Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja:

Kompots rakstīja: Pafilozofējot uzdošu šādu jautājumu:

Ja Jums būtu iespēja iegādāties pilnīgi jebkādu auto par jebkādu summu (auto izmaksas sedz onkulis no Amerikas) ražotus līdz kādam 2014. gadam, tikai turpmākās izmaksas jāsedz pašiem (remonti, degviela, nodokļi u.t.t.) un to nevar pārdot turpmākos, teiksim, 5 gadus un pašam jābraukā- vienalga cik regulāra braukāšana. Kādu auto un kāpēc izvēlētos?

Sveiki!

Pirms 2 gadiem pavasarī iegādājos 2014.gada auto,6500 eur,dīzelis.Ceļa nodoklis 12 eur,Pilsētā patēriņš 5l,šoseja 3,5l.Vēl neko neesmu labojis,tikai eļļa un filtri,meloju,jaunus klučus uzliku.Vienīgi auto skan kā tukša bundža jo nav nekādas skaņas izolācijas.Pirms tam man bija benzīna auto,mēnesī man degvielai vajadzēja ap 140 eur(pilsēta70%,šoseja30%),tagad 90.Nepārdzīvošu ja nosprāgs DPF,ielikšu jaunu.

"Pilsētā patēriņš 5l,šoseja 3,5l"

Un dēļ šitādiem nāpšļiem normāli pabraukt nav iespējams. Jo skaidrs, ka pilsētā nespēj no vietas izkustēties un uz šosejas rijīgos 90 ar nedrīkst sasniegt. Lai tik ietaupītu pāris centus, jo paša laiks ir tik bezjēdzīgs, ka tav vispār nav nekādas vērtības.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Nu,nu,nāpšļiem.Uz 110 patēriņš ap 4l.Tagad viela pārdomām,dzinējs 1.6l,100 zs,auto pašmasa bez vadītāja 1070 kg.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Bradypus

Zin'kā jaunajie mazmotori ir brīnumaini. Man draugs paņēma jaunu C4 ar kaut kādu 1.2? turbo benzīna matoriņu un arī stāsta neticami zemus patēriņus...Nav viņš sēņotājs un brauc daudz pa un ārpus lielpilsētas. Patēriņš svarīgs jo auto uz firmas. Patreiz ļoti apmierināts, kaut līdz šim bija vācu top dīzeļ auto piekritējs.

Kompots Reģ.: 02.11.2023
0 1 Atbildēt
fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

S40/V50 ir dzirdētas visādas kaites - elektronikas problēmas, turbīnas aiziet pa pieskari, citas dažādas remontproblēmas. Bet tie bijuši lietotāji ar dīzeļiem. Kāds kurš ir braucis pastāstīs vairāk. 

Pats kādu laiku atpakaļ skatījos sev C30 ar dīzeli, atturēja tenkas par S40/V50, kas skar arī C30. Varbūt nākamais auto būs C30.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Izskatās labi. Es tikai nezinu... vai es būtu gatavs nolikt trīs pakas par teju 20 gadus vecu mašīnu? Bet cenas ir drausmīgi kāpušas, tā ka par labu eksemplāru varbūt arī var.

Par tiem elektības gļukiem... Ir dzirdēta tāda lieta, bet galu galā jebkurai markai un modelim būs kaut kādas vājās vietas. 

Pēc statistikas un personīgās pieredzes visuzticamākie auto ir Lexus, bet rūsē viņi tāpat kā visi japāņi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/s40/afomx.html

Kas šādam vainas? Tu no Daugaupils?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Kompots rakstīja: Ko sakat par šo? m.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/s40/bppmn.html

Paskaties csdd cik reizes braucis uz ta, kamēr dabūjis uzlīmi ar 1.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Normāls 250K un sēdeklī jau caumurs ❤️

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Bradypus

Zin'kā jaunajie mazmotori ir brīnumaini. Man draugs paņēma jaunu C4 ar kaut kādu 1.2? turbo benzīna matoriņu un arī stāsta neticami zemus patēriņus...Nav viņš sēņotājs un brauc daudz pa un ārpus lielpilsētas. Patēriņš svarīgs jo auto uz firmas. Patreiz ļoti apmierināts, kaut līdz šim bija vācu top dīzeļ auto piekritējs.

Pilnīgas muļķības, nomā ik pa laikam sanāk tādus paņemt. 10+ patēriņš garantēts, ja ar to auto cenšas braukt. Kad CityBee bija tie mikrofiati pāris reizes pabraukāju - iekļaujoties plūsmā pa pilsētu jau tā šujmašīna praktiski visu laiku jātur "redlainā". Fiziku jau neapmānīsi - nu nav neviens izdomājis dzinēju ar tādu "brīnumainu" lietderības koeficientu.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 1 Atbildēt

fckns rakstīja:

mefisto rakstīja: MB C220 w204 dīzeli, automātu, universāli (jaudīgāks pašreizējā auto variants). Ļoti ekonomisks, un mana lietošanas pieredze rāda, ka gandrīz vispār nekas neplīst (neskaitot regulāras apkopes).

Tev ir pre-facelift vai facelift versija?

Facelift versija.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Patinu drusku atpakaļ un izlasīju, ka cilvēks grib ekonomisku. 2,4 atmosfēra neko diži ekonomisks gan nebūs.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

darklight rakstīja: Patinu drusku atpakaļ un izlasīju, ka cilvēks grib ekonomisku. 2,4 atmosfēra neko diži ekonomisks gan nebūs.

darklight

Nenolaidies līdz GTD2 līmenim. Dzinēja tilpumam, ne vienmēr ir eko/ne rādītājs. Reku šeku Bradypus te mēģina iestāstīt, ka jaunais 1.2 viņam tērē 10+ !!! Atbilde daļēji slēpjas jautājumā kur ir lielāks tilpums 0,5+0,5 vai 1,0l...?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka Bradypus jauc mikrofiata atmosfērisko 1.2, kas tiešām bija baigais nīkulis, ar turbinēto PureTech ar 130 ZS, ko liek jaunajam C4 un vēl veselai rindai Stellantis modeļu. Pēdējais tiešām ir diezgan ekonomisks - ap 100-110 braucot pa šoseju, šams kādus 5.5 tērē. PIlsētā ap 7.5-8...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Neko nejaucu. "Turbinētais" jau nav nekas cits, kā uz motora resursa rēķina no mazākas kubatūras "nocelta" lielāka uz gaisa saspiešanas rēķina. 

F1 ir 1.6 litru turbo hibrīddzinēji. Un tas netraucē tiem rīt ~45litrus uz 100km. palēnām vajadzētu pielekt, ka tas patēriņš pieeaug atkarībā no slodzes. Un jo vairāk slodze iziet no motorīša optimālā darba rezžīma, jo straujāks pieaugums. 

Tie 130Zs, ko mini ir šī motorīša MAKSIMĀLĀ, nevis optimālā jauda. 200+ Zs dzinējs, savukārt tos 130Zs joprojām saražos "pusslodzē", kur tam ir relatīvi augsts lietderības koeficients, tādēļ benzīna mazmotorīši ātri sāk strēbt degvielu, ja tiek ekspluatēti apstākļos, kas prasa visas jaudas izmantošanu. 100-110 pa šoseju nav nekāda lielā slodze un arī Tevis minētais cipars 5.5 ir adekvāts (tāpat, kā iepriekš minētie 6.7 Mokkai saudzīgā bāņa režīmā), un kā parasti "nepamanīji", ka mans iebildums bija par 3.5.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pamanīju. Mana replika bija par to, ka runāji par mikrofiatu un 10+ litriem. Par to slodzi piekrītu, tikai Latvijas apstākļos to slodzi un maksimālo jaudu salīdzinoši reti kurš izmanto. Alpu reģions vai kas cits, kur to auto esi īrējis, protams, ir cita lieta. Tur ir lielākas slodzes, bet, cik pazīstami ir braukuši ar tiem 1.2 PureTechiem, arī patēriņš nav 10+... bet tas no paziņu teiktā, pats neesmu pārbaudījis.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Klasiski jau "pazīstamie Alpu reģionos" ir pārbijušies un nemēģina neko no tā auto izspiest. Un es jau arī nemēģinu teikt, ka Latvijā tā īpaši draud tas 10+ - tikai to, ka šiem motoriem pie lielas slodzes patēriņu ir iespējams dabūt daudz lielāku, nekā normālas jaudas. Bet nu 3.5 ar jebkuru auto pat Latvijas apstākļos ir iespējams dabūt tikai reāli traucējot satiksmi visiem, ne tik vien dinamiski braukt gribošajiem. 

Lai dabūtu 10+ faktiski vajag ilgstoši "pedāli grīdā". Kā izrādās 0.9 Fiestai uz kalnu bāņa pret kalnu tas notiek 4 ātrumā, "redlainā" pie apdullinoša un neprātīga  70km/h ātruma, pie kura fūres taurē un apsteidz.

Kompots Reģ.: 02.11.2023
0 0 Atbildēt

Un ko varat teikt par golfiņu? Minēja iepriekš, ka sūds, bet cenas ziņā ir labi. Tikai jautājums kā ar pārējo, ja neņem vērā, ka rūsē (kā arī citi auto):

m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-5/bejbgf.html

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Fsi motors diezvai būs laba izvēle.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Var jau ņemt to Golfiņu un lūgt dievu, ka iepriekšējais īpašnieks ir lējis tikai augstākās kvalitātes eļļu, ik pa 10K un kartera ventilāciju regulāri tīrījis. Bet nu FSI ir biki drošāk nekā TFSI, jo vismaz čakars ar turbīnu atkrīt. Iet viņš tīri forši... ja iet.

Principā pie 200K šitie motori ir jāizjauc līdz pēdējai skrūvītei, jāizpucē un jāsaliek atpakaļ, lai varētu braukt tālāk droši. Man Leonam 2.0 TFSI noklapēja, ja pareizi atceros, pie 260K. Tā jau autiņš bija foršs, gāja kā raķete un piekare arī vispār nekādas problēmas nesagādāja.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Vatson ir divas ziņas! Viena laba, otra tā ne īpaši, kuru pirmo gribi?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja:

darklight rakstīja: Patinu drusku atpakaļ un izlasīju, ka cilvēks grib ekonomisku. 2,4 atmosfēra neko diži ekonomisks gan nebūs.

darklight

Nenolaidies līdz GTD2 līmenim. Dzinēja tilpumam, ne vienmēr ir eko/ne rādītājs. Reku šeku Bradypus te mēģina iestāstīt, ka jaunais 1.2 viņam tērē 10+ !!! Atbilde daļēji slēpjas jautājumā kur ir lielāks tilpums 0,5+0,5 vai 1,0l...?

Rekur dažām mašīnītēm ar 1.6 litru dzinēju patēriņš ir ap 45l/100km. Bet jautājums jau tomer interesants - kas lielāks 1.2*4000 vai 2.4*2000.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Mokka2022 1.2T braucot 110km/h ir attiecīgi 2200rpm... Ilgtermiņā bānis 100/140+pilsētas+kalnu ceļi 4pieaugušie un cabin bag 1604km ātrums vidējais 56km/h degvielas patēriņš 6.7 l benzīns ☝️Sākuma likās paliels, bet reāli apsverot braukšanas apstākļus ir ok. Pamēģinot braukt ne dinamiski tas palika vēl mazāks.

Kompots Reģ.: 02.11.2023
0 0 Atbildēt

Ok. Nākamais, ko pētu, lai arī virs 3000Eur. Skatos, ka tiek slavēts Lexus (ja atkal neņem vērā, ka rūsē).

Kāds Jūsuprāt ir IS250 modelis? Skatos, ka iet 2.2 dīzelis (cik šis ir labs?). Benzīns 2.5l visdrīzāk būs ar labu ēstgribu. 

Kādi kopumā komentāri par šo auto?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Patīk rūsēt, 2.2 dīzelim ar līkumu.

Aizmirsti par lehusiem, behām un auģikiem šādā cenu kategorijā! OK, ja gada nobraukums nepārsniedz 5-7k kilometru tad var riskēt, savādāk būs tēriņi un gaudas ka apskati nevar iziet jo TA impji ar skrūvgriežniem caurumus baksta un vecām mašīnām kosmiskas atgāzu normas grib piemērot.

Focus/astra, korejieši/japāņi, varbūt kko no francūžiem. Tas pats P307/8 ir tehniski gana prasts auto bez jebkādas eksotikas motoros bet izskatās un brauc diezgan ok.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es skatos, ka tas čalis vislaik uz dīzelīšiem cierē. Tad jau lai ņem lētu un labu franču dīzelīti. Tas tak būs citā cenu kategorijā, gan jau sanāks pat RENAULT ESPACE.

Nu, vai KIA Sorento ar jābūt lētam. Citādāk tik tiešām nopirks kkādu vācu bēdu ieleju.

Kompots Reģ.: 02.11.2023
0 0 Atbildēt

Nav tā, ka speciāli skatos dīzeļus.

Laikam gudrāks te nepalikšu!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Reku ņem, bet kā tā mēs zinām vai tas būs labs

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/sportage/bpbflj.html#photo-6

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Tu par ko runā? Tak ne jau par to pašu kaktusu, kuram mocījies ar ad-blue gļukiem? 😎

2014.gadā Ad Blue vēl nebija... vieglajiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Mokka2022 1.2T braucot 110km/h ir attiecīgi 2200rpm... Ilgtermiņā bānis 100/140+pilsētas+kalnu ceļi 4pieaugušie un cabin bag 1604km ātrums vidējais 56km/h degvielas patēriņš 6.7 l benzīns ☝️Sākuma likās paliels, bet reāli apsverot braukšanas apstākļus ir ok. Pamēģinot braukt ne dinamiski tas palika vēl mazāks.

Ooopps... 6.7 litri? Kur tad superduperduperekonomiskums palika? Ar dīzeli nav uz 140 jāknapinās un jāsauc vēl to par dinamisku braukšanu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

GB12 rakstīja:

darklight rakstīja: Tu par ko runā? Tak ne jau par to pašu kaktusu, kuram mocījies ar ad-blue gļukiem? 😎

2014.gadā Ad Blue vēl nebija... vieglajiem.

Ko jauc. Cīnījos jau 2004. 406 pežulim ar tiem urīniem...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pats ko jauc... nezinu, ar ko tu tur cīnījies, bet  www.petrolplaza.com/news/8873

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu, bija arī pārdesmit gadus atpakaļ dažiem ražotājiem kvēpu filtri kuriem vajadzēja specifisku šķidrumu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Iespējams, bet vai tas bija tas pats AdBlue?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams ka nē. AdBlue jau ir priekš slāpekļa oksīdu katalizatoriem, nevis kvēpu filtriem.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Ko tas petro tev stāsta, audivāgens no 2007 ir jau 2.0tdi AR☝️

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Kompots rakstīja: Nav tā, ka speciāli skatos dīzeļus.

Laikam gudrāks te nepalikšu!

Nu, vecīt! Vai tad tu tiešām domāji, ka tev te pateiks vislabāko mašīnu, kas būs ekonomiska, kaut cik normāli kustēsies, nelūzīs un nerūsēs? 😁 Viss, uz ko tu vari cerēt ir vairāk vai mazāk saturīga diskusija, bet lēmums par mazāko ļaunumu šā vai tā būs jāpieņem pašam 😎

Kompots Reģ.: 02.11.2023
0 0 Atbildēt

Cerēju, ka ir kaut kas par ko vairākums ir vienisprātis

Nevienam neko arī nepārmetu. Kopumā cik kur skatos, lasu, nav tāda "viennozīmīga" viedokļa par to, kas ir labs. Viens un tas pats auto vienam, kur vienam maini eļļu un lej degvielu, tai pat laikā otrs tikai pa servisiem. Laimes spēle

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Kompots

neaizmirsti padalīties kā, tas storijs un ap to iegādi, kad būsi ticis pie❤️

www.facebook.com/reel/163901806749012

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Pelēks dīzelis ar automātu, folksvāgens. Tas arī viss, kas jāzin.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Jau siltāks, bet ir jāzin KO meklēt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt
darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

😁 Starp citu, savu Kraisleru pie šiem nopirku.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

GB12.Ir kaktusam Adblue bet atsevišķs šķidrums kvēpiniekam gan nav.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

2014. gada?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti