanāks tik droši un pārliecinoši kā ar 3.0.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Tā laikam arī ir. Iepriekšējais Volvo bija ar 2,4 D5 120KW un tam cēliens bija uzreiz no minimālajiem apgriezieniem. Jaunajam Volvo arī 120 KW, bet sāk celt no 1800 apgr. Ja gribu strauji paātrināties apdzīšanai, jāpārmet zemākā robā, kā benzīnnieks. Pa bāni gan to nejūt, jo tur 140 km/h ir kā reiz tie 1800 apgr., kā uzmin, tā aiziet. Un vecais D5 ēda arī mazāk...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Vakar apritēja mēnesis no brīža, kad Austrijā bija fotosesija uz bāņa. Šodien saņēmu arī čeku par 50 eur (kā plānots). Viss vāciski, nevienas bildes.

Atļauto 100 kmh vietā braucu uz 114 kmh.

Neko darīt, pats vainīgs - jāmaksā!

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 1 Atbildēt

Ja pareizi atceros, Austrijā uz bāņa atļauts 130. Bet 100 ir uz sīkajiem, līkumainajiem, kalnainajiem lauku celiņiem.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Bija zīme 100 km/h uz bāņa vairākos posmos.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Austrijā ir strikti jāievēro tās zīmes, kas uz bāņiem ir ierobežojumu (parasti tas ir 100km/h) un piebildi "IG-L". Tām ir strikta kontrole ar mazu pielaidi, un ja nemaldos, arī paaugstināti sodi par pārkāpumu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

P.S. Nekad neesmu "iekritis", jo jebkur ārzemēs skatos ne tikai uz to, ko rādā zīmes, bet arī - kā tās ievēro vietējie. Kas ir "IG-L", izpētīju pēc tam, kad ievēroju sakritību starp šiem burtiem un rūpīgu ātruma ievērošanu, jo parastās zīmes austrieši ievēro diezgan "noapaļoti" - ar +20 braucot nebūsi ātrākais.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Acīmredzami esi pieķerts IG-L zonā, ja par +14 saņēmi 50 EUR.

IG-L sodi:

0 - 10 km/h = 35 €

10 - 20 km/h = 50 €

20 - 30 km/h = 80 €

Parastie:

0 - 10 km/h = 20 €

10 - 20 km/h = 35 €

20 - 30 km/h = 50 €

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

iespējams.

Ko tas IG-L nozīmē?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Googli zini? Tiešām visu ar karoti mutē jāieliek?

"Immissionsschutzgesetz Luft" eko-ierobežojums, Saprotu, ka zīmes automātiski aktivizējas, ja gaisa laboratoriju NOx mērījumi reģionā pārsniedz pieļaujamo normu - t.i. līdz galam neesmu sapratis vai tā ir automātiska sistēma, bet saistīta tieši ar NOx piesārņojumu (nevis CO2 vai ko citu).

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Paldies.

Vāciski lasu, bet nesaprotu

Zinu, ka IG-L uzraksti man ceļā vairākkārt parādījās

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Par IG-L kaut kur nesen lasīju. Re kā - izrādās, ka viņi piesārņojumu tiešām sasien ceļazīmēm un no uz vācu/austriešu bāņiem saliktajiem LED ātruma ierobežojuma rādītājiem parādās reāla jēga Interesanti, ko šie dara, ja ātrumu pārkāpj kāds elektromobilis - piemēram Nissan Leaf. Ar to arī var uzspiest līdz 130. Piķo par atstātajiem riepu putekļiem?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Elektromobīļi, teslu ieskaitot, tur visur parasti velkas lēnāk par pārējiem.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Kāpēc Poliju neapbraukt ar kuģi? Plezīrs, kajīte, restorāns un bez liekiem ekscesiem!

jjjj Reģ.: 13.04.2018
4 0 Atbildēt

Reiz mums bija doma izmantot kuģi, lai apbrauktu PL. Bet atteicāmies no šīs domas, jo kuģis atiet noteiktās dienās, noteiktās stundās, tam speciāli jāpiekārto visi savi plāni. Bet ar autiņu var izbraukt no mājām kad vien vēlies, kaut vai pusnaktī, jo ne no viena neesi atkarīgs.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Kuģis ir izcils tūristu slazds - esi iespundēts 24 h vai cik tur ilgi, bez iespējām pakustēties

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jā. tallink ir labākais piemērs. viss kuģis pakārtots "pērc, pērc, pērc" .....Pat tā necilvēcīgi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Dārgi, ilgi un neērti. Piedevām kau nedaudz jēdzīgi tikai tad, ja jātiek uz Vācijas ziemeļiem. Kuģis nedos nekādu pienesumu, ja mērķis ir, piemēram Horvātija.

opelis Reģ.: 03.10.2005
2 0 Atbildēt

Vernons rakstīja: Kāpēc Poliju neapbraukt ar kuģi? Plezīrs, kajīte, restorāns un bez liekiem ekscesiem!

Man līdz tuvākajam kuģim, kas iet apkārt PL gandrīz 6 stundas jābrauc. Pa to laiku es jau gandrīz Varšavā esmu...

seller Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Vakar PL atvērts satiksmei Suvalku apvedceļš, kas kopā ar jau gatavo posmu veido jau 25 km Via Baltica PL ziemeļaustrumos.

Pēc ceļiem spriežot izskatās, ka PL atrodas kādā citā Eiropas Savienībā nekā LV

wyborcza.pl/7,155287,24646866,obwodnica-suwalk-na-niedziele-palmowa-pierwsza-nowa-droga-w.html

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 2 Atbildēt

Tagad tikai pamanīji? PL joprojām ir sava neatkarīga valūta un spēja runāt pretī Briseles komunistiem.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
8 0 Atbildēt

?? Briseles t.s 'komunisti' jau šiem dod finanses tiem ceļiem.

Toties pašiem netrūkst savu, īsto komunistu.

Un neatkarīgā valūta - visneatkarīgākā ir Zimbabvē, Venecuēlā, u.tml. Visas pārējās ir saistītas savā starpā, t.sk zlots.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Protams, ka pietiek. Ne velti Tusks ir ticis tik tālu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

plakanajai zemei arī Tu tici?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Kāds tam sakars ar šo?

Bet ja ļoti vēlies atbildi, neticu nekam, bet savu viedokli veidoju no faktiem. Rezultātā - ir pietiekami daudz faktu, kas liek domāt, ka zeme ir apaļa.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja: ?? Briseles t.s 'komunisti' jau šiem dod finanses tiem ceļiem.

Toties pašiem netrūkst savu, īsto komunistu.

Un neatkarīgā valūta - visneatkarīgākā ir Zimbabvē, Venecuēlā, u.tml. Visas pārējās ir saistītas savā starpā, t.sk zlots.

Neatkarīgākā valsts( valūta) ir ta: no kuras nekas nav atkarīgs

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Par tēmu:

PL atvēruši satiksmei vēl vienu A1 maģistrāles posmu (33 km!!!) aiz Čestohovas, kas lieti noder arī LV iedzīvotājiem dodoties ziemas brīvdienās uz Alpiem

czestochowskiedrogi.pl/aktualnosci/roboty-drogowe/otwarcie-odcinka-a1-pyrzowice-czestochowa-poludnie/

hacis2 Reģ.: 31.10.2017
0 0 Atbildēt

par sakotnejo jautajumu līdz Varšavai. Pēc vairākiem mēģinājumiem secināts, ka Waze parasti rāda ka caur Lomžu ir ātrāk un tuvāk nekā caur Belostoku. tā arī ir, bet ceļš tur šaurs un ne visai līdzens, tākā subjektīvi tomēr patīkamāk ir caur Belostoku ja nenotiek cīņa par dažiem minūtēm, kilometriem un degvielas litriem.

bet kopumā pēdējā piecgadē izbraukšana cauri polijai ir mainījusie es teiktu kā diena pret nakti... iebaksti wāzē gala adresi un mauc. par maksām jāsaka ka līdz šim vēl nevienu kapeiku neesmu samaksājis, bet tas SK un CZ virzienos. laikam tie maksas ceļi ir vairāk uz vācijas ziemeliem. bet spriežot pēc būvēm visai drīz sāks iekasēt arī Wroclavas virzienā.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Ap jāņiem braucu uz Bavāriju tīri pēc Waze maršruta. Viss gandrīz labi, tikai kādus 100 vai 200 km aiz PL robežas veda apkārt kādai pilsētai (neatceros vairs kurai) cauri kaut kādam miestam un pēc tam pa gandrīz lauku ceļu, kas gan bija asfaltēts, tikai ļoti nelīdzens un savus 4,5m plats, tā kā, lai samainītos, gandrīz jābrauc pa nomali. Par laimi gan naktī pretimbraucēju bija ļoti maz. Garumā tas posms bija kādi 50km un beidzās ar bruģa posmu un tiltu ar 15t masas ierobežojumu, kas arī izskaidro, kāpēc tur nebrauc fūres.

Gandrīz pilnai laimei tajā posmā vēl uzbraucu pudelei, tiesa, mīkstais izpalika.

Atpakaļ braucu piektdienas pēcpusdienā/vakarā, kad ceļi pilni un diezgan daudz avāriju un sastrēgumu, dažus Waze veiksmīgi lika apbraukt pa mazajiem ceļiem.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 0 Atbildēt

Droši vien izbrauci cauri nacionālam parkam.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

OK, par tēmu, pirmais no trijiem Via Baltica posmiem, kurus jāatver kustībai 2021.gadā, ir atvērts no 14.07., braucot no LV tas ir aiz Lomža, 17.km garumā, dublē esošo 677, no Lomža uz Ostrow Mazowiecka.

Kaut kā stabiņus tur nemana bet tas ir tas pats Via Baltica, kas LV ved cauri Baltezeram

www.youtube.com/watch?v=X8NHTYvO62k

Krotow Reģ.: 09.09.2008
2 0 Atbildēt

Atradis ko salīdzināt - normālu 4-joslu ātro bāni ar mūsu pieblīvēto stabiņu audzētavu

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Vai kādam ir pavisam svaiga pieredze par Augustow - Ostrow Mazowiecka posmu? Kādā stāvoklī remonti - vai ir izdevīgāk braukt apkārt caur Bialystok?

pl.wikipedia.org/wiki/Autostrady_i_drogi_ekspresowe_w_Polsce#/media/Pliktan_autostrad_i_dr%C3%B3g_ekspresowych-Polska_mapa.png

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Ap jāņiem braucu uz Bavāriju tīri pēc Waze maršruta. Viss gandrīz labi, tikai kādus 100 vai 200 km aiz PL robežas veda apkārt kādai pilsētai (neatceros vairs kurai) cauri kaut kādam miestam un pēc tam pa gandrīz lauku ceļu, kas gan bija asfaltēts, tikai ļoti nelīdzens un savus 4,5m plats, tā kā, lai samainītos, gandrīz jābrauc pa nomali. Par laimi gan naktī pretimbraucēju bija ļoti maz. Garumā tas posms bija kādi 50km un beidzās ar bruģa posmu un tiltu ar 15t masas ierobežojumu, kas arī izskaidro, kāpēc tur nebrauc fūres.

Gandrīz pilnai laimei tajā posmā vēl uzbraucu pudelei, tiesa, mīkstais izpalika.

Atpakaļ braucu piektdienas pēcpusdienā/vakarā, kad ceļi pilni un diezgan daudz avāriju un sastrēgumu, dažus Waze veiksmīgi lika apbraukt pa mazajiem ceļiem.

671. ceļš - kad pats izlem braukt caur Belostoku, bet neieliec wazē atbilstošu pieturu un navigators neseko waze ieteikumiem un nepārbauda. "Ietaupi" 20km, bet pazaudē laiku, jo nenormāli šaurs un briesmīgs 90. stila ielāpu-pampaku-iesēdumu un viļņu asfalts, kuru tikai ar kaut kādu Sklases pneimopiekari var pabraukt.

waze ir problēmas ar ceļu klasifikāciju - atšķirt galvenos ceļus no maznozīmīgiem, it sevišķi lv zemes ceļus no meža/lauku ceļiem, kur bez džipa labāk nerādīties

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Domā "shortcut" no Korycin uz Tykocin? Waze man nekad to nav piedāvājis, bet ir izbraukts, lai apskatītu Tykocin pili. Iespējams, vajag trāpīt uz kaut kādu pīķa sastrēgumu Belostokā, lai Waze turp vestu. Bet nav tas ceļš tik slikts, kā mēģini pasniegt. Un Waze problēmas ar ceļu klasifikāciju ir tavā prasmē lietot Waze, Google maps drīzāk ievedīs ceļā, kurš ir tikai kartē, nevis dabā, nekā Waze.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

mani ieveda, 2x. jāpaburas waze opcijās nākamreiz

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Šodien ap 18:00 pēc Latvijas laika Google man, plānojot maršrutu, arī sarēķināja to maršrutu. Pieļauju, ka tur pilsētas korķi ietekmē, jo posms pie pašas Belostokas potenciāli tam atbilst - bet man nekādi nav sanācis tur būt korķu laikā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ko tu te pljuuti,kāda vel "mācēšana" būtu vajadzīga to suudu lietot,ja tas atsevišķos gadījumos ir tupi bremzējošs acīmredzams meesls pat rīgā un jūrmalā? Sanāk drīzāk ne noderīga informācija,bet kārtējoreiz sevis kā supertripermena izrāde.Ieslēdziet vienlaikus trīs navi ierīces,varēsiet pabrīnīties ko un kā katra citādi rāda.Labāk paņem līdzi normālu updatotu tradicionālo navigātoru,nekā vienu pašu to suudu ar visiem viņas knifiem un pārsteigumiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pajautāt "kāda vel "mācēšana"" var tikai "nelohs", kuram nav pat nojausma, ka navigācijai var konfigurēt rūtēšanas parametrus un, sekojot līdzi ceļa zīmēm un apstākļiem, neklausīt akli jebkurai norādei. Protams, ka "normālu updatotu tradicionālo navigātoru" ir vieglāk lietot - jo tas ir tupāks un saprotamāks un neprasa tik lielu intelektuālu piepūli, jo ved tikai pa maģistrālajiem ceļiem, ļaujot godīgi izstāvēt sastrēgumus.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jajā, labi,ok, nemiiz, esmu vairākkārt kontaktējies ar Wāzes aģentiem rīgā.Saruna bijusi itin draudzīga, bet uzstādītā problēma tā arī NAV tikusi novērsta.Problēma ir tupa un programmiski idejiskā līmenī.Kā arī, neesmu vel sastapis tādu wāzes lietotāju, kuram liktos ka tā ir pietiekoši ātrdarbīga.

Kā arī, savureiz ja vajag nopietni ātri pa rīgu izbraukt- simtpunkt, ka tā tevi ievedīs gan mežā, gan 30sek "ieguvuma" dēl liks kratīties pa jebkuram auto nelietojamu pārdaugavass bruģi, gan arī acīmredzamas maršruta maiņas gadījumā ietiepīgi liks griezties atpakaļ un ieturēt sākotnējo maršrutu.Ko nedara neviens daudzmaz normāls ne garmins ne tomtoms.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka tu vispār vairs bez navi nemāki orientēties, ja tādas problēmas, ka vēl kontaktējies ar "aģentiem". Nekādu sistemātiski uzmācīgu "ietiepību ieturēt sākotnējo maršrutu" neesmu manījis ne no vienas navigācijas, bet kā gļuku visām, t.sk. tevis piesauktā tomtoma. Bet nu katram savs - iespējams, ka neesi sapratis online/offline navigāciju atšķirību maršruta pārrēķinā - vienai tas var "aizķerties", ja ir slikts internets, otrai pašas ierīces skaitļošanas jaudā. Man nekad nav ienācis prātā likt vienlīdzības zīmi salīdzināšanai starp online/offline navigācijām - katrai ir savs pielietojums un katra nespēs to, ko "daudzmaz normāla" otra.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Man NAV nekāda ne tomtoma jau gadus padsmit.Uj tevi zin, kas tev no tavas pozīcijas izskatās. No kurienes tu vispār zini,kurp un kādā sakarā es braucu, ka nemitīgi kasies?

Orientēties "bez nekā" bija "īstā" iepēja pagājušajā gadsimtā- ar vienu 1cm=6km grāmatnīcā nopērkamu LVkarti.Bet visdrīzāk,ka neesi ar to saskāries.Slikts internets šodien ir tikai varbūt ja Lohiem, taču daudz kam piemīt specifiskas tehniskas nianses, kuras gaidīto "ērtību" vietā reāli kretinē.

Pa rīgu taču nebrauc ar wāzi tapc, ka nezinātu kur un kā braukt- jautājums dažkārt ir ātri noorientēties pa kurieni izbraukt ātrāk.Kads gan prieks, ka tu brauc pa "ieteikto", bet reāli tas tupais skatītājs tev vienkārši tupi skaita minūtes klāt un beigās nezkuroreiz tu saproti, ka (ja) būtu aizbraucis pa sev zināmo maršrutu, tas izrādītos ātrāk un reālāk.

Izbrauc piem pīķa stundā no pārdaugavass puses uz lidostu- defaultā tevi mēģinās izvest pa šaubīgiem pagalmiem, bruģi un visvisādiem suudiem.Rezultātā,ja labticīgi paļausies- izkratīsi zobus un nevinnēsi itin neko.Uz juglas galu- minūtes guvuma dēļ aizvedīs pāri dzezceļam pa mežu.. Citkārt piedāvās braukt pa brīvības un uz cēsu kā loham pieskaitīs vienkārši 8min plusā.Jo redz LOHI parasti nevīžo atzīmēt korķus ne uz ulmaņa ne uz cēsu,ne kalnciema- tapc arī rāda, ka tur ir "ok" bāzties.Iebaksti savureiz vienu tādu korķi- saņemsi par to 100+ pateicības...Piem, cikreiz bijis uz ulmaņa- ka korķis jau gandrīz no liepājas, bet pirmā atzīme ielikta tikai knapi pirms viadukta..

No tālā gala caur jūrmalu "neizbrauksi" vispār- jo šāda maršruta jau vairākus gadus (nezkāpēc) vispār nav.Toties vienmēr ir pieejams 20km+ caur kalnciemu pa a9...Ja aizbrauksi pašrocīgi uz savu galvu pa assaru prosp- nu lidz pat vaivariem tev tupi liks griezties apkārt un virzīties pa apvedceļu ar sekojošu perspektīvu +6km un vilkties ar v/vid 72km/h.Ja brauksi otrādi no rīgas- dzīs apgriezties lidz pat dzintaru viaduktam,kamēr nebūsi manuāli pārslēdzis maršrutu caur pilsētu.Prottams, galvenie lohi ir tie, kuri uzdrošinās par to parunāt.LLP.Jā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Protams, ka neesmu saskāries... Tieši tādēļ piedalos orientēšanās sacensībās, ka vispār karti neesmu redzējis

Viss, ko aprakstīji ir pareizi un tieši to no Waze var sagaidīt. Kad izpratīsi, kā strādā "community" algoritmi, salīdzinājumā ar tīro kartēšanas algoritmu, tad acīmredzot varēsi izdarīt pareizo izvēli sev tīkamai navigācijai, nevis vainot navigāciju pie tā, ka pats esi izvēlējies nepareizo.

"Uz juglas galu- minūtes guvuma dēļ aizvedīs pāri dzezceļam pa mežu" - laikam neesi lietas kursā, kā brauc un cik daudz minūtes tur ietaupa regulārie braucēji. Pazīstu cilvēkus, kas to ceļu "iezīmēja" - dzīvojot Siguldā, strādājot Rīgā un stūrējot Subaru Impreza Man arī tas ceļš patīk - var atvilkt, jo tur nav fotoradaru

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tapc vismaz vajadzētu būt Tādai vietnei, kur varētu vnk parunāt un kuli/izkratīt bez iespaida, ka te cits/citu uzreiz par tādiem garāmgājēj lohiem ietur.

Mēs katrs nebraucam vienādi un ne vienādos nolūkos.Katram rajonam savi knifi.Es pa to tur juglass p/mežu iespējams no laba prāta nebrauktu kaut vai tāpēc, ka man nepatīk kratīties un mašīna būs lieki jāmazgā.Algoritmi sīkumos ir "jāsaprot" izstrādātājiem vai advancētiem entuziastiem, bet nevajg to pieprasīt no ierindas lietotājiem.Izpratne" būtu pietiekama, ja apjaust kādos veidos un gadījumos vari tapt apjāts,ja būsi pārāk lētticīgi uzticējies.Protams,ka NAV alternatīvas wāzei, ja runa par aktuālo stāvokli maršrutā.Bet arī tad ir atkarīgs no konkrētajiem tābrīža lietotājiem.Rīgā godprātīgi ielikta bedre vai ceļaremonta vieta stāvēs mēnesi, kamēr jūrmalā tas pazudīs jau pēc pusstundas- jo tur ir viena no iespējami lielākajām Lohu koncentrācijām..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu tak ieķeksē izvairīšanos no zemesceļiem un tava problēma būs atrisināta. Un wāzei IR alternatīva. Gan googles karte, gan tā paša TomTom reāllaika dati. Atkal jau nepatiess apgalvojums, kas liecina, ka problēma ir nepareizā izvēlē, nevis izvēlētajā navigācijā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ar tevīm kko "koleģiāli" vienoties vienkārši nav iespējams.Zaebal jau ar to savu supertriperkompetenci jebkurā lietā un vietā.Brīnos, kur tu tāds cilvēkēdājs esi radies.Laikam kādi šakāļi tevi pamatīgi ilgstoši būs vajājuši,ka nespēj normāli atiet.

Kādus (braucējam svarīgus) reāldatus tu sagaidi no lietotnēm, kuru lietotājus uz pirkstiem var saskaitīt? Ja pat Wāze ar saviem daudzajiem lietotājiem nenodrošina savu lietotāju pietiekoši aktīvu iesaisti.Tev konkrētu wāze neatbilstību izsaka- tu sāc pļūtīt, ka tā ir paša lietotāja vaina.Tas jau ir šodien jebkurā nozarē ierastais to dziļo "specĀlistu" un tml umpadrassu varoņrunas veids, ka tikai tupi malt savu un nedzirdēt itin neko citu.Sagribēji bedri,ālni vai kādu cp aktivitāti ieraudzīt- vnk esi lohs,brauc uzmanīgāk,LLP,pašoldirst.Jā

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

waze ne jau no lietotāju klikšķiem sagana sastrēguma datus! Bet arī no vienkāŗši mobilo tālruņu koncentrācijas / ātruma dotajā ceļa posmā. Tāpat kā google. Kam arī waze jau pasen pieder...

manas piecas kapeikas

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Prottams, nu kur gan bez turpinājuma.Prottams, ka te neviens nezin, no kurienes WĀZE kko ņem.E-banutijie lohi galējie,katram sevi ir jāpierāda un savs tvaika/sertifikāts jāiesniedz.Par jebko cilvēciski izteiktu..Jā.Bet TOMĒR vismaz daļa lietotāju) savu to tupo izvēli sekot/nesekot maršrutam pieņem arīdzan pēc ekrānā redzamajiem CITU LIETOTĀJU ziņojumiem.Jo tā ir interaktīva lietotne, kur IR nozīme katra lietotāja godprātīgai darbībai kopējā labuma vārdā!

Ja man "ziņos", ka pēc 1km ir pzadaaa, es nudien mēģināšu izvairīties no ši iecirkņa.

Man DESMITIEM reižu ir gadījies, ka uzlieku iepriekš neatzīmētu smagu sastrēgumu, un par to saņemu 100 vai pat 200+ atsauksmes, no tiem, kam šādi rīkojoties, "esmu palīdzējis"! Par ko diez tas liecina?? Ko diez es varēju kādam tam nolemtajam palīdzēt, ja tas viss ir pēc Jūsu versijass tik šausmīgi gudrs? Par ko liecina, ka braucot pa maršrutu piem tepat pa ulmaņgatvi, tu pēkšņi tupi stāvi uz vietas un wāze vienkārši skaita klāt 3-4-8 minūtes?

Lai iemet te katrs savus "nopelnu" skrīnšotus, wāzer pļūtmaņvaroņi!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nevajag gvelzt glupības, tad nevajadzēs "vienoties". Laikam esi švaki informēts, ka, piemēram starp Google un Waze, lielākā atšķirība ir Waze algoritma paļaušanās pamatā uz "community" datiem, bet Google maps izmanto no gandrīz jebkura andrīša ievāktos + komerciālos datus. Tu, protams, vari teikt, ka es jau tikai maļu kautko, kad pats esi android lietotājus"uz pirkstiem saskaitījis". Nav brīnums, ka tev tie pirksti mazliet vējā plivinās un nepatīk aizrādījumu par to, ka nevajag visās nelaimēs citus vainot.

Un nevajag savu stereotipisko "bedri,ālni vai kādu cp aktivitāti ieraudzīt" stumt, lai nebūtu jāgvelž par "braukšanu uzmanīgāk". Man Waze noderīgākā fīča liekas sakarīgas degvielas cenas atrašana pa ceļam, ko citas navigācijas īsti nepiedāvā. Un nevienu Waze "neatbilstību" jau nenorādīji - tikai savu ekspektāciju neatbilstību produktam, ko esi nepareizi izvēlējies.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas, ka tu, bomzi, degvielass cenu vērtē augstāk par Ālni, tā ir konkrēti Tava nožēlojamā datorp/sēja problēma.Nopērc normālu auto, taps vieglāk to slogu passtumt.Bet tas, ka tu esi prasts p-dars un ar tevīm nav cilvēciski parunāt iespējams, tas ir vairāk kā skaidrs,konstanti kopš tevi te 1moreiz redzu..

Man na/uj nevajag ar tevīm ko vienoties- brīnum ka ar savu dižkareivja nostāju neesi kādu pudeli logā dabūjis.Pārlasi 3x, ko vispār es/tev gribēju te teikt vai ko norādīt.

Tev taču piedāvāju- iemet piemēru saviem Wāzista varoņdarbiem,bet to tu nedzirdi".Tā ka iestum to savu suudu sev atpakjaļ, cerams pārējie wāzes lietotāji vismaz nav tādi lohi un vismaz kaut cik "atbild" katrs par savu bazaru. Tfu,plet..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kādus tev pamuļķi varoņdarbus? To, ka neesu tik truls, lai dēļ navigācijas tupi kaut kur iejātos un pēc tam vainotu kādu citu savā tupumā?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tu,orientierist xuevaijs, dirs pa tēmu, labi,ja? Tev un vēl te pāris p-dariem ļoti patīk apgriezt otrādi ar kājām dsā, ko kāds cits ir teicis un piešūt tam savus izdomātos kontekstus un zemtekstus.Acīmredzot, kkādā tādā pzdā/miizēju vidē ikdienā uzturies, ka tev liekas ka katrā vārdā un teikumā ir ar kādu nemitīgi jācīnās un obligāti jāvinnē.Pietiek te pljūtīt, liec punktu un p/sies gulēt..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Baigi vajag izdomāt zemtekstu... Ierakstīju apklusušā topikā aktuālu jautājumu par šī brīža stāvoklī poļu ceļu būvē. Tā vietā, lai atbildētu vai paklusētu, vajadzēja sākt bēdu stāstu, ka Waze tevi nabadziņu ir piečakarējis. Un pēc tam brīnies un citus vaino pats savās problēmās.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nene, vecais datormiizala,es nevienu nevainoju, bet personības problēmas ir konkrēti TEV.Tu neesi spējīgs normāli runāt.Es neparko nebrīnos, mēsl.Tas viss izriet no tavas p-dara pa/dzīvi nostājas.Tu taču uz lohu rēķina par katru cenu mēģināsi "uzvārīties" gan sarunā, gan wāzē un kovidā, gan orientācijā kā tādā.Visu kovida topiku jau esi piedirsis ar savu personībass problēmu un par katru cenu centies iedirst arī visur citur.Tev taču 3x teicu- nu tak parādi te savus "varoņa nopelnus" wāzes "sabiedrības" labā.Iemet pierādījumus.Vismaz ar kaut/ko pamēģini pamatot savu kretīna nostāju.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kādus vēl "varoņa nopelnus"?! Kādus vēl man "jāmet pierādījumus" kaut kādām tavām iedomām?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tos, ar kuriem tu pamatosi savu wāzes lietotāja pieredzējušo statusu un situācijas izpratni par TO, ka šī lietotne balstās ne tikai uz robotizētiem algoritmiem, bet arī uz KATRA lietotāja personīgo ieguldījumu.

Jautājuma būtību tev, nabadziņam, nekādi "nesaprast"- jo tu acīmredzami visā esi pieradis uzvārīties uz Lohu rēķina.Paralēli vel pārgudri diršot lažu un kājāmgaisā pārfrāzējot jebkuru oponentu.Pieradis esi te netraucēti suudu stumt, sākot no saviem itālijass varoņpiedzīvojumiem un beidzot ar apdiršanu pilnīgi jebkam, kur kāds mēģinājis kko no sevis sirsnīgi izteikties.Tā ka pārbaudi vien Lohu saliktās degvielas cenass un p/s taisni.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

PN. Esmu gan zīmējis ceļus, gan "iebraucis" tos, lai tie parādītos publiski. Zinu arī, kā var "iebraukt", ceļu, kura dabā nav. Ņemot vērā šo, ir tikai normāli, ka dati ir primāri balstīti "hardcore" wazeru paradumos. Un ir tikai stulbi sūdzēties, ka navigācija ved pa svešiem pagalmiem - t.i. maršrutu, kas citiem patīk un tiek lietots. Tā kā man nešķiet pareizi izmantot šādu pieeju, jo neuzsaktu to par korektu pret šo pagalmu iedzīvotājiem, neaizraujos ar Waze izmantošanu un, ja arī izmantoju, man nerada problēmas nesekot šādiem maršrutiem. Un tādēļ neuzskatu par vajadzīgu gānīties par aplikāciju, jo kāds to nav uztaisījis man pa prātam - man ir brīva un plaša izvēle lietot citas, kas man patīk labāk. Un tu vari turpināt gānīties par "uzvārīšanās uz Lohu rēķina", bet es tikmēr apzināti ieslēgšu Waze, braucot uz kādu nomaļu viesu namu vai citu objektu, kura saimniekiem ir jāsamierinās ar citu navigācijas produktu slinkumu "aktualizēt" viņu biznesu kartē.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ā,jā, draudziņ, man tagd būtu vērīgi jāizlasa tavs miizalmonologs, bet lūk Tev/mans emocijviedoklis obligtāti bija jāpagriež kājāmgaisā kā galējā loha izteikums.Jā.Tāda pieeja jūs/datormiišļus veiksmīgi izceļ uz pārējo fona.

Man būtu pilnīgi pie dirsass, ar ko tu nodarbojies ikdienā un kādi kurā attejā ir tavi nopelni un cik kurureiz brīva tava izvēle, bet nu tava personība ir pilnībā skaidra.Nav te vērts auru bojāt.

Navigācija protams ka NESAKA lietotājam, konkrēti pa kādiem kankariem un/vai pagalmiem tā vedīs.Lietotājam jābūt pietiekami gudram, lai izvērtētu.Ja (ja) labticīgs wāzes lietotājs to ir ieslēdzis sev mazpazīstamā rajonā- IR samērā liela iespēja, ka viņš apdirsīsies vai vismaz spļaudoties izteiks kādu kritiku.Kad pusminūtes "guvuma" dēl tiks kratīts pa nebraucamu bruģi vai kopā ar 10gab citiem "gudriniekiem" tiks vests pa pagalmu vai bedrainu 20km/h ierobežojma zonu. Apdirsties var arī ar garminu un tommtomu,tikai specifika un mērogi katram savi.Tieši TO es/tev gribēju pavēstīt, nevis ka konkrēti man ar to būtu šausmīgas problēmas un ka es tupi sekotu kaut kādiem tur acīmredzami truliem ieteikumiem.Tos pirdarasus, kuri tur ieprogrammēja pagalmus un pilsētas mežaceļus, nav nekāda pamata iecelt varoņu kārtā,drīzāk vajadzētu turp nozsūtīt to sevis radīto suudu sakopt.

Brīva/plaša izvēle tev ir tāpēc,ka tu esi pieradis kā gailis plātīties ar savaām pārcilvēka spējām.Normālam ikdienas lietotājam nav vajadzības nedz lieki eksperimentēt, ne piedirst savu galvu un telefonu ar dažādu drazu.Kā arī braucējam svarīgo faktoru reāllaika reģistrēšanā bez pašu individuālo lietotāju iniciatīvas nekādu dižo rezultātu nepanāksi.

Katram ir savi nolūki, kur un kāpēc viņš kurureiz brauc.Kādam svarīgi adresi atrast, citam vnk ierašanās laiku prognozēt.Bet nu info par fotoradaru,policiju vai bīstamību labprāt "uzklausītu" pilnīgi dajebkurš braucējs, kaut vai viņš brauc bez konkrēta maršruta.Bet tieši ŠĪ informācija nevar neviena lietotnē rasties no nekurienes un bez citu lietotāju centības.Jo mazāk lietotāju,jo bezjēdzīgāka šī lietotne.Wāzei varbūt laiks pārtapt par maksas lietotni, lai maksimāli izslēgtu beidzamajā laikā pilnīgi visas jomas pārpildījušos lohus un kļūtu par rīku priekš kādiem daudzmaz sevi un citus cienošajiem.Ja vien tādi spētu savākties pietiekamā skaitā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Garš savārstījums, kura galvenā doma ir vienkārša - esi tizls, tev vajag PTAC, lai paglābtu no ļaunās Wāzes, bet tā maita - bezmaksas, tapēc PTAC nenāk palīgā. Un jebkurš, kas spēj pats kaut kur iedziļināties un pieņemt lēmumus ir "pārcilvēks", kas ar savu eksistenci vien nodara pāri "lohiem".

"Normālam ikdienas lietotājam nav vajadzības nedz lieki eksperimentēt, ne piedirst savu galvu un telefonu ar dažādu drazu." Tad kādēļ vajag to darīt ar Wāzi un pēc tam raudāt? Tajā telefonā jau ir navigācijas aplikācija, izsaiņojot no kastītes, un nav nekādas nepieciešamības "lieki eksperimentēt, piedirst savu galvu un telefonu ar dažādu drazu".

Ej tak un radi labāku produktu. Kaut vai maksas. Bet kretinē tādi kā tu, kas paši sev rada problēmas un pēc tam tajās vaino kādu citu, kam kaut kas ir bijis jādara savādāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tu taču esi mēsls no visām iespējamajām pusēm.Ebannutijs kretīns, pat manam sunim būtu zem goda ar tevīm runāt.Ej podā noraujies.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Wāzi ieslēdzi un delīrijs sākās?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jajā, mēsl, pārbaudi labāk vāzealīna cenass

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Labākais prikols ar vāzi man bija tepat Latvijā, Vidzemē, kad mani diezgan lielu gabalu veda pa tīri sakarīgu lauksaimnieku ceļu starp labības laukiem, bet tad ceļš pēkšņi vienkārši izbeidzās purvainā krūmājā, kur jau vairākus gadus pat traktors, šķiet nebija braucis. A viņam tur atzīmēts ceļš

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā, kā top Waze ceļi, kāds ir ļoti centies, lai tevi tur ievilinātu. Jā - tas ir "community" mīnuss - var šādi troļļot.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ne nu tur tak ir LLPoppcija,- vnk ieliec neizmantot suudaceļus.Aizbrauksi kā lielK-gs, piem no Smiltenes uz Trikātu caur Valmieru vai Valku..

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti